Ho ho !quote:
Ik heb best een grote kamer.quote:Op maandag 28 november 2005 00:26 schreef Skull-splitter het volgende:
26 inch is zo'n beetje een gemiddelde huiskamer TV, en dat hang jij vrolijk op je slaapkamer...Schijt aan het slaapkamertje, dan maar camping TV, op je slaapkamer kijk je toch alleen nieuws en discovery om in slaap te komen, een nieuwe TV plaats je waar ie hoort, de woonkamer...
ja, maar bij jullie zijn de 32, 34 en 36" CRT tv's tenminste HD-ready.quote:Op maandag 28 november 2005 00:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Ho ho !
Ik heb maar een kleine tv hoor !
Die dingen die hier voorbij komen zijn ook in de VS nog steeds vrij prijzig.
Ik heb best een grote kamer valt te vertalen als ik woon nog thuis en mijn kamer is alles wat ik heb, neem ik dan aan? In dat geval betaal je gewoon te weinig kostgeld (standaard) en ben je door de wol geverfd... want een TV van 1200 euro voor je slaapkamer van 66 CM is echt idioot...quote:Op maandag 28 november 2005 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb best een grote kamer.
Daarnaast game en kijk ik liever dvd's in mijn kamer. Lekker makkelijk
te zot voor woorden dat dat niet gewoon mondiaal is doorgevoerd...quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, maar bij jullie zijn de 32, 34 en 36" CRT tv's tenminste HD-ready.
Wees niet zo calvinistisch. Wat een onzin analyse.quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb best een grote kamer valt te vertalen als ik woon nog thuis en mijn kamer is alles wat ik heb, neem ik dan aan? In dat geval betaal je gewoon te weinig kostgeld (standaard) en ben je door de wol geverfd... want een TV van 1200 euro voor je slaapkamer van 66 CM is echt idioot...
Ik vind 't nog steeds raar dat zo'n 'verouderde' techniek nu pas z'n intrede doet.quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, maar bij jullie zijn de 32, 34 en 36" CRT tv's tenminste HD-ready.
Onzin. Ik ga hier nu geen financieel-opvoedkundige discussie voeren, maar het is gewoon gekkenwerk om een TV in je slaapkamer te planten die meer waard is dan je gewone TV, dus simpele deductie zegt me dat jij alleen je slaapkamer voor jezelf hebt. Niets mis mee. Maar zeg dat dan gewoon, en doe het niet af als "tis toch maar een TV'tje voor op mijn slaapkamer"quote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wees niet zo calvinistisch. Wat een onzin analyse.
Xbox ondersteunde het in het NTSC kamp allang en breed...quote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef popolon het volgende:
En zo ook met de consoles, nu pas HD ondersteuning.
Niet zo gek eigenlijk, die troep wordt nu ook betaalbaar.
Ja weet ik, ik heb ook zo'n HD setje voor de XBOX, of hoe je dat ook wilt noemen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Xbox ondersteunde het in het NTSC kamp allang en breed...
Klopt, de nieuwere vaak wel.quote:Op maandag 28 november 2005 00:39 schreef Skull-splitter het volgende:
jammer alleen dat lang niet alle games het ondersteunde...
Wij hebben in de huiskamer al een tv staan. Op dit moment kijk ik dvd's in de huiskamer. Dus je deductie kan direct naar de prullenbak.quote:Op maandag 28 november 2005 00:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Onzin. Ik ga hier nu geen financieel-opvoedkundige discussie voeren, maar het is gewoon gekkenwerk om een TV in je slaapkamer te planten die meer waard is dan je gewone TV, dus simpele deductie zegt me dat jij alleen je slaapkamer voor jezelf hebt. Niets mis mee. Maar zeg dat dan gewoon, en doe het niet af als "tis toch maar een TV'tje voor op mijn slaapkamer"
Als er iemand NIET calvinistisch is... Of het moet Calvin van Hobbes zijn, maar verder... Het druist bij mij echter tegen alle logica in om een nieuwe, relatief dure LCD TV aante schaffen om hem dan in de slaapkamer te proppen, puur en alleen omdat er in de huiskamer al eentje staat.quote:Op maandag 28 november 2005 00:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wij hebben in de huiskamer al een tv staan. Op dit moment kijk ik dvd's in de huiskamer. Dus je deductie kan direct naar de prullenbak.
Wat een gezeik om de keuze van een ander. Ik gooi het maar op die calvinistische bekrompenheid.
jepquote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Whhehehe,dual-dvi, ze zijn de bandbreedte limiet van DVI/HDMI alweer voorbij?
Leuk scheelt het 1000 slottis voor een paar connectortjes en een tuner waarvan de techniek al 20 jaar oud isquote:Op maandag 28 november 2005 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
3500/2= 1750,
1750 is RUIM minder dan wat de Apple cinema display moet kosten, dat ding is namelijk a whopping 2500 euro... Dus niks helft minder dan...
daarnaast zit er geen tuner of nix in die apple, geen HDMI aansluiting of ook maar component... Dus alle aansturing en decoding vind erbuiten plaats...
Leuk en aardig, maar een LCD werkt kwa beeldopbouw nu eenmaal gewoon anders dan een TV, en dat verschil is groot genoeg om zo'n prijsverschil af te dingen. En geluid ook nog eens (al heb ik dat niet bepaald nodig op een TV zelf...)quote:Op maandag 28 november 2005 09:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leuk scheelt het 1000 slottis voor een paar connectortjes en een tuner waarvan de techniek al 20 jaar oud is
Zelfs dat oppoestgedoe vind ik niks. Het beeld wordt er mijns inziens niet beter van. PAL is lelijk en blijft lelijk en ik kan niet wachten tot we er vanaf zijn!quote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef Retuobak het volgende:
Alleen dat oppoets gedoe is de moeite waard, voor de rest komt het er op neer dat je ook tevreden kunt zijn met een mooie LCD monitor + TV tuner box (Viewsonic bijv. maakt ze), en dan mik je het geluid gewoon over je speakers
quote:Op maandag 28 november 2005 20:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
Also, meine herren. Hier ist ein screenshot mit XBOX 360 vga rezolution support!
[afbeelding]
1280x720 wordt het voor mij, horizontaal gaat mn monitor maar tot 1050.....
Hmmm... 1360x768 kan ook nogDamn, dat gaat wat worden!
Naast het antwoord dat ik je in het xbox 360 topic heb gegeven, is het nog maar de vraag of het selecteren van de resolutie van 1360x768 zinvol is. Alle xbox 360 games worden gerenderd op 1280x720. Als je de video output van de xbox 360 instelt op 1360x768, dan zal 'ie het gerenderde plaatje eerst scalen. Als je'm echter gewoon op 1280x720 laat, dan zal je tv 'm scalen. Het zou zomaar kunnen dat je tv 'm mooier scaled dan de xbox 360 doet. Of niet natuurlijk...quote:Op maandag 28 november 2005 23:35 schreef Heintje het volgende:
Even een quote uit het Xbox 360 topic. Op het screenshot is te zien dat je de Xbox 360 in kan stellen op een resolutie van 1360 x 768. Dit terwijl de meeste HD-ready TV's een resolutie van 1366 x 768 hebben.
Is het nou zo lastig of onlogisch voor mircosoft om er 6 lijnen bij te maken of moeten de TC fabrikanten 6 lijnen minder hebben?
Niet dat ik verwacht dat deze 6 lijnen die mijn TV er dus bij moet gaan verzinnen op gaan vallen, maar toch vind ik het vreemd.
Of je koopt er een voor 500, 27" en gewoon HD ready.quote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
voor dat bedrag zou ik persoonlijk het lef niet hebben om het op mijn slaapkamer te zetten, maar ik ben dan ook gewoon een doorsnee Nederlander: arm of niet erg rijk.
bovendien, voor 1200 euro heb je gewoon een 32 inch Samsung...
Weet je wat, ik ga het gewoon van de week proberen. Dan zie ik het vanzelf wel.quote:Op maandag 28 november 2005 23:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Naast het antwoord dat ik je in het xbox 360 topic heb gegeven, is het nog maar de vraag of het selecteren van de resolutie van 1360x768 zinvol is. Alle xbox 360 games worden gerenderd op 1280x720. Als je de video output van de xbox 360 instelt op 1360x768, dan zal 'ie het gerenderde plaatje eerst scalen. Als je'm echter gewoon op 1280x720 laat, dan zal je tv 'm scalen. Het zou zomaar kunnen dat je tv 'm mooier scaled dan de xbox 360 doet. Of niet natuurlijk...
Ben benieuwd. Wat voor tv had je ook alweer?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:37 schreef Heintje het volgende:
Weet je wat, ik ga het gewoon van de week proberen. Dan zie ik het vanzelf wel.
En dan ook gelijk even vergeliijken met hoe het er uit gaat zijn als ik dat scartblokje wat er bij zit gebruik.
De resultaten zal ik hier wel een keer posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |