Ik begin het ook inneens te begrijpen..quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:01 schreef Schmurf het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij geen mod wordt
Dus je solliciteert voor ONZ en voor BB5? volgens mij gaat het jou alleen om het kleurtjequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik begin het ook inneens te begrijpen..
shit![]()
(trouwens dat mailtje was wel echt maar dat ging over een sollicitatie van het BB5 forum)
Nee ik vond het eens tijd voor mij om een ander Fok! tijdperk in te gaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:03 schreef Schmurf het volgende:
[..]
Dus je solliciteert voor ONZ en voor BB5? volgens mij gaat het jou alleen om het kleurtje
dus je hebt wel echt gesolliciteerd!quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:04 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee ik vond het eens tijd voor mij om een ander Fok! tijdperk in te gaan
(en ik ben én BB5 kijker én ONZ liefhebber.. toevallig dat in korte tijd daar modplaatsen vrij kwamen).
Niet geschoten is altijd mis hequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef Schmurf het volgende:
[..]
dus je hebt wel echt gesolliciteerd!
ik dacht dat je zat te klieren
De eisen wel gelezen?quote:
En toch een mail gestuurd?quote:
Denk je dat aan het hoofd van een pretpark ook een clown staat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:12 schreef Schmurf het volgende:
[..]
Waren die serieus dan? Dit is toch ONZ?
Goed... Op welke eisen voldoe ik niet dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:12 schreef cerror het volgende:
[..]
En toch een mail gestuurd?
Frappant, mis je een hersenhelft o.i.d.?
Volgens mij is dat bij circus renz inderdaad zo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Denk je dat aan het hoofd van een pretpark ook een clown staat?
# mensen die geen tijd hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Goed... Op welke eisen voldoe ik niet dan?![]()
Hieruit blijkt dat je mij totaal niet kent. Je kan dit bij iedere willekeurige user zo neerzetten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:15 schreef cerror het volgende:
[..]
# mensen die geen tijd hebben.
# mensen die het voor het kleurtje doen.
# mensen die denken dat het weinig werk is.
# mensen die geen humor hebben.
# mensen die denken dat bagger humor is. <- misschien
och dat geen humor is meer een kwestie van smaakquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:17 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat je mij totaal niet kent. Je kan dit bij iedere willekeurige user zo neerzetten.
Je hebt in ieder geval geen humor, daar was ik wel achter.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:17 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat je mij totaal niet kent. Je kan dit bij iedere willekeurige user zo neerzetten.
# mensen die denken dat bagger humor is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:19 schreef Schmurf het volgende:
[..]
och dat geen humor is meer een kwestie van smaak
Ik denk het niet. Ik weet dat het zo is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
[..]
# mensen die denken dat bagger humor is.
Bingo.
er wordt nog overlegdquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hebben ze al een nieuw slachtoffer gevonden?
Nog steeds??????quote:
En dan wordt het uiteindelijk toch maar degene waarvan iedereen in [crew] al een week wist dat ie het zou worden?quote:
Stofje.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En dan wordt het uiteindelijk toch maar degene waarvan iedereen in [crew] al een week wist dat ie het zou worden?
Gaat het ooit anders?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En dan wordt het uiteindelijk toch maar degene waarvan iedereen in [crew] al een week wist dat ie het zou worden?
Kom jij over een paar jaar maar eens terug met die vraag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:54 schreef Xebber het volgende:
Vanaf wanneer ben je een oldbie?
zo klinkt het nog positiefquote:
Weltrusten Braun.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:57 schreef BrauN het volgende:
Serieus... wordt die mod nu nog bekend gemaakt vóórdat de zon weer op komt, of kan ik beter onder de wol kruipen?
dat laatste, ben ik bang voorquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:57 schreef BrauN het volgende:
Serieus... wordt die mod nu nog bekend gemaakt vóórdat de zon weer op komt, of kan ik beter onder de wol kruipen?
Kun je wel iets zeggen over het stadium waar het zich in bevind?quote:
Kasta is een tijdje inval-mod geweest op ONZ.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:59 schreef paddy het volgende:
Ben toch echt benieuwd hoe het zou gaan lopen in ONZ ,wanneer Kasta of Xebro mod zouden worden. (vul het in mijn gedachten al in)
"Het stadium waarin wij ons momenteel bevinden is 'vergevorderd'."quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:58 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Kun je wel iets zeggen over het stadium waar het zich in bevind?
Vanwaar die smiley?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kasta is een tijdje inval-mod geweest op ONZ.
PI, noob.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Renmaestro het volgende:
Ik ben benieuwd.
Heb je gemaild?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Renmaestro het volgende:
Ik ben benieuwd.
ik niet!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Renmaestro het volgende:
Ik ben benieuwd.
Dank jequote:Op woensdag 16 november 2005 00:10 schreef Schmurf het volgende:
[..]
PI, noob.
en waarschijnlijk om aan te geven dat hij hetvindt dat je dat niet wist. had je je maar in moeten lezen. newbie.
Je bent nog wel blauwquote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Renmaestro het volgende:
Ik ben benieuwd.
Ik houd het graag 'spannend'.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:19 schreef Schmurf het volgende:
[..]
Ik ook.
Kan jij niet stiekem alvast even lekken wat er al bekend is? je bent nu toch bijna mod af
Inderdaad, anders is de verassing er af.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:22 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik houd het graag 'spannend'.
die kunnen niet lekken. die zijn geen crewquote:Op woensdag 16 november 2005 00:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad, anders is de verassing er af.
Lekken laten we wel over aan xebro en/of boe.
Pooteetoo pootaatoo.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:23 schreef Schmurf het volgende:
[..]
die kunnen niet lekken. die zijn geen crew
Ha! je bent al blauw! gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Renmaestro het volgende:
Ik ben benieuwd.
Daar moest ik serieus hard om lachenquote:
Kun je niet zeggen dat je blijft?:Pquote:Op woensdag 16 november 2005 00:25 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het staat me wel aardig. Zonde eigenlijk.
Ik vijl nog liever mijn teennagels met een kettingzaag.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:27 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat je blijft?:P
dan is je sollicitatie voor niks geweest!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:27 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat je blijft?:P
Foto's?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:28 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik vijl nog liever mijn teennagels met een kettingzaag.
Dat was het al sowieso.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:28 schreef Schmurf het volgende:
[..]
dan is je sollicitatie voor niks geweest!
Te laat mén, en waarschijnlijk een ban.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
mijn mod-sollicitatie bom mail verstuurt.
100 sollicitatie's
haahahaquote:Op woensdag 16 november 2005 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
mijn mod-sollicitatie bom mail verstuurt.
100 sollicitatie's
Zal er dus niet achterkomenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kasta is een tijdje inval-mod geweest op ONZ.
Die grap is pas zon 10 keer gemaakt hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 09:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hey, Renmaestro is blauw!
Gefeliciteerd jongen, wanneer begin je?
Net of ik alles ga lezenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:34 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Die grap is pas zon 10 keer gemaakt hoor
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nu je hier toch bentWanneer horen we wie de nieuwe ONZ-mod is?
quote:
wacht maar.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Stofje het volgende:
Zo, een goedemorgen deze goede morgen. De zon lijkt te schijnen, m'n bureau is een rotzooi, m'n ogen slaperig. Even checken of ik nog steeds zwart ben. Jjjjjjjjjjjjjjjjjjja, dat ben ik nog.![]()
Waarom treur jequote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef the900 het volgende:
[..]
wacht maar.
ik durf er geld op te zetten dat jij het wordt![]()
Hoe zou jij onzin nog leuker maken?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Stofje het volgende:
Zo, een goedemorgen deze goede morgen. De zon lijkt te schijnen, m'n bureau is een rotzooi, m'n ogen slaperig. Even checken of ik nog steeds zwart ben. Jjjjjjjjjjjjjjjjjjja, dat ben ik nog.![]()
Wat een azijnpisser is dat zegquote:Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef zalmsalade het volgende:
grote kans dat kasta het wordt na z'n gejankt in FB
Nee jou als mod zouden we blij van worden.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef zalmsalade het volgende:
grote kans dat kasta het wordt na z'n gejankt in FB
waar heb je het over?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee jou als mod zouden we blij van worden.![]()
Wat begrijp je niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:21 schreef zalmsalade het volgende:
waar heb je het over?
waar heb je het over?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tommy, je bent een prutser.
Owja, en je zus is lelijk.
waar had ik het erover dat ik mod moest worden? kneusquote:
Oh de best stuurlui staan aan wal? Zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:58 schreef zalmsalade het volgende:
waar had ik het erover dat ik mod moest worden? kneus
waar zeg ik dat ik het beter kan?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh de best stuurlui staan aan wal? Zeg dat dan meteen.
Je ben dus een soort josti die weet dat ie niks kan maar toch het idee heeft opgevat dat het zinvol is om anderen te vertellen dat ze niks kunnen?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef zalmsalade het volgende:
je kunt altijd een mening over iemand hebben zonder hetzelf beter te kunnen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je ben dus een soort josti die weet dat ie niks kan maar toch het idee heeft opgevat dat het zinvol is om anderen te vertellen dat ze niks kunnen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |