quote:Op donderdag 17 november 2005 00:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tadaah!
7eVeNL + 1
Het was waarschijnlijk het laatste plaatje wat 't hem deed?
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef 7eVeNL het volgende:
Van God Los
de turke scene was de trigger![]()
Stiekem editen hè.quote:
Oh ja. Liam Neeson en Kevin Costner verwarren.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:40 schreef ArtyShock het volgende:
The Hitcher
JFK
Austin Powers: Goldmember
Nog even denken over die andere twee...
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef EricusMaximus het volgende:
Bladerunner ipv the hitcher?
Of is die wel goed?
Alleen in het laatste deel speelt papa Powers mee.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef EricusMaximus het volgende:
Bladerunner ipv the hitcher?
Of is die wel goed?
Misschien dat het ook gewoon Austin Powers is?
In welke rollen heeft Michael Caine nog meer opzettanden dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij zijn Schinder's List enHarry Potter iig goed.
Over Austin Powers Goldmember twijfel ik.
de rest weet ik niet op dit moment.
Jij reageerde bevestigend op deze vraag:quote:Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef 7eVeNL het volgende:
Erm? lees? Bladerunner ipv the hitcher?
mijn antwoord:...
![]()
Ze wist dus niet of je op het eerste deel reageerde of op het tweede deel.quote:Bladerunner ipv the hitcher?
Of is die wel goed?
Er staan zelfs 3 vraagtekens in je vorige postquote:Op donderdag 17 november 2005 00:52 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Jij reageerde bevestigend op deze vraag:
[..]
Ze wist dus niet of je op het eerste deel reageerde of op het tweede deel.
Ja die reken ik wel goed, Cillian Murphy in 28 days laterquote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef ArtyShock het volgende:
Cillian Murphy? in
Blade Runner
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Shindler's List
Austin Powers: Goldmember
Ze hebben allemaal in Batman Begins gespeeld.
Ik gok dat de overeenkomst een gemeenschappelijke film isquote:Op donderdag 17 november 2005 00:57 schreef wyccie het volgende:
En is de overeenkomst persoonlijk (dus als acteur/mens zijnde) of als hun karakter in deze specifieke films?
Zou je denken?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:58 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik gok dat de overeenkomst een gemeenschappelijke film is
quote:
Dacht ik ook even, maar die 2e is Engelsquote:Op donderdag 17 november 2005 08:57 schreef dyonvbaal het volgende:
het zijn opmerkingen die wel uit tatjana zouden kunnen komen vind ik
En tòch is het Monroe.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:21 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind ze te intelligent overkomen voor MM, vandaar dat ik MW gokte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |