Na 27 keer "warm", in dat gekke kromme vertaalmachine-Nederlands:quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik net nog even gedaan. Ook niet geraden
Ze probeert Roel zo te kneden dat hij past in haar levensstijl buiten het bb-huis....quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nu alEn ze weet zeker dat het buiten het huis niks wordt
![]()
Succes.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:11 schreef Bocaj het volgende:
Ze probeert Roel zo te kneden dat hij past in haar levensstijl buiten het bb-huis....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Dido heeft eigenlijk twee relaties in dat huis.
Ja ik maakte me al zorgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Zal Roel hier nou nog opgewondener van worden? Dido die Nathalie streelt?
Trouwens, vandaag kwam in de uitzending naar voren dat Dido idd een keer een orgasme had gehad bij Roel in bed.
Ik ook, Peter. Chantal lijkt ook rustiger en redelijker te worden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Een prettig gesprek wel, tussen Ingrid en Chantal.
Ik ga ze beide (en met name Chantal) weer wat leuker vinden
Ach ja een bank is nog leuker dan Didoquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Lieske vertelt iets en Nathalie begint over de nagels van Dido. Dido haakt erop in en Lieske lult dus tegen de bank
Ja, maar daarna ging Dido wel verder op het verhaal van Lieske. Dido en Nathalie moeten eens uit elkaar gehaald worden. Overdreven plak gedrag zeg. Ik heb ook kei goede vriendinnen, maar zo liggen we niet hoor. Beetje overdreven naar mijn meningquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Lieske vertelt iets en Nathalie begint over de nagels van Dido. Dido haakt erop in en Lieske lult dus tegen de bank
Fijn, ik had al 10 ChanKwalreakties verwachtquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, Peter. Chantal lijkt ook rustiger en redelijker te worden.
En Ingrid heb ik vanaf het begin al een zwak voor. Ze laat zich alleen wel eens meeslepen, maar dat lijkt ze zelf ook in de gaten te hebben.
Ik lig wel eens knus met een vriendin, maar ik ga haar niet de hele tijd strelen oid.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:26 schreef melke het volgende:
Ja, maar daarna ging Dido wel verder op het verhaal van Lieske. Dido en Nathalie moeten eens uit elkaar gehaald worden. Overdreven plak gedrag zeg. Ik heb ook kei goede vriendinnen, maar zo liggen we niet hoor. Beetje overdreven naar mijn mening
Sinds Chantal en Ingrid elkaar gevonden hebben vind ik ze ook aardiger dan voorheen. Chantal is sowieso veranderd sinds Linda weg is vind ik. Zeker tov Lieskequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, Peter. Chantal lijkt ook rustiger en redelijker te worden.
En Ingrid heb ik vanaf het begin al een zwak voor. Ze laat zich alleen wel eens meeslepen, maar dat lijkt ze zelf ook in de gaten te hebben.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fijn, ik had al 10 ChanKwalreakties verwacht
Zeg maar gerust ziekelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:26 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar daarna ging Dido wel verder op het verhaal van Lieske. Dido en Nathalie moeten eens uit elkaar gehaald worden. Overdreven plak gedrag zeg. Ik heb ook kei goede vriendinnen, maar zo liggen we niet hoor. Beetje overdreven naar mijn mening
Ook zoals Dido en Nathalie nu samen liggen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lig wel eens knus met een vriendin, maar ik ga haar niet de hele tijd strelen oid.
Ze doen wel verplicht lief tegen elkaar de laatste 2 dagen heb ik het idee. Een soort tijdelijk staakt-het-vuren lijkt het netquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fijn, ik had al 10 ChanKwalreakties verwacht
Ingrid zegt nu dat ze zeker weet, dat Lieske niet meer op Dido stemt.
Want Dido en Lieske hebben het zo gezellig gehad
Ik denk wel dat het ook met het zitten in dat huis te maken heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lig wel eens knus met een vriendin, maar ik ga haar niet de hele tijd strelen oid.
Ik vind dat Chantal zich heel lief ontfermd heeft over Lieske (positief bedoeld).quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef melke het volgende:
Sinds Chantal en Ingrid elkaar gevonden hebben vind ik ze ook aardiger dan voorheen. Chantal is sowieso veranderd sinds Linda weg is vind ik. Zeker tov Lieske
Dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het ook met het zitten in dat huis te maken heeft.
Je ziet bij Expeditie Robinson hetzelfde.
Sluit mensen af van hun familie en vrienden en ze worden al snel heel knuffelig met andere mensen om ze heen.
Nou ja, eigenlijk niet zo verstrengeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:29 schreef melke het volgende:
Ook zoals Dido en Nathalie nu samen liggen?
Katten in het nauw. Ze zijn hun maatjes kwijt en moeten toch verplicht op zoek naar alternatieven.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef melke het volgende:
[..]
Sinds Chantal en Ingrid elkaar gevonden hebben vind ik ze ook aardiger dan voorheen. Chantal is sowieso veranderd sinds Linda weg is vind ik. Zeker tov Lieske
Dido doet lief tegen Lieske omdat ze haar stem kwijt wilt en Lieske doet lief tegen Dido omdat ze geen stem van haar wilt. Win win hequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze doen wel verplicht lief tegen elkaar de laatste 2 dagen heb ik het idee. Een soort tijdelijk staakt-het-vuren lijkt het net
Nah.. dat vind ík dan weer overdreven.quote:
Als ik niet beter zou weten lijkt het nu haast wel of ze een relatie hebben. Zouden ze nog gaan zoenen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk niet zo verstrengeldMeer tegen elkaar aanhangen tijdens een film of zo.
Alhoewelquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, eigenlijk niet zo verstrengeldMeer tegen elkaar aanhangen tijdens een film of zo.
Ga je ruzie zoeken nu je je puntjes binnen hebt?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. dat vind ík dan weer overdreven.
Dan is het in ieder geval duidelijk wat bridget bedoelde met de homosexueel in het huis in een van de eerste live uitzendingen..quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:38 schreef melke het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten lijkt het nu haast wel of ze een relatie hebben. Zouden ze nog gaan zoenen?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er weer
Voor het eerst sinds lange, lange tijd dat ik kan zeggen.... LEKKER gesport
Er is een vervolgfotoquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:43 schreef Gert het volgende:Dat is nóg "erger dan Died&Naad!!!!"
![]()
![]()
![]()
Het ziet er uit als de eerste foto van "bepaalde series" die je weleens "tegenkomt" op internet. :![]()
en je bent wel onder de douche geweest want één chantal hebben genoeg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er weer
Stop de persen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:45 schreef TRiXeS het volgende:
LIESKE STEMT ROEL!
Wedden van niet!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:44 schreef regenworm het volgende:
Lieske gaat roel stemmen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er weer
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga je ruzie zoeken nu je je puntjes binnen hebt?![]()
Hoezo, wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:45 schreef Anitra het volgende:Flugel
teamlead komt vandaag niet meer terug he?![]()
grappig, ik dacht dat Chantal Lieske richting een Rob nominatie aan het sturen was, eergisteren was dat alweer geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:45 schreef F4iTH het volgende:
Ingrid en Chantal WILLEN blijkbaar al te graag dat Lieske Roel nomineert![]()
Lieve schat... Flugel en sporten is als water en vuur....quote:
Helemaal nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Jij bent ook aangestoken door dat vermaledijde servival-virus!
Vast wel die is als ik het goed begrepen en gelezen heb op visitequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:45 schreef Anitra het volgende:Flugel
teamlead komt vandaag niet meer terug he?![]()
ik denk dat ze hier gewoon op aangestuurd heeft met dat gesprek met Didoquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef melke het volgende:
Ze vind Roel leuk, maar heeft nog maar weinig contact met hem. Van de ene kant wil ze niet om hem stemmen, van de andere kant wel. Ik denk dat ze het niet doet. Roel zei net tegen haar dat ze liever tegen elkaar moeten doen. Ben benieuwd wat ze nu gaat doen
Volgens mij niet want dido is ook niet de slimstequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Lieske is ook zooooo dom hè! Dido heeft allang naar Roel geklikt....
Ja nou en? Wat heeft dat met Lieskes gevoel tov Roel te maken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Lieske is ook zooooo dom hè! Dido heeft allang naar Roel geklikt....
Iéts zegt me dat die hier niet geplaatst wordt.quote:
Zal je niet helpen denk ik. Volgens mij heeft de regie ingegrepen omdat de dames in de slaapkamer het over het nomineren hadden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb ongeveer 85 streamadressen, ik ga eens een rondje doen.
oeps, ongeduldig typje:)quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb ongeveer 85 streamadressen, ik ga eens een rondje doen.
Dido heeft het al aan Roel verteld vanmiddag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij niet want dido is ook niet de slimste
Weebee, collega!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat... Flugel en sporten is als water en vuur....
Ik ben dus trots op mezelf... EN ik heb gesport EN ik vond het leuk...![]()
Omdat Lieske een gesprekje heeft gehad met Dido over het het feit dat Lieske zo weinig contact heeft met Roel en dat ze dat jammer vindt.... Dido heeft tegen Roel gezegd dat hij meer moet knuffelen met Lieske....quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ja nou en? Wat heeft dat met Lieskes gevoel tov Roel te maken?
Die zei dat Lieske de volgende wordt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
Het is weer wachten op tanjadinges die komt meestal met de juiste voorspelling
Stream 1 ook weerquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:54 schreef regenworm het volgende:
stream 4 werkt weer
Geen probleem hoor, maar dan moet ik een andere pc opstarten en daar heb ik nu geen zin in. Ik ga zo naar bed. Help me morgen even herinneren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
Iéts zegt me dat die hier niet geplaatst wordt.![]()
Dan blijf ik nog ff wakkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:50 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Vast wel die is als ik het goed begrepen en gelezen heb op visite![]()
Dat is inderdaad ook wat ik dacht. Lieske is soms wel erg naief maar om nou net de dag voor de nominaties tussen al die mensen Dido uit te kiezen om dit bij op te biechten....Ik denk eerder dat dit een soort waarschuwing was richting Roel met Dido als boodschapper. Toch zou ik niet weten wie ze anders zou moeten stemmen, behalve Roel loopt iedereen bij haar te slijmen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat ze hier gewoon op aangestuurd heeft met dat gesprek met Dido
Hey Flugelquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er weer
Lieske, dan wordt hetquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die zei dat Lieske de volgende wordt.
Pin me er niet op vast maar als ik lees dat ie goulash heeft gehad dan is ie niet thuisquote:
Lieske durfde het niet zo goed met Roel over te hebben, waarom denk je nou dat ze er met Dido over begon. Denk dat Dido juist de dombo is en niet Lieskequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Omdat Lieske een gesprekje heeft gehad met Dido over het het feit dat Lieske zo weinig contact heeft met Roel en dat ze dat jammer vindt.... Dido heeft tegen Roel gezegd dat hij meer moet knuffelen met Lieske....
was weer lekker kut precies op een boeiend moment flikkert de streams eruitquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie ook niets meer
Was juist wel boeiend. Chantal, Ingrid, Lieske vs Dido en Nathalie
expres via Dido gespeeld omdat Lieske gewoon geen zin heeft in dat jaloerse gedoe van Didoquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:55 schreef F4iTH het volgende:
Dat is inderdaad ook wat ik dacht. Lieske is soms wel erg naief maar om nou net de dag voor de nominaties tussen al die mensen Dido uit te kiezen om dit bij op te biechten....Ik denk eerder dat dit een soort waarschuwing was richting Roel met Dido als boodschapper. Toch zou ik niet weten wie ze anders zou moeten stemmen, behalve Roel loopt iedereen bij haar te slijmen.
Tjaquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef melke het volgende:
[..]
Lieske durfde het niet zo goed met Roel over te hebben, waarom denk je nou dat ze er met Dido over begon. Denk dat Dido juist de dombo is en niet Lieske
Ik voel een topic "Plaats hier foto's van Nathalie terwijl ze scheel kijkt" opkomen.quote:
Vind jij haar jaloers gedrag vertonen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:56 schreef ChantalC het volgende:
Lieske: ik ben niet jaloers op Dido.... Absoluuuuuuuuut niet....
Waarom geloof ik dat niet?
dat zou ik niet weten ik weet niet precies hoe jij erover denktquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:56 schreef ChantalC het volgende:
Lieske: ik ben niet jaloers op Dido.... Absoluuuuuuuuut niet....
Waarom geloof ik dat niet?
Vreemd genoeg dus wel... Dat is écht heel erg lang geleden. Ik vond het nog leuk ook...quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Weebee, collega!![]()
Goed bezig.![]()
Lekker voelt dat, hè?
Ja, ongelofelijk!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef Wup het volgende:
ik snap niet dat ze Nathalie niet eens afstraft voor haar botte gedoe steeds
Een beetje wel... van de week was ze een paar keer flink Roel aan het uitproberen met haar vrouwelijkheid...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:00 schreef melke het volgende:
Vind jij haar jaloers gedrag vertonen dan?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:00 schreef melke het volgende:
[..]
Vind jij haar jaloers gedrag vertonen dan?
Dat noem ik speels. Vind haar niet jaloers doen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een beetje wel... van de week was ze een paar keer flink Roel aan het uitproberen met haar vrouwelijkheid...
Ja, ze wil niet veranderen in haar mening.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:01 schreef melke het volgende:
Chantal stemt Dido. Let maar op
Ben ik eerlijk gezegd met je eensquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Vind het groepje Chantal, Ingrid, Lieske toch prettiger dan Roel, Nathalie, Dido
Ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Vind het groepje Chantal, Ingrid, Lieske toch prettiger dan Roel, Nathalie, Dido
Het zou me niet verbazen het klonk erg gemeen dan kan het inderdaad alleen maar dido zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:01 schreef melke het volgende:
Ik eindigde meestal aan de bar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vreemd genoeg dus wel... Dat is écht heel erg lang geleden. Ik vond het nog leuk ook...
Wie weet wordt ik nog wel eens een sportster..![]()
Je kent ze wel, die types die niet schichtig om zich heen kijkend de sportschool binnenkomen, maar met hun tas nonchalant over hun schouder geworpen fluitend binnenklossen en direct de kleedkamer inlopen. (dus niet via de bar)
En ik sluit me daar ook bij aan. Helemaal als Rob bij het Roel/Dido groepje is zoals zo vaak.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben ik eerlijk gezegd met je eens![]()
Er moeten gewoon helemaal geen groepjes zijn. Dus weg met de mensen die hebben gezorgd voor de groepsvorming en we hebben weer één gezellig groepjequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Wie heeft ervoor gezorgd dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Er moeten gewoon helemaal geen groepjes zijn. Dus weg met de mensen die hebben gezorgd voor de groepsvorming en we hebben weer één gezellig groepje![]()
Vreemd, een paar dagen terug zou ze nog op Rob stemmen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:01 schreef melke het volgende:
Polonaise!quote:
Ze zijn niet vals, maar ze weten Lieske op een vreselijk gewiekste manier te bespelen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:07 schreef melke het volgende:
Ik vind Ingrid en Chantal helemaal niet vals tov Lieske. Hoezo vinden jullie dat?
Zonder groepjes geen spannende streamsquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:06 schreef F4iTH het volgende:
Er moeten gewoon helemaal geen groepjes zijn. Dus weg met de mensen die hebben gezorgd voor de groepsvorming en we hebben weer één gezellig groepje![]()
Zei ze dat dan? Waarom dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:07 schreef style het volgende:
[..]
Vreemd, een paar dagen terug zou ze nog op Rob stemmen.![]()
En niet zo tenenkrommend om naar te kijken. En dat zeg ik van Chantalquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:07 schreef CartWOman het volgende:
Polonaise!![]()
Chantal en Ingrid zijn niet zo vals als die andere tuthola's.
Chantal en Rob naar mijn ideequote:
Dus vals.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ze zijn niet vals, maar ze weten Lieske op een vreselijk gewiekste manier te bespelen...
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ze zijn niet vals, maar ze weten Lieske op een vreselijk gewiekste manier te bespelen...
Daar had ze het met Ingrid over. De reden was "omdat ze het van de vorige keer niet was vergeten". Geen idee wat ze precies bedoelde.quote:
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:09 schreef style het volgende:
[..]
Daar had ze het met Ingrid over. De reden was "omdat ze het van de vorige keer niet was vergeten". Geen idee wat ze precies bedoelde.
Wat ik net als zei: Lieske is eigenlijk een heel onzeker typeje... Van Sjankwal en Ing krijgt ze bevestiging (wij vinden je leuk), ze nemen haar in vertrouwen... Lieske heeft dat niet door, onbewust... Dus kunnen Sjankwal en Ing haar allekanten op krijgen om zo voor hun karretje te spannen...quote:
Zoals gewoonlijk weer geen ene zak.quote:
Hai Cuall..quote:
Het ging 100% zeker over Rob en het was volgens mij in de nacht van donderdag op vrijdag.quote:
Nee, want lieske heeft zich bij de vorige nominatie rondes zich nooit laten beïnvloeden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat ik net als zei: Lieske is eigenlijk een heel onzeker typeje... Van Sjankwal en Ing krijgt ze bevestiging (wij vinden je leuk), ze nemen haar in vertrouwen... Lieske heeft dat niet door, onbewust... Dus kunnen Sjankwal en Ing haar allekanten op krijgen om zo voor hun karretje te spannen...
Snap je?
Dát is juist het leuke van BB, dat je mening toch nog kan omslaan. Een ander zal het draaikonterij noemen maar ik vind dat iemand in een grote groep vrij makkelijk kan doordraaien, en als het wat rustiger is beter uit de verf komt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En niet zo tenenkrommend om naar te kijken. En dat zeg ik van Chantal
Oh klinkt pikant, kan ik dat nog ergens terug vindenquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi cuallJe hebt alleen de lesbiënne scene gemist.
Dat is juist het geniepige... Alles gaat onbewust.... op een psychologisch vlak...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:14 schreef regenworm het volgende:
Nee, want lieske heeft zich bij de vorige nominatie rondes zich nooit laten beïnvloeden.
Neem nou de nominatie van Dido die heeft niemand zien aankomen
Gefluister over de nominaties, vrijage van Nathalie en Dido, een Q20 bal...amper nog iets dus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:19 schreef Arcee het volgende:
Hebben ze al wat voor de uitzending van morgen?
Het 20q apparaatje (kassa voor Hummie, al die reclame). En de nominatiegesprekken zullen er ook zeker tussen zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:19 schreef Arcee het volgende:
Zodra de bewoners allemaal samen zijn gaat het echt nooit meer over de nominaties. Heel verrassendquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Zo`n gesprek over de marketing van K3, Samson en Gert, en kabouter Plop, is toch weer wat minder interessant
Lieske weet precies wat ze wil en laat zich niet in een hoek drukken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is juist het geniepige... Alles gaat onbewust.... op een psychologisch vlak...
De nominatieroddels denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:19 schreef Arcee het volgende:
Was dat nog wat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:21 schreef Isabeau het volgende:
vrijage van Nathalie en Dido
Hoe kleiner de groepjes, hoe beter voor het geroddelquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Zodra de bewoners allemaal samen zijn gaat het echt nooit meer over de nominaties. Heel verrassend
Stelde uiteraard niets voor. Nathalie streelde wel een paar keer over haar eigen billen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:22 schreef Arcee het volgende:
Was dat nog wat?
Of was 't net zo preuts als heel BB5?
Voetbal.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
De nominatieroddels denk ik.
Het begint morgen geloof ik al rond 1900 i.v.m. voetbal
lieske zal er wel weer uitgeknipt zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het 20q apparaatje (kassa voor Hummie, al die reclame). En de nominatiegesprekken zullen er ook zeker tussen zitten.
Het was nogal heftig. Jammer dat je er niet bij wasquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Was dat nog wat?
Of was 't net zo preuts als heel BB5?
Ik heb de live wel gezien, alleen de internetuitzending er achteraan niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:03 schreef Zw0rld het volgende:
Op verzoek gemaakt:
Dit is de complete live uitzending van 10 november in wmv9 formaat
102 meg groot via zUpload.com
http://z28.zupload.com/download.php?file=getfile&filepath=7805
Laat aub even weten hoe het downloaden gaat als je bent geintreseerd in de live uitzending.
Vanavond zat haar smells like teen spirit optreden er ook in, dus misschien zijn ze toch overstagquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske zal er wel weer uitgeknipt zijn
nee, ik krijg dode linkquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:27 schreef Zw0rld het volgende:
Je kan niet downloaden?
Die heeft PC eend gecaptquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de live wel gezien, alleen de internetuitzending er achteraan niet.
Ik vond 't Atomic Kitten-optreden lief.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond zat haar smells like teen spirit optreden er ook in, dus misschien zijn ze toch overstag
Truste Isa.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed trouwens. Tot morgen allemaal
Dank je! Kijk ik daar morgen naarquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:28 schreef Zw0rld het volgende:
Die heeft PC eend gecapt
Staat in Filmpje topic/
Ook weltrusten, Anitraquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:28 schreef Anitra het volgende:
Truste Isa
Ik ga ook mijn bedje opzoeken
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid heeft trouwens zo'n zwart met oranje bomberjack gehad. Ik ken alleen maar bepaalde types die zo'n jas dragen...
Vreemd hier doet ie het wel.quote:
Trustequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid heeft trouwens zo'n zwart met oranje bomberjack gehad. Ik ken alleen maar bepaalde types die zo'n jas dragen...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:28 schreef Anitra het volgende:
Truste Isa
Trustequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:28 schreef Anitra het volgende:
Truste Isa
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat ook slapen
Welterusten allemaal.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Gert, word jij er ook niet helemaal gestoord van dat Nathalie zo aan Dido hangt?
Volgens mij de hele dag al toch? Ik heb vanmiddag ook caps via filedump geupload.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, filedump doet het weer
Bij mij werkte hij ook, maar sommige mensen zagen geen plaatjes.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij de hele dag al toch? Ik heb vanmiddag ook caps via filedump geupload.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, filedump doet het weer
Bij mij nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij de hele dag al toch? Ik heb vanmiddag ook caps via filedump geupload.
klopt ik heb de hele middag geen plaatje gezienquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Bij mij werkte hij ook, maar sommige mensen zagen geen plaatjes.
Jawel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie geen streams meer. Jullie wel?
jahoor, alle 4quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Ogen open doen wil wel eens helpen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Hier doen ze het allemaal.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
en Rob vindt haar en Nathalie oprecht aardigquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ook Dido vindt dat ze zo vreselijk zichzelf blijft.
Eigenlijk vindt iedereen wel dat hij/ zij zichzelf blijft
geen probleem ik zicht nu in de slaapkamerquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:40 schreef Wup het volgende:
[..]
en Rob vindt haar en Nathalie oprecht aardig
Hee bedankt!quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:40 schreef kissa het volgende:
Morgen BB om 18.55 u...
ah nietus dan wil ik Kim Pietersquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:40 schreef kissa het volgende:
Morgen BB om 18.55 u...
Hoi odiequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef odie22 het volgende:
Hoi allemaal , na 3 jaar al me hebben aangemeld bij fok! doe ik ook maar eens mee met dit item.
Welkomquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef odie22 het volgende:
Hoi allemaal , na 3 jaar al me hebben aangemeld bij fok! doe ik ook maar eens mee met dit item.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef odie22 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:46 schreef Morwen het volgende:
Chantal heeft haar stem weer terug blijkbaar![]()
Zou het niet weten aankleden duurt ook al twee uur voor ze weet wat ze moet aantrekken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef Lamon het volgende:
Nathalie weet het allemaal niet. Wanneer weet Nathalie iets wel?
edit: sorry stomquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:46 schreef Morwen het volgende:
Chantal heeft haar stem weer terug blijkbaar![]()
Kunnen ze haar niet alleen karaoke in de voormalige babykamer laten doenquote:
tot volgende week donderdag 24/7quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet alleen karaoke in de voormalige babykamer laten doen![]()
zouden dat nu als dateroom aan het ombouwen zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:48 schreef Morwen het volgende:
Kunnen ze haar niet alleen karaoke in de voormalige babykamer laten doen![]()
Hoi Odiequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef odie22 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:48 schreef Wup het volgende:
[..]
zouden dat nu als dateroom aan het ombouwen zijn?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:48 schreef Wup het volgende:
[..]
zouden dat nu als dateroom aan het ombouwen zijn?
Welkomquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef odie22 het volgende:
hier ook jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:52 schreef flugeltje het volgende:
Dit gaat pijn doen.....
edit: En nét op dit moment vliegen m'n streams eruit
Hij is volgens mij weer voor 3 jaar pleite.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
Odie wie zijn jouw favorieten in het BB huis?![]()
![]()
Heb je iets te hard getraind vanavond.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:52 schreef flugeltje het volgende:
Dit gaat pijn doen.....
edit: En nét op dit moment vliegen m'n streams eruit
Ik had het over de pepertjes van Roel en Rob.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb je iets te hard getraind vanavond.
Hi kanjerquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:53 schreef teamlead het volgende:avond samen
ben er weer eens..
Vast niks gemist
pessimist:)quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:53 schreef teamlead het volgende:avond samen
ben er weer eens..
Vast niks gemist
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi kanjer![]()
![]()
Jawel hoor. (een bijna) Lesbische scene tussen Dido en Naat.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi kanjer![]()
![]()
Jawel hoor. (een bijna) Lesbische scene tussen Dido en Naat.![]()
Hey lieverdquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:53 schreef teamlead het volgende:avond samen
ben er weer eens..
Vast niks gemist
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:53 schreef teamlead het volgende:avond samen
ben er weer eens..
Vast niks gemist
geeft niet want je bent niet de enige bij mij staan de streams ook stil.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:54 schreef odie22 het volgende:
Leuk dat jullie me allemaal zo aardig verwelkomen zeg, me streams liggen er nu steeds uit (dat zal je altijd zien) dus streams verslaan wil effe niet.
Hoiquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:54 schreef odie22 het volgende:
Leuk dat jullie me allemaal zo aardig verwelkomen zeg, me streams liggen er nu steeds uit (dat zal je altijd zien) dus streams verslaan wil effe niet.
Welkom, Odie. Veel plezier.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:44 schreef odie22 het volgende:
Ik zat in de slaapkamer bij dido en nath.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het over de pepertjes van Roel en Rob.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |