Pooteetoo pootaatoo.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:23 schreef Schmurf het volgende:
[..]
die kunnen niet lekken. die zijn geen crew
Ha! je bent al blauw! gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Renmaestro het volgende:
Ik ben benieuwd.
Daar moest ik serieus hard om lachenquote:
Kun je niet zeggen dat je blijft?:Pquote:Op woensdag 16 november 2005 00:25 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het staat me wel aardig. Zonde eigenlijk.
Ik vijl nog liever mijn teennagels met een kettingzaag.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:27 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat je blijft?:P
dan is je sollicitatie voor niks geweest!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:27 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat je blijft?:P
Foto's?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:28 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik vijl nog liever mijn teennagels met een kettingzaag.
Dat was het al sowieso.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:28 schreef Schmurf het volgende:
[..]
dan is je sollicitatie voor niks geweest!
Te laat mén, en waarschijnlijk een ban.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
mijn mod-sollicitatie bom mail verstuurt.
100 sollicitatie's
haahahaquote:Op woensdag 16 november 2005 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
mijn mod-sollicitatie bom mail verstuurt.
100 sollicitatie's
Zal er dus niet achterkomenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kasta is een tijdje inval-mod geweest op ONZ.
Die grap is pas zon 10 keer gemaakt hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 09:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hey, Renmaestro is blauw!
Gefeliciteerd jongen, wanneer begin je?
Net of ik alles ga lezenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:34 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Die grap is pas zon 10 keer gemaakt hoor
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nu je hier toch bentWanneer horen we wie de nieuwe ONZ-mod is?
quote:
wacht maar.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Stofje het volgende:
Zo, een goedemorgen deze goede morgen. De zon lijkt te schijnen, m'n bureau is een rotzooi, m'n ogen slaperig. Even checken of ik nog steeds zwart ben. Jjjjjjjjjjjjjjjjjjja, dat ben ik nog.![]()
Waarom treur jequote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef the900 het volgende:
[..]
wacht maar.
ik durf er geld op te zetten dat jij het wordt![]()
Hoe zou jij onzin nog leuker maken?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Stofje het volgende:
Zo, een goedemorgen deze goede morgen. De zon lijkt te schijnen, m'n bureau is een rotzooi, m'n ogen slaperig. Even checken of ik nog steeds zwart ben. Jjjjjjjjjjjjjjjjjjja, dat ben ik nog.![]()
Wat een azijnpisser is dat zegquote:Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef zalmsalade het volgende:
grote kans dat kasta het wordt na z'n gejankt in FB
Nee jou als mod zouden we blij van worden.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef zalmsalade het volgende:
grote kans dat kasta het wordt na z'n gejankt in FB
waar heb je het over?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee jou als mod zouden we blij van worden.![]()
Wat begrijp je niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:21 schreef zalmsalade het volgende:
waar heb je het over?
waar heb je het over?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tommy, je bent een prutser.
Owja, en je zus is lelijk.
waar had ik het erover dat ik mod moest worden? kneusquote:
Oh de best stuurlui staan aan wal? Zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef zalmsalade het volgende:
waar had ik het erover dat ik mod moest worden? kneus
waar zeg ik dat ik het beter kan?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh de best stuurlui staan aan wal? Zeg dat dan meteen.
Je ben dus een soort josti die weet dat ie niks kan maar toch het idee heeft opgevat dat het zinvol is om anderen te vertellen dat ze niks kunnen?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef zalmsalade het volgende:
je kunt altijd een mening over iemand hebben zonder hetzelf beter te kunnen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je ben dus een soort josti die weet dat ie niks kan maar toch het idee heeft opgevat dat het zinvol is om anderen te vertellen dat ze niks kunnen?![]()
Anarchiequote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef Tiemie het volgende:
DAT zou pas een goede grap zijn. Zo van Er komt lekker toch geen mod whehe.
meneer heeft geen mening over het nederlans elftal?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je ben dus een soort josti die weet dat ie niks kan maar toch het idee heeft opgevat dat het zinvol is om anderen te vertellen dat ze niks kunnen?![]()
Whehehe, kan ik jouw posts eindelijk edittenquote:
Als het verloop zo doorgaat, kan je zeggen dat we IED in toerbeurten hebben ingevoerd.quote:
OmDeBeurt moeten ze het dan noemenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Als het verloop zo doorgaat, kan je zeggen dat we IED in toerbeurten hebben ingevoerd..
Altijd goed, die mods met vertrouwen in hun medemod.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Als het verloop zo doorgaat, kan je zeggen dat we IED in toerbeurten hebben ingevoerd..
U vindt kasta een professional?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:41 schreef zalmsalade het volgende:
meneer heeft geen mening over het nederlans elftal?
wetend dat ie het zelf niet beter kan?
Als, Snakey. Als.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Altijd goed, die mods met vertrouwen in hun medemod.![]()
Bupatih?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:32 schreef livEliveD het volgende:
@Snakey, Pool, NJ en iemand waarvan ik ff niet op de naam kan komen
Hoeveel tijd besteden jullie nu zo ongeveer per dag aan deze hobbyBen wel benieuwd.
Bupatih.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:32 schreef livEliveD het volgende:
Hoeveel tijd besteden jullie nu zo ongeveer per dag aan deze hobbyBen wel benieuwd.
Pcies.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Als, Snakey. Als.
Het gaat niet gebeuren namelijk.
Palm is de grootste hardloper binnen het huishouden hier.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:02 schreef livEliveD het volgende:
Je drinkt toch ook wel liters bier heh zodat je je goed met de doelgroep kunt identificeren?![]()
Ik zag het ook niet als een aanval van jouw kant.quote:Ik vind zeker niet dat je er te weinig tijd aan zou besteden. En doorgaan zolang het leuk is en ook kan qua tijd lijkt me een goed idee![]()
Geen idee, ik hou het ook niet bij. Ik zit ongeveer 12 uur per dag achter deze machine dus heb ik tussendoor wel wat afleiding nodig. Afhankelijk van wat ik doe aan werk en sociaal leven enzo tussen 1 uur per dag en soms 12 uur per dag. (Das dan wel in het weekend en als er niemand thuis is) En als ik al 12 uur maak dan lurk ik meer op andere sub-fora als dat ik post of mod.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:32 schreef livEliveD het volgende:
Precies!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:44 schreef Mr-Z het volgende:
Er komt geen mod.. opletten!
Terrut.quote:
Als jij mod word is alle hoop verloren, dat weet ik wel.quote:
Nee, en ik zou het ook niet eens willen veels te drukquote:Op woensdag 16 november 2005 22:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Als jij mod word is alle hoop verloren, dat weet ik wel.
Tonks, ik heb vandaag pakketten bezorgd in Cuijk. Wat een vuig rotdorp is dat!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee, en ik zou het ook niet eens willen veels te druk.
Dus iedereen die nog geen 'jij wordt het' mailtje heeft gehad is bij deze afgevallen?quote:
damnedquote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Dus iedereen die nog geen 'jij wordt het' mailtje heeft gehad is bij deze afgevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |