helemaal correctquote:Op zondag 11 september 2005 18:15 schreef ByondXpectation het volgende:
De VU heeft inderdaad een strakkere organisatie, meer regels van bovenaf. Bij de UvA zijn er minder regels van bovenaf en worden de faculteiten meer vrij gelaten. Dit resulteert wel eens in een wat minder goeie samenwerking tussen faculteiten. Vandaar dat de UvA bij de VU bekend staat om zijn rommelige organistatie (dit wordt vaak wel overdreven)...
Dat heb ik uiteraard gedaan. Ik wil geschiedenis gaan studeren, zocht er daarna de stad bij uit (o.a. vanwege andere bezigheden in de buurt wordt dat Amsterdam) dus blijft enkel de keuze tussen de VU en UvA nog over. De geschiedenis-folders leken me ongeveer gelijk en beide scoorden sowieso hoog in een onderzoek onder geschiedenis-studenten.quote:Op zondag 11 september 2005 12:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon een studie kiezen, en niet zozeer specifiek een universiteit. Als je een studie weet kan je altijd nog kijken of andere universiteiten deze aanbieden.
Ik heb zelf nog nooit iets van het 'confessionele' gemerkt op de VU eigenlijk, en ook met de strakheid vind ik het aardig meevallen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:37 schreef Cruoninga het volgende:
Het confessionele ligt me toch niet echt denk ik,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |