Anarchiequote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef Tiemie het volgende:
DAT zou pas een goede grap zijn. Zo van Er komt lekker toch geen mod whehe.
meneer heeft geen mening over het nederlans elftal?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je ben dus een soort josti die weet dat ie niks kan maar toch het idee heeft opgevat dat het zinvol is om anderen te vertellen dat ze niks kunnen?![]()
Whehehe, kan ik jouw posts eindelijk edittenquote:
Als het verloop zo doorgaat, kan je zeggen dat we IED in toerbeurten hebben ingevoerd.quote:
OmDeBeurt moeten ze het dan noemenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Als het verloop zo doorgaat, kan je zeggen dat we IED in toerbeurten hebben ingevoerd..
Altijd goed, die mods met vertrouwen in hun medemod.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Als het verloop zo doorgaat, kan je zeggen dat we IED in toerbeurten hebben ingevoerd..
U vindt kasta een professional?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:41 schreef zalmsalade het volgende:
meneer heeft geen mening over het nederlans elftal?
wetend dat ie het zelf niet beter kan?
Als, Snakey. Als.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Altijd goed, die mods met vertrouwen in hun medemod.![]()
Bupatih?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:32 schreef livEliveD het volgende:
@Snakey, Pool, NJ en iemand waarvan ik ff niet op de naam kan komen
Hoeveel tijd besteden jullie nu zo ongeveer per dag aan deze hobbyBen wel benieuwd.
Bupatih.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:32 schreef livEliveD het volgende:
Hoeveel tijd besteden jullie nu zo ongeveer per dag aan deze hobbyBen wel benieuwd.
Pcies.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Als, Snakey. Als.
Het gaat niet gebeuren namelijk.
Palm is de grootste hardloper binnen het huishouden hier.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:02 schreef livEliveD het volgende:
Je drinkt toch ook wel liters bier heh zodat je je goed met de doelgroep kunt identificeren?![]()
Ik zag het ook niet als een aanval van jouw kant.quote:Ik vind zeker niet dat je er te weinig tijd aan zou besteden. En doorgaan zolang het leuk is en ook kan qua tijd lijkt me een goed idee![]()
Geen idee, ik hou het ook niet bij. Ik zit ongeveer 12 uur per dag achter deze machine dus heb ik tussendoor wel wat afleiding nodig. Afhankelijk van wat ik doe aan werk en sociaal leven enzo tussen 1 uur per dag en soms 12 uur per dag. (Das dan wel in het weekend en als er niemand thuis is) En als ik al 12 uur maak dan lurk ik meer op andere sub-fora als dat ik post of mod.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:32 schreef livEliveD het volgende:
Precies!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:44 schreef Mr-Z het volgende:
Er komt geen mod.. opletten!
Terrut.quote:
Als jij mod word is alle hoop verloren, dat weet ik wel.quote:
Nee, en ik zou het ook niet eens willen veels te drukquote:Op woensdag 16 november 2005 22:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Als jij mod word is alle hoop verloren, dat weet ik wel.
Tonks, ik heb vandaag pakketten bezorgd in Cuijk. Wat een vuig rotdorp is dat!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee, en ik zou het ook niet eens willen veels te druk.
Dus iedereen die nog geen 'jij wordt het' mailtje heeft gehad is bij deze afgevallen?quote:
damnedquote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Dus iedereen die nog geen 'jij wordt het' mailtje heeft gehad is bij deze afgevallen?
Nou euhm ja!quote:
Het is nu aan de FA's om alle betrokkenen te informeren, daarna kan de nieuwe mod zich gaan inlezen en als ie daarmee klaar is, komt de MED.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:56 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Nou euhm ja!![]()
Als jullie eruit zijn mogen 'wij' het ook weten toch?
je begrijpt er echt geen reet van hequote:Op woensdag 16 november 2005 20:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
U vindt kasta een professional?
dinges.rar?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En je had de bifi-foto eens moeten zien!
Hehequote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En je had de bifi-foto eens moeten zien!
vandaag is morgenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is nu aan de FA's om alle betrokkenen te informeren, daarna kan de nieuwe mod zich gaan inlezen en als ie daarmee klaar is, komt de MED.
Ik zet m'n geld op 'morgen'.
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
VERDULLEME!
Rolf heeft gesolliciteerd maar wordt het toch nietquote:Op donderdag 17 november 2005 18:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waar maak jij je trouwens zo druk om?
Heb je gesolliciteerd?
ja, doe eens doorlekken!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef tonks het volgende:
Whehe. ik weet het.
Ik gok maar wat en tonks is crewquote:Op donderdag 17 november 2005 20:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lek.
Jij weet helemaal niets, jij zit de zaak op te naaien.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef tonks het volgende:
Whehe. ik weet het.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets, jij zit de zaak op te naaien.
Maar ik had het niet anders verwacht hoor, jij komt uit Cuijk. Ik moest de afgelopen twee dagen werken in dat vuige dorp. Állemaal van die mensen zoals jij. Bah.
Duh.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je bent een kloon van Tonks?
net nog een mail binnen gekregen, ik word het alsnog niet ivm lekkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, net een mail binnen gekregen, ik word het
Mijn hart, wat doe je!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar ik had het niet anders verwacht hoor, jij komt uit Cuijk. Ik moest de afgelopen twee dagen werken in dat vuige dorp. Állemaal van die mensen zoals jij. Bah.
En ik maar zoeken naar bezorg busjes, zag wel een tnt busje!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Iedereen weet het toch al?
Hetzelfde vreemde en doch bevredigende gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Jammer alleen dat ik niet gemaild heb.
Dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Jammer alleen dat ik niet gemaild heb.
Hoeveel geld heb ik gewonnen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:14 schreef Stofje het volgende:
Wat duurt het toch allemaal láng zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |