helaas, die zijn ff aant vergaderenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:25 schreef NedeRolf het volgende:
Kut, vergeten deel 2 in de op te zetten, wil een lieve mod dat voor me doen?
Grote dank!quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:26 schreef NJ het volgende:
TT-fix.
Je bent al aardig aan het inlikken, heb je zelf toevallig ook gereageerd?quote:
Omdat ik een mod bedank omdat hij iets voor me doet?IMO heeft dat er weinig mee te makenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:27 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Je bent al aardig aan het inlikken, heb je zelf toevallig ook gereageerd?
Waar is de desbetreffende schoorsteen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:28 schreef BrauN het volgende:
Waar blijft die witte rook? Ik sta te trappelen, verdulle.
ey man ik moet onzin mod worden wat nou geslotenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:30 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Waar is de desbetreffende schoorsteen dan?
Zielig man, je laat je dwergkonijn en goudvis toch geen schoorsteen bouwen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik laat wel 1 bouwen door mijn onderdanen
ik word een vlo in z'n pelsquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zielig man, je laat je dwergkonijn en goudvis toch geen schoorsteen bouwen.
Niet spotten met mijn 1000 onderdanen BruiNquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zielig man, je laat je dwergkonijn en goudvis toch geen schoorsteen bouwen.
Iemand met een eerdere registratiedatum dan jij lijkt me waarschijnlijk ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef HIVman het volgende:
wordt vast een oldbie.
ik bedoelde eerder < 2002...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:49 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Iemand met een eerdere registratiedatum dan jij lijkt me waarschijnlijk ja.
Naja ik neem aan dat ze wijs genoeg zijn om mij te kiezen, ondanks dat ik me niet heb aangemeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:52 schreef Repeat het volgende:
ah kut, dat was dus wat ik nog moest doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |