Ten eerste moet je Nederlands gaan leren en misschien moet je gewoon nog een aantal jaar wachten met anale seks....quote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef dOessiipOessii het volgende:
16 mijn vriend is 18.. Ja ook met glijmiddel!! Maar zijn der bepaalde standjes waardoor het minder pijn doe? Zou toch kennen (A)
tot hoe oud dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef missDemeanor het volgende:
Wacht jij nog maar even met sex hebben in het algemeen meiske
ja ik ben ouderwets, gelukkig
Waarom anale seks? Omdat het me lekker lijkt.. En van verhalen wat ik lees of hoor die zeggen het ook dat het lekker is! En zouden jullie geen dingen doen om het voor je vriend nog lekker te maken.. Ik doe het niet alleen voor hem, want ja als het lekker blijkt te zijn is dat toch mooi ofniet? En als ik nu zeg nee ik wil het niet meer proberen.. dan gebeurt dat ook niet!..quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef missDemeanor het volgende:
Wacht jij nog maar even met sex hebben in het algemeen meiske
ja ik ben ouderwets, gelukkig
Ik las ooit eens op een forum dat anale sex 10x gevoeliger (= in dit geval: lekkerder) zou zijn dan vaginaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Killaht het volgende:
ff een vraagje waarom wil je anale sex hebben? als meisje?
Misschien omdat het een extra dimensie toevoegt aan je seksleven?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Killaht het volgende:
ff een vraagje waarom wil je anale sex hebben? als meisje?
Lepeltje-lepeltje schijnt er een goed standje voor te zijn. Ik vind zelf op z'n hondjes wel prettig voor anaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:38 schreef dOessiipOessii het volgende:
Die voorbereidingen hebben we al gedaan.. !! Met vingers enzo.. Maar wat is bijv nou een beter standje? Op je knieen voorovergebukt zitten? Of op je rug liggen en dat je benen in de lucht?
Misschien ben je gewoon niet relaxed genoeg, probeer je het te hard?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:03 schreef dOessiipOessii het volgende:
Ja heb ik ook gedaan.. En met vibo hebben we ook gedaan enzo.. En me vriend doet nog regelmatig met ze vinger gewoon ook alleen als die me aan het beffen is...
Klopt ik haakte af na het breezahgebabbelquote:Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef piere het volgende:
Edit: de post hierboven heb je zeker niet gelezen?
Juist wel!!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef zhe-devilll het volgende:
WTF die reet is niet om in te naaien holbewoners!!!!!!
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Juist wel!!!!!
Enne voor milagro en lupa, ik ben toevallig vanavond alleen thuis, dusuhhhhhhh...
Nee, maak maar gein
TS is vrouw, jij bent man, dus jij hebt makkelijk praten.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:09 schreef sonystar het volgende:
Wanneer het eemaal gelukt is voelt het fantastisch.
Succes.
Ik moet zeggen dat je voor iemand die zich zo geil voordoet wel een beetje preuts bent hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb wel een ander holletje voor eventuele inwoners maar dat is niet gerelateerd aan de stoelgang-uitgang. Bah wat goor en auw wat pijnlijk en jeeh neuk eens een oor, is ook errug lekker en neuk ook eens een neusgat, doet ut zeer?
Geeft niks gewoon langzaam opbouwen.. De nieuwe trent is gezet bij dezen!!!!!!!! Gaat uw gang!
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef zhe-devilll het volgende:
WTF die reet is niet om in te naaien holbewoners!!!!!!
lol, ik vind sex erg goor! Echt vunzig gewoon, behalve als ik verliefd ben op een vent dan vind ik het echt supersssssss, maar mijn 2e holletje blijven ze mooi vanaf!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je voor iemand die zich zo geil voordoet wel een beetje preuts bent hoor
Nee serieus, of je anaal wil of niet heeft niets met preutsheid te maken, tis maar net waa je zin in hebt.
Het hoort geen pijn te doen, dat moge nu wel duidelijk zijn, net zoals bij vaginale seks geeft pijn aan dat het niet goed gaat en je niet door moet gaan, doet het geen pijn, is het echt lekker, dan kan je doorgaan.
En goor, tja, seks is goor, is nu eenmaal zo, smetvrees past niet in bed.
NEEHHHHquote:Op woensdag 16 november 2005 20:58 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Volgens mij zit die vent op je avatar ook in d'r hol!!
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef dOessiipOessii het volgende:
Kijk logisch dat een jongen er zin in heeft het is strakker..
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Dan mis je wel wat, maar het is jouw lijf, jouw leven...
Het is namelijk zwaar serieus die moeite meer dan waard.
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Juist wel!!!!!
Enne voor milagro en lupa, ik ben toevallig vanavond alleen thuis, dusuhhhhhhh...
Nee, maak maar gein
Ik ben 17 en ben ook ver gevorderd, ik neuk kankerhard anaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon niet relaxed genoeg, probeer je het te hard?
Op zich vind ik het ook geen slecht idee om eerst maar eens met 'gewone' seks te experimenteren. Er zijn genoeg andere spannende dingen die je kunt doen... Maar misschien vind je me dan maar een ouwe zeur. Ik schrik toch echt een beetje als ik hoor dat kinderen van 16 aan anale seks doen...
Maak je m wel goed schoon als je m daarna weer in d'r muts propt? Want anders is dat heel onhygiënisch...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Ik ben 17 en ben ook ver gevorderd, ik neuk kankerhard anaal.
stoerquote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Ik ben 17 en ben ook ver gevorderd, ik neuk kankerhard anaal.
Misschien als je een grote anus hebt of hij een hele smalle?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Cattara het volgende:
Alle begin is moeilijk....
Het gaat vanzelf beter!
Ik zou er nier meer zonder kunnen....
toch zou je het eens in een ontspannen sfeer moeten proberenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Misschien als je een grote anus hebt of hij een hele smalle?
Maar euh nee thnks...![]()
yeah well i didquote:Op woensdag 23 november 2005 00:30 schreef addie84 het volgende:
[..]
toch zou je het eens in een ontspannen sfeer moeten proberen
buk maarquote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef milagro het volgende:
Jeetje, Erodome , wat een uitgebreide uitleg !
Je zou er zin van krijgen, zeg
Neen het gaat nie..gewoonquote:Op woensdag 23 november 2005 00:35 schreef addie84 het volgende:
pijn? dan heeft je partner iets niet goed gedaan.. veel geduld is het belangrijkste, ontspannen sfeer enzo
dan ontspant de ontvanger het best idd .quote:Op woensdag 23 november 2005 00:40 schreef KonnieKipke het volgende:
handig standje wat ik heb geleerd is: naast elkaar liggen op bed op je rug, terwijl hij zijdelings jouw in je aars neukt.
Lijkt me dat dat meer het idee is. Ik zou het niet weten, heb het nog nooit zonder condoom gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:24 schreef Fiduci het volgende:
Ik was eigenlijk ook erg nieuwsgierig naar dames die dus al meer ervaring hebben met anaal... Mijn vriendin vind het super als ik haar kontje vol spuit ( 1 keer gedaan, omdat ik erg snel kwam).
Is dit Nu zo'n fantastisch gevoel? beter als anders? Ben benieuwd!!!!
probeer je jezelf nu op te geilen aan de reacties van anderen of zoquote:Op woensdag 23 november 2005 09:46 schreef Fiduci het volgende:
Had wel wat meer reacties verwacht in eerste instantie.... maar jah het is nog vroeg
Kom op mensen!!!
ach, je dekte jezelf al een beetje in (Pure nieuwsgierigheid hoor), dus blijkbaar zag je de ondertoon zelf ookquote:Op woensdag 23 november 2005 14:12 schreef Fiduci het volgende:
Tuurlijk niet Milagro, maar waarvoor is nu een Forum voor? Om niet te reageren? Juist de bedoeling dat het een beetje begint te lopen hier... Beetje jammer dat je gelijk aan andere dingen denkt zeg..
Nou, ik heb nog nooit een kerel met een pik van 30 centimeter gehad ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:44 schreef Fiduci het volgende:
En Lupa liefhebber van anaal? Kan je veel hebben? ( Pure nieuwsgierigheid hoor)
Dikke x Fiduci
Jezus, saai wijf zeg. Ook niks gewendquote:Op woensdag 23 november 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog nooit een kerel met een pik van 30 centimeter gehad ofzo.![]()
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Een gemiddeld maatje is voor mij meer dan genoeg.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:28 schreef Gripper het volgende:
Jezus, saai wijf zeg. Ook niks gewend![]()
![]()
Laat ik wel duidelijk zijn dat ik niet ontvang he ( 1000000% hetero) en dat ik bedoel met hard aan toe gaan het gevenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:29 schreef Fiduci het volgende:
Haha okee dan ennuh vind ik erg stom van heiden6, maar goed. Nee ik begrijp dat een gast met een pik van 30 cm niet echt superfijn is. Ik ben zeker niet extreem groot geschapen, ( gewoon gemiddeld maar hoor) ennuh jah echt hard is het er bij mij nooit aan toe gegaan al lijkt me dat wel vreselijk lekker..... Vraag jij altijd om anaal Lupa, of leid je hem er naar toe?? hoe zit dat?
Nog niet vaak gedaan hoor, al doe ik 't wel 's bij mezelf met een dildo. Ik zou het gewoon vragen aan de betreffende heer. Er moet sowieso eerst met vingers voorbereid worden voordat er geneukt kan worden.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:29 schreef Fiduci het volgende:
Haha okee dan ennuh vind ik erg stom van heiden6, maar goed. Nee ik begrijp dat een gast met een pik van 30 cm niet echt superfijn is. Ik ben zeker niet extreem groot geschapen, ( gewoon gemiddeld maar hoor) ennuh jah echt hard is het er bij mij nooit aan toe gegaan al lijkt me dat wel vreselijk lekker..... Vraag jij altijd om anaal Lupa, of leid je hem er naar toe?? hoe zit dat?
Homofoob.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:30 schreef Fiduci het volgende:
Laat ik wel duidelijk zijn dat ik niet ontvang he ( 1000000% hetero) en dat ik bedoel met hard aan toe gaan het gevenvond ik wel ff belangrijk om te zeggen
![]()
Als het goed gedaan wordt (goed voorbereiden, vingeren, evt. likken), dan vind ik het lekkerder dan vaginaal (!).quote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef miss_sly het volgende:
Wat kan ero het toch mooi beschrijven
Maar is het voor een vrouw ook echt fijn? Voor een man kan ik me er echt wel iets bijv oorstellen inderdaad, maar is puur de anale sex (dus zonder extra stimulans van de clitoris) ook een echt fijn gevoel voor een vrouw? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
Dat klinkt erg OKquote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als het goed gedaan wordt (goed voorbereiden, vingeren, evt. likken), dan vind ik het lekkerder dan vaginaal (!).
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:32 schreef Fiduci het volgende:
Okee BTW die heiden6 is wel een mazzelpik, haha als hij eens in de ziektewet zit wil ik maar al te graag als stand-in verschijnen![]()
Onze profeet heeft weer gesprokenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:17 schreef milagro het volgende:
ach, je dekte jezelf al een beetje in (Pure nieuwsgierigheid hoor), dus blijkbaar zag je de ondertoon zelf ook
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als het goed gedaan wordt (goed voorbereiden, vingeren, evt. likken), dan vind ik het lekkerder dan vaginaal (!).
nou, als je klaarkomen een voorwaarde vindt voor ieder standje, en je niet klaarkomt zonder die genoemde stimulans, dan nee natuurlijjk.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef miss_sly het volgende:
Wat kan ero het toch mooi beschrijven
Maar is het voor een vrouw ook echt fijn? Voor een man kan ik me er echt wel iets bijv oorstellen inderdaad, maar is puur de anale sex (dus zonder extra stimulans van de clitoris) ook een echt fijn gevoel voor een vrouw? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
Heel langzaam en rustig voorbereiden is belangrijk. Je moet echt doorgaan met teasen tot het moment dat je niks liever wilt dan die pik in je kont (pardon my Frenchquote:
Is welquote:Op woensdag 23 november 2005 14:38 schreef Fiduci het volgende:
Ik bereid dus enkel en aleen voor met vingers, met mijn mond moet ik wel heel geil zijn wil ik dat doen, wie weet dat dat ooit nog zo ver komt....
Het lijkt er echt op dat Lupa uit veel ervaring spreektquote:Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heel langzaam en rustig voorbereiden is belangrijk. Je moet echt doorgaan met teasen tot het moment dat je niks liever wilt dan die pik in je kont (pardon my French). Dan heel voorzichtig penetreren en heel langzaam beginnen. En veel glijmiddel natuurlijk.
Nee, hoor. Heb het nog maar een paar keer gedaan. Maar degene met wie ik het voor 't eerst deed, was er heel goed in. Dat was dus een geweldig fijne ervaring.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Fiduci het volgende:
Het lijkt er echt op dat Lupa uit veel ervaring spreekt
Klaarkomen is geen voorwaarde en bovendien kan ik dat desnoods zelf wel verzorgen, dat is geen probleem.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, als je klaarkomen een voorwaarde vindt voor ieder standje, en je niet klaarkomt zonder die genoemde stimulans, dan nee natuurlijjk.
maar als het niet lekker was, lijkt het me dat je het wel laat, of je moet een dermate pleaser zijn...
Dat merk je wel voordat je je tong ertegenaan douwt hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:40 schreef Fiduci het volgende:
Okay Lupa Maar ik zou eens meemaken dat het niet netjes is![]()
Moet je er ook speciale condooms voor gebruiken of gewoon reguliere?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heel langzaam en rustig voorbereiden is belangrijk. Je moet echt doorgaan met teasen tot het moment dat je niks liever wilt dan die pik in je kont (pardon my French). Dan heel voorzichtig penetreren en heel langzaam beginnen. En veel glijmiddel natuurlijk.
Hahah dat is waar Lupa.. okee... tsjee jullie maken mij er nog nieuwsgieriger naar... toch maar es iemand vinden die er erg van houdt!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat merk je wel voordat je je tong ertegenaan douwt hoor.Gewoon even snuffelen.
Daar zijn speciale condomms voor misssly, zie je vanzelf wel bij de apotheek of het kruidvat ofzoquote:Op woensdag 23 november 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moet je er ook speciale condooms voor gebruiken of gewoon reguliere?
gewoon haar lekker mee onder de douche nemen,quote:Op woensdag 23 november 2005 14:40 schreef Fiduci het volgende:
Okay Lupa Maar ik zou eens meemaken dat het niet netjes is![]()
Je hebt er speciale voor, maar ik heb het met gewone gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
Moet je er ook speciale condooms voor gebruiken of gewoon reguliere?
Zie ondertitel.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:43 schreef Fiduci het volgende:
Lupa eigenlijk vaste relatie?
Dat was de afgelopen week ook mijn idee... alleen lukte het daarna juist helemaal niet meer. Allebei de partijen waren te stroef daardoorquote:Op woensdag 23 november 2005 14:42 schreef Ynske het volgende:
gewoon haar lekker mee onder de douche nemen,
elkaar lekker inzepen
en je kunt er vanuit gaan dat alles lekker schoon is
Als je maar gedoucht hebt na de laatste keer dat je poepte, dan valt het volgens mij wel mee. Ik vind trouwens iemands pik ook prettiger smaken als er NIET net gedoucht is.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:44 schreef Copycat het volgende:
Dat was de afgelopen week ook mijn idee... alleen lukte het daarna juist helemaal niet meer. Allebei de partijen waren te stroef daardoor.
Water maakt gewoon stroef. Ga maar eens onder water neuken.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Fiduci het volgende:
dat was niet direct mijn vraag hoor... ben gewoon wat mensen beter aan het leren kennen hier....
en Copycat ken het... wilde onder de douche eens lekker anaal geven en dat lukte ook niet goed ondanks het vele glijmiddel!!! Reden?
Zo'n overheersende zeepsmaak is inderdaad minder lekker dan een lichaamseigen smaak (binnen logische grenzen, uiteraardquote:Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je maar gedoucht hebt na de laatste keer dat je poepte, dan valt het volgens mij wel mee. Ik vind trouwens iemands pik ook prettiger smaken als er NIET net gedoucht is.
waarschijnlijk het waterquote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Fiduci het volgende:
dat was niet direct mijn vraag hoor... ben gewoon wat mensen beter aan het leren kennen hier....
en Copycat ken het... wilde onder de douche eens lekker anaal geven en dat lukte ook niet goed ondanks het vele glijmiddel!!! Reden?
zeepsmaak is jakkiequote:Op woensdag 23 november 2005 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n overheersende zeepsmaak is inderdaad minder lekker dan een lichaamseigen smaak (binnen logische grenzen, uiteraard).
Maar wel irritant als je enorm zin hebt in anaal en het lukt gewoonweg niet.
nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doen jullie trouwens iets als een klysma ofzo of op een andere manier schoonmaken als je anaal wilt doen? Als ik het met een dildo bij mezelf doe, is die vaak wel een beetje vies naderhand. Toch een minder prettig idee.
Milagro!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
nee.
eerst een bruine trui breien, dan pas punniken
ROFLOLquote:Op woensdag 23 november 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
nee.
eerst een bruine trui breien, dan pas punniken
ja, moet ik grafischer zijn danquote:
Vertell en maak mijn dag goedquote:Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Prachtig. Ik zie het zo voor me.
Sommige dingen m.b.t. seks zijn zo ranzig als je erover nadenkt als je niet geil bent.
Precies. Dat voel je. En dan laat ik de punnikpaddestoel zien aan vriendlief en dan hij de zijnequote:Op woensdag 23 november 2005 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
ROFLOL
Ik kan ook niet op commando breien, maar voel meestal wel aan of ik leeg genoeg ben om te punniken.
Het ligt een beetje aan de man, maar als de man in kwestie een lekker kloppende pik heeft als hij komt dan is dat idd erg lekker.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:24 schreef Fiduci het volgende:
Ik was eigenlijk ook erg nieuwsgierig naar dames die dus al meer ervaring hebben met anaal... Mijn vriendin vind het super als ik haar kontje vol spuit ( 1 keer gedaan, omdat ik erg snel kwam).
Is dit Nu zo'n fantastisch gevoel? beter als anders? Ben benieuwd!!!!
Vandaar dat ze het toen zo lekker vond, ik begin vaak heel erg te kloppen voordat ik spuit.... okee...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan de man, maar als de man in kwestie een lekker kloppende pik heeft als hij komt dan is dat idd erg lekker.
Met condoom merk je dat niet zo heel erg op, maar als ik het met mijn man doe(wat zonder is) dan voel ik dat klaarkomen erg goed, vaginaal en anaal, anaal geeft dan nog wel een extra kick omdat je hem zeg maar voelt groeien in je en kloppen, geeft dus wel een extra sensatie.
Nee ik heb geen grote anus en hij geen smalletje....quote:Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Misschien als je een grote anus hebt of hij een hele smalle?
Maar euh nee thnks...![]()
Dus orale sex vind je ook niks? De mond is natuurlijk ook niet gemaakt voor voortplanting.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb wel een ander holletje voor eventuele inwoners maar dat is niet gerelateerd aan de stoelgang-uitgang. Bah wat goor en auw wat pijnlijk en jeeh neuk eens een oor, is ook errug lekker en neuk ook eens een neusgat, doet ut zeer?
Geeft niks gewoon langzaam opbouwen.. De nieuwe trent is gezet bij dezen!!!!!!!! Gaat uw gang!
![]()
Misschien heb ik het wel helemaal fout hoor, maar zit de g-spot niet aan de "buik"kant in de vagina?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef thaMoon het volgende:
I like it![]()
Het is inderdaad heel belangrijk dat je dus ontspannen bent en teringgeil
De reden waarom het bij mij zo gevoelig is en ik er zelfs door kan klaarkomen, is dat mijn G-spot ook door anale sex gestimuleerd kan worden, in principe zit er maar een dun wandje tussen
Tijdens anale sex zit ik meestal bij mn vriend op schoot als hij tegen de muur zit, of als hij ligt. En dan kan ik meteen clitoraal gestimuleerd worden, want die kan ik dan langs zijn buik wrijven.. heel fijn!!
Ik ben er dus totaal niet preuts over, het is een mooie toevoeging in je sexleven en je kan er veel plezier mee beleven!
Jij hebt er duidelijk veel ervaring mee...quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gewoon in een keer flink hard doorstampen, even blijven hangen en dan tekeer gaan
Dank jequote:Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk veel ervaring mee...
Wat ik weleens op Internet voorbij heb zien komen kan er zelfs een onderarm in.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:17 schreef Pracissor het volgende:
Gezien het lichaam niet gebouwd is op anale gemeenschap vraag ik me af wanneer men groot geschapen is dit bij anale seks niet extra problemen oplevert... teveel uitrekt ofzo.
Ja dat weet ik allemaal wequote:Op vrijdag 25 november 2005 02:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat ik weleens op Internet voorbij heb zien komen kan er zelfs een onderarm in.![]()
Uit eigen ervaring: niet meteen je erectie erinstampen, meisje heel erg laten ontspannen en de aandacht afleiden door met je vingers haar G-plek te stimuleren doet wonderen.
Hooguit uitscheuren of oprekken, maar volgens mij moet je er dan echt met je armen gaan werken om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:02 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal wel, maar toch vraag ik me af of dit uiteindelijk toch geen complicaties gaat opleveren... ik dacht ooit zoiets gehoort te hebben over bij pornosterren.
Overigens is dit puur hypothetisch... ik en mijn vriendin hebben er niet echt behoefte aan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hooguit uitscheuren of oprekken, maar volgens mij moet je er dan echt met je armen gaan werken om dat voor elkaar te krijgen.
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Overigens is dit puur hypothetisch... ik en mijn vriendin hebben er niet echt behoefte aan.
Is zeker niet vies maar ik raad iedereen aan die regelmatig anaal doet om je te laten inenten tegen hepatitis A+B, zeker als je veel met je tong aan elkaars anus zit, voorkomen is beter dan genezen.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is wel. En niet vies indien netjes gewassen.
Ja, die zit idd aan de buik-kant... maar als ik mijn bekken een beetje kantel, duw ik mijn G-spot langs zijn penis, snapt u?quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Misschien heb ik het wel helemaal fout hoor, maar zit de g-spot niet aan de "buik"kant in de vagina?
Ero?!?
heel inventiefquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Ja, die zit idd aan de buik-kant... maar als ik mijn bekken een beetje kantel, duw ik mijn G-spot langs zijn penis, snapt u?
Ja, maar die plek bereik je belachelijk goed via anaal, vergeet nooit dat de vagina en de abus tegen elkaar aan liggen he, dat de darm en de vaginawand van elkaar gescheiden zijn door een heel dun velletje, niets meer als dat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Misschien heb ik het wel helemaal fout hoor, maar zit de g-spot niet aan de "buik"kant in de vagina?
Ero?!?
Zolang je de regel het moet geen pijn doen in acht neemt loop je geen enkel risiko op uitscheuringen en dat soort ellende.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:02 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal wel, maar toch vraag ik me af of dit uiteindelijk toch geen complicaties gaat opleveren... ik dacht ooit zoiets gehoort te hebben over bij pornosterren.
Danku, wou ik ff weten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Zolang je de regel het moet geen pijn doen in acht neemt loop je geen enkel risiko op uitscheuringen en dat soort ellende.
Wil je echt een kapotte kringspier krijgen dan spreken we toch echt wel van dikke verkrachtingen die wat hechtingen enzo tot gevolg hebben, dan moet je echt heel erg ver gaan, voorbij extreme pijngrensen(want voordat het scheurt doet het al even hele erge pijn).
Uitlubberen is geen kans op, het is namelijk een spier, daar gaat de rek niet uit, net als de vagina.
Waarom zou je je moeten inenten alleen bij anale penetratiequote:Op vrijdag 25 november 2005 04:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is zeker niet vies maar ik raad iedereen aan die regelmatig anaal doet om je te laten inenten tegen hepatitis A+B, zeker als je veel met je tong aan elkaars anus zit, voorkomen is beter dan genezen.
Gewoon met je tuf d'r kont natmaken en dan keihard zonder condoom erop los raggen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet van dat ranzige glijmiddel op waterbasis, maar een product als Body Glide, op basis van siliconenolie. Condom safe!
Kijk eindelijk iemand die het begrijptquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:25 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Gewoon met je tuf d'r kont natmaken en dan keihard zonder condoom erop los raggen.
Of je zoekt gewoon een vaste partner, laat je testen op Hep B en zorgt dat je niet in de buurt komt van hep A risicogebieden... En mocht je daar wel komen dan ent je je eens in. Mocht je trouwens besmet raken dan ben je er na zes weken vanaf en vervolgens levenslang beschermd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:38 schreef Tarado het volgende:
Is zeker niet vies maar ik raad iedereen aan die regelmatig anaal doet om je te laten inenten tegen hepatitis A+B, zeker als je veel met je tong aan elkaars anus zit, voorkomen is beter dan genezen.
Nou, dit is wat het Nationale Hepatitis Centrum zegt:quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef erodome het volgende:
Die vat ik ook niet helemaal want hepatitus B zit in al het lichaamsvocht, zelfs in tranen en zweet, als iemand hepatitus B heeft dan hoef je echt niet met konten bezig te gaan om besmet te raken, een simpel zoentje kan al meer dan genoeg zijn...
Hep B bij rimmen lijkt me dus ook niet echt een risico, tenzij je van tevoren al flink hebt lopen rammen en er bloed aan te pas komt, Tarado.quote:Het hepatitis B-virus komt voor in bloed, sperma, voorvocht en vaginaal vocht. Het virus wordt, vaak ongemerkt, overgedragen door onveilig seksueel contact, bloedcontact of bloedproducten. Het virus kan ook overgedragen worden van moeder op kind rond de bevalling. Een heel kleine hoeveelheid besmet bloed in een wondje is al voldoende om een infectie te veroorzaken.
...
Het virus kan niet worden overgebracht door normaal sociaal contact, zoals handen geven en knuffelen. Overdracht door tongzoenen vindt alleen plaats als daar bloed bij te pas komt. Verder kan besmetting plaats vinden door het gebruik van niet-steriele naalden, door spuitende druggebruikers en bij piercing, tatoeëring en acupunctuur.
Het is dan ook niet de bedoeling dat er doorgedrukt wordt...quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:17 schreef TA het volgende:
Ik snap die opmerkingen over veel glijmiddel nooit zol Glijmiddel is oke maar niet te veel en liever niet al te vloeibaar. Meeste mensen hebben namelijk de gewoonte spieren aan te trekken als iets pijn doet, onprettig is of als ze gewoon niet ontspannen zijn als je op dat plekje wat naar binnen duwt. Als het dan vergeven is van het glijmiddel kan hij gewoon doorduwen, terwijl zij (of hij natuurlijk) zijn spieren aanspant wat tot zeer pijnlijke situaties kan leiden.
Dus niet teveel glijmiddel en zorg dat je er ontspannen bij ligt. Op je rug met je benen in de lucht ben je het meest toegankelijk. Op zijn hondjes kan ook maar dan is de hoek tussen pik en kontgaatje minder waardoor het een en ander wat moeilijker wordt. Zelfde bij lepeltje lepeltje.
En als het de eerste keer niet lukt gewoon nog eens proberen. Of hou het in het begin bij vingers of de wat kleinere butt plugs.
Zelfde hier idd, hoe meer hoe beter. Anders gaat 't schuren en dat vind ik nog veel vervelender dan per ongeluk iets te ver doorschieten. Al gebeurt dat nooit, ik leidt hem naar binnen en ik bepaal het tempo, dus als het ook maar enigszins vervelend wordt dan kan ik direct ingrijpen of even halt houden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat er doorgedrukt wordt...
Maar met glijmiddel op vind ik het igg veel lekkerder, kan je ook steviger neuken zonder dat het wat stroef wordt op ten duur.
Gewoon virusje gok ik? Volgens mij zijn alle soa's (behalve herpes en schaamluis) echt alleen via bloedcontact, vaginaal vocht, sperma of voorvocht overdraagbaar, maar kan me vergissen...quote:p.s.
innovative, tnx voor de correctie, ik vergis me met wat anders..
quote:Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bodyglide is ook lekker om gewoon mee te masseren.
Het was maar een advies om je telaten inenten, iedereen kanzelf wel bepalen of ze risico denken te lopen of niet, voor de volledigheid zie onderstaand;quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef innovative het volgende:
[..]
Hep B bij rimmen lijkt me dus ook niet echt een risico, tenzij je van tevoren al flink hebt lopen rammen en er bloed aan te pas komt, Tarado.
Je hoeft niet opnieuw iets neer te zetten van dezelfde strekking als mijn post hier ergens boven.quote:Op maandag 28 november 2005 05:46 schreef Tarado het volgende:
Overdracht
Het virus zit in bloed en sperma en, als het mondslijmvlies beschadigd is ook in speeksel. Via bloed is de kans op overdracht het grootst. Daarom is kontneuken, waarbij kleine beschadigingen van de darmwand kunnen ontstaan, zeer risicovol als je geen condoom gebruikt. Je kunt het ook oplopen door oppervlakkig contact tussen penis en anus (droogneuken) of door te pijpen terwijl je mondslijmvlies beschadigd is. Zelfs tongzoenen is niet voor honderd procent veilig als er sprake is van bloedend tandvlees. Ook als je de tandenborstel of het scheermesje van iemand anders gebruikt kan je hepatitis B krijgen. Vaccinatie is de enige afdoende manier om de infectie te voorkomen. Alle homo's wordt aangeraden zich te laten vaccineren, tenzij ze door een vorige infectie al immuun geworden zijn voor het virus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |