argh!! Dat bedoelde ik ook!!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:31 schreef Patch het volgende:
Ik zeg Frances McDormand
Dat zeg je goed, nu nog een titel die ik mis en het punt is het uwe!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:31 schreef Patch het volgende:
Ik zeg Frances McDormand
Sheridana +1quote:Op woensdag 16 november 2005 10:37 schreef Sheridana het volgende:
City by the Sea?
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:57 schreef Sokolsky het volgende:
Jippie, SoK doet weer mee! Dan kan ik weer dode Japannervragen stellen
Volgens mij hadden ze geen pistolen in het Romeinse keizerrijk...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:01 schreef RuneRose het volgende:
Die is pas geweest. Caligola dacht ik? ofzo?
Vond jij vroeger The Care Bears ook zo'n vrolijk serie?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:58 schreef Sheridana het volgende:
Keywords...welke film?
Severed Arm
Severed Hand
Severed Head
Severed Leg
Shot In The Arm
Shot In The Back
Shot In The Chest
Shot In The Crotch
Shot In The Eye
Shot In The Forehead
Shot In The Neck
Shot In The Shoulder
Shot To Death
Slit Throat
Stabbed In The Eye
Stabbed In The Head
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:06 schreef RuneRose het volgende:
Sin City?
iddquote:Op woensdag 16 november 2005 11:16 schreef Sheridana het volgende:
Oh yes.There will be blood....is wel de tagline van Saw 2
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef Patch het volgende:
Saw 2?
Door Mr_A en Patch op tijd te worden geklopt is echt geen schande hoor...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:21 schreef ArtyShock het volgende:
Ik mis de laatste tijd tè veel simpele vragen.
Nou ja, beter dat dan de frustratie steeds door mr_a en Patch op tijd worden geklopt.
Saw II - Nog een beetje meer van hetzelfde wat we ook al voor Saw kende. De make-up is nog steeds erg matig en voorderest is het eigenlijk ook precies hetzelfde gebracht als het eerste deel. Wel lekker veel gore en dat is wel leuk, maar om de film daarom nu goed te vinden gaat wat ver in dit geval. De onvermijdelijke plot-twist was ook weer aanwezig en die konden we natuurlijk ook al van mijlenver zien aankomen. Uiteindelijk doet het wel half wat het moet doen, maar ik ben niet echt onder de indruk.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:20 schreef Sheridana het volgende:
Was het wat trouwens?
Ah oke, thanxquote:Op woensdag 16 november 2005 11:24 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Saw II - Nog een beetje meer van hetzelfde wat we ook al voor Saw kende. De make-up is nog steeds erg matig en voorderest is het eigenlijk ook precies hetzelfde gebracht als het eerste deel. Wel lekker veel gore en dat is wel leuk, maar om de film daarom nu goed te vinden gaat wat ver in dit geval. De onvermijdelijke plot-twist was ook weer aanwezig en die konden we natuurlijk ook al van mijlenver zien aankomen. Uiteindelijk doet het wel half wat het moet doen, maar ik ben niet echt onder de indruk.
5.5/10
dat heb ik op een ander forum geplaatst.
Zal het nu ook even heir in het laatst gezien topic doen.
Ik vond het een stuk minder. Hoewel alles gewoon in dezelfde stijl is, de plot was gewoon een stuk minder. Het is trouwens geen prequel hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond je Saw 1 wel goed RR? Of viel Saw 2 tegen? Nou tegenvallen is misschien verkeerd, aangezien je waarschijnlijk ook niet veel van deze prequel had verwacht. Laat ik de vraag anders stellen. Was Saw 2 echt zo veel minder dan 1 zoals ik verwacht?
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is dat Sharon Stone?
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Erika Eleniak?
Geen Madonnaquote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk ook sequel.![]()
![]()
Ontopic: is het Madonna. En bedoel ik die zangeres, niet die 2000 jaar heilige.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tara Reid.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef Patch het volgende:
[..]
jonger
en het is natuurlijk de bedoeling dat je haar amper kunt zien,alhoewel ik graag wel iets meer van haar had willen zien...![]()
wie de bal kaatst...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |