Dacht ik ook even, maar die 2e is Engelsquote:Op donderdag 17 november 2005 08:57 schreef dyonvbaal het volgende:
het zijn opmerkingen die wel uit tatjana zouden kunnen komen vind ik
En tòch is het Monroe.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:21 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind ze te intelligent overkomen voor MM, vandaar dat ik MW gokte.
Dat is inderdaad één van de films die ik in mijn hoofd had.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef Mennosson het volgende:
Dreamcatcher
Hij 'speelt' erinquote:Op donderdag 17 november 2005 11:13 schreef RuneRose het volgende:
Volgens mij is Shark Tale niet van Marty hoor...Dan gaat het punt toch naar SoK?
Heuh? Wa's dat nou. Een punt! Dat is op z'n minst eh... onverwacht.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:10 schreef Mennosson het volgende:
Arty 6 + 3 hulplijnen + 1 = ArtyShock+1
![]()
Ja, maar dan is 'ie toch niet 'van' hem? Een film 'van' vind ik iemand die de regie gedaan heeft, en als iemand er in meespeelt is het toch een film 'met'?quote:
Maar wel met Scorsese (stemmetje)quote:Op donderdag 17 november 2005 11:13 schreef RuneRose het volgende:
Volgens mij is Shark Tale niet van Marty hoor...Dan gaat het punt toch naar SoK?
Nee, want het is No Direction Home, niet no way home.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:16 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, naar EM.
Ik zeg altijd de nieuwe film van Stanley Kubrick (al zullen er daar niet veel meer van komen gok ik) en de nieuwe film met Scarlett Johansson...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef Sheridana het volgende:
Hij speelt er inderdaad wel in.. hoe definieer je nu, met en van? Als er een nieuwe film uitkomt met iemand, zeg ik ook wel, heb je die nieuwe 'van' acteur x al gezien....toch?
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spelregels[/b]
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wie het punt krijgt.
Oh jaquote:Op donderdag 17 november 2005 11:19 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Nee, want het is No Direction Home, niet no way home.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:22 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik zeg altijd de nieuwe film van Stanley Kubrick (al zullen er daar niet veel meer van komen gok ik) en de nieuwe film met Scarlett Johansson...
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spelregels
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wie het punt krijgt.
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
I, Robot omdat dat Asimov is en niet Philip K. Dick?
En verder:quote:
Mwa. Klinkt als.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:03 schreef Marion_Cotillard het volgende:
[..]
Mwa. Klinkt als.
EricusMaximus +1
Claroquote:Op donderdag 17 november 2005 12:09 schreef Mennosson het volgende:
Dr Chandra
2010, the year we made contact
Ik mag niet van Scarlettquote:
Neem aan dat je het niet over mijn Scarlett hebt?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik mag niet van Scarlett.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |