abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32325397
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:35 schreef zhe-devilll het volgende:
WTF die reet is niet om in te naaien holbewoners!!!!!!
Volgens mij zit die vent op je avatar ook in d'r hol!!
pi_32325424
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat je voor iemand die zich zo geil voordoet wel een beetje preuts bent hoor
Nee serieus, of je anaal wil of niet heeft niets met preutsheid te maken, tis maar net waa je zin in hebt.

Het hoort geen pijn te doen, dat moge nu wel duidelijk zijn, net zoals bij vaginale seks geeft pijn aan dat het niet goed gaat en je niet door moet gaan, doet het geen pijn, is het echt lekker, dan kan je doorgaan.

En goor, tja, seks is goor, is nu eenmaal zo, smetvrees past niet in bed.
lol, ik vind sex erg goor! Echt vunzig gewoon, behalve als ik verliefd ben op een vent dan vind ik het echt supersssssss, maar mijn 2e holletje blijven ze mooi vanaf!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32325447
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:58 schreef Bakkioli het volgende:

[..]

Volgens mij zit die vent op je avatar ook in d'r hol!!
NEEHHHH Zeg me dat het niet zo is...!!!!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32325472
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef dOessiipOessii het volgende:
Kijk logisch dat een jongen er zin in heeft het is strakker..
Strakker dan een 16 jarig kutje?!
pi_32325475
Dan mis je wel wat, maar het is jouw lijf, jouw leven...

Het is namelijk zwaar serieus die moeite meer dan waard.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32325504
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:01 schreef erodome het volgende:
Dan mis je wel wat, maar het is jouw lijf, jouw leven...

Het is namelijk zwaar serieus die moeite meer dan waard.
and thats a fact!
pi_32326013
Had ik al verteld dat ik erg koppig ben?
pi_32327156
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Juist wel!!!!!

Enne voor milagro en lupa, ik ben toevallig vanavond alleen thuis, dusuhhhhhhh...
Nee, maak maar gein
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32333559
Mijn god wat een tips allemaal, eigenlijk nog nooit zo bij nagedacht. ( zegt een homoseksuele jongen van 23 )
Anale sex verloopt vrijwel pijnloos als je het zelf wilt en ja dan ben je ontspannen, niet omdat je het ergens hebt gelezen of van horen zeggen of omdat je partner het zo graag wilt. "Het" geschikte standje bestaat niet, moet je voor je zelf onder vinden. Al sta je op op je handen, lig je op je zij, hang je, sta je of een beentje hier of daar.

Ik doe ook regelmatig aan anale sex, de dingen die ik hier allemaal heb gelezen heb ik nog nooit zo bij stil gestaan.

Gewoon zelf willen dus ontspannen zijn, niet te vergeten glijmiddel & condooms en het belangrijkste geduld van de persoon waar mee het gebeurd. En dan kan de dolle pret beginnen!
Relatie = vriendschap + sex. Alleen vriendschap heb ik wel met meer mensen
pi_32336239
als je idd eenmaal gewend bent is het gewoon een kwestie van ontspannen glijmiddel en condooms!

en genieten maar!
pi_32351384
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Misschien ben je gewoon niet relaxed genoeg, probeer je het te hard?

Op zich vind ik het ook geen slecht idee om eerst maar eens met 'gewone' seks te experimenteren. Er zijn genoeg andere spannende dingen die je kunt doen... Maar misschien vind je me dan maar een ouwe zeur. Ik schrik toch echt een beetje als ik hoor dat kinderen van 16 aan anale seks doen...
Ik ben 17 en ben ook ver gevorderd, ik neuk kankerhard anaal.
"Hier word ik niet vrolijk van." No frituur intended.
pi_32365553
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Smaakpolitie het volgende:

[..]

Maak je m wel goed schoon als je m daarna weer in d'r muts propt? Want anders is dat heel onhygiënisch...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32366625
Jah.. dan muteren de candida gistjes in schimmeltjes...

Ergens wel toepasselijk voor de tijd van het jaar, maar lekker is anders
pi_32369969
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Smaakpolitie het volgende:

[..]

stoer
pi_32382369
Jammer dat zoveel mensen er nog zo preuts over doen, het is echt het proberen waard.
pi_32496438
Alle begin is moeilijk....
Het gaat vanzelf beter!
Ik zou er nier meer zonder kunnen....
pi_32496502
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Cattara het volgende:
Alle begin is moeilijk....
Het gaat vanzelf beter!
Ik zou er nier meer zonder kunnen....
Misschien als je een grote anus hebt of hij een hele smalle?

Maar euh nee thnks...
pi_32496598
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Misschien als je een grote anus hebt of hij een hele smalle?

Maar euh nee thnks...
toch zou je het eens in een ontspannen sfeer moeten proberen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_32496616
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:30 schreef addie84 het volgende:

[..]

toch zou je het eens in een ontspannen sfeer moeten proberen
yeah well i did ..enne geloof me NOOIT WEERRRRRRRRRRRRRRRR
pi_32496700
pijn? dan heeft je partner iets niet goed gedaan.. veel geduld is het belangrijkste, ontspannen sfeer enzo
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_32496782
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef milagro het volgende:
Jeetje, Erodome , wat een uitgebreide uitleg !

Je zou er zin van krijgen, zeg
buk maar
pi_32496829
handig standje wat ik heb geleerd is: naast elkaar liggen op bed op je rug, terwijl hij zijdelings jouw in je aars neukt.
pi_32497101
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:35 schreef addie84 het volgende:
pijn? dan heeft je partner iets niet goed gedaan.. veel geduld is het belangrijkste, ontspannen sfeer enzo
Neen het gaat nie..gewoon
  woensdag 23 november 2005 @ 01:35:15 #74
135217 Bruine_Anjer
* marks the spot
pi_32497783
*meld* Expert *meld*

mail me ff en ik zal je eens flink van achteren openscheuren zodat je vriend niet bang meer hoeft te zijn om je pijn te doen
rrrr, ubergeil
  woensdag 23 november 2005 @ 08:24:01 #75
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_32499717
Ik was eigenlijk ook erg nieuwsgierig naar dames die dus al meer ervaring hebben met anaal... Mijn vriendin vind het super als ik haar kontje vol spuit ( 1 keer gedaan, omdat ik erg snel kwam ).

Is dit Nu zo'n fantastisch gevoel? beter als anders? Ben benieuwd!!!!
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
pi_32499731
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:40 schreef KonnieKipke het volgende:
handig standje wat ik heb geleerd is: naast elkaar liggen op bed op je rug, terwijl hij zijdelings jouw in je aars neukt.
dan ontspant de ontvanger het best idd .
pi_32499764
quote:
Op woensdag 23 november 2005 08:24 schreef Fiduci het volgende:
Ik was eigenlijk ook erg nieuwsgierig naar dames die dus al meer ervaring hebben met anaal... Mijn vriendin vind het super als ik haar kontje vol spuit ( 1 keer gedaan, omdat ik erg snel kwam ).

Is dit Nu zo'n fantastisch gevoel? beter als anders? Ben benieuwd!!!!
Lijkt me dat dat meer het idee is. Ik zou het niet weten, heb het nog nooit zonder condoom gedaan.
  woensdag 23 november 2005 @ 08:44:02 #78
134737 Fiduci
pi_32499847
Dankje Voor de reactie Lupa.. ik heb het dus 1 of 2 keer zonder condoom gedaan ( beide getest) .
Ze vond het heerlijk, mischien een aanrader als je beide "gezond"bent. Andere mischien ervaringen daarmee?

En Lupa liefhebber van anaal? Kan je veel hebben? ( Pure nieuwsgierigheid hoor)

Dikke x Fiduci
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
  woensdag 23 november 2005 @ 08:55:25 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_32499953
Net als vaginaal neuken vind ik anaal ook lekkerder zonder condoom, mijn vriendin trouwens ook.
  woensdag 23 november 2005 @ 09:46:23 #80
134737 Fiduci
pi_32500744
Had wel wat meer reacties verwacht in eerste instantie.... maar jah het is nog vroeg

Kom op mensen!!!
pi_32504371
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:46 schreef Fiduci het volgende:
Had wel wat meer reacties verwacht in eerste instantie.... maar jah het is nog vroeg

Kom op mensen!!!
probeer je jezelf nu op te geilen aan de reacties van anderen of zo
  woensdag 23 november 2005 @ 14:12:19 #82
134737 Fiduci
pi_32506955
Tuurlijk niet Milagro, maar waarvoor is nu een Forum voor? Om niet te reageren? Juist de bedoeling dat het een beetje begint te lopen hier... Beetje jammer dat je gelijk aan andere dingen denkt zeg..
pi_32507125
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:12 schreef Fiduci het volgende:
Tuurlijk niet Milagro, maar waarvoor is nu een Forum voor? Om niet te reageren? Juist de bedoeling dat het een beetje begint te lopen hier... Beetje jammer dat je gelijk aan andere dingen denkt zeg..
ach, je dekte jezelf al een beetje in (Pure nieuwsgierigheid hoor), dus blijkbaar zag je de ondertoon zelf ook
pi_32507294
quote:
Op woensdag 23 november 2005 08:44 schreef Fiduci het volgende:
En Lupa liefhebber van anaal? Kan je veel hebben? ( Pure nieuwsgierigheid hoor)

Dikke x Fiduci
Nou, ik heb nog nooit een kerel met een pik van 30 centimeter gehad ofzo. Als het goed voorbereid wordt en hij is eenmaal bezig, dan mag er best hard geneukt worden. Helaasch houdt heiden6 niet van anaal.
pi_32507473
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nou, ik heb nog nooit een kerel met een pik van 30 centimeter gehad ofzo.
Jezus, saai wijf zeg. Ook niks gewend
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 23 november 2005 @ 14:29:25 #86
134737 Fiduci
pi_32507487
Haha okee dan ennuh vind ik erg stom van heiden6, maar goed. Nee ik begrijp dat een gast met een pik van 30 cm niet echt superfijn is. Ik ben zeker niet extreem groot geschapen, ( gewoon gemiddeld maar hoor) ennuh jah echt hard is het er bij mij nooit aan toe gegaan al lijkt me dat wel vreselijk lekker..... Vraag jij altijd om anaal Lupa, of leid je hem er naar toe?? hoe zit dat?
pi_32507496
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:28 schreef Gripper het volgende:
Jezus, saai wijf zeg. Ook niks gewend
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Een gemiddeld maatje is voor mij meer dan genoeg.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:30:39 #88
134737 Fiduci
pi_32507516
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:29 schreef Fiduci het volgende:
Haha okee dan ennuh vind ik erg stom van heiden6, maar goed. Nee ik begrijp dat een gast met een pik van 30 cm niet echt superfijn is. Ik ben zeker niet extreem groot geschapen, ( gewoon gemiddeld maar hoor) ennuh jah echt hard is het er bij mij nooit aan toe gegaan al lijkt me dat wel vreselijk lekker..... Vraag jij altijd om anaal Lupa, of leid je hem er naar toe?? hoe zit dat?
Laat ik wel duidelijk zijn dat ik niet ontvang he ( 1000000% hetero) en dat ik bedoel met hard aan toe gaan het geven vond ik wel ff belangrijk om te zeggen
pi_32507530
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:29 schreef Fiduci het volgende:
Nog niet vaak gedaan hoor, al doe ik 't wel 's bij mezelf met een dildo. Ik zou het gewoon vragen aan de betreffende heer. Er moet sowieso eerst met vingers voorbereid worden voordat er geneukt kan worden.
pi_32507548
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:30 schreef Fiduci het volgende:
Laat ik wel duidelijk zijn dat ik niet ontvang he ( 1000000% hetero) en dat ik bedoel met hard aan toe gaan het geven vond ik wel ff belangrijk om te zeggen
Homofoob.

Voor een man is anaal genomen worden nog veel lekkerder dan voor een vrouw, ivm prostaatstimulatie.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:32:00 #91
134737 Fiduci
pi_32507558
Okee BTW die heiden6 is wel een mazzelpik, haha als hij eens in de ziektewet zit wil ik maar al te graag als stand-in verschijnen
pi_32507590
Wat kan ero het toch mooi beschrijven

Maar is het voor een vrouw ook echt fijn? Voor een man kan ik me er echt wel iets bijv oorstellen inderdaad, maar is puur de anale sex (dus zonder extra stimulans van de clitoris) ook een echt fijn gevoel voor een vrouw? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_32507615
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef miss_sly het volgende:

Maar is het voor een vrouw ook echt fijn? Voor een man kan ik me er echt wel iets bijv oorstellen inderdaad, maar is puur de anale sex (dus zonder extra stimulans van de clitoris) ook een echt fijn gevoel voor een vrouw? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
Als het goed gedaan wordt (goed voorbereiden, vingeren, evt. likken), dan vind ik het lekkerder dan vaginaal (!).
pi_32507632
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Als het goed gedaan wordt (goed voorbereiden, vingeren, evt. likken), dan vind ik het lekkerder dan vaginaal (!).
Dat klinkt erg OK
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 23 november 2005 @ 14:34:37 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32507635
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:32 schreef Fiduci het volgende:
Okee BTW die heiden6 is wel een mazzelpik, haha als hij eens in de ziektewet zit wil ik maar al te graag als stand-in verschijnen
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:17 schreef milagro het volgende:

ach, je dekte jezelf al een beetje in (Pure nieuwsgierigheid hoor), dus blijkbaar zag je de ondertoon zelf ook
Onze profeet heeft weer gesproken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 november 2005 @ 14:35:12 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32507652
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sluit ik me bij aan.
pi_32507688
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef miss_sly het volgende:

nou, als je klaarkomen een voorwaarde vindt voor ieder standje, en je niet klaarkomt zonder die genoemde stimulans, dan nee natuurlijjk.

maar als het niet lekker was, lijkt het me dat je het wel laat, of je moet een dermate pleaser zijn...
pi_32507690
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:34 schreef miss_sly het volgende:
Dat klinkt erg OK
Heel langzaam en rustig voorbereiden is belangrijk. Je moet echt doorgaan met teasen tot het moment dat je niks liever wilt dan die pik in je kont (pardon my French ). Dan heel voorzichtig penetreren en heel langzaam beginnen. En veel glijmiddel natuurlijk.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:38:24 #99
134737 Fiduci
pi_32507743
Ik bereid dus enkel en aleen voor met vingers, met mijn mond moet ik wel heel geil zijn wil ik dat doen, wie weet dat dat ooit nog zo ver komt....
  woensdag 23 november 2005 @ 14:38:40 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32507748
Pardon your Greek, zul je bedoelen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')