helaas, die zijn ff aant vergaderenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:25 schreef NedeRolf het volgende:
Kut, vergeten deel 2 in de op te zetten, wil een lieve mod dat voor me doen?
Grote dank!quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef NJ het volgende:
TT-fix.
Je bent al aardig aan het inlikken, heb je zelf toevallig ook gereageerd?quote:
Omdat ik een mod bedank omdat hij iets voor me doet?IMO heeft dat er weinig mee te makenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:27 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Je bent al aardig aan het inlikken, heb je zelf toevallig ook gereageerd?
Waar is de desbetreffende schoorsteen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:28 schreef BrauN het volgende:
Waar blijft die witte rook? Ik sta te trappelen, verdulle.
ey man ik moet onzin mod worden wat nou geslotenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:30 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Waar is de desbetreffende schoorsteen dan?
Zielig man, je laat je dwergkonijn en goudvis toch geen schoorsteen bouwen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik laat wel 1 bouwen door mijn onderdanen
ik word een vlo in z'n pelsquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zielig man, je laat je dwergkonijn en goudvis toch geen schoorsteen bouwen.
Niet spotten met mijn 1000 onderdanen BruiNquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zielig man, je laat je dwergkonijn en goudvis toch geen schoorsteen bouwen.
Iemand met een eerdere registratiedatum dan jij lijkt me waarschijnlijk ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef HIVman het volgende:
wordt vast een oldbie.
ik bedoelde eerder < 2002...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:49 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Iemand met een eerdere registratiedatum dan jij lijkt me waarschijnlijk ja.
Naja ik neem aan dat ze wijs genoeg zijn om mij te kiezen, ondanks dat ik me niet heb aangemeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:52 schreef Repeat het volgende:
ah kut, dat was dus wat ik nog moest doen![]()
Allicht ben ik een newbie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor mij ben je een newbie.
Nou ja. Eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:01 schreef Stofje het volgende:
Ik ben een toffe oldbie.
De mail op zich waarschijnlijk wel. Met het versturen ervan had je wat meer problemen. Kennelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:01 schreef livEliveD het volgende:
Ik hoop dat ik het wordMijn mail was best goed gelukt al zeg ik het zelf
Je hebt gelijk Stofje, maar je bentin ieder geval geen newbie meer.quote:
ik ben wel benieuwd jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wie hadden er gesolliciteerd dan?
Ik heb in ieder geval al kei-veel posts: 1201 (gemiddeld 1 per dag). Dat is dan wél weer tofquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Stofje, maar je bentin ieder geval geen newbie meer..
Sowieso de persoon die het uiteindelijk wordt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wie hadden er gesolliciteerd dan?
Kijk! Opletten allemaal! Een cursus van de pro's: "hoe stoot je iemand zo min mogelijk voor het hoofd terwijl je eigenlijk wilt zeggen dat ie de X factor totaal niet heeft"quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:04 schreef NJ het volgende:
De mail op zich waarschijnlijk wel. Met het versturen ervan had je wat meer problemen. Kennelijk.
Ik ben de enige ONZmod die een lager ID heeft dan jij.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval al kei-veel posts: 1201 (gemiddeld 1 per dag). Dat is dan wél weer tof. Alleen zo'n verschrikkelijk hoog id-nummer
.
Nou ik niet. Nog 120.000 users weg te strepen. Maanvis ongetwijfeld maar die gebruikt constant hetzelfde template.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:07 schreef Schmurf het volgende:
ik ben wel benieuwd ja
Nikky heeft de meeste mails in het daarvoor bestemde topic gezet. Ik denk dat ze die van jou dan voor zichzelf gehouden heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vooral die gedetailleerde omschrijving van wat ik allemaal wel niet kan als ik onder het bureau zit
volgens yvonne heeft die niet gesolliciteerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ik niet. Nog 120.000 users weg te strepen. Maanvis ongetwijfeld maar die gebruikt constant hetzelfde template.
Intxgelijks.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoi, ik heb een vraag. Wie wordt er nieuwe ONZ-mod?
Hoogachtend,
Intx.
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze het vandaag ook niet gaan vertellenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:19 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het duurt me wat te lang inmiddels.
Zijn er al mensen die het zoiezo NIET worden?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Nikky heeft de meeste mails in het daarvoor bestemde topic gezet. Ik denk dat ze die van jou dan voor zichzelf gehouden heeft..
wederom een reden om mij mod van ONZ te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik had de hoop al opgegeven dat dat ooit met mijn username mogelijk was.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:13 schreef Schmurf het volgende:
[..]
volgens yvonne heeft die niet gesolliciteerd
BrauN heeft vast wel gesolliciteerd, maar of het serieus is.. ?
boebiedoe heeft sowieso niet serieus gesolliciteerd, net als die vogeltjesdans gozer
stofje heb jij gesolliciteerd dan?
Ik vond een mailbom van 12.056 mailtjes naar forum@fok.nl met daarin de tekst "Bij deze mijn sollicitatie, whehe!" best serieus. Jij kan er een andere mening op na houden...quote:
d'r komt een nieuwe modquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef mother-mother het volgende:
ik had ff geen internet maar wat is er allemaal gebeurd dan hier?
Renmeastro gaat de rancueze ex-crew uithangen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef mother-mother het volgende:
weer een nieuwe mod?
aha!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef Mr-Z het volgende:
Ja het staat op MED: Ze zijn van plan om door te gaan met 4 mods! Ze hebben geen geschikte kandidaat gevonden!
Mods hebben onderling ruzie gekregen..quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef mother-mother het volgende:
weer een nieuwe mod?
Renmaestro kwam, zag, en ging weer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef mother-mother het volgende:
weer een nieuwe mod?
oww ex mod alweerquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Renmeastro gaat de rancueze ex-crew uithangen.
Ik begin zo langzamerhand best bedreven te worden in die 'nieuwe mod-topics'..
.
Zou wel het beste zijn btw.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef Mr-Z het volgende:
Ja het staat op MED: Ze zijn van plan om door te gaan met 4 mods!
Ik heb nog niet eens NJ@fok.nlquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
Manneke_pils@fok.nl voor al uw vragen.
kutzooi , ik kan dat crewforum niet meer inquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mods hebben onderling ruzie gekregen..
Laat ik het zo zeggen: Er zijn net geen gewonden gevallenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kutzooi , ik kan dat crewforum niet meer in![]()
![]()
maar echt gezellie was t dus niet ?
Ik heb het prima naar m'n zin zo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
oww ex mod alweeren tja het is ook wel een uitdagend forum he
![]()
![]()
Ik word het niet kan ik al meldenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:36 schreef cerror het volgende:
Och, al die baggeraartjes weer die roepen dat zij het worden?
Hij had geen tijd meer. De rabarberteel viel tegen ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kutzooi , ik kan dat crewforum niet meer in![]()
![]()
maar echt gezellie was t dus niet ?
Ik ook niet, zover was ik ook.quote:
Had je die al tijdens je modperiode?quote:
Ik heb NJ@spacie.nl speciaal aangemaakt, zodat op het moment dat ik het zat ben, ik het adres gewoon delete. En weg spam.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Scheelt je een hoop spam denk ik zo
Dan pakken we toch je msn adresquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb NJ@spacie.nl speciaal aangemaakt, zodat op het moment dat ik het zat ben, ik het adres gewoon delete. En weg spam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |