dinges.rar?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En je had de bifi-foto eens moeten zien!
Hehequote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En je had de bifi-foto eens moeten zien!
vandaag is morgenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is nu aan de FA's om alle betrokkenen te informeren, daarna kan de nieuwe mod zich gaan inlezen en als ie daarmee klaar is, komt de MED.
Ik zet m'n geld op 'morgen'.
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
VERDULLEME!
Rolf heeft gesolliciteerd maar wordt het toch nietquote:Op donderdag 17 november 2005 18:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waar maak jij je trouwens zo druk om?
Heb je gesolliciteerd?
ja, doe eens doorlekken!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef tonks het volgende:
Whehe. ik weet het.
Ik gok maar wat en tonks is crewquote:Op donderdag 17 november 2005 20:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lek.
Jij weet helemaal niets, jij zit de zaak op te naaien.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef tonks het volgende:
Whehe. ik weet het.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets, jij zit de zaak op te naaien.
Maar ik had het niet anders verwacht hoor, jij komt uit Cuijk. Ik moest de afgelopen twee dagen werken in dat vuige dorp. Állemaal van die mensen zoals jij. Bah.
Duh.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je bent een kloon van Tonks?
net nog een mail binnen gekregen, ik word het alsnog niet ivm lekkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, net een mail binnen gekregen, ik word het
Mijn hart, wat doe je!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar ik had het niet anders verwacht hoor, jij komt uit Cuijk. Ik moest de afgelopen twee dagen werken in dat vuige dorp. Állemaal van die mensen zoals jij. Bah.
En ik maar zoeken naar bezorg busjes, zag wel een tnt busje!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Iedereen weet het toch al?
Hetzelfde vreemde en doch bevredigende gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Jammer alleen dat ik niet gemaild heb.
Dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Jammer alleen dat ik niet gemaild heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |