Ja, door een bouwvakker en vervolgens een intelligent gesprek voeren onder het genot van een senseo met een doctorandusquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik denk dat ze hard geneukt willen worden.
Niet jijquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Maerycke het volgende:
Wat willen hoogopgeleiden vrouwen?
Alles.
Weet je waar de meeste filosofische vrouwen mee trouwen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef Boschjesman het volgende:
En soms heb je vrouwen die de 'hoofdverdiener' zijn, waarbij de man part-time werkt en/of het huishoudelijke gebeuren regelen.
* Checkt profiel *quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:36 schreef sweetgirly het volgende:
Goh, kennis opdoen misschien.
Of zeg ik nou wat raars.
En wij willen nog veel meer, maar dat wil je als man zijnde niet weten
Oh, nou laat dan maar zitten...quote:ok, en pms en bijna volle maan = piek.. help!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:43 schreef klnvntrbyt het volgende:
* Checkt profiel *
UvA? ==> morgen: Roeterseiland, gebouw A, onderaan de trap, 14.00h.
Oh, nou laat dan maar zitten...
Ik denk dat ze vooral jou niet willen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
Wat willen hoogopgeleiden vrouwen eigenlijk? Waarom willen ze hoogopgeleid zijn en carriere maken? Denken ze er betere mannen ermee te krijgen ofzo? Of dat er mannen zijn die enkel op intelligentie vallen? Zoeken ze status of respect voor hun hoogopgeleid zijn? Of willen ze economisch zelfstandig zijn zodat ze ook zonder zorgen de vuilnisman kunnen daten. Dat laatste zou best raar zijn, want uit onderzoek blijkt dat vrouwen altijd een iets intelligentere man willen dan zij zelf zijn.
Over twee weken dan maarquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:46 schreef sweetgirly het volgende:
Ik zou het ook niet doen als ik jou was.
Maargoed, ot.
quote:
Hubbabubbaquote:Ontopic: ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hoogopgeleide vrouwen veeleisend zijn. Als in: tussen de elementen van de verzameling eisen V wordt een conjunctieve binaire relatie R gevoegd, met als gevolg dat geen <insert existentiele kwantor> x uit de verzameling mannen M aan de eisen voldoet.
Zo die is ook weer opgelostquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef thaleia het volgende:
Om dezelfde redenen als waarom mannen dat willen, simpel
Bij de eerste variabele had ik het al gehadquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hubbabubba
* koffie wilt!
ik ga niks meer zeggen nu, vrouw X is stilgevallen![]()
Iemand die weet dat het 'hoogopgeleide vrouwen' is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
Wat willen hoogopgeleiden vrouwen eigenlijk?
Ik dacht dat ik de enige was met die fantasiequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef Croupouque het volgende:
Vrouwen met een hoge opleiding willen precies hetzelfde als alle andere vrouwen.
Martin Gaus, die van top tot teen kaalgeschoren, liggend in een badkuip vol bedorven bosbessenjam en met twee wortels in zijn neus een rivierkreeft op zijn hoofd slaat op het ritme van "Hoebahoebahoebahop,hop,hop" van Dennie Christiaan en de marsupilami. Moet ik dat nou iedere keer weer uitleggen?
Wulnee, die heb ik in mijn subforum al zeer regelmatig voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:48 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met die fantasie![]()
Wat zij zegt. (Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:12 schreef Xortes het volgende:
Ehm, ze zijn slim en vervelen zich op een lage opleiding... Willen wat bereiken omdat ze dat leuk vinden? Geld willen verdienen zodat ze leuke dingen kunnen kopen? Ik heb nooit gedacht dat ik er beter of makkelijker mannen door kon versieren. Zoals al gezegd is wordt je doelgroep steeds kleiner![]()
Tegen de tijd dat een hoogopgeleide vrouw een baan vindt op haar niveau en 1 of 2 jaar werkt, is ze al 30. Ik snap dus wel dat de biologische klok dan al begint te tikken.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
-verhaal-
Oke, voor als je het niet helemaal doorhad. Het verhaal mag je ook enigzins relativeren.. vandaar die gekozen PI. En ik zei ook: mits z'n werk het toelaat kan ie ook best part-time gaan werken. Maar begrip tonen dat de man niet abrupt z'n werk kan afbreken of ruilen voor een part-time functie is soms ver te zoeken.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:27 schreef Maeghan het volgende:
Waarom ga jij er vanuit dat de man een goede baan heeft en al een hoop promotie gemaakt heeft en de vrouw op datzelfde moment in haar leven niet? Bovendien lijk je er vanuit te gaan dat alleen die vrouwen kinderen willen. Kinderen nemen doe je toch meestal met z'n tweeën en ik zie niet in waarom een vrouw niet van haar man zou kunnen vragen dat hij minder gaat werken of zijn werk opgeeft. Het enige praktische bezwaar is dat de man het kind niet ter wereld kan brengen of borstvoeding kan geven, maar dan heb je het over een periode van bij elkaar ongeveer anderhalf à twee jaar. De meeste vrouwen geven nl. niet zo lang meer borstvoeding.
Ik ben het met je eens voor wat betreft het dumpen in de creche en dat ouders zelf voor hun kinderen dienen te zorgen, maar dat betekent niet dat het praktisch niet mogelijk is om allebei te blijven werken als je kleine kinderen hebt, noch dat iedereen het onaanvaardbaar vindt.
Maar ik moet zeggen, ik begrijp het ook niet. Als je net klaar bent met studeren wil je gaan werken aan je toekomst, en dan zou ik geen trek hebben om voor zo'n blèrjong te gaan zorgen. En als je ouder bent, dan heb je eindelijk je bestaan opgebouwd zoals je het wilt hebben, en dan kun je de boel weer gaan aanpassen aan een kind, dat zou ik ook niet zien zitten. Maar goed, al was ik een kansloze sloeber zonder opleiding of baan dan zag ik het moederschap nog niet zitten, dus misschien ben ik niet zo'n goed voorbeeld.
Ik vermoed dat meneer noedel evenals de TS er het nut niet van inziet voor vrouwen om een hoge opleiding te volgen.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:32 schreef Xennia het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed wat dit met de vraag van TS te maken heeft?
Voor als je het niet doorhad, mijn vragen waren of dat dan niet geldt voor vrouwen, en of die man dat er niet maar voor over moet hebben als hij besluit eraan mee te werken om een kind op de wereld te zetten.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, voor als je het niet helemaal doorhad. Het verhaal mag je ook enigzins relativeren.. vandaar die gekozen PI. En ik zei ook: mits z'n werk het toelaat kan ie ook best part-time gaan werken. Maar begrip tonen dat de man niet abrupt z'n werk kan afbreken of ruilen voor een part-time functie is soms ver te zoeken.
Ik gaf aan dat de hoogopgeleide vrouw misschien soms te eigenwijs, te veeleisend is. Waardoor het soms te ver doorschiet. En het verhaal was meer een situatieschets van een gevalletje iets te ver doorschieten..quote:Op woensdag 16 november 2005 01:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat een hoogopgeleide vrouw een baan vindt op haar niveau en 1 of 2 jaar werkt, is ze al 30. Ik snap dus wel dat de biologische klok dan al begint te tikken.
Ik snap alleen niet zo goed wat dit met de vraag van TS te maken heeft?
Ik dacht dat meestal de vrouwen begonnen met het voorstel over "kinderen nemen".quote:Op woensdag 16 november 2005 01:40 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Voor als je het niet doorhad, mijn vragen waren of dat dan niet geldt voor vrouwen, en of die man dat er niet maar voor over moet hebben als hij besluit eraan mee te werken om een kind op de wereld te zetten.
En veelbiedendquote:Op woensdag 16 november 2005 01:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat de hoogopgeleide vrouw misschien soms te eigenwijs, te veeleisend is.
Baren is inderdaad een eitje vergeleken met een beetje werkenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:55 schreef LaZZ het volgende:
Dat wilden ze, zijn ze klaar, dan gaan ze even werken, bemerken ze dat ze te zwak zijn om af en toe 60+ u p/w te draaien en gaan ze alsnog baren, eten koken en de was doen.
Neen, ze mogen best een hoge opleiding volgen maar doe er dan ook wat mee en raak niet meteen in de eerste 2 arbeidsjaren bezwangerd als je gaat werken..quote:Op woensdag 16 november 2005 01:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat meneer noedel evenals de TS er het nut niet van inziet voor vrouwen om een hoge opleiding te volgen.
Ik ben blij dat we elkaar daarin gelijk kunnen geven.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Baren is inderdaad een eitje vergeleken met een beetje werken
Kun je ook meer dan alleen sex aanbieden?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kun je ook meer dan alleen sex aanbieden?![]()
Dus?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik gaf aan dat de hoogopgeleide vrouw misschien soms te eigenwijs, te veeleisend is.
Ik, als hoog opgeleide vrouw, wil dat mensen hoog opgeleide correct schrijven.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
Wat willen hoogopgeleiden vrouwen eigenlijk? Waarom willen ze hoogopgeleid zijn en carriere maken? Denken ze er betere mannen ermee te krijgen ofzo? Of dat er mannen zijn die enkel op intelligentie vallen? Zoeken ze status of respect voor hun hoogopgeleid zijn? Of willen ze economisch zelfstandig zijn zodat ze ook zonder zorgen de vuilnisman kunnen daten. Dat laatste zou best raar zijn, want uit onderzoek blijkt dat vrouwen altijd een iets intelligentere man willen dan zij zelf zijn.
En neen, ik zeg ook niet dat ze niet veeleisend mogen zijn. Maar dat ik het enkel wel af en toe storend vind en dat ze het te ver doordrijvenquote:Op woensdag 16 november 2005 02:00 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dus?
Een vrouw mag dus niet veeleisend zijn omdat ze een baarmoeder heeft?
Sorry Noodle, maar wat zeg je nou weer allemaal.
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:55 schreef LaZZ het volgende:
Hoogopgeleide vrouwen wilden gewoon nog niet gelijk aan het werk of kinderen baren en wilden graag nog even een slag in de rondte neuken.
Dat wilden ze, zijn ze klaar, dan gaan ze even werken, bemerken ze dat ze te zwak zijn om af en toe 60+ u p/w te draaien en gaan ze alsnog baren, eten koken en de was doen.
Dat een vrouw denk het perfecte te kunnen vinden terwijl dat er niet is. Vrouwen hebben soms iets teveel idealen op dat gebied, weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:00 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dus?
Een vrouw mag dus niet veeleisend zijn omdat ze een baarmoeder heeft?
Sorry Noodle, maar wat zeg je nou weer allemaal.
Hehe.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:02 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Die van dat stofzuigen was ook een goeie.
Maar serieus, lijkt mij frappant. Zal vast gebeuren, maar ik denk dat het oha minder voor zal komen.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef Croupouque het volgende:
Vrouwen met een hoge opleiding willen precies hetzelfde als alle andere vrouwen.
Martin Gaus, die van top tot teen kaalgeschoren, liggend in een badkuip vol bedorven bosbessenjam en met twee wortels in zijn neus een rivierkreeft op zijn hoofd slaat op het ritme van "Hoebahoebahoebahop,hop,hop" van Dennie Christiaan en de marsupilami. Moet ik dat nou iedere keer weer uitleggen?
Ja, ga maar lekker theo maassen quoten.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hadden vrouwen nou ook niet altijd idee dat ze "speciaal/uniek" willen zijn. Maar omdat ze juist allemaal zo denken, dat ze weer allemaal op elkaar lijken?
Oooh was het maar vast zo ver! Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 16 november 2005 02:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe.
En dat denk ik dus niet, en dat meen ik ook serieus. Kijk maar eens over 20 jaar wat de lichting die nu de arbeidsmarkt opgaat zal gaan doen. Het is een feit dat het percentage mannen dat nog aan het werk is dan veel hoger ligt dan dat van de vrouwen, die dan meestal thuiszitten
Ik vond het anders wel een goede quotequote:Op woensdag 16 november 2005 02:07 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Ja, ga maar lekker theo maassen quoten.
Maar willen mannen niet ook allemaal beter zijn dan alle andere mannen? Typisch 'haantjesgedrag'? Dus met andere woorden, dan kun je dit topic op de hele mensheid betrekken.
Wat een onzin, allemaal, zeg!
Schat, jij zit dan allang thuis op onze kinderen te passen, maak je dus maar geen illussquote:Op woensdag 16 november 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oooh was het maar vast zo ver! Ik kan niet wachten
Haar toekomst staat d'r niet echt aan, laat d'r maar even spartelen, ik vind dat wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel een goede quoteen je bent een beetje licht ontvlambaar..
Met idealistisch zijn (en tevens realistisch ofcourse), is niets mis mee, vind ik althans.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:03 schreef LaZZ het volgende:
Dat een vrouw denk het perfecte te kunnen vinden terwijl dat er niet is. Vrouwen hebben soms iets teveel idealen op dat gebied, weet ik uit ervaring.
'je bent niet altijd even lief'![]()
Tja, ik ben even lichtelijk geïrriteerd door dit soort vreemde beweringen, ja. Maar dan stel ik mezelf even later gerust met het feit dat de mensen die dit soort onzinnigheden stellig beweren op internet-fora, niet bepaald de mensen zijn waar ik me lang aan zou moeten storen, en dan komt er weer een serene rust over mij, en kan ik gezellig mee ouwehoeren. Tot zo, dus.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel een goede quoteen je bent een beetje licht ontvlambaar..
Je noemt nu zelf al het feit dat het ook realistisch moet zijn, en dat is het 'm nou juist madame, dat zijn ze niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Met idealistisch zijn (en tevens realistisch ofcourse), is niets mis mee, vind ik althans.
Je kan het altijd proberen toch?
Wie weet dat ze met die tijd wel iets uitgevonden hebben zoals een robotoppas, die je ook nog eens mee naar je werk kan nemen, etc etc. Nee hoor. En anders ga ik gewoon met baby op mijn rug naar mijn werk, in de pauzes geef ik haar (ja, wordt een meisje) even borstvoeding en ondertussen speelt robot huppeldepup met haar terwijl ik mezelf door de boeken wurm met het babygebrabbel op de achtergrond.
![]()
En zoniet, ook goed.
Dan huur ik wel mannen en vrouwen in, vooruit![]()
Ik heb ontwikkelingspsychologie gedaan dus ook wel handig voor de koters. Niks verloren studiequote:Op woensdag 16 november 2005 02:12 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Schat, jij zit dan allang thuis op onze kinderen te passen, maak je dus maar geen illuss
ies.
Hier moet ik je inderdaad toch even bijspringen...quote:Op woensdag 16 november 2005 02:15 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Je noemt nu zelf al het feit dat het ook realistisch moet zijn, en dat is het 'm nou juist madame, dat zijn ze niet.
Dat zie ik bij jou ook weer, een robotoppas, denk je nou echt dat je schattige kindje zich gaat hechten aan zoiets? Weet je überhaupt wel wat het opvoeden van een kind allemaal met zich meebrengt?
quote:Op woensdag 16 november 2005 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb ontwikkelingspsychologie gedaan dus ook wel handig voor de koters. Niks verloren studie
Mensen die kinderen naar het werk nemenquote:Op woensdag 16 november 2005 02:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Met idealistisch zijn (en tevens realistisch ofcourse), is niets mis mee, vind ik althans.
Je kan het altijd proberen toch?
En anders ga ik gewoon met baby op mijn rug naar mijn werk, in de pauzes geef ik haar (ja, wordt een meisje) even borstvoeding en ondertussen speelt robot huppeldepup met haar terwijl ik mezelf door de boeken wurm met het babygebrabbel op de achtergrond.
Hey, ik heb onderwijspsychologie gedaan. Waar (universiteit) heb jij gezeten?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb ontwikkelingspsychologie gedaan dus ook wel handig voor de koters. Niks verloren studie
Dat is niet mijn probleem, maar die van de mannen-maatschappij dan toch.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:15 schreef LaZZ het volgende:
Je noemt nu zelf al het feit dat het ook realistisch moet zijn, en dat is het 'm nou juist madame, dat zijn ze niet.
Dan wordt het een echte menselijke robotoppas of gewoon een mens.quote:Dat zie ik bij jou ook weer, een robotoppas, denk je nou echt dat je schattige kindje zich gaat hechten aan zoiets? Weet je überhaupt wel wat het opvoeden van een kind allemaal met zich meebrengt?
Exact, ik heb namelijk redelijk wat ervaring met het opvoeden van een kleintje, en ik kan je wel zeggen dat het niet goed is als paps en mams de kindjes wegbrengen en ze om 5 uur weer ophalen. 3 x p/w bijvoorbeeld is niet eens zo slecht hoor, goed voor de ontwikkeling, bewezen is dat kinderen zich tegenwoordig sneller ontwikkelen doordat ze nu al vanaf jongsafaan bij elkaar zijn, maar er moet wel een redelijke balans blijven.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:21 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Hier moet ik je inderdaad toch even bijspringen...
Ik denk dat als je kinderen wil, je toch óf een man moet hebben die thuis met je kinderen gaat zitten spelen, of dat zelf moet doen. Maar je kunt niet én de zorgende ouder zijn én de werkende mens. Daar lijdt óf je werk, óf je kind onder. Dan kun je nog beter allebei part-time gaan werken en kleiner gaan wonen ofzo.
Maar als je als vrouw hoog opgeleid bent, dan wil dat toch nog niet zeggen dat je ook meteen een carrière vrouw moet zijn? Waarom moet je een opleiding volgen om carrière te maken?
Kun je als mens, niet eens speciaal als vrouw, zijnde, niet gewoon een opleiding volgen omdat je de opleiding wil volgen? Omdat je meer kennis wilt opdoen? Kijk jij naar documentaires op Discovery Chanel omdat dat je handig lijkt voor het uitvoeren van je (toekomstige) beroep?
Utrechtquote:Op woensdag 16 november 2005 02:22 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Hey, ik heb onderwijspsychologie gedaan. Waar (universiteit) heb jij gezeten?
Weet je wat irritant is, mannen die zichzelf overal aan ergeren.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
De vorige vrouw die dat deed heb ik toch een lichtelijk blijk van irritatie gegeven,
door naar haar kantoor te lopen, te zeggen: "Mevrouw, uw kind stoort me op zo'n manier waardoor ik mijn werk niet kan uitvoeren" en vervolgens de deur dicht te smijten zodat ik verder kon gaan met een gesprek met de klant. God, wat was dat irritant
quote:Op woensdag 16 november 2005 02:23 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem, maar die van de mannen-maatschappij dan toch.
En dit soort.. ja sorry, reacties.
[..]
Dan wordt het een echte menselijke robotoppas of gewoon een mens.
En dat laatste, duh. Maar wat heeft dat er nou mee te maken.
Is toch zo?
Nee maar tuurlijk, maar zeg zelf, het slaat toch kant noch wal.
Baarmoeder dus?
Hallo, waar een wil is een weg, simpel
En als een man hem niet vindt of wil vinden, dan vind ik hem wel.
Zoals ik al zei, robotoppas en de nieuwe sperm-bank
maar let niet teveel op mij nu maar![]()
, half melig, half van alles, maar blijf het net zo goed ergens (te) zot vinden
Je wilt toch niet zeggen dat het normaal is om je kind mee naar je werk te nemen? Sorry hoor, als ik werk wil ik niet gestoord door scherpe jankgeluiden.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:28 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Weet je wat irritant is, mannen die zichzelf overal aan ergeren.
Terwijl ze zelf vlak liggen als iemand een scheet laat.
En mannen die lachen om een scheet, maar zeuren over een baby-geluidje meer of minder, nee.. dat lijken dan wel miepende meiden. Nee, Noodle, niet overtuigd![]()
Oh, ik in Maastricht... Maar ik vind de mogelijkheden die je hebt op dit moment met de opleiding maar matig. Onderzoeker, therapeut... Niet mijn ding. Ik volg nu ook een lerarenopleiding wiskunde. Meer praktijkgericht.quote:
Ik weet niet of je als man zijnde wel altijd een opleiding volgt om de carrière die er aan vast hangt. Ik ben persoonlijk van mening dat het makkelijker is om carrière te maken als je gewoon doet waar je goed in bent, wat je ligt en wat je leuk vindt. Dan moet je dus ook een studie/opleiding volgen die daaraan voldoet. Maar goed... psycholoog hè?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:25 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En daar heb je nu eindelijk een beetje het antwoord op de OP, je hoeft er inderdaad niet persé carriere mee te maken, al moet dat als man wel (), een goede basis en zelfontplooiing vind ik ook een goede reden.
Scheet duurt 1 seconde, dat een kind giechelt zit ik ook niet mee. Dat een kind vervolgens heel de gang bij elkaar zit te janken (wat dus langer dan enkele seconden duurt) en ik een klant aan de telefoon probeerde te helpen zit ik wel mee. Dan ben ik maar een klootzak op dat gebiedquote:Op woensdag 16 november 2005 02:28 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Weet je wat irritant is, mannen die zichzelf overal aan ergeren.
Terwijl ze zelf vlak liggen als iemand een scheet laat.
En mannen die lachen om een scheet, maar zeuren over een baby-geluidje meer of minder, nee.. dat lijken dan wel miepende meiden. Nee, Noodle, niet overtuigd![]()
En toch en toch..quote:Op woensdag 16 november 2005 02:28 schreef LaZZ het volgende:? Girl... hehe.
En dat is helemaal geen probleem van de mannenmaatschappij hoor, het is gewoon een feit dat sommige idealen niet haalbaar zijn, net zoals ik niet wens dat een vrouw het perfecte figuur heeft, m'n was doet etc., lief is, knap, en ook nog begripvol en intelligent etc...
Maargoed...
Ik ga ook slapen, mijn maanstanden zijn weer wat voorbijquote:En ik zou gaan voor de mens, en voor de rest snap ik je meer echt eerlijk gezegd, m'n energiepillen zijn uitgewerkt.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 02:30 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat het normaal is om je kind mee naar je werk te nemen? Sorry hoor, als ik werk wil ik niet gestoord door scherpe jankgeluiden.
En ik niet door boer- en scheetgeluidenquote:Op woensdag 16 november 2005 02:30 schreef LaZZ het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat het normaal is om je kind mee naar je werk te nemen? Sorry hoor, als ik werk wil ik niet gestoord door scherpe jankgeluiden.
Tuurlijk is het makkelijker carrière te maken als je doet waar je goed in bent, maar waar je goed in bent vind je ook vaak al leuk, je gaat vaak geen opleiding doen die je niet leuk vind, en je vind niet vaak iets leuk als het te moeilijk is, snap je?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:33 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Oh, ik in Maastricht... Maar ik vind de mogelijkheden die je hebt op dit moment met de opleiding maar matig. Onderzoeker, therapeut... Niet mijn ding. Ik volg nu ook een lerarenopleiding wiskunde. Meer praktijkgericht.
[..]
Ik weet niet of je als man zijnde wel altijd een opleiding volgt om de carrière die er aan vast hangt. Ik ben persoonlijk van mening dat het makkelijker is om carrière te maken als je gewoon doet waar je goed in bent, wat je ligt en wat je leuk vindt. Dan moet je dus ook een studie/opleiding volgen die daaraan voldoet. Maar goed... psycholoog hè?![]()
![]()
Wel fijn, dat je ook toegeeft dat een goede basis en zelfontplooiing geen verspilde moeite zijn.
Ik ben het spoor ook bijster * op hoofd krabtquote:Op woensdag 16 november 2005 02:36 schreef sterre1981 het volgende:
![]()
Ieder zijn ding. Maar we hadden het toch over de vraag waarom hoog opgeleide vrouwen een HBO of WO opleiding volgen of gevolgd hebben? Ik zie niet echt wat jankende kinderen op jouw werk daarmee te maken hebben...
We waren op een zijspoor belandt, door ene SG en dan krijg je dat...quote:Op woensdag 16 november 2005 02:36 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
![]()
Ieder zijn ding. Maar we hadden het toch over de vraag waarom hoog opgeleide vrouwen een HBO of WO opleiding volgen of gevolgd hebben? Ik zie niet echt wat jankende kinderen op jouw werk daarmee te maken hebben...
Slaap wel dame. May the force be with you.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En toch en toch..
Oh, en de was doe ik ook niet voor een ander, die brengen ze zelf maar naar een wasserete of koopt manlief zelf maar een wasmachien (ja, ik ga voor lat, voorlopig..), voor de rest
![]()
.
[..]
Ik ga ook slapen, mijn maanstanden zijn weer wat voorbij
Trust.
Correct, daar was ik ook alweer op terug, maar af en toe moet je even fout rijden om op de juiste weg te belanden.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:36 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
![]()
Ja, goed dat je het zelf ook zietquote:Op woensdag 16 november 2005 02:40 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik ben het spoor ook bijster * op hoofd krabt
Zei je net ook al en bovendien ga dat maar vertellen in een of ander SC-topicquote:slapen gaat<- slaapmuts (opzet)
Zijn we het iig nog over iets eensquote:Op woensdag 16 november 2005 02:21 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Hier moet ik je inderdaad toch even bijspringen...
Ik denk dat als je kinderen wil, je toch óf een man moet hebben die thuis met je kinderen gaat zitten spelen, of dat zelf moet doen. Maar je kunt niet én de zorgende ouder zijn én de werkende mens. Daar lijdt óf je werk, óf je kind onder. Dan kun je nog beter allebei part-time gaan werken en kleiner gaan wonen ofzo.
Je bent wel een beetje kribbig de laatste tijd Xen, wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, goed dat je het zelf ook ziet
[..]
Zei je net ook al en bovendien ga dat maar vertellen in een of ander SC-topic
Ja, dat is precies mijn punt!quote:Op woensdag 16 november 2005 02:39 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Tuurlijk is het makkelijker carrière te maken als je doet waar je goed in bent, maar waar je goed in bent vind je ook vaak al leuk, je gaat vaak geen opleiding doen die je niet leuk vind, en je vind niet vaak iets leuk als het te moeilijk is, snap je?
En natuurlijk is dat geen verspilde moeite, integendeel, het is juist 1 van de vele elementen die een gedegen opleiding met zich meebrengt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |