Hey lief beertjequote:
Ik zie 4 mooie rode kruisjes... filedump weer problemen denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:01 schreef Muerte het volgende:
Some like it hot!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
wat is er met fok ? gaan de topics nog maar tot 7 ???
als je ingelogd bent krijg je meer posts per pagina odie, je kan dat zelf instellenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
Als je niet bent ingelogd, gaan ze tot en met 13, dacht ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef frizti het volgende:
Kut streams, saaie bewoners, fok traag als dikke stront.
Ik ga maar naar bed... Toedeledoki.
als je ingelogd bent, heb je een ander aantal posts per pagina. Vandaar nog maar 7 pagina'squote:Op woensdag 16 november 2005 00:07 schreef odie22 het volgende:
ik had tot nu toe altijd to 13
Dat kun je zelf instellen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
13 reacties?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:07 schreef odie22 het volgende:
ik had tot nu toe altijd to 13
inmiddels wel ja:)quote:Op woensdag 16 november 2005 00:08 schreef Morwen het volgende:
13 reacties?
Bedankt! Ik heb ze nu op Photobucket gezetquote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie 4 mooie rode kruisjes... filedump weer problemen denk ik.
quote:
dat mag in het donker:)quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zit uitgebreid in haar neus te peuteren
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien jullie deze wel?
Dan hoor je hier zeker thuisquote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
ik had nog niks gekozen , ik was al superblij dat ik weer kon inloggen , maar dat terzijde
ik had net een heel bericht getypt wat ik hier eigenlijks kwam doen , maar dat kon op een of andere manier niet geplaatst , dus ik probeer het nog een keer , de reden waarom ik hier ben is dat ik ook last heb van het BBBS syndroom , of hoe het ook genoemd wordt , lees alle streamverslagen , alle SC's , heb geen prive leven meer , op me werk is het meer BB als werk en ik droom er zelfs van , kan toch niet missen of ik hoor hier thuis ?
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
ik had nog niks gekozen , ik was al superblij dat ik weer kon inloggen , maar dat terzijde
ik had net een heel bericht getypt wat ik hier eigenlijks kwam doen , maar dat kon op een of andere manier niet geplaatst , dus ik probeer het nog een keer , de reden waarom ik hier ben is dat ik ook last heb van het BBBS syndroom , of hoe het ook genoemd wordt , lees alle streamverslagen , alle SC's , heb geen prive leven meer , op me werk is het meer BB als werk en ik droom er zelfs van , kan toch niet missen of ik hoor hier thuis ?
Komt allemaal goed hoor zijn er meer met BBS.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
... heb rsi van me motivatie om te stemmen en heb ff niet zo opgelet...
Nee, maar het lukt me <in tegenstelling tot de rest van de dag> al wel weer op de startpagina van filedump te komenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien jullie deze wel?
Dat mag niet hoor, een persoonlijk verhaalquote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
Als je te laat reageert krijg je de melding: u bent niet bevoegd om in dit topic te reageren ...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
Yep, antigrippine is echt een wondermiddel. Voel me stukken beter, thx!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef teamlead het volgende:
[..]avond Day.. Al een beetje opgeknapt?
Daar kom ik wel... en kan ook uploaden en zie de foto... alleen anderen dus nietquote:Op woensdag 16 november 2005 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar het lukt me <in tegenstelling tot de rest van de dag> al wel weer op de startpagina van filedump te komen
Dus het gaat alvast vooruit
Heb ook last van het BB syndroom als is het wel minder geworden.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
Neenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien jullie deze wel?
Is ze nu wel diep dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Dido: als ik met Chantal, Ing en Lies over zou blijven, dan zou je van mij niet meer een diepere kant zien.
Alsof dat groepje erop zit te wachten met Dido over te blijven
kwestie van training Odie.. wees maar niet bang, dat leer je snel genoeg allemaal tegelijk te doenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef odie22 het volgende:
hoe kan je in vredesnaam , de topics lezen , reageren , en de uitzending tegelijk kijken, gek he dat ik dan eens te laat ben
ja volgens haar wel ja, maar alleen tegen Nathalie hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 00:19 schreef melke het volgende:
Is ze nu wel diep dan?
Gaat flink wat tijd in zitten, maar het duurt maar een paar maandenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef odie22 het volgende:
hoe kan je in vredesnaam , de topics lezen , reageren , en de uitzending tegelijk kijken, gek he dat ik dan eens te laat ben
volgens mij niet hij speelt een spelletje met haarquote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Wup het volgende:
denken jullie nou ook [ net als dido & Nathalie] dat Roel zo verliefd is?
Lees anders ff het volgende topic door....quote:Op woensdag 16 november 2005 00:19 schreef odie22 het volgende:
maar dit moet zeker in de streamverslagen van de uitzending herhaling topic ?
Wat?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Lamon het volgende:
Ze hebben het nu over Nathalie's stiekeme vingerwerk. Tijd om de andere streams te gaan proberen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik moet mijn P O E S (spellend) scheren.
Nathalie: "Is hij al een beetje in die area geweest?"
Dido: "nee".
ow dank je ik denk dus ook gewoon dat hij precies zegt wat ze wil horenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:20 schreef odie22 het volgende:
Roel is niet verliefd , vindt dido een lekker wijf , wil een keer met haar naar bed en dan is het klaar
wel nee dit is een SC topic en dan mag het welquote:Op woensdag 16 november 2005 00:19 schreef odie22 het volgende:
maar dit moet zeker in de streamverslagen van de uitzending herhaling topic ?
Tuurlijk, hij loopt al bijna 3 maanden kwijlend achter haar aan met diverse liefdesverklaringen. Zij piepeld hem bigtime....Roel, wake upquote:Op woensdag 16 november 2005 00:20 schreef odie22 het volgende:
Roel is niet verliefd , vindt dido een lekker wijf , wil een keer met haar naar bed en dan is het klaar
Toch maar weer overschakelenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:22 schreef melke het volgende:
Wat een gesprek tussen die 2. Dat vertel je toch niet als je weet dat je op tv kunt komen zeg! Of ligt dat aan mij? Zijn elkaar zeker aan het opgeilen
Geen sorry nodig hoor...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:23 schreef odie22 het volgende:
dankje flugeltje , feli met je mod trouwens, maar het was meer als een grapje bedoelt de vraag , sorry
Oh, okquote:Op woensdag 16 november 2005 00:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet bij elkaar hoor.
Gewoon bij haarzelf.
ja beetje lullig zo zonder uitlegquote:Op woensdag 16 november 2005 00:27 schreef Gert het volgende:
Nathalie: "weet Roel dat jij ook eh... hier wat hebt gedaan, of niet?"
Dido: "Nee."
Die kon ze niet vindenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
Dido: ik zit gewoon niet aan zijn lul... zeg maar
eindelijk horen iets meer wat er tussen roel en dido is gebeurdquote:Op woensdag 16 november 2005 00:25 schreef Gert het volgende:
Wat een schitterend gesprek tussen Nathalie en Dido!![]()
meer dan wat?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
eindelijk horen iets meer wat er tussen roel en dido is gebeurd
Dequote:
Dat gevoel heb ik ook... Het geeft haar wat extra aandacht of een verhaaltje om zelf maar iets te vertellen te hebben...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zit Nathalie nu knalhard te liegen over Ralph
Ze heeft dit al wel eens eerder verteld, toen Ralph net uit huis was, tegen Ingrid geloof ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
ik geloof het ook niet ergquote:Op woensdag 16 november 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie roddelt nu ook maar ff over Ralph... dat er een ader is weggehaald bij zijn balzak... leuke info voor Ralph, als hij dit ziet
of roel liegt natuurlijk...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dewas bedoeld... omdat ze nu liegt... want Roel heeft gezegd dat ze het wel heeft gedaan. Dus Dido liegt tegen haar 'hartsvriendin'.
maar Linda zeker welquote:Op woensdag 16 november 2005 00:31 schreef mijn23 het volgende:
dido heeft zich dus 1 keer gevingerd in het huis en naat ook,ze denken dat de andere meiden het niet hebben gedaan
het vingerwerkquote:Op woensdag 16 november 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dewas bedoeld... omdat ze nu liegt... want Roel heeft gezegd dat ze het wel heeft gedaan. Dus Dido liegt tegen haar 'hartsvriendin'.
Die baby was ook blij dat die er eindelijk uit kon... en Tanja daarna weer blij dat ze het huis uit konquote:Op woensdag 16 november 2005 00:30 schreef odie22 het volgende:
Als ik zeg dat ik ook een traantje moest wegpinken bij de geboorte van josc , word ik dan gelijk gebanned of is dat net op de grens ?
Of Roel loog om op te scheppenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
hangt er vanaf... waren het vreugdetranen of kon je tanja niet meer aanzien?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:30 schreef odie22 het volgende:
Als ik zeg dat ik ook een traantje moest wegpinken bij de geboorte van josc , word ik dan gelijk gebanned of is dat net op de grens ?
Nathalie heeft ook al gezegd dat ze het regelmatig doet. Die lult ook maar zo wat haar op dat moment het beste uitkomt volgens mij.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:31 schreef mijn23 het volgende:
dido heeft zich dus 1 keer gevingerd in het huis en naat ook,ze denken dat de andere meiden het niet hebben gedaan
Wat ik begreep van de uitzending op tv... is dat ze Roel heeft afgetrokken... maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben.quote:
Niet gebanned maar gebashed.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:30 schreef odie22 het volgende:
Nee hoor: ik heb ook zitten huilenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:30 schreef odie22 het volgende:
SANCTIES!!!!! Als het zo isquote:Op woensdag 16 november 2005 00:32 schreef melke het volgende:
Gaat Lieske nou op Roel stemmen en Dido en Nathalie op Lieske? Hebben ze dat gezegd?
Dat was linda de hand en spant dienst had geleverd.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat ik begreep van de uitzending op tv... is dat ze Roel heeft afgetrokken... maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben.
Lieske had eraan gedacht, maar ik neem niet aan dat ze hem werkelijk nomineert. En ik ga er nog steeds vanuit dat Dido gewoon Chantal nomineert. Nathalie twijfel ik tussen Chantal en Lieske.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:32 schreef melke het volgende:
Gaat Lieske nou op Roel stemmen en Dido en Nathalie op Lieske? Hebben ze dat gezegd?
trainingsjackquote:Op woensdag 16 november 2005 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor: ik heb ook zitten huilen
Was gewoon een emotionele dinsdagochtend, en dat de bewoners ineens gehuil hoorden en het tot hun doordrong dat er een kindje was. En dat die kraammensen kwamen vertellen dat het goed was gegaan
En toen `s middags, Tan voor het eerst weer in de woonkamer, in dat witte trainingsjack
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:34 schreef odie22 het volgende:
rob is al fluitend zijn knie aan het bevredigen
Ja, denk ik ook, als Dido eruit gaat dan gaat Roel achter haar aanquote:Op woensdag 16 november 2005 00:33 schreef mijn23 het volgende:
lieske vindt roel stiekem echt leuk,dat merk je wel,als ie haar maar beetje meer aandacht geeft
En ook daar geloof ik nog steeds niets van. Het was meer suggereerwerk van BB.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat was linda de hand en spant dienst had geleverd.
Ja dat weet ik... nog steeds jammer dat Linda weg is... had het kijken een stuk leuker gemaakt.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat was linda de hand en spant dienst had geleverd.
volgens mij heeft Linda dat toegegeven bij haar exit?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
En ook daar geloof ik nog steeds niets van. Het was meer suggereerwerk van BB.
Maar wie weet heeft ze het idd gedaan.
Dat heeft Roel in het begin al lang geprobeerd, maar Lieske heeft hem steeds afgehouden. Ze vindt volgens mij Roel gewoon een leuke vent, maar voelt verder niets voor hem. Als een broer zeg maar. Ze is ook nooit een greintje jaloers geweest op Dido.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook, als Dido eruit gaat dan gaat Roel achter haar aan![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:34 schreef odie22 het volgende:
rob is al fluitend zijn knie aan het bevredigen
Ik heb de beelden gezien en het leek er echt verdacht veel op.........Looks like a dog, sounds like a dog.....quote:Op woensdag 16 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze loog ook duidelijk toen ze na veel lachen zei dat ze zichzelf 1 keer 'geholpen' heeft. Als het maar 1 keer was geweest had ze het wel gelijk gezegd en niet minutenlang lachen en moeilijk doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel iets gebeurd want linda heeft het er zelf over gehad.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
yep, dat moet, welk geslijm op de buis?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:37 schreef babette21 het volgende:
zeg moeten we na al dat geslijm op de buis nu ook nog naar Dido's bedtimestories luisteren!?!??
g'day trouwens
Ja dat denk ik ook. Ze trok in het begin ook heel erg naar hem toe. Knuffelen etc. Ook wedstrijdje met Dido. Zo kwam het over tenminstequote:Op woensdag 16 november 2005 00:33 schreef mijn23 het volgende:
lieske vindt roel stiekem echt leuk,dat merk je wel,als ie haar maar beetje meer aandacht geeft
Mwah, als hij haar heel veel aandacht gaat geven dan gaat ze sneller om dan Dido, zeker wetenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft Roel in het begin al lang geprobeerd, maar Lieske heeft hem steeds afgehouden. Ze vindt volgens mij Roel gewoon een leuke vent, maar voelt verder niets voor hem. Als een broer zeg maar. Ze is ook nooit een greintje jaloers geweest op Dido.
en ze lijkt nu ook helemaal in haar nopjes nu roel bij haar zit maarja roel weet dat ie lieske even aandacht moet geven om geen stem te krijgenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:39 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Ze trok in het begin ook heel erg naar hem toe. Knuffelen etc. Ook wedstrijdje met Dido. Zo kwam het over tenminste
dat geplak van die koppels....quote:Op woensdag 16 november 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
yep, dat moet, welk geslijm op de buis?
Klopt wel want op het moment dat roel met linda zat te zoenen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft Roel in het begin al lang geprobeerd, maar Lieske heeft hem steeds afgehouden. Ze vindt volgens mij Roel gewoon een leuke vent, maar voelt verder niets voor hem. Als een broer zeg maar. Ze is ook nooit een greintje jaloers geweest op Dido.
maarja wel linda nomineren en nu ook dido genomineerdquote:Op woensdag 16 november 2005 00:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt wel want op het moment dat roel met linda zat te zoenen.
Keek lieske erg vreemd zo van wat gebeurd hier nou.
Maar ging gewoon verder met het feest of er niks aan de hand was
alsof daar een reden voor nodig is, die zit gewoon in de wegquote:Op woensdag 16 november 2005 00:42 schreef mijn23 het volgende:
en nu ook dido genomineerd
ik vrees dat dat niet aan de buis ligt, ze zijn echt zo vervelend en saaiquote:Op woensdag 16 november 2005 00:41 schreef babette21 het volgende:
dat geplak van die koppels....
eerst Menno en Ingrid, nu Dido en Roel
't is nog fake ook, dus bespaar ons die ongein aub
Lieske wil iedereen de vriend houden dat is haar karakter eigenschapquote:Op woensdag 16 november 2005 00:39 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Ze trok in het begin ook heel erg naar hem toe. Knuffelen etc. Ook wedstrijdje met Dido. Zo kwam het over tenminste
en wat wil je hermee zeggen?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:42 schreef mijn23 het volgende:
[..]
maarja wel linda nomineren en nu ook dido genomineerd
Zou ze eruit gaan, denk je, als ze op de bank zit?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof daar een reden voor nodig is, die zit gewoon in de weg
Ben je net te laat ze liggen te slapen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:43 schreef odie22 het volgende:
ik volg de slaapkamer wel effe , kan ik me effe verdiepen in het fok deelnemer zijn
nou ze hóeven het niet uit te zendenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:43 schreef Wup het volgende:
ik vrees dat dat niet aan de buis ligt, ze zijn echt zo vervelend en saai
graag!!!quote:voor straf gaat Roel eruit de volgende keer';)
niks, ik vind lieske cool en denk gewoon dat ze roel wel leuk vindt en ik vind roel en lieske gewoon leuker samen dan die dido.quote:
Ik vermoed dat ze écht denken dat het allemaal wel meevalt.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "We zijn toch niet heel erg een roddelgroep?"
ligt eraan tegenover wie ze staatquote:Op woensdag 16 november 2005 00:45 schreef Morwen het volgende:
Zou ze eruit gaan, denk je, als ze op de bank zit?
ik denk van niet![]()
hoe blind zou Lieske zijn?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:47 schreef mijn23 het volgende:
jee wat is roel sneaky aan het doen zeg,hij is zo lieskes stem proberen weg te werken sinds hij vanmiddag van dido te horen kreeg dat lieske hem wilde nomineren
Lieske ziet roel als maatje maar ze zal niet zover gaan als dido.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:46 schreef mijn23 het volgende:
[..]
niks, ik vind lieske cool en denk gewoon dat ze roel wel leuk vindt en ik vind roel en lieske gewoon leuker samen dan die dido.
hoop echt echt dat ze het door heeft ja en bij haar mening blijft maar denk het niet,ze zei net al dat ze niet meer wist wie ze moest nominerenquote:
dat was wel lief van hemquote:Op woensdag 16 november 2005 00:46 schreef Gert het volgende:
De manier waarop Rob systematisch Menno heeft gesloopt,
Zou ik ook doen hoor! Hoe hij net zei, geeft niet als je op me stemt Lies, ik blijf gek op je, je leuke scherpe kanten en toch ook wel lief. Nee Roel, glijen zou hij niet meer doen. Maar denk wel dat het invloed heeft op Lieskequote:Op woensdag 16 november 2005 00:47 schreef mijn23 het volgende:
jee wat is roel sneaky aan het doen zeg,hij is zo lieskes stem proberen weg te werken sinds hij vanmiddag van dido te horen kreeg dat lieske hem wilde nomineren
of ze is echt sneaky geweest, heeft ze Dido gebruikt om zonder kleerscheuren op te lopen wat aandacht van Roel terug te krijgenquote:
Tegenover wie zou ze het niet redden dan? Roel en Dido zijn irritatiemateriaal, die blijven erin dus. Het zijn totnutoe de kleurlozen die eruit lagen of die er door BB uitgehaald zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 00:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ligt eraan tegenover wie ze staat
van mij mag Roel eruit, maar Dido is vrijwel even zelfingenomen dus da's een mooie reserve-exit
Roel is behoorlijk kleurloos...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:50 schreef Morwen het volgende:
Tegenover wie zou ze het niet redden dan? Roel en Dido zijn irritatiemateriaal, die blijven erin dus. Het zijn totnutoe de kleurlozen die eruit lagen of die er door BB uitgehaald zijn![]()
kan ze beter doorsparen voor een extreme makeoverquote:Op woensdag 16 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal: Ik kan sparen wat ik wil... en heb volgend jaar dan misschien een nieuwe fiets
ik heb hetzelfde lijstje, in dezelfde volgordequote:Op woensdag 16 november 2005 00:50 schreef mijn23 het volgende:
roel dido of chantal eruit please
hehe, je hebt de Menno adoratie hier dus gemist:)quote:Op woensdag 16 november 2005 00:49 schreef babette21 het volgende:
dat was wel lief van hem
Ze worden steeds erger. Bij de volgende nominaties horen we misschien al wie ze gaan nomineren voordat de nominaties er daadwerkelijk zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:47 schreef mijn23 het volgende:
Ik denk dat Lieske een beetje door begint te krijgen dat Roel haar in het begin toch een beetje gebruikt heeft. Vanaf het moment dat hij beet had bij Dido, is Lieske helemaal verleden tijd.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:48 schreef mijn23 het volgende:
[..]
hoop echt echt dat ze het door heeft ja en bij haar mening blijft maar denk het niet,ze zei net al dat ze niet meer wist wie ze moest nomineren
Lieske is bijdehand genoeg om dat te merkenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:49 schreef F4iTH het volgende:
Roel is slim bezig maar als hij overdrijft heeft Lieske hem zo door en nomineert hem juist om die reden.
Rob, Joost en Lieske winnen het zeker van Dido, Ingrid denk ik ook wel....quote:Op woensdag 16 november 2005 00:50 schreef Morwen het volgende:
Tegenover wie zou ze het niet redden dan? Roel en Dido zijn irritatiemateriaal, die blijven erin dus. Het zijn totnutoe de kleurlozen die eruit lagen of die er door BB uitgehaald zijn![]()
Joost en Ingrid wil ik er na Roel het liefst uit........quote:Op woensdag 16 november 2005 00:53 schreef mijn23 het volgende:
lieske joost en ingrid in de finale,voor mij dan
wat dan??quote:Op woensdag 16 november 2005 00:52 schreef Wup het volgende:
hehe, je hebt de Menno adoratie hier dus gemist:)
Zelfde deed Lieske bij Rikkert, ze liet hem links liggen toen ze closer werd met Roel.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Lieske een beetje door begint te krijgen dat Roel haar in het begin toch een beetje gebruikt heeft. Vanaf het moment dat hij beet had bij Dido, is Lieske helemaal verleden tijd.
Niet zo netjes van Roel trouwens.
Roel is bezig met Queen Dido ergo heeft hij bestaansrecht. Dido eruit betekent vrijwel automatisch zijn exit tenzij hij zich alsnog gaat profileren als een individu of Lieske keihard gaat nemenquote:
stiekem wil ik ze er allemaal uit, dit is het eerste jaar dat ik ze eigenlijk allemaal ruk vindquote:Op woensdag 16 november 2005 00:54 schreef Wup het volgende:
Joost en Ingrid wil ik er na Roel het liefst uit........
Dat vind ik toch wel wat anders. Dat was nog maar heel kort en het was ook vooral Rikkert zelf die zich vaak terug trok. Hij merkte dat Lieske toch Roel wat leuker vond en leek het op te geven.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zelfde deed Lieske bij Rikkert, ze liet hem links liggen toen ze closer werd met Roel.
Waar haal je dat idee vandaan dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Rob, Joost en Lieske winnen het zeker van Dido, Ingrid denk ik ook wel....
en tja dan blijft de bagger over he [beetje lood om oud ijzer wat mij betreft]
Ingrid gaat het niet winnen van Dido. Ingrid heeft geen "rol" meer in huis, Dido zit er nog voor de "relatie" met Roel. Lieske zie ik wel winnen als "underdog" in de groep.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Rob, Joost en Lieske winnen het zeker van Dido, Ingrid denk ik ook wel....
en tja dan blijft de bagger over he [beetje lood om oud ijzer wat mij betreft]
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:54 schreef F4iTH het volgende:
Josti flip is het allemaal zat.
[afbeelding]
Dido eruit betekent volgens mij de BB5 overwinning voor Roelquote:Op woensdag 16 november 2005 00:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Roel is bezig met Queen Dido ergo heeft hij bestaansrecht. Dido eruit betekent vrijwel automatisch zijn exit tenzij hij zich alsnog gaat profileren als een individu of Lieske keihard gaat nemen![]()
Ja, dit zou ook mijn huidige top3 zijn....quote:Op woensdag 16 november 2005 00:53 schreef mijn23 het volgende:
lieske joost en ingrid in de finale,voor mij dan
serieus??? ik dacht dat je 'n geintje maakte......quote:Op woensdag 16 november 2005 00:55 schreef Wup het volgende:
nou wat er staat dus.... fok adoreert menno, het was een kwelling
Wacht even!!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:55 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga slapen mensen
Gedragen jullie jezelf een beetje vannacht?
Truste!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:55 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga slapen mensen
Ingrid is nu de meest kleurloze en zou volgens de huidige regels als eerste moeten vertrekken, indien genomineerd, gevolgd door Nathalie denk ikquote:Op woensdag 16 november 2005 00:56 schreef Showtime het volgende:
Ingrid gaat het niet winnen van Dido. Ingrid heeft geen "rol" meer in huis, Dido zit er nog voor de "relatie" met Roel. Lieske zie ik wel winnen als "underdog" in de groep.
Denk het ook, wordt wel een nek aan nek met Joost en Lieske.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido eruit betekent volgens mij de BB5 overwinning voor Roel
Dan wordt hij weer zoals hij in het begin was en dan verslaat hij iedereen .
ja?quote:
Dan krijg je hetzelfde als BB1 toen Bart wonquote:Op woensdag 16 november 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph stond op fok ook in de top 3 hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:57 schreef babette21 het volgende:
daarentegen was ik weer voorstander van Rikkert en Ralph, stond ik ook alleen in
Dus je gaat uit van optie 2: hij profileerd zich weer als individu? Denk ik ook, hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:55 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga slapen mensen
intuïtie, dus zal ook wel niet kloppenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
Waar haal je dat idee vandaan dan?
Alles wijst op het tegenovergestelde.
Zeker wat Ingrid betreft.
Exactquote:Op woensdag 16 november 2005 00:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan krijg je hetzelfde als BB1 toen Bart won
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:58 schreef kissa het volgende:
[..]
Truste!
Ik ga ook lekker naar mijn bedje![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:00 schreef Morwen het volgende:
Maar eerst Natte Lie of en Chantal eruit![]()
Ralph was op fok, zeker na de plantjes, wel het meest populairquote:Op woensdag 16 november 2005 00:57 schreef babette21 het volgende:
serieus??? ik dacht dat je 'n geintje maakte......
ik vond Menno maar een suflul...
daarentegen was ik weer voorstander van Rikkert en Ralph, stond ik ook alleen in
Ik vraag me af of het hem wel lukt om het weer op te pakken na haar vertrek. Dan moet ie dus niet in een hoekje gaan liggen (á la Ingrid).quote:Op woensdag 16 november 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe populair Joost nou wérkelijk is.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:01 schreef babette21 het volgende:
en zo'n Joost bijv. is misschien wel een sukkel, maar maakt er wel nog wat van
maar dat gejank moet ie niet meer doen hoor, dat was heel naar echt
versabommie had jou een handige site gegeven om je firewall te testen. Die had ik gebookmarked, maar ik ben mijn bookmarks kwijtquote:
kijk, en zo zijn fok en Babette weer vriendenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Ralph stond op fok ook in de top 3 hoor.
Joost isquote:Op woensdag 16 november 2005 01:01 schreef babette21 het volgende:
Joost bijv. is misschien wel een sukkel, maar maakt er wel nog wat van
snel een rantsoen en 3 weken geen lollies invoerenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe populair Joost nou wérkelijk is.
We zullen het zeer binnenkort weten.
http://www.auditmypc.com/quote:Op woensdag 16 november 2005 01:02 schreef doka het volgende:
[..]
versabommie had jou een handige site gegeven om je firewall te testen. Die had ik gebookmarked, maar ik ben mijn bookmarks kwijtWeet jij nog welke site dat was?
Ik hoop het!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:58 schreef Showtime het volgende:
[..]
Denk het ook, wordt wel een nek aan nek met Joost en Lieske.
Joost gaat het ver schoppen, denk ik, zelfs al komt hij op de bank.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:03 schreef Showtime het volgende:
Je hebt 2 kampen
1) Chantal, Ingrid, Lieske
2) Roel, Nathalie, Dido, Rob, Joost
Als iemand uit kamp 1 eruit vliegt, dan zal de rest uit kamp 1 ook gauw volgen. Mits het publiek (lees: Hummie) anders kiest met de sms acties.
Joost hangt er eigenlijk een beetje tussen.
de luie rebel als winnaar....quote:Op woensdag 16 november 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Roel gaat balen van de groep, gaat dwarsliggen.... en op zijn sloffen BB5 winnen.
Ja duidelijk! Je merkt het vooral aan zijn lichaamstaal. Hij heeft Lieske het afgelopen uur meer aandacht gegeven dan de afgelopen 2 weken bij elkaarquote:Op woensdag 16 november 2005 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
Roel verwacht volgens mij echt dat Lieske op hem gaat stemmen morgen
hier hadden Nathalie & Dido het in de slaapkamer dus ook overquote:Op woensdag 16 november 2005 01:03 schreef Showtime het volgende:
Je hebt 2 kampen
1) Chantal, Ingrid, Lieske
2) Roel, Nathalie, Dido, Rob, Joost
Als iemand uit kamp 1 eruit vliegt, dan zal de rest uit kamp 1 ook gauw volgen. Mits het publiek (lees: Hummie) anders kiest met de sms acties.
Joost hangt er eigenlijk een beetje tussen.
Lieske ligt er volgende donderdag uit.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:58 schreef Showtime het volgende:
[..]
Denk het ook, wordt wel een nek aan nek met Joost en Lieske.
http://streams.versatel.nl/streamgate25quote:Op woensdag 16 november 2005 01:07 schreef regenworm het volgende:
streams zijn nog steeds dood ben ik de enige
Roel roept iets te vaak dat hij rebel is, ik merk er verdomd weinig van, alleen als ze aan zijn centjes komen gaat meneer echt uit zijn dak, ik snap niet dat BB hem niet wat meer tartquote:Op woensdag 16 november 2005 01:05 schreef babette21 het volgende:
de luie rebel als winnaar....
ik gun het dat joch niet eens, dat heb ik toch niet vaak
is die dat geld nou kwijt trouwens? heb ik ff gemist....
Ik zie Joost en Lieske beide in de finale komen. Mochten ze beide het huis vertrekken dan zijn er geen pispaaltjes meer in de groep, ben benieuwd wie dan die rol gaat vervullen.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:05 schreef Wup het volgende:
[..]
hier hadden Nathalie & Dido het in de slaapkamer dus ook over
alleen Lieske hoorde volgens de dames net als Joost niet bij een groep
als Joost of Lieske exit gaat zal er dus het minst veranderen in het huis
ik denk hetquote:Op woensdag 16 november 2005 01:07 schreef regenworm het volgende:
En dat is precies wat hummie wil dus vertrekt lieskequote:Op woensdag 16 november 2005 01:05 schreef Wup het volgende:
[..]
Nope, Ingrid, Chantal of Natte Lie. In ieder geval een vrouwquote:Op woensdag 16 november 2005 01:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske ligt er volgende donderdag uit.
Draaien hier prima in ieder gevalquote:Op woensdag 16 november 2005 01:07 schreef regenworm het volgende:
denk het ook inderdaad, ik herzie mijn vorige reactie, dit baseer ik overigens enkel op tanjalies zijn post hierover op FOK!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik mag toch hopen dat hij deze week al genomineerd wordt en dat er volgende week een exit is. De vaart moet er in !!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:03 schreef Wup het volgende:
[..]
snel een rantsoen en 3 weken geen lollies invoeren
Ja, maar die zijn juist het populairst bij de kijkersquote:Op woensdag 16 november 2005 01:05 schreef Wup het volgende:
[..]
is verdomd stil over geweest afgelopen week, zou die het al verwerkt hebben of is er meer aan de handquote:Op woensdag 16 november 2005 01:05 schreef babette21 het volgende:
is die dat geld nou kwijt trouwens? heb ik ff gemist....
Dit is nog steeds naar aanleiding van Tanjalies?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik vrees het ook, anders had hij zich hier echt niet zo gemakkelijk bij neergelegdquote:Op woensdag 16 november 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Ik vermoed dat ze Roel iets hebben toegefluisterd in de trant dat het wel goedkomt met die 10 ruggen van 'm.
Dan heb ik helemaal geen reden meer om te kijken, dus doe maar nietquote:Op woensdag 16 november 2005 01:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
zou goed kunnen inderdaad, hij maakt niet echt de indruk dat hij er nog bezorgd over is, of dan zou het zijn door zijn liefde voor Didoquote:Op woensdag 16 november 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Ik vermoed dat ze Roel iets hebben toegefluisterd in de trant dat het wel goedkomt met die 10 ruggen van 'm.
Ik geloof niet dat alle vrouwen weggewerkt worden, zodat de drie mannen overblijven.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Bart = Roel (duidelijk)
Ruud = Rob (zelfde kop bijna, dus ook duidelijk)
Willem = Joost
We weten de finale al. Al ben ik daar niet blij mee
ik denk dat hummie juist wel verandering wilquote:Op woensdag 16 november 2005 01:08 schreef regenworm het volgende:
En dat is precies wat hummie wil dus vertrekt lieske
aankomende donderdag live nomineren, en de 2 met de meeste stemmen direct het huis verlaten zonder pardonquote:Op woensdag 16 november 2005 01:11 schreef BlaBlub het volgende:
Ik wil sowieso een dramatische exit een keer![]()
is dat zo?! terwijl een rebel toch eigenlijk gewoon een opstandige kleuter is... sukkelquote:Op woensdag 16 november 2005 01:07 schreef Wup het volgende:
Roel roept iets te vaak dat hij rebel is,
gnagnaquote:dat geld schijnt weer bij BB te zijn
Dat vermoed ik ookquote:Op woensdag 16 november 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Levert geen SMS geld op.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:13 schreef Showtime het volgende:
[..]
aankomende donderdag live nomineren, en de 2 met de meeste stemmen direct het huis verlaten zonder pardon
Ja en dat lieske nauwelijks in de tv uitzending te zien.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:09 schreef Showtime het volgende:
[..]
denk het ook inderdaad, ik herzie mijn vorige reactie, dit baseer ik overigens enkel op tanjalies zijn post hierover op FOK!![]()
Wedden van nietquote:Op woensdag 16 november 2005 01:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zolang ddat Rob en Chantal zijn vind ik t bestquote:Op woensdag 16 november 2005 01:13 schreef Showtime het volgende:
[..]
aankomende donderdag live nomineren, en de 2 met de meeste stemmen direct het huis verlaten zonder pardon
't wordt tijd dat ze gewoon wekelijks gaan nomineren, en dus elke week iemand eruitquote:Op woensdag 16 november 2005 01:13 schreef Wup het volgende:
ik denk dat hummie juist wel verandering wil
ik wel tenminste:)
BB is niet gek op Lieske, ben bang dat ze de finale niet haalt. Joost aan de andere kant is wel het lieverdje van BB en daarom zie ik hem wel ver komen.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:08 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik zie Joost en Lieske beide in de finale komen. Mochten ze beide het huis vertrekken dan zijn er geen pispaaltjes meer in de groep, ben benieuwd wie dan die rol gaat vervullen.
Hummie wil alleen maar een saaie BB.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:13 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat hummie juist wel verandering wil
ik wel tenminste:)
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:13 schreef F4iTH het volgende:
Eigenlijk moet Roel vanavond bij Lies in bed kruipen. Dido slingert hem morgen uit bed en schopt Lieske over het hek heen. Geen nominaties meer nodig en nog meer rellen in het huis!!!![]()
het wordt hoog tijd dat Hummie op de nominatiebank terecht komtquote:Op woensdag 16 november 2005 01:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hummie wil alleen maar een saaie BB.
Ho even... Lieske kleurloos?? Ik denk toch echt niet dat Lieske een kleurloos persoon is. Zeer zeker niet. Nathalie is een kleurloos persoon. Die lult met iedereen mee.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:15 schreef Morwen het volgende:
Er gaat in elk geval geen man uit. Ik denk Ingrid of Lieske, zijn het meest kleurloos en dat is wel de trent zo'n beetje tot nu toe![]()
Vanaf volgende week moet er elke week iemand uit, om op 3 finalisten uit te komen eind december.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
't wordt tijd dat ze gewoon wekelijks gaan nomineren, en dus elke week iemand eruit
Dan is het Ingrid, ik zie Dido of Chantal (vanuit BB gezien) niet weggaanquote:
ja ik heb onleuke rekensommetjes voorbij zien komen die dat niet erg waarschijnlijk makenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:15 schreef babette21 het volgende:
't wordt tijd dat ze gewoon wekelijks gaan nomineren, en dus elke week iemand eruit
denk dan eerder Dido of Chantal...quote:Op woensdag 16 november 2005 01:15 schreef Morwen het volgende:
Er gaat in elk geval geen man uit. Ik denk Ingrid of Lieske, zijn het meest kleurloos en dat is wel de trent zo'n beetje tot nu toe![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:17 schreef Wup het volgende:
neen, ik vrees dat we donderdag die date krijgen als 'leuke verrassing'
dat is op zich wel oke, Ingrid draagt niks bij & dan gaat Chantal zwemmen, helemaal als ze haar tijd aan die date gaat besteden en dus minder tijd heeft zich weer ergens tussen te wurmenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
Dan is het Ingrid, ik zie Dido of Chantal (vanuit BB gezien) niet weggaan![]()
Ja, ho jij even, wie draait er 24 uur voor de camera's rond, wie flirt er met heel Nederlandquote:Op woensdag 16 november 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ho even... Lieske kleurloos?? Ik denk toch echt niet dat Lieske een kleurloos persoon is. Zeer zeker niet. Nathalie is een kleurloos persoon. Die lult met iedereen mee.
Dat zie ik anders. Juist door haar valse karakter is ze minder kleurloos.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ho even... Lieske kleurloos?? Ik denk toch echt niet dat Lieske een kleurloos persoon is. Zeer zeker niet. Nathalie is een kleurloos persoon. Die lult met iedereen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |