Hey lief beertjequote:
Ik zie 4 mooie rode kruisjes... filedump weer problemen denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:01 schreef Muerte het volgende:
Some like it hot!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
wat is er met fok ? gaan de topics nog maar tot 7 ???
als je ingelogd bent krijg je meer posts per pagina odie, je kan dat zelf instellenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
Als je niet bent ingelogd, gaan ze tot en met 13, dacht ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef frizti het volgende:
Kut streams, saaie bewoners, fok traag als dikke stront.
Ik ga maar naar bed... Toedeledoki.
als je ingelogd bent, heb je een ander aantal posts per pagina. Vandaar nog maar 7 pagina'squote:Op woensdag 16 november 2005 00:07 schreef odie22 het volgende:
ik had tot nu toe altijd to 13
Dat kun je zelf instellen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
13 reacties?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:07 schreef odie22 het volgende:
ik had tot nu toe altijd to 13
inmiddels wel ja:)quote:Op woensdag 16 november 2005 00:08 schreef Morwen het volgende:
13 reacties?
Bedankt! Ik heb ze nu op Photobucket gezetquote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie 4 mooie rode kruisjes... filedump weer problemen denk ik.
quote:
dat mag in het donker:)quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zit uitgebreid in haar neus te peuteren
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien jullie deze wel?
Dan hoor je hier zeker thuisquote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
ik had nog niks gekozen , ik was al superblij dat ik weer kon inloggen , maar dat terzijde
ik had net een heel bericht getypt wat ik hier eigenlijks kwam doen , maar dat kon op een of andere manier niet geplaatst , dus ik probeer het nog een keer , de reden waarom ik hier ben is dat ik ook last heb van het BBBS syndroom , of hoe het ook genoemd wordt , lees alle streamverslagen , alle SC's , heb geen prive leven meer , op me werk is het meer BB als werk en ik droom er zelfs van , kan toch niet missen of ik hoor hier thuis ?
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
ik had nog niks gekozen , ik was al superblij dat ik weer kon inloggen , maar dat terzijde
ik had net een heel bericht getypt wat ik hier eigenlijks kwam doen , maar dat kon op een of andere manier niet geplaatst , dus ik probeer het nog een keer , de reden waarom ik hier ben is dat ik ook last heb van het BBBS syndroom , of hoe het ook genoemd wordt , lees alle streamverslagen , alle SC's , heb geen prive leven meer , op me werk is het meer BB als werk en ik droom er zelfs van , kan toch niet missen of ik hoor hier thuis ?
Komt allemaal goed hoor zijn er meer met BBS.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
... heb rsi van me motivatie om te stemmen en heb ff niet zo opgelet...
Nee, maar het lukt me <in tegenstelling tot de rest van de dag> al wel weer op de startpagina van filedump te komenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien jullie deze wel?
Dat mag niet hoor, een persoonlijk verhaalquote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
Als je te laat reageert krijg je de melding: u bent niet bevoegd om in dit topic te reageren ...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
Yep, antigrippine is echt een wondermiddel. Voel me stukken beter, thx!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef teamlead het volgende:
[..]avond Day.. Al een beetje opgeknapt?
Daar kom ik wel... en kan ook uploaden en zie de foto... alleen anderen dus nietquote:Op woensdag 16 november 2005 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar het lukt me <in tegenstelling tot de rest van de dag> al wel weer op de startpagina van filedump te komen
Dus het gaat alvast vooruit
Heb ook last van het BB syndroom als is het wel minder geworden.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
Neenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien jullie deze wel?
Is ze nu wel diep dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Dido: als ik met Chantal, Ing en Lies over zou blijven, dan zou je van mij niet meer een diepere kant zien.
Alsof dat groepje erop zit te wachten met Dido over te blijven
kwestie van training Odie.. wees maar niet bang, dat leer je snel genoeg allemaal tegelijk te doenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef odie22 het volgende:
hoe kan je in vredesnaam , de topics lezen , reageren , en de uitzending tegelijk kijken, gek he dat ik dan eens te laat ben
ja volgens haar wel ja, maar alleen tegen Nathalie hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 00:19 schreef melke het volgende:
Is ze nu wel diep dan?
Gaat flink wat tijd in zitten, maar het duurt maar een paar maandenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef odie22 het volgende:
hoe kan je in vredesnaam , de topics lezen , reageren , en de uitzending tegelijk kijken, gek he dat ik dan eens te laat ben
volgens mij niet hij speelt een spelletje met haarquote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Wup het volgende:
denken jullie nou ook [ net als dido & Nathalie] dat Roel zo verliefd is?
Lees anders ff het volgende topic door....quote:Op woensdag 16 november 2005 00:19 schreef odie22 het volgende:
maar dit moet zeker in de streamverslagen van de uitzending herhaling topic ?
Wat?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Lamon het volgende:
Ze hebben het nu over Nathalie's stiekeme vingerwerk. Tijd om de andere streams te gaan proberen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik moet mijn P O E S (spellend) scheren.
Nathalie: "Is hij al een beetje in die area geweest?"
Dido: "nee".
ow dank je ik denk dus ook gewoon dat hij precies zegt wat ze wil horenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:20 schreef odie22 het volgende:
Roel is niet verliefd , vindt dido een lekker wijf , wil een keer met haar naar bed en dan is het klaar
wel nee dit is een SC topic en dan mag het welquote:Op woensdag 16 november 2005 00:19 schreef odie22 het volgende:
maar dit moet zeker in de streamverslagen van de uitzending herhaling topic ?
Tuurlijk, hij loopt al bijna 3 maanden kwijlend achter haar aan met diverse liefdesverklaringen. Zij piepeld hem bigtime....Roel, wake upquote:Op woensdag 16 november 2005 00:20 schreef odie22 het volgende:
Roel is niet verliefd , vindt dido een lekker wijf , wil een keer met haar naar bed en dan is het klaar
Toch maar weer overschakelenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:22 schreef melke het volgende:
Wat een gesprek tussen die 2. Dat vertel je toch niet als je weet dat je op tv kunt komen zeg! Of ligt dat aan mij? Zijn elkaar zeker aan het opgeilen
Geen sorry nodig hoor...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:23 schreef odie22 het volgende:
dankje flugeltje , feli met je mod trouwens, maar het was meer als een grapje bedoelt de vraag , sorry
Oh, okquote:Op woensdag 16 november 2005 00:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet bij elkaar hoor.
Gewoon bij haarzelf.
ja beetje lullig zo zonder uitlegquote:Op woensdag 16 november 2005 00:27 schreef Gert het volgende:
Nathalie: "weet Roel dat jij ook eh... hier wat hebt gedaan, of niet?"
Dido: "Nee."
Die kon ze niet vindenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
Dido: ik zit gewoon niet aan zijn lul... zeg maar
eindelijk horen iets meer wat er tussen roel en dido is gebeurdquote:Op woensdag 16 november 2005 00:25 schreef Gert het volgende:
Wat een schitterend gesprek tussen Nathalie en Dido!![]()
meer dan wat?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
eindelijk horen iets meer wat er tussen roel en dido is gebeurd
Dequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |