abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32307728
Mijn vriend en ik proberen al een tijdje anale seks.. Alleen iedere keer als het gebeurt doet het echt wel pijn.. Maar ik wil het zelf wel..! Gelukkig heeft me vriendje veel geduld en als ik zeg dat die moet stoppen doet die dat ook! Is het beter om 1 keer een keertje door te duwen en dan gewoon even te wachten? Of dan gewoon niet doen? Zijn er standjes waardoor het minder pijn doe?
pi_32307912
Serieuze reacties graag! Hier heb niemand iets aan!! Triest gewoon!
  woensdag 16 november 2005 @ 10:39:54 #3
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_32307956
Hoe oud ben je? En gebruik je wel glijmiddel?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_32308047
16 mijn vriend is 18.. Ja ook met glijmiddel!! Maar zijn der bepaalde standjes waardoor het minder pijn doe? Zou toch kennen (A)
  woensdag 16 november 2005 @ 10:45:02 #5
47047 Herkauwer
pi_32308100
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef dOessiipOessii het volgende:
16 mijn vriend is 18.. Ja ook met glijmiddel!! Maar zijn der bepaalde standjes waardoor het minder pijn doe? Zou toch kennen (A)
Ten eerste moet je Nederlands gaan leren en misschien moet je gewoon nog een aantal jaar wachten met anale seks....

[ Bericht 1% gewijzigd door Herkauwer op 16-11-2005 10:59:59 (Foutje :+) ]
  woensdag 16 november 2005 @ 10:45:41 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32308119
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 16 november 2005 @ 10:46:23 #7
134142 -LadyJane-
- Jane op zoek naar Tarzan -
pi_32308140
Anale sex, en het doet pijn en je wil het wel. Hmz...of je bent gewoon niet geil genoeg, of het gaatje is te klein (als ik een man was zou ik het wel weten...)
pi_32308187
ik zou eerst eens beginnen met een vinger en veel glij middel
en lepeltje, lepeltje is het beste standje.
en zeker niet doorgaan als het pij doet!
  woensdag 16 november 2005 @ 10:57:26 #9
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_32308491
gewoon oprekken he...eerst 1 vinger....dan 2...misschien 3 en vervolgens gaan met die banaan...en veel glijdmiddel dat zeker
pi_32308843
Gebruik glijmiddel, laat je vriendje eerst met zijn vinger en daarna met 2 vingers wat voorwerk verrichten. En laat hem dan langzaam penetreren.
En zeker niet in 1 keer doorstoten.
Als het namelijk scheurt ben je veel verder van huis.

Wanneer het eemaal gelukt is voelt het fantastisch.

Succes.
Nothing beats a cold Coca-cola Light on a Hot Summer Day.
  woensdag 16 november 2005 @ 11:18:39 #11
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_32309096
Wacht jij nog maar even met sex hebben in het algemeen meiske
ja ik ben ouderwets, gelukkig
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_32311456
Gewoon op je rug gaan liggen en je benen omhoog en ontspannen, vooral ontspannen.
Glijmiddel erbij en rustig beginnen, zeker niet doorduwen want met een scheur in je darm zit je voorlopig niet lekker!
pi_32313447
Kijk eventueel voor meer tips ook op

http://www.blissbox.com/sextips/anal.asp
Nothing beats a cold Coca-cola Light on a Hot Summer Day.
pi_32315144
hmm.. ok een serieuze reactie dan:

het is eigenlijk heel simpel: eerst flink opwinden, veel glijmiddel en eerst eens beginnen met een vinger, niet gelijk de 15 -20 cm van je vriendje erin douwen

verder wil het wel makkelijker zijn als jij op je zij ligt, met 1 been opgetrokken en je vriend ligt achter je
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_32315171
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef missDemeanor het volgende:
tot hoe oud dan?
  woensdag 16 november 2005 @ 14:47:37 #16
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_32315191
lkkr hor! hahaha, maar ik zeg altijd maar als jij je daar goed bij voelt moet je dat gewoon doen!

ff een vraagje waarom wil je anale sex hebben? als meisje?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_32315491
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef missDemeanor het volgende:
Waarom anale seks? Omdat het me lekker lijkt.. En van verhalen wat ik lees of hoor die zeggen het ook dat het lekker is! En zouden jullie geen dingen doen om het voor je vriend nog lekker te maken.. Ik doe het niet alleen voor hem, want ja als het lekker blijkt te zijn is dat toch mooi ofniet? En als ik nu zeg nee ik wil het niet meer proberen.. dan gebeurt dat ook niet!..
pi_32315645
Verkeerd quote geplaats.. Maar jullie weten zelf welke het moet zijn!
pi_32316109
gewoon rustig aan! en dan komt het vanzelf goed!
pi_32316798
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Killaht het volgende:
Ik las ooit eens op een forum dat anale sex 10x gevoeliger (= in dit geval: lekkerder) zou zijn dan vaginaal.

Daarom dus.
  woensdag 16 november 2005 @ 15:50:48 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32316908
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef Killaht het volgende:

Misschien omdat het een extra dimensie toevoegt aan je seksleven?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32317766
Opruimslotje.

Edit: en weer open. Serieuze reacties gaarne.

TS, voorbereiding is erg belangrijk bij anale seks. Laat hem eerst een beetje met zijn vingers kriebelen en spelen daar. Je anus moet eerst een beetje ontspannen. Veel glijmiddel is inderdaad een aanrader en bepaalde standjes zijn prettiger dan andere.

Wees altijd voorzichtig met anale seks! Als het pijnlijk is, betekent dat dat je moet stoppen. Nooit zomaar doorduwen, dat kan verschrikkelijk pijnlijk zijn en vervelende gevolgen hebben!

En een tip die nog niet gegeven is: ga eerst eens met jezelf aan de slag. Eerst met je vingers, daarna met een (kleine) dildo.

[ Bericht 96% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 16-11-2005 16:29:08 ]
  woensdag 16 november 2005 @ 16:37:30 #23
27929 piere
doe mij maar bier
pi_32318183
Edit: de post hierboven heb je zeker niet gelezen?

[ Bericht 84% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 16-11-2005 16:58:53 ]
fok you ja!
pi_32318209
Die voorbereidingen hebben we al gedaan.. !! Met vingers enzo.. Maar wat is bijv nou een beter standje? Op je knieen voorovergebukt zitten? Of op je rug liggen en dat je benen in de lucht?
pi_32318786
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:38 schreef dOessiipOessii het volgende:
Die voorbereidingen hebben we al gedaan.. !! Met vingers enzo.. Maar wat is bijv nou een beter standje? Op je knieen voorovergebukt zitten? Of op je rug liggen en dat je benen in de lucht?
Lepeltje-lepeltje schijnt er een goed standje voor te zijn. Ik vind zelf op z'n hondjes wel prettig voor anaal.

Heb je ook met jezelf geoefend?
pi_32318916
Ja heb ik ook gedaan.. En met vibo hebben we ook gedaan enzo.. En me vriend doet nog regelmatig met ze vinger gewoon ook alleen als die me aan het beffen is...
pi_32319117
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:03 schreef dOessiipOessii het volgende:
Ja heb ik ook gedaan.. En met vibo hebben we ook gedaan enzo.. En me vriend doet nog regelmatig met ze vinger gewoon ook alleen als die me aan het beffen is...
Misschien ben je gewoon niet relaxed genoeg, probeer je het te hard?

Op zich vind ik het ook geen slecht idee om eerst maar eens met 'gewone' seks te experimenteren. Er zijn genoeg andere spannende dingen die je kunt doen... Maar misschien vind je me dan maar een ouwe zeur. Ik schrik toch echt een beetje als ik hoor dat kinderen van 16 aan anale seks doen...
pi_32319202
Ik probeer zoveel mogelijk te ontspannen en dat gaat opzich ook wel!! Mijn vriend en ik zijn best ver op het gebied van seks.. We hebben nu al 11 maanden een relatie.. We willen dit allebei proberen is dat heel vreemd dan zo vroeg? Nee hoor geen ouwe zeur, ieder zijn eigen mening!!
  woensdag 16 november 2005 @ 17:13:51 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32319209
Ik denk dat Lupa gelijk heeft.
Het komt een beetje over alsof je té gefocust bent op anale seks. Waardoor je er te gespannen mee omgaat.
Zet het idee even een tijdje in de koelkast en wie weet ben je er over een tijdje wel aan toe.
pi_32319223
16 vind ik nog niet eens zo erg. Wat dacht je van 11/12/13
pi_32319348
Ik ben niet te gefocust want als we seks hebben is het ook niet dat we het elke keer proberen hoor.. het is gewoon af en toe.. Kijk logisch dat een jongen er zin in heeft het is strakker.. maar mijn vriend zeurt er niet over.. ik geef het zelf wel aan als ik het wil...Er zitten soms ook best lange tijden tussen.. En vandaar gewoon de vraag naar eventuele standjes etc... maar bedankt voor de suggestie
  woensdag 16 november 2005 @ 17:23:41 #32
27929 piere
doe mij maar bier
pi_32319497
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef piere het volgende:
Edit: de post hierboven heb je zeker niet gelezen?
Klopt ik haakte af na het breezahgebabbel
fok you ja!
pi_32319555
Ga ik toch nog ff verder met zeuren... Het klinkt alsof je het vooral voor je vriend wil doen... Als je het doet, doe het dan omdat JIJ het wilt en niet omdat hij het wil.
pi_32319606
Dat doe ik ook niet! Als ik het niet wil doe ik het ook niet Echt niet!!
pi_32319661
Mooi zo.
pi_32320347
Maar als er dus nog tips zijn... hoor ik ze graag!!
  woensdag 16 november 2005 @ 17:59:49 #37
47047 Herkauwer
pi_32320414
Buttplug? Die indoen en dan na een poosje verder? Lijkt me dat er dan het een en ander is opgerekt
pi_32320546
Probeer eerst eens, zeg maar, de weg klaar te maken met je wijsvinger en daarna een stappie hoger met je duim, als je geen lastige nagels heb
Hierna zou je klaar moeten zijn voor het echte werk maar dat betekent niet dat hij meteen zo hard moet gaan beuken tot jij je heupen breekt. There is no need to rush
  woensdag 16 november 2005 @ 18:09:07 #39
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32320646
Hoi Herald.
Ik ga naar huis.
pi_32323380
Anale seks is totaal pijnloos mogelijk, komt er wel pijn bij kijken dan gaat er iets fout en moet je niet doorgaan, de kans op kwetsuren is erg groot, wat de kans op napijnen en andere ellende ook groot maakt.

Het is een kwestie van geduld, serieus.

Zorg ervoor dat je ontzettend, maar dan ook ontzettend geil bent, lekker het gewone voorspel en dan wat strelen, likken en doen aan je anus.
Als dat lekker voelt, om meer vraagt, dan kan je evt proberen heel voorzichtig een vingertopje, 1 vingertopje, in te brengen.

Als dit goed voelt en om meer vraagt dan breng je langzaam maar zeker steeds iets meer van de vinger in, zodra het ook maar iets gevoelig wordt, stilhouden!!!!
Als alles echt goed voelt dan kan je een beetje vingeren naar gelang wat prettig is.

Dat is genoeg voor de eerste keer, morgen(of andere keer) weer verder, waarom?, opbouwen, wennen en het verlangen vergroten!!!

Volgende keer beginnen we weer opnieuw met stap 1, gaat dat allemaal goed en vraagt het om meer dat gevoel dan kan je proberen heeeeeeeeeeeel voorzichtig 2 vingers in te brengen(of een dunne vibrator/dildo)
Gaat dat nu heel goed, is het echt lekker, dan kunnen we de volgende keer nog een stapje verder.

Waarom weer wachten tot all the way, zelfde reden, wennen, opbouwen en het verlangen vergroten.

Begin de volgende keer weer met stap 1, doorgaand naar stap 2 en als dat echt goed voelt kunnen we overgaan tot penetratie.
Voorzichtig, na voorbereiding, langzaam maar zeker inbrengen, niet te diep willen gelijk!!!
Als het ook maar ietwat gevoelig wordt stilhouden!!!!
Tot dat gevoel weer overgaat in genot(bij pijn heel rustig terugtrekken, eruit dus!!!).

En voilla, u heeft anale seks zonder een centje pijn.

TIP 1, als je de anus van boven naar onderen "aait" zeg maar dan knipoogt ze naar je, kortom, ze ontspant, opend zich een klein beetje, wat het inbrengen veel makkelijker maakt.

Tip 2, er bestaat niet iets als teveel glijmiddel bij anale seks, dit voorkomt kwetsuren voor een groot deel(zonder pijn eigenlijk geen kans op kwetsuren als je glijmiddel gebruikt), maakt het lekkerder, iets minder frictie, wat de toppen van het felle gevoel afhaalt zodat genot beter kan zinderen.

Tip 3, stimuleer de klit tijdens de anale seks, dit kan het verschil maken tussen auw en oeeeeeeeeeeehhhh lekker(voor mannen, stimuleer penis tijdens anale seks)

Tip 4, de anus heeft geen rechte pijpleiding, hij buigt zich van binnen eerst richting de buik, daarna gelijk richting rug, een soort van "s" vorm zeg maar, hou hier rekening mee in het begin(dus richt niet naar de rug toe bij inbrengen, maar naar de buik richting)

Tip 5, ontspan en vergeet niet te ademen, adem is de basis van alles in het leven, ook van seks, een diepe, ontspannen ademhaling geeft lichamelijke ontspanning, haal diep adem en blaas langzaam uit, dat uitblaasstuk is het stuk waarin ontspanning het grootste zal zijn.

Tip 6, het ene standje is beter geschikt dan de andere om met anaal te beginnen, wat iemand makkelijk vindt ligt een beetje aan het persoon zelf, kies een houding waarin je lekker kan ontspannen en waar je zelf de penis kan leiden.
Bv lepeltje/lepeltje, je ligt lekker ontspannen en kan zelf de penis leiden.

Doe dit ook zelf, zet de eikel tegen je kontgaatje aan en trek de penis zachtjes af, terwijl je dit doet(en hem wel tegen je kontgaatje houdt) zet hij er heel rustig aan wat druk op, ondertussen je klitje goed laten verzorgen(door hem bv, hij heeft toch handen over die niets te doen hebben he ).
Je zal zien dat hij zomaar ineens naar binnen gaat zo, no prob.

De truk is geduld, geilheid en glijmiddel GGG, tja die afkorting zullen we hiervoor maar niet gebruiken he
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32323481
Kijk anders ook even naar dit topic

Is anaal ontvangen te leren
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_32324128
Jeetje, Erodome , wat een uitgebreide uitleg !

Je zou er zin van krijgen, zeg
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32324657
Ik krijg wel vaker zin van de dingen die ero schrijft.
  woensdag 16 november 2005 @ 20:33:54 #44
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_32324695
Die erodome weet wel van wanten!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_32324756
WTF die reet is niet om in te naaien holbewoners!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32324840
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Juist wel!!!!!

Enne voor milagro en lupa, ik ben toevallig vanavond alleen thuis, dusuhhhhhhh...
Nee, maak maar gein
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32325004
nafnaf
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32325038
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Juist wel!!!!!

Enne voor milagro en lupa, ik ben toevallig vanavond alleen thuis, dusuhhhhhhh...
Nee, maak maar gein
Ik heb wel een ander holletje voor eventuele inwoners maar dat is niet gerelateerd aan de stoelgang-uitgang. Bah wat goor en auw wat pijnlijk en jeeh neuk eens een oor, is ook errug lekker en neuk ook eens een neusgat, doet ut zeer?
Geeft niks gewoon langzaam opbouwen.. De nieuwe trent is gezet bij dezen!!!!!!!! Gaat uw gang!
  woensdag 16 november 2005 @ 20:47:02 #49
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_32325058
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:09 schreef sonystar het volgende:
Wanneer het eemaal gelukt is voelt het fantastisch.
Succes.
TS is vrouw, jij bent man, dus jij hebt makkelijk praten.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_32325237
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik heb wel een ander holletje voor eventuele inwoners maar dat is niet gerelateerd aan de stoelgang-uitgang. Bah wat goor en auw wat pijnlijk en jeeh neuk eens een oor, is ook errug lekker en neuk ook eens een neusgat, doet ut zeer?
Geeft niks gewoon langzaam opbouwen.. De nieuwe trent is gezet bij dezen!!!!!!!! Gaat uw gang!
Ik moet zeggen dat je voor iemand die zich zo geil voordoet wel een beetje preuts bent hoor
Nee serieus, of je anaal wil of niet heeft niets met preutsheid te maken, tis maar net waa je zin in hebt.

Het hoort geen pijn te doen, dat moge nu wel duidelijk zijn, net zoals bij vaginale seks geeft pijn aan dat het niet goed gaat en je niet door moet gaan, doet het geen pijn, is het echt lekker, dan kan je doorgaan.

En goor, tja, seks is goor, is nu eenmaal zo, smetvrees past niet in bed.
pi_32325397
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens mij zit die vent op je avatar ook in d'r hol!!
pi_32325424
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat je voor iemand die zich zo geil voordoet wel een beetje preuts bent hoor
Nee serieus, of je anaal wil of niet heeft niets met preutsheid te maken, tis maar net waa je zin in hebt.

Het hoort geen pijn te doen, dat moge nu wel duidelijk zijn, net zoals bij vaginale seks geeft pijn aan dat het niet goed gaat en je niet door moet gaan, doet het geen pijn, is het echt lekker, dan kan je doorgaan.

En goor, tja, seks is goor, is nu eenmaal zo, smetvrees past niet in bed.
lol, ik vind sex erg goor! Echt vunzig gewoon, behalve als ik verliefd ben op een vent dan vind ik het echt supersssssss, maar mijn 2e holletje blijven ze mooi vanaf!
pi_32325447
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:58 schreef Bakkioli het volgende:

[..]

Volgens mij zit die vent op je avatar ook in d'r hol!!
NEEHHHH Zeg me dat het niet zo is...!!!!!!!!!
pi_32325472
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef dOessiipOessii het volgende:
Kijk logisch dat een jongen er zin in heeft het is strakker..
Strakker dan een 16 jarig kutje?!
pi_32325475
Dan mis je wel wat, maar het is jouw lijf, jouw leven...

Het is namelijk zwaar serieus die moeite meer dan waard.
pi_32325504
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Dan mis je wel wat, maar het is jouw lijf, jouw leven...

Het is namelijk zwaar serieus die moeite meer dan waard.
and thats a fact!
pi_32326013
Had ik al verteld dat ik erg koppig ben?
pi_32327156
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Juist wel!!!!!

Nee, maak maar gein
pi_32333559
Mijn god wat een tips allemaal, eigenlijk nog nooit zo bij nagedacht. ( zegt een homoseksuele jongen van 23 )
Anale sex verloopt vrijwel pijnloos als je het zelf wilt en ja dan ben je ontspannen, niet omdat je het ergens hebt gelezen of van horen zeggen of omdat je partner het zo graag wilt. "Het" geschikte standje bestaat niet, moet je voor je zelf onder vinden. Al sta je op op je handen, lig je op je zij, hang je, sta je of een beentje hier of daar.

Ik doe ook regelmatig aan anale sex, de dingen die ik hier allemaal heb gelezen heb ik nog nooit zo bij stil gestaan.

Gewoon zelf willen dus ontspannen zijn, niet te vergeten glijmiddel & condooms en het belangrijkste geduld van de persoon waar mee het gebeurd. En dan kan de dolle pret beginnen!
Relatie = vriendschap + sex. Alleen vriendschap heb ik wel met meer mensen
pi_32336239
als je idd eenmaal gewend bent is het gewoon een kwestie van ontspannen glijmiddel en condooms!

en genieten maar!
pi_32351384
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Misschien ben je gewoon niet relaxed genoeg, probeer je het te hard?

Op zich vind ik het ook geen slecht idee om eerst maar eens met 'gewone' seks te experimenteren. Er zijn genoeg andere spannende dingen die je kunt doen... Maar misschien vind je me dan maar een ouwe zeur. Ik schrik toch echt een beetje als ik hoor dat kinderen van 16 aan anale seks doen...
Ik ben 17 en ben ook ver gevorderd, ik neuk kankerhard anaal.
"Hier word ik niet vrolijk van." No frituur intended.
pi_32365553
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Smaakpolitie het volgende:

[..]

Maak je m wel goed schoon als je m daarna weer in d'r muts propt? Want anders is dat heel onhygiënisch...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32366625
Jah.. dan muteren de candida gistjes in schimmeltjes...

Ergens wel toepasselijk voor de tijd van het jaar, maar lekker is anders
pi_32369969
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Smaakpolitie het volgende:

[..]

stoer
pi_32382369
Jammer dat zoveel mensen er nog zo preuts over doen, het is echt het proberen waard.
pi_32496438
Alle begin is moeilijk....
Het gaat vanzelf beter!
Ik zou er nier meer zonder kunnen....
pi_32496502
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Cattara het volgende:
Alle begin is moeilijk....
Het gaat vanzelf beter!
Ik zou er nier meer zonder kunnen....
Misschien als je een grote anus hebt of hij een hele smalle?

Maar euh nee thnks...
pi_32496598
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Maar euh nee thnks...
toch zou je het eens in een ontspannen sfeer moeten proberen
pi_32496616
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:30 schreef addie84 het volgende:

[..]

toch zou je het eens in een ontspannen sfeer moeten proberen
yeah well i did ..enne geloof me NOOIT WEERRRRRRRRRRRRRRRR
pi_32496700
pijn? dan heeft je partner iets niet goed gedaan.. veel geduld is het belangrijkste, ontspannen sfeer enzo
pi_32496782
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef milagro het volgende:
Jeetje, Erodome , wat een uitgebreide uitleg !

Je zou er zin van krijgen, zeg
buk maar
pi_32496829
handig standje wat ik heb geleerd is: naast elkaar liggen op bed op je rug, terwijl hij zijdelings jouw in je aars neukt.
pi_32497101
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:35 schreef addie84 het volgende:
pijn? dan heeft je partner iets niet goed gedaan.. veel geduld is het belangrijkste, ontspannen sfeer enzo
Neen het gaat nie..gewoon
  woensdag 23 november 2005 @ 01:35:15 #74
135217 Bruine_Anjer
* marks the spot
pi_32497783
*meld* Expert *meld*

mail me ff en ik zal je eens flink van achteren openscheuren zodat je vriend niet bang meer hoeft te zijn om je pijn te doen
rrrr, ubergeil
  woensdag 23 november 2005 @ 08:24:01 #75
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_32499717
Ik was eigenlijk ook erg nieuwsgierig naar dames die dus al meer ervaring hebben met anaal... Mijn vriendin vind het super als ik haar kontje vol spuit ( 1 keer gedaan, omdat ik erg snel kwam ).

Is dit Nu zo'n fantastisch gevoel? beter als anders? Ben benieuwd!!!!
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
pi_32499731
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:40 schreef KonnieKipke het volgende:
handig standje wat ik heb geleerd is: naast elkaar liggen op bed op je rug, terwijl hij zijdelings jouw in je aars neukt.
dan ontspant de ontvanger het best idd .
pi_32499764
quote:
Op woensdag 23 november 2005 08:24 schreef Fiduci het volgende:
Ik was eigenlijk ook erg nieuwsgierig naar dames die dus al meer ervaring hebben met anaal... Mijn vriendin vind het super als ik haar kontje vol spuit ( 1 keer gedaan, omdat ik erg snel kwam ).

Lijkt me dat dat meer het idee is. Ik zou het niet weten, heb het nog nooit zonder condoom gedaan.
  woensdag 23 november 2005 @ 08:44:02 #78
134737 Fiduci
pi_32499847
Dankje Voor de reactie Lupa.. ik heb het dus 1 of 2 keer zonder condoom gedaan ( beide getest) .
Ze vond het heerlijk, mischien een aanrader als je beide "gezond"bent. Andere mischien ervaringen daarmee?

En Lupa liefhebber van anaal? Kan je veel hebben? ( Pure nieuwsgierigheid hoor)

Dikke x Fiduci
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
  woensdag 23 november 2005 @ 08:55:25 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_32499953
Net als vaginaal neuken vind ik anaal ook lekkerder zonder condoom, mijn vriendin trouwens ook.
  woensdag 23 november 2005 @ 09:46:23 #80
134737 Fiduci
pi_32500744
Had wel wat meer reacties verwacht in eerste instantie.... maar jah het is nog vroeg

Kom op mensen!!!
pi_32504371
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:46 schreef Fiduci het volgende:
Had wel wat meer reacties verwacht in eerste instantie.... maar jah het is nog vroeg

Kom op mensen!!!
probeer je jezelf nu op te geilen aan de reacties van anderen of zo
  woensdag 23 november 2005 @ 14:12:19 #82
134737 Fiduci
pi_32506955
Tuurlijk niet Milagro, maar waarvoor is nu een Forum voor? Om niet te reageren? Juist de bedoeling dat het een beetje begint te lopen hier... Beetje jammer dat je gelijk aan andere dingen denkt zeg..
pi_32507125
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:12 schreef Fiduci het volgende:
Tuurlijk niet Milagro, maar waarvoor is nu een Forum voor? Om niet te reageren? Juist de bedoeling dat het een beetje begint te lopen hier... Beetje jammer dat je gelijk aan andere dingen denkt zeg..
ach, je dekte jezelf al een beetje in (Pure nieuwsgierigheid hoor), dus blijkbaar zag je de ondertoon zelf ook
pi_32507294
quote:
Op woensdag 23 november 2005 08:44 schreef Fiduci het volgende:
En Lupa liefhebber van anaal? Kan je veel hebben? ( Pure nieuwsgierigheid hoor)

Dikke x Fiduci
Nou, ik heb nog nooit een kerel met een pik van 30 centimeter gehad ofzo. Als het goed voorbereid wordt en hij is eenmaal bezig, dan mag er best hard geneukt worden. Helaasch houdt heiden6 niet van anaal.
pi_32507473
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nou, ik heb nog nooit een kerel met een pik van 30 centimeter gehad ofzo.
Jezus, saai wijf zeg. Ook niks gewend
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 23 november 2005 @ 14:29:25 #86
134737 Fiduci
pi_32507487
Haha okee dan ennuh vind ik erg stom van heiden6, maar goed. Nee ik begrijp dat een gast met een pik van 30 cm niet echt superfijn is. Ik ben zeker niet extreem groot geschapen, ( gewoon gemiddeld maar hoor) ennuh jah echt hard is het er bij mij nooit aan toe gegaan al lijkt me dat wel vreselijk lekker..... Vraag jij altijd om anaal Lupa, of leid je hem er naar toe?? hoe zit dat?
pi_32507496
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:28 schreef Gripper het volgende:
Jezus, saai wijf zeg. Ook niks gewend
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Een gemiddeld maatje is voor mij meer dan genoeg.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:30:39 #88
134737 Fiduci
pi_32507516
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:29 schreef Fiduci het volgende:
Haha okee dan ennuh vind ik erg stom van heiden6, maar goed. Nee ik begrijp dat een gast met een pik van 30 cm niet echt superfijn is. Ik ben zeker niet extreem groot geschapen, ( gewoon gemiddeld maar hoor) ennuh jah echt hard is het er bij mij nooit aan toe gegaan al lijkt me dat wel vreselijk lekker..... Vraag jij altijd om anaal Lupa, of leid je hem er naar toe?? hoe zit dat?
Laat ik wel duidelijk zijn dat ik niet ontvang he ( 1000000% hetero) en dat ik bedoel met hard aan toe gaan het geven vond ik wel ff belangrijk om te zeggen
pi_32507530
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:29 schreef Fiduci het volgende:
Nog niet vaak gedaan hoor, al doe ik 't wel 's bij mezelf met een dildo. Ik zou het gewoon vragen aan de betreffende heer. Er moet sowieso eerst met vingers voorbereid worden voordat er geneukt kan worden.
pi_32507548
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:30 schreef Fiduci het volgende:
Laat ik wel duidelijk zijn dat ik niet ontvang he ( 1000000% hetero) en dat ik bedoel met hard aan toe gaan het geven vond ik wel ff belangrijk om te zeggen
Homofoob.

Voor een man is anaal genomen worden nog veel lekkerder dan voor een vrouw, ivm prostaatstimulatie.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:32:00 #91
134737 Fiduci
pi_32507558
Okee BTW die heiden6 is wel een mazzelpik, haha als hij eens in de ziektewet zit wil ik maar al te graag als stand-in verschijnen
pi_32507590
Wat kan ero het toch mooi beschrijven

Maar is het voor een vrouw ook echt fijn? Voor een man kan ik me er echt wel iets bijv oorstellen inderdaad, maar is puur de anale sex (dus zonder extra stimulans van de clitoris) ook een echt fijn gevoel voor een vrouw? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_32507615
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef miss_sly het volgende:

Maar is het voor een vrouw ook echt fijn? Voor een man kan ik me er echt wel iets bijv oorstellen inderdaad, maar is puur de anale sex (dus zonder extra stimulans van de clitoris) ook een echt fijn gevoel voor een vrouw? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
Als het goed gedaan wordt (goed voorbereiden, vingeren, evt. likken), dan vind ik het lekkerder dan vaginaal (!).
pi_32507632
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Als het goed gedaan wordt (goed voorbereiden, vingeren, evt. likken), dan vind ik het lekkerder dan vaginaal (!).
Dat klinkt erg OK
  woensdag 23 november 2005 @ 14:34:37 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32507635
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:32 schreef Fiduci het volgende:
Okee BTW die heiden6 is wel een mazzelpik, haha als hij eens in de ziektewet zit wil ik maar al te graag als stand-in verschijnen
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:17 schreef milagro het volgende:

ach, je dekte jezelf al een beetje in (Pure nieuwsgierigheid hoor), dus blijkbaar zag je de ondertoon zelf ook
Onze profeet heeft weer gesproken .
  woensdag 23 november 2005 @ 14:35:12 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32507652
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sluit ik me bij aan.
pi_32507688
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef miss_sly het volgende:

nou, als je klaarkomen een voorwaarde vindt voor ieder standje, en je niet klaarkomt zonder die genoemde stimulans, dan nee natuurlijjk.

maar als het niet lekker was, lijkt het me dat je het wel laat, of je moet een dermate pleaser zijn...
pi_32507690
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:34 schreef miss_sly het volgende:
Dat klinkt erg OK
Heel langzaam en rustig voorbereiden is belangrijk. Je moet echt doorgaan met teasen tot het moment dat je niks liever wilt dan die pik in je kont (pardon my French ). Dan heel voorzichtig penetreren en heel langzaam beginnen. En veel glijmiddel natuurlijk.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:38:24 #99
134737 Fiduci
pi_32507743
Ik bereid dus enkel en aleen voor met vingers, met mijn mond moet ik wel heel geil zijn wil ik dat doen, wie weet dat dat ooit nog zo ver komt....
  woensdag 23 november 2005 @ 14:38:40 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32507748
Pardon your Greek, zul je bedoelen .
pi_32507758
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:38 schreef Fiduci het volgende:
Ik bereid dus enkel en aleen voor met vingers, met mijn mond moet ik wel heel geil zijn wil ik dat doen, wie weet dat dat ooit nog zo ver komt....
Is wel . En niet vies indien netjes gewassen.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:39:58 #102
134737 Fiduci
pi_32507788
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Heel langzaam en rustig voorbereiden is belangrijk. Je moet echt doorgaan met teasen tot het moment dat je niks liever wilt dan die pik in je kont (pardon my French ). Dan heel voorzichtig penetreren en heel langzaam beginnen. En veel glijmiddel natuurlijk.
Het lijkt er echt op dat Lupa uit veel ervaring spreekt
pi_32507809
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:39 schreef Fiduci het volgende:
Het lijkt er echt op dat Lupa uit veel ervaring spreekt
Nee, hoor. Heb het nog maar een paar keer gedaan. Maar degene met wie ik het voor 't eerst deed, was er heel goed in. Dat was dus een geweldig fijne ervaring.
pi_32507812
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, als je klaarkomen een voorwaarde vindt voor ieder standje, en je niet klaarkomt zonder die genoemde stimulans, dan nee natuurlijjk.

maar als het niet lekker was, lijkt het me dat je het wel laat, of je moet een dermate pleaser zijn...
Klaarkomen is geen voorwaarde en bovendien kan ik dat desnoods zelf wel verzorgen, dat is geen probleem.

Natuurlijk laat je het als je het zelf niet lekker vindt, maar ik vroeg het me gewoon af. Nog nooit gedaan, namelijk.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:40:51 #105
134737 Fiduci
pi_32507813
Okay Lupa Maar ik zou eens meemaken dat het niet netjes is
pi_32507824
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:40 schreef Fiduci het volgende:
Dat merk je wel voordat je je tong ertegenaan douwt hoor. Gewoon even snuffelen.
pi_32507837
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Moet je er ook speciale condooms voor gebruiken of gewoon reguliere?
  woensdag 23 november 2005 @ 14:42:19 #108
134737 Fiduci
pi_32507849
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat merk je wel voordat je je tong ertegenaan douwt hoor. Gewoon even snuffelen.
Hahah dat is waar Lupa.. okee... tsjee jullie maken mij er nog nieuwsgieriger naar... toch maar es iemand vinden die er erg van houdt!
  woensdag 23 november 2005 @ 14:42:54 #109
134737 Fiduci
pi_32507866
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar zijn speciale condomms voor misssly, zie je vanzelf wel bij de apotheek of het kruidvat ofzo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 23 november 2005 @ 14:42:57 #110
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32507867
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:40 schreef Fiduci het volgende:
gewoon haar lekker mee onder de douche nemen,
elkaar lekker inzepen
en je kunt er vanuit gaan dat alles lekker schoon is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_32507868
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt er speciale voor, maar ik heb het met gewone gedaan.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:43:45 #112
134737 Fiduci
pi_32507889
Lupa eigenlijk vaste relatie?
  woensdag 23 november 2005 @ 14:44:04 #113
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32507897
Oh Erodome, moeder van anale sex en natuur, heeft weer gesproken. Ik dacht al, waar blijf je nou...

Maar ik zelf geloof de TS niet echt. Respect voor jullie reacties maar kom op, dit kan toch niet waar zijn. Een beetje te BrEeZaH.

Daarnaast is ze pas 16!
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32507906
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:43 schreef Fiduci het volgende:
Lupa eigenlijk vaste relatie?
Zie ondertitel. Niet echt een 'vaste relatie', maar ik ben niet beschikbaar, als dat je vraag is.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:44:35 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32507910
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:42 schreef Ynske het volgende:

gewoon haar lekker mee onder de douche nemen,
elkaar lekker inzepen
en je kunt er vanuit gaan dat alles lekker schoon is
Dat was de afgelopen week ook mijn idee... alleen lukte het daarna juist helemaal niet meer. Allebei de partijen waren te stroef daardoor .
pi_32507946
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:44 schreef Copycat het volgende:
Dat was de afgelopen week ook mijn idee... alleen lukte het daarna juist helemaal niet meer. Allebei de partijen waren te stroef daardoor .
Als je maar gedoucht hebt na de laatste keer dat je poepte, dan valt het volgens mij wel mee. Ik vind trouwens iemands pik ook prettiger smaken als er NIET net gedoucht is.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:46:20 #117
134737 Fiduci
pi_32507952
dat was niet direct mijn vraag hoor... ben gewoon wat mensen beter aan het leren kennen hier....

en Copycat ken het... wilde onder de douche eens lekker anaal geven en dat lukte ook niet goed ondanks het vele glijmiddel!!! Reden?
pi_32507971
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Fiduci het volgende:
dat was niet direct mijn vraag hoor... ben gewoon wat mensen beter aan het leren kennen hier....

en Copycat ken het... wilde onder de douche eens lekker anaal geven en dat lukte ook niet goed ondanks het vele glijmiddel!!! Reden?
Water maakt gewoon stroef. Ga maar eens onder water neuken.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:47:55 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32507990
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Als je maar gedoucht hebt na de laatste keer dat je poepte, dan valt het volgens mij wel mee. Ik vind trouwens iemands pik ook prettiger smaken als er NIET net gedoucht is.
Zo'n overheersende zeepsmaak is inderdaad minder lekker dan een lichaamseigen smaak (binnen logische grenzen, uiteraard ).
Maar wel irritant als je enorm zin hebt in anaal en het lukt gewoonweg niet .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 23 november 2005 @ 14:47:59 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32507993
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Fiduci het volgende:

waarschijnlijk het water
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 23 november 2005 @ 14:48:45 #121
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32508011
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo'n overheersende zeepsmaak is inderdaad minder lekker dan een lichaamseigen smaak (binnen logische grenzen, uiteraard ).
Maar wel irritant als je enorm zin hebt in anaal en het lukt gewoonweg niet .
zeepsmaak is jakkie
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 23 november 2005 @ 14:48:58 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32508015
Ja, maar ook nadat we onder de douche vandaan kwamen, werkte de stroefheid van het water nog door.
Next time dus maar naderhand douchen.
pi_32508025
Doen jullie trouwens iets als een klysma ofzo of op een andere manier schoonmaken als je anaal wilt doen? Als ik het met een dildo bij mezelf doe, is die vaak wel een beetje vies naderhand. Toch een minder prettig idee.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:51:54 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32508090
Nee, eigenlijk nooit.
Ik zorg er meestal wel voor dat ik al geruimere tijd niet heb gegeten en dat ik zoveel mogelijk 'leeg' ben.
Toch kunnen 'ongelukjes' ook dan voorkomen. Tant pis, dan maar .
pi_32508115
Hmkay. Dat 'leegmaken' werkt niet echt bij mij, want ik kan niet op commando poepen.
pi_32508137
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doen jullie trouwens iets als een klysma ofzo of op een andere manier schoonmaken als je anaal wilt doen? Als ik het met een dildo bij mezelf doe, is die vaak wel een beetje vies naderhand. Toch een minder prettig idee.
nee.

eerst een bruine trui breien, dan pas punniken
pi_32508153
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
nee.

Milagro!
  woensdag 23 november 2005 @ 14:55:29 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32508189
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
nee.

ROFLOL
Ik kan ook niet op commando breien, maar voel meestal wel aan of ik leeg genoeg ben om te punniken .
pi_32508230
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Milagro!
ja, moet ik grafischer zijn dan

je zegt het maar, hoor!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 23 november 2005 @ 14:56:52 #130
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32508234
proest, ik zie me alweer op de basisschool tijdens handwerken zitten punniken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32508251
Wat een mooie beeldspraak
pi_32508272
Prachtig. Ik zie het zo voor me.

Sommige dingen m.b.t. seks zijn zo ranzig als je erover nadenkt als je niet geil bent.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 23 november 2005 @ 14:59:22 #133
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32508299
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Prachtig. Ik zie het zo voor me.

Sommige dingen m.b.t. seks zijn zo ranzig als je erover nadenkt als je niet geil bent.
Vertell en maak mijn dag goed
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32508726
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

ROFLOL
Ik kan ook niet op commando breien, maar voel meestal wel aan of ik leeg genoeg ben om te punniken .
Precies. Dat voel je. En dan laat ik de punnikpaddestoel zien aan vriendlief en dan hij de zijne
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 23 november 2005 @ 17:24:58 #135
54188 pinoy
PRIDE | UFC | K-1
pi_32512501
standje 69 als beginpositie...en dan je vrouwtje voorzichtig anaal vingeren...(mijn tip: spuug zoveel mogelijk op 't kruisje) eventueel je middelvinger in 't kruisje en je duim strelend over haar klitje...en als er dan 2/3 vingers erin passen...overgaan op doggystyle..anal-all-the-way!
time is money...and money is power!
pi_32516960
quote:
Op woensdag 23 november 2005 08:24 schreef Fiduci het volgende:

Het ligt een beetje aan de man, maar als de man in kwestie een lekker kloppende pik heeft als hij komt dan is dat idd erg lekker.

Met condoom merk je dat niet zo heel erg op, maar als ik het met mijn man doe(wat zonder is) dan voel ik dat klaarkomen erg goed, vaginaal en anaal, anaal geeft dan nog wel een extra kick omdat je hem zeg maar voelt groeien in je en kloppen, geeft dus wel een extra sensatie.
pi_32525688
Eerste vereiste is gewoon dat je zeer geil moet zijn, en het liefst 'kontgeil'.
Dan, zoals eerder gezegd, veel glijmiddel, te koop bij zelfs trekpleister en zo.
Vervolgens langzaamaan... laat je vingeren terwijl hij het probeert..

Als je ouder bent en een vaste relatie hebt gaat het natuurlijker, en is er nog een gewaagdere doeltreffender methode om vrouwtjes wat ontvankelijker te maken..moet je je als man wel 'opofferen'
  donderdag 24 november 2005 @ 01:35:06 #138
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_32526826
Een manier om alles van binnen te legen is de anus stimuleren. Je gaat op de wc zitten en met een natte vinger wrijf je over de anus. Die gaat zich ontspannen en je darmen gaan zich ook 'ontspannen'. Als je niet leeg bent van binnen, dan voel je op een gegeven moment vanzelf een aandrang en zo niet, dan kan je lekker aan de slag.
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 24 november 2005 @ 08:45:51 #139
134737 Fiduci
pi_32529332
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Het ligt een beetje aan de man, maar als de man in kwestie een lekker kloppende pik heeft als hij komt dan is dat idd erg lekker.

Met condoom merk je dat niet zo heel erg op, maar als ik het met mijn man doe(wat zonder is) dan voel ik dat klaarkomen erg goed, vaginaal en anaal, anaal geeft dan nog wel een extra kick omdat je hem zeg maar voelt groeien in je en kloppen, geeft dus wel een extra sensatie.
Vandaar dat ze het toen zo lekker vond, ik begin vaak heel erg te kloppen voordat ik spuit.... okee...
pi_32550882
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Maar euh nee thnks...
Nee ik heb geen grote anus en hij geen smalletje....
pi_32552971
I like it
Het is inderdaad heel belangrijk dat je dus ontspannen bent en teringgeil

De reden waarom het bij mij zo gevoelig is en ik er zelfs door kan klaarkomen, is dat mijn G-spot ook door anale sex gestimuleerd kan worden, in principe zit er maar een dun wandje tussen

Ik ben er dus totaal niet preuts over, het is een mooie toevoeging in je sexleven en je kan er veel plezier mee beleven!

[ Bericht 15% gewijzigd door thaMoon op 25-11-2005 21:23:18 ]
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
  vrijdag 25 november 2005 @ 02:14:55 #142
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32556541
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dus orale sex vind je ook niks? De mond is natuurlijk ook niet gemaakt voor voortplanting.

En als je het vies lijkt kun je toch gewoon een condoom gebruiken...
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 25 november 2005 @ 02:16:30 #143
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32556564
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef thaMoon het volgende:
I like it
Het is inderdaad heel belangrijk dat je dus ontspannen bent en teringgeil

De reden waarom het bij mij zo gevoelig is en ik er zelfs door kan klaarkomen, is dat mijn G-spot ook door anale sex gestimuleerd kan worden, in principe zit er maar een dun wandje tussen
Tijdens anale sex zit ik meestal bij mn vriend op schoot als hij tegen de muur zit, of als hij ligt. En dan kan ik meteen clitoraal gestimuleerd worden, want die kan ik dan langs zijn buik wrijven.. heel fijn!!

Ik ben er dus totaal niet preuts over, het is een mooie toevoeging in je sexleven en je kan er veel plezier mee beleven!
Misschien heb ik het wel helemaal fout hoor, maar zit de g-spot niet aan de "buik"kant in de vagina?

Ero?!?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 25 november 2005 @ 02:17:19 #144
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32556573
Gezien het lichaam niet gebouwd is op anale gemeenschap vraag ik me af wanneer men groot geschapen is dit bij anale seks niet extra problemen oplevert... teveel uitrekt ofzo.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  vrijdag 25 november 2005 @ 02:31:51 #145
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32556700
Gewoon in een keer flink hard doorstampen, even blijven hangen en dan tekeer gaan
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 25 november 2005 @ 02:41:51 #146
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32556794
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 02:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gewoon in een keer flink hard doorstampen, even blijven hangen en dan tekeer gaan
Jij hebt er duidelijk veel ervaring mee...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  vrijdag 25 november 2005 @ 02:52:13 #147
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32556901
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Jij hebt er duidelijk veel ervaring mee...
Dank je
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_32556927
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 02:17 schreef Pracissor het volgende:
Gezien het lichaam niet gebouwd is op anale gemeenschap vraag ik me af wanneer men groot geschapen is dit bij anale seks niet extra problemen oplevert... teveel uitrekt ofzo.
Wat ik weleens op Internet voorbij heb zien komen kan er zelfs een onderarm in.

Uit eigen ervaring: niet meteen je erectie erinstampen, meisje heel erg laten ontspannen en de aandacht afleiden door met je vingers haar G-plek te stimuleren doet wonderen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 25 november 2005 @ 03:02:52 #149
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32556976
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 02:54 schreef sizzler het volgende:

[..]

Wat ik weleens op Internet voorbij heb zien komen kan er zelfs een onderarm in.

Uit eigen ervaring: niet meteen je erectie erinstampen, meisje heel erg laten ontspannen en de aandacht afleiden door met je vingers haar G-plek te stimuleren doet wonderen.
Ja dat weet ik allemaal we l, maar toch vraag ik me af of dit uiteindelijk toch geen complicaties gaat opleveren... ik dacht ooit zoiets gehoort te hebben over bij pornosterren.
pi_32556997
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 03:02 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ja dat weet ik allemaal we l, maar toch vraag ik me af of dit uiteindelijk toch geen complicaties gaat opleveren... ik dacht ooit zoiets gehoort te hebben over bij pornosterren.
Hooguit uitscheuren of oprekken, maar volgens mij moet je er dan echt met je armen gaan werken om dat voor elkaar te krijgen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 03:10:02 #151
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32557030
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 03:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hooguit uitscheuren of oprekken, maar volgens mij moet je er dan echt met je armen gaan werken om dat voor elkaar te krijgen.
Overigens is dit puur hypothetisch... ik en mijn vriendin hebben er niet echt behoefte aan.
pi_32557040
kontneuqen is niks mis mee, lekker geyl!
pi_32557109
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 03:10 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Overigens is dit puur hypothetisch... ik en mijn vriendin hebben er niet echt behoefte aan.
Je weet niet wat je mist.
  vrijdag 25 november 2005 @ 04:38:39 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_32557421
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Is wel . En niet vies indien netjes gewassen.
Is zeker niet vies maar ik raad iedereen aan die regelmatig anaal doet om je te laten inenten tegen hepatitis A+B, zeker als je veel met je tong aan elkaars anus zit, voorkomen is beter dan genezen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:09:00 #155
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_32562641
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 02:16 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Misschien heb ik het wel helemaal fout hoor, maar zit de g-spot niet aan de "buik"kant in de vagina?

Ero?!?
Ja, die zit idd aan de buik-kant... maar als ik mijn bekken een beetje kantel, duw ik mijn G-spot langs zijn penis, snapt u?
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_32562708
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef thaMoon het volgende:

[..]

Ja, die zit idd aan de buik-kant... maar als ik mijn bekken een beetje kantel, duw ik mijn G-spot langs zijn penis, snapt u?
heel inventief
pi_32563779
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 02:16 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ero?!?
Ja, maar die plek bereik je belachelijk goed via anaal, vergeet nooit dat de vagina en de abus tegen elkaar aan liggen he, dat de darm en de vaginawand van elkaar gescheiden zijn door een heel dun velletje, niets meer als dat.
pi_32563860
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 03:02 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Zolang je de regel het moet geen pijn doen in acht neemt loop je geen enkel risiko op uitscheuringen en dat soort ellende.

Wil je echt een kapotte kringspier krijgen dan spreken we toch echt wel van dikke verkrachtingen die wat hechtingen enzo tot gevolg hebben, dan moet je echt heel erg ver gaan, voorbij extreme pijngrensen(want voordat het scheurt doet het al even hele erge pijn).

Uitlubberen is geen kans op, het is namelijk een spier, daar gaat de rek niet uit, net als de vagina.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:29:10 #159
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32564747
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Zolang je de regel het moet geen pijn doen in acht neemt loop je geen enkel risiko op uitscheuringen en dat soort ellende.

Wil je echt een kapotte kringspier krijgen dan spreken we toch echt wel van dikke verkrachtingen die wat hechtingen enzo tot gevolg hebben, dan moet je echt heel erg ver gaan, voorbij extreme pijngrensen(want voordat het scheurt doet het al even hele erge pijn).

Uitlubberen is geen kans op, het is namelijk een spier, daar gaat de rek niet uit, net als de vagina.
Danku, wou ik ff weten.
pi_32573081
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is zeker niet vies maar ik raad iedereen aan die regelmatig anaal doet om je te laten inenten tegen hepatitis A+B, zeker als je veel met je tong aan elkaars anus zit, voorkomen is beter dan genezen.
Waarom zou je je moeten inenten alleen bij anale penetratie
pi_32577797
Die vat ik ook niet helemaal want hepatitus B zit in al het lichaamsvocht, zelfs in tranen en zweet, als iemand hepatitus B heeft dan hoef je echt niet met konten bezig te gaan om besmet te raken, een simpel zoentje kan al meer dan genoeg zijn...
pi_32589864
Ik snap die opmerkingen over veel glijmiddel nooit zol Glijmiddel is oke maar niet te veel en liever niet al te vloeibaar. Meeste mensen hebben namelijk de gewoonte spieren aan te trekken als iets pijn doet, onprettig is of als ze gewoon niet ontspannen zijn als je op dat plekje wat naar binnen duwt. Als het dan vergeven is van het glijmiddel kan hij gewoon doorduwen, terwijl zij (of hij natuurlijk) zijn spieren aanspant wat tot zeer pijnlijke situaties kan leiden.

Dus niet teveel glijmiddel en zorg dat je er ontspannen bij ligt. Op je rug met je benen in de lucht ben je het meest toegankelijk. Op zijn hondjes kan ook maar dan is de hoek tussen pik en kontgaatje minder waardoor het een en ander wat moeilijker wordt. Zelfde bij lepeltje lepeltje.

En als het de eerste keer niet lukt gewoon nog eens proberen. Of hou het in het begin bij vingers of de wat kleinere butt plugs.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
pi_32589909
Niet van dat ranzige glijmiddel op waterbasis, maar een product als Body Glide, op basis van siliconenolie. Condom safe!
pi_32589955
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet van dat ranzige glijmiddel op waterbasis, maar een product als Body Glide, op basis van siliconenolie. Condom safe!
Gewoon met je tuf d'r kont natmaken en dan keihard zonder condoom erop los raggen.
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:55:25 #165
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_32596481
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:25 schreef Smaakpolitie het volgende:

[..]

Gewoon met je tuf d'r kont natmaken en dan keihard zonder condoom erop los raggen.
Kijk eindelijk iemand die het begrijpt Gaat super goed en dat is een stuk minder vuiligheid dan al die glijmiddeltoestanden ...
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_32601930
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:38 schreef Tarado het volgende:
Of je zoekt gewoon een vaste partner, laat je testen op Hep B en zorgt dat je niet in de buurt komt van hep A risicogebieden... En mocht je daar wel komen dan ent je je eens in. Mocht je trouwens besmet raken dan ben je er na zes weken vanaf en vervolgens levenslang beschermd.
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef erodome het volgende:
Die vat ik ook niet helemaal want hepatitus B zit in al het lichaamsvocht, zelfs in tranen en zweet, als iemand hepatitus B heeft dan hoef je echt niet met konten bezig te gaan om besmet te raken, een simpel zoentje kan al meer dan genoeg zijn...
Nou, dit is wat het Nationale Hepatitis Centrum zegt:
quote:
Het hepatitis B-virus komt voor in bloed, sperma, voorvocht en vaginaal vocht. Het virus wordt, vaak ongemerkt, overgedragen door onveilig seksueel contact, bloedcontact of bloedproducten. Het virus kan ook overgedragen worden van moeder op kind rond de bevalling. Een heel kleine hoeveelheid besmet bloed in een wondje is al voldoende om een infectie te veroorzaken.

...

Het virus kan niet worden overgebracht door normaal sociaal contact, zoals handen geven en knuffelen. Overdracht door tongzoenen vindt alleen plaats als daar bloed bij te pas komt. Verder kan besmetting plaats vinden door het gebruik van niet-steriele naalden, door spuitende druggebruikers en bij piercing, tatoeëring en acupunctuur.
Hep B bij rimmen lijkt me dus ook niet echt een risico, tenzij je van tevoren al flink hebt lopen rammen en er bloed aan te pas komt, Tarado.
pi_32603784
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:17 schreef TA het volgende:
Ik snap die opmerkingen over veel glijmiddel nooit zol Glijmiddel is oke maar niet te veel en liever niet al te vloeibaar. Meeste mensen hebben namelijk de gewoonte spieren aan te trekken als iets pijn doet, onprettig is of als ze gewoon niet ontspannen zijn als je op dat plekje wat naar binnen duwt. Als het dan vergeven is van het glijmiddel kan hij gewoon doorduwen, terwijl zij (of hij natuurlijk) zijn spieren aanspant wat tot zeer pijnlijke situaties kan leiden.

Dus niet teveel glijmiddel en zorg dat je er ontspannen bij ligt. Op je rug met je benen in de lucht ben je het meest toegankelijk. Op zijn hondjes kan ook maar dan is de hoek tussen pik en kontgaatje minder waardoor het een en ander wat moeilijker wordt. Zelfde bij lepeltje lepeltje.

En als het de eerste keer niet lukt gewoon nog eens proberen. Of hou het in het begin bij vingers of de wat kleinere butt plugs.
Het is dan ook niet de bedoeling dat er doorgedrukt wordt...

Maar met glijmiddel op vind ik het igg veel lekkerder, kan je ook steviger neuken zonder dat het wat stroef wordt op ten duur.

Maar goed, ieder zijn eigen mening daarin, ik ken mensen die het liever zonder glijmiddel doen.

p.s.

innovative, tnx voor de correctie, ik vergis me met wat anders..
pi_32604507
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is dan ook niet de bedoeling dat er doorgedrukt wordt...

Maar met glijmiddel op vind ik het igg veel lekkerder, kan je ook steviger neuken zonder dat het wat stroef wordt op ten duur.
Zelfde hier idd, hoe meer hoe beter. Anders gaat 't schuren en dat vind ik nog veel vervelender dan per ongeluk iets te ver doorschieten. Al gebeurt dat nooit, ik leidt hem naar binnen en ik bepaal het tempo, dus als het ook maar enigszins vervelend wordt dan kan ik direct ingrijpen of even halt houden.
quote:
p.s.

innovative, tnx voor de correctie, ik vergis me met wat anders..
Gewoon virusje gok ik? Volgens mij zijn alle soa's (behalve herpes en schaamluis) echt alleen via bloedcontact, vaginaal vocht, sperma of voorvocht overdraagbaar, maar kan me vergissen...

Ging eigenlijk zoeken omdat ik wilde weten hoe groot de kans op Hep A nou helemaal is in Nederland en wat het risico is als je het hebt, waarom je je uberhaupt in zou laten enten ertegen... (voor reizen naar risicogebieden snap ik dat wel, ben zelf ook helemaal ingeent om die reden.)
pi_32619372
Bij mij hoef je ook niet aan te komen zonder glijmiddel.
pi_32621988
Zeg ook niet zonder! Maar niet teveel!!

@erodome -> nice pics in je profiel! En natuurlijk is doorduwen niet de bedoeling. Maar als je veel glijmiddel gebruikt kan je makkelijker doorschieten wat erg pijnlijk kan zijn. Maar zonder is inderdaad ook weer niet lekker.....
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  zondag 27 november 2005 @ 18:03:43 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32623261
Dit weekend voor het eerst glijmiddel gebruikt, aangezien de vorige poging niet zo soepeltjes verliep.
Was ik voorheen een beetje sceptisch over de noodzaak van dit hulpmiddel, nu ben ik helemaal om. Maakt het -zeker in het begin- toch een stuk beter te behapstukken, zeg maar .

Op silliconenbasis en zwaar geconcentreerd. Die gaat dus nog wel even mee... alhoewel... het smaakte wel weer zeer naar meer .
pi_32623719
Bodyglide is heerlijk. Ik heb het ook. Duur, maar je hebt er maar weinig van nodig en het voelt heerlijk op je vel.
pi_32626536
yep. die gebruik ik ook.
pi_32627508
bodyglide rules
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_32627624
Bodyglide is ook lekker om gewoon mee te masseren.
pi_32628087
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bodyglide is ook lekker om gewoon mee te masseren.
Ja ook, en dat is ook een leuke inleiding
  maandag 28 november 2005 @ 05:46:16 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_32637266
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef innovative het volgende:

[..]

Hep B bij rimmen lijkt me dus ook niet echt een risico, tenzij je van tevoren al flink hebt lopen rammen en er bloed aan te pas komt, Tarado.
Het was maar een advies om je telaten inenten, iedereen kanzelf wel bepalen of ze risico denken te lopen of niet, voor de volledigheid zie onderstaand;

Er zijn een aantal virussen die kunnen leiden tot een ontsteking van de lever. Zo'n ontsteking noemen we hepatitis. We noemen hier alleen de virussen hepatitis B en A omdat deze twee seksueel kunnen worden overgedragen.

Hepatitis B

Hepatitis B is na hiv de ernstigste, onbehandelbare soa. 1 op de vijf homo's is met het virus in aanraking gekomen. Een infectie leidt echter niet bij iedereen tot ernstige ziekteverschijnselen. De meerderheid van de geinfecteerden merkt er zelfs niks van.

Symptomen
Slechts bij een klein deel van de mensen, die met hepatitis B geinfecteerd worden, is er sprake van ziekteverschijnselen. Aanvankelijk gaat dat om vage klachten: vermoeidheid, lusteloosheid, misselijkheid en buikpijn. Die beginnen twee tot zes maanden na de besmetting. In een later stadium kunnen de huid en het oogwit gelig van kleur worden. (Dit is overigens een kenmerk van iedere leverontsteking en hoeft dus niet te wijzen op een hepatitis B-infectie.) Verder kan de urine een donkere kleur krijgen en de ontlasting juist een lichte. In 90% van de gevallen verdwijnt het virus vanzelf en nemen de klachten ook geleidelijk af.

Bij 5 tot 10% van de geinfecteerden blijft het virus jaren- of zelfs levenslang aanwezig. Dan spreken we van chronische hepatitis B. Een deel van deze laatste groep krijgt te maken met een steeds slechter functionerende lever. De overigen hebben vaak geen klachten, maar ze kunnen het virus wel overdragen. Het is heel belangrijk dat de partners van deze mensen zich laten vaccineren tegen hepatitis B. Een heel kleine groep krijgt een zo ernstige beschadiging van de lever dat ze daaraan uiteindelijk overlijden.

Behandeling
Er zijn middelen voor mensen met chronische hepatitis B om de klachten te bestrijden; maar deze zijn vaak niet afdoende en ze hebben bovendien bijwerkingen. Meestal zit er niks anders op dan uitzieken en gezond leven. Alcohol is lange tijd taboe.

Overdracht
Het virus zit in bloed en sperma en, als het mondslijmvlies beschadigd is ook in speeksel. Via bloed is de kans op overdracht het grootst. Daarom is kontneuken, waarbij kleine beschadigingen van de darmwand kunnen ontstaan, zeer risicovol als je geen condoom gebruikt. Je kunt het ook oplopen door oppervlakkig contact tussen penis en anus (droogneuken) of door te pijpen terwijl je mondslijmvlies beschadigd is. Zelfs tongzoenen is niet voor honderd procent veilig als er sprake is van bloedend tandvlees. Ook als je de tandenborstel of het scheermesje van iemand anders gebruikt kan je hepatitis B krijgen. Vaccinatie is de enige afdoende manier om de infectie te voorkomen. Alle homo's wordt aangeraden zich te laten vaccineren, tenzij ze door een vorige infectie al immuun geworden zijn voor het virus.

Hepatitis A

Het hepatitis A-virus is veel minder ernstig dan hepatitis B, maar kan je wel dwingen het maandenlang rustig aan te doen. Bijna iedereen geneest echter volledig.

Symptomen
Diarree, misselijkheid, koorts en vermoeidheid zijn de vage klachten die kunnen wijzen op een hepatitis A-infectie. Ze beginnen twee tot vier weken na de infectie en kunnen enkele weken aanhouden.

Behandeling
Er is geen medicijn tegen hepatitis A. Je moet het uitzieken.

Overdracht
Het virus zit in ontlasting. Je raakt geinfecteerd als je het via je mond binnen krijgt. Dat kan ook gaan om hele kleine sporen die je niet als poep herkent. Kontlikken is in ieder geval riskant. Maar als je de anus van je partner hebt aangeraakt met je hand, kan het virus ook indirect in je mond belanden. Dat kan ook via een handdoek waar het virus op zit. Bij bezoekers van darkrooms en homosauna's komt hepatitis A regelmatig voor. Zeker voor deze groep is er reden vaccinatie tegen hepatitis A te overwegen.

Vaccinatie

Met een vaccinatie tegen hepatitis B ben je langdurig beschermd tegen dit virus. Dit doe je bij de huisarts of bij een GGD. De vaccinatie bestaat uit een serie van drie prikken, die gedurende een half jaar wordt gegeven. Door een bloedonderzoek na de laatste vaccinatie wordt bepaald of je voldoende antistoffen voor hepatitis B hebt. Is dit het geval, dan ben je minimaal 15 jaar beschermd.

ALs je je laat vaccineren voor hepatitis B, overweeg dan op tegelijkertijd vaccinatie voor hepatitis A. Dat kan door een combinatie-vaccin voor hepatitis B en A te nemen. Informeer of maak een afspraak bij je huisarts, de GGD of een soa-poli.
pi_32638082
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:46 schreef Tarado het volgende:
Overdracht
Het virus zit in bloed en sperma en, als het mondslijmvlies beschadigd is ook in speeksel. Via bloed is de kans op overdracht het grootst. Daarom is kontneuken, waarbij kleine beschadigingen van de darmwand kunnen ontstaan, zeer risicovol als je geen condoom gebruikt. Je kunt het ook oplopen door oppervlakkig contact tussen penis en anus (droogneuken) of door te pijpen terwijl je mondslijmvlies beschadigd is. Zelfs tongzoenen is niet voor honderd procent veilig als er sprake is van bloedend tandvlees. Ook als je de tandenborstel of het scheermesje van iemand anders gebruikt kan je hepatitis B krijgen. Vaccinatie is de enige afdoende manier om de infectie te voorkomen. Alle homo's wordt aangeraden zich te laten vaccineren, tenzij ze door een vorige infectie al immuun geworden zijn voor het virus.
Je hoeft niet opnieuw iets neer te zetten van dezelfde strekking als mijn post hier ergens boven.

As said, het virus zit in bloed, vaginale afscheiding, voorvocht en sperma. Niet in ontlasting. Overdracht via rimmen kan alleen als er al ergens bloed aanwezig is, bij bloedend tandvlees dus of als je van tevoren al flink hebt lopen rammen met anale seks. In andere gevallen is het risico gewoon simpelweg nul.

Over hep A. had ik ook al gezegd dat het via ontlasting overdraagbaar is, maar met vaste partner die niet in darkrooms en homosauna's komt, niet naar risicogebieden gaat zonder inenten lijkt dat gevaar me ook lichtelijk overdreven... En trouwens, ben ingeënt, maar dan omdat ik ging reizen.
pi_32649980
Om maar een beetje bij de leuke kant van het topic te blijven Ik vind het eigenlijk wel lekker als het hard gebeurt, maar dat is iets wat pas kwam toen ik er een beetje aan gewend was geraakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')