Na 27 keer "warm", in dat gekke kromme vertaalmachine-Nederlands:quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik net nog even gedaan. Ook niet geraden
Ze probeert Roel zo te kneden dat hij past in haar levensstijl buiten het bb-huis....quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nu alEn ze weet zeker dat het buiten het huis niks wordt
![]()
Succes.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:11 schreef Bocaj het volgende:
Ze probeert Roel zo te kneden dat hij past in haar levensstijl buiten het bb-huis....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Dido heeft eigenlijk twee relaties in dat huis.
Ja ik maakte me al zorgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Zal Roel hier nou nog opgewondener van worden? Dido die Nathalie streelt?
Trouwens, vandaag kwam in de uitzending naar voren dat Dido idd een keer een orgasme had gehad bij Roel in bed.
Ik ook, Peter. Chantal lijkt ook rustiger en redelijker te worden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Een prettig gesprek wel, tussen Ingrid en Chantal.
Ik ga ze beide (en met name Chantal) weer wat leuker vinden
Ach ja een bank is nog leuker dan Didoquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Lieske vertelt iets en Nathalie begint over de nagels van Dido. Dido haakt erop in en Lieske lult dus tegen de bank
Ja, maar daarna ging Dido wel verder op het verhaal van Lieske. Dido en Nathalie moeten eens uit elkaar gehaald worden. Overdreven plak gedrag zeg. Ik heb ook kei goede vriendinnen, maar zo liggen we niet hoor. Beetje overdreven naar mijn meningquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
Lieske vertelt iets en Nathalie begint over de nagels van Dido. Dido haakt erop in en Lieske lult dus tegen de bank
Fijn, ik had al 10 ChanKwalreakties verwachtquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, Peter. Chantal lijkt ook rustiger en redelijker te worden.
En Ingrid heb ik vanaf het begin al een zwak voor. Ze laat zich alleen wel eens meeslepen, maar dat lijkt ze zelf ook in de gaten te hebben.
Ik lig wel eens knus met een vriendin, maar ik ga haar niet de hele tijd strelen oid.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:26 schreef melke het volgende:
Ja, maar daarna ging Dido wel verder op het verhaal van Lieske. Dido en Nathalie moeten eens uit elkaar gehaald worden. Overdreven plak gedrag zeg. Ik heb ook kei goede vriendinnen, maar zo liggen we niet hoor. Beetje overdreven naar mijn mening
Sinds Chantal en Ingrid elkaar gevonden hebben vind ik ze ook aardiger dan voorheen. Chantal is sowieso veranderd sinds Linda weg is vind ik. Zeker tov Lieskequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, Peter. Chantal lijkt ook rustiger en redelijker te worden.
En Ingrid heb ik vanaf het begin al een zwak voor. Ze laat zich alleen wel eens meeslepen, maar dat lijkt ze zelf ook in de gaten te hebben.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fijn, ik had al 10 ChanKwalreakties verwacht
Zeg maar gerust ziekelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:26 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar daarna ging Dido wel verder op het verhaal van Lieske. Dido en Nathalie moeten eens uit elkaar gehaald worden. Overdreven plak gedrag zeg. Ik heb ook kei goede vriendinnen, maar zo liggen we niet hoor. Beetje overdreven naar mijn mening
Ook zoals Dido en Nathalie nu samen liggen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lig wel eens knus met een vriendin, maar ik ga haar niet de hele tijd strelen oid.
Ze doen wel verplicht lief tegen elkaar de laatste 2 dagen heb ik het idee. Een soort tijdelijk staakt-het-vuren lijkt het netquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fijn, ik had al 10 ChanKwalreakties verwacht
Ingrid zegt nu dat ze zeker weet, dat Lieske niet meer op Dido stemt.
Want Dido en Lieske hebben het zo gezellig gehad
Ik denk wel dat het ook met het zitten in dat huis te maken heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lig wel eens knus met een vriendin, maar ik ga haar niet de hele tijd strelen oid.
Ik vind dat Chantal zich heel lief ontfermd heeft over Lieske (positief bedoeld).quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef melke het volgende:
Sinds Chantal en Ingrid elkaar gevonden hebben vind ik ze ook aardiger dan voorheen. Chantal is sowieso veranderd sinds Linda weg is vind ik. Zeker tov Lieske
Dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het ook met het zitten in dat huis te maken heeft.
Je ziet bij Expeditie Robinson hetzelfde.
Sluit mensen af van hun familie en vrienden en ze worden al snel heel knuffelig met andere mensen om ze heen.
Nou ja, eigenlijk niet zo verstrengeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:29 schreef melke het volgende:
Ook zoals Dido en Nathalie nu samen liggen?
Katten in het nauw. Ze zijn hun maatjes kwijt en moeten toch verplicht op zoek naar alternatieven.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:28 schreef melke het volgende:
[..]
Sinds Chantal en Ingrid elkaar gevonden hebben vind ik ze ook aardiger dan voorheen. Chantal is sowieso veranderd sinds Linda weg is vind ik. Zeker tov Lieske
Dido doet lief tegen Lieske omdat ze haar stem kwijt wilt en Lieske doet lief tegen Dido omdat ze geen stem van haar wilt. Win win hequote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze doen wel verplicht lief tegen elkaar de laatste 2 dagen heb ik het idee. Een soort tijdelijk staakt-het-vuren lijkt het net
Nah.. dat vind ík dan weer overdreven.quote:
Als ik niet beter zou weten lijkt het nu haast wel of ze een relatie hebben. Zouden ze nog gaan zoenen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk niet zo verstrengeldMeer tegen elkaar aanhangen tijdens een film of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |