econometriequote:
Ik zelf zit op de VU, maar het is maar net wat je belangrijker vindt. Ik vind het allemaal wel prima op de VU, maar ik heb geen ervaringen met de UvA. Dus doe gewoon wat je het leukst lijkt.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:06 schreef .Tarzan. het volgende:
Het verbaast me dat er niet al een soortgelijk topic bestaat waar mensen hun mening geven over verschillen tussen de UvA en de VU.
Vanwaar die traan in je oog?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:08 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik zelf zit op de VU, maar het is maar net wat je belangrijker vindt. Ik vind het allemaal wel prima op de VU, maar ik heb geen ervaringen met de UvA. Dus doe gewoon wat je het leukst lijkt.
Dat is er welquote:Op woensdag 16 november 2005 01:06 schreef .Tarzan. het volgende:
Het verbaast me dat er niet al een soortgelijk topic bestaat waar mensen hun mening geven over verschillen tussen de UvA en de VU.
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dat is er wel
Alleen dan moet je even de search gebruiken
-edit-
Omdat ik de naarste niet ben:
Amsterdam: VU of UVA?
UVA of VU Amsterdam?
De elsevier is toch een weekblad? Welk nummer moet ik hebben?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:09 schreef gohan16 het volgende:
Scheelt per opleiding. Zoek het op in de elsevier.
Geen traan in m'n oog hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:11 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
Vanwaar die traan in je oog?![]()
Ik dacht eerst altijd de UvA, maar ik heb nu ook even op de VU gekeken en het lijkt me daar ook best leuk.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |