Hey lief beertjequote:
Ik zie 4 mooie rode kruisjes... filedump weer problemen denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:01 schreef Muerte het volgende:
Some like it hot!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
wat is er met fok ? gaan de topics nog maar tot 7 ???
als je ingelogd bent krijg je meer posts per pagina odie, je kan dat zelf instellenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
Als je niet bent ingelogd, gaan ze tot en met 13, dacht ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef frizti het volgende:
Kut streams, saaie bewoners, fok traag als dikke stront.
Ik ga maar naar bed... Toedeledoki.
als je ingelogd bent, heb je een ander aantal posts per pagina. Vandaar nog maar 7 pagina'squote:Op woensdag 16 november 2005 00:07 schreef odie22 het volgende:
ik had tot nu toe altijd to 13
Dat kun je zelf instellen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef odie22 het volgende:
13 reacties?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:07 schreef odie22 het volgende:
ik had tot nu toe altijd to 13
inmiddels wel ja:)quote:Op woensdag 16 november 2005 00:08 schreef Morwen het volgende:
13 reacties?
Bedankt! Ik heb ze nu op Photobucket gezetquote:Op woensdag 16 november 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie 4 mooie rode kruisjes... filedump weer problemen denk ik.
quote:
dat mag in het donker:)quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zit uitgebreid in haar neus te peuteren
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien jullie deze wel?
Dan hoor je hier zeker thuisquote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
ik had nog niks gekozen , ik was al superblij dat ik weer kon inloggen , maar dat terzijde
ik had net een heel bericht getypt wat ik hier eigenlijks kwam doen , maar dat kon op een of andere manier niet geplaatst , dus ik probeer het nog een keer , de reden waarom ik hier ben is dat ik ook last heb van het BBBS syndroom , of hoe het ook genoemd wordt , lees alle streamverslagen , alle SC's , heb geen prive leven meer , op me werk is het meer BB als werk en ik droom er zelfs van , kan toch niet missen of ik hoor hier thuis ?
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
ik had nog niks gekozen , ik was al superblij dat ik weer kon inloggen , maar dat terzijde
ik had net een heel bericht getypt wat ik hier eigenlijks kwam doen , maar dat kon op een of andere manier niet geplaatst , dus ik probeer het nog een keer , de reden waarom ik hier ben is dat ik ook last heb van het BBBS syndroom , of hoe het ook genoemd wordt , lees alle streamverslagen , alle SC's , heb geen prive leven meer , op me werk is het meer BB als werk en ik droom er zelfs van , kan toch niet missen of ik hoor hier thuis ?
Komt allemaal goed hoor zijn er meer met BBS.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
... heb rsi van me motivatie om te stemmen en heb ff niet zo opgelet...
Nee, maar het lukt me <in tegenstelling tot de rest van de dag> al wel weer op de startpagina van filedump te komenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien jullie deze wel?
Dat mag niet hoor, een persoonlijk verhaalquote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef odie22 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |