wederom een reden om mij mod van ONZ te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik had de hoop al opgegeven dat dat ooit met mijn username mogelijk was.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:13 schreef Schmurf het volgende:
[..]
volgens yvonne heeft die niet gesolliciteerd
BrauN heeft vast wel gesolliciteerd, maar of het serieus is.. ?
boebiedoe heeft sowieso niet serieus gesolliciteerd, net als die vogeltjesdans gozer
stofje heb jij gesolliciteerd dan?
Ik vond een mailbom van 12.056 mailtjes naar forum@fok.nl met daarin de tekst "Bij deze mijn sollicitatie, whehe!" best serieus. Jij kan er een andere mening op na houden...quote:
d'r komt een nieuwe modquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef mother-mother het volgende:
ik had ff geen internet maar wat is er allemaal gebeurd dan hier?
Renmeastro gaat de rancueze ex-crew uithangen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef mother-mother het volgende:
weer een nieuwe mod?
aha!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef Mr-Z het volgende:
Ja het staat op MED: Ze zijn van plan om door te gaan met 4 mods! Ze hebben geen geschikte kandidaat gevonden!
Mods hebben onderling ruzie gekregen..quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef mother-mother het volgende:
weer een nieuwe mod?
Renmaestro kwam, zag, en ging weer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef mother-mother het volgende:
weer een nieuwe mod?
oww ex mod alweerquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Renmeastro gaat de rancueze ex-crew uithangen.
Ik begin zo langzamerhand best bedreven te worden in die 'nieuwe mod-topics'..
.
Zou wel het beste zijn btw.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef Mr-Z het volgende:
Ja het staat op MED: Ze zijn van plan om door te gaan met 4 mods!
Ik heb nog niet eens NJ@fok.nlquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
Manneke_pils@fok.nl voor al uw vragen.
kutzooi , ik kan dat crewforum niet meer inquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mods hebben onderling ruzie gekregen..
Laat ik het zo zeggen: Er zijn net geen gewonden gevallenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kutzooi , ik kan dat crewforum niet meer in![]()
![]()
maar echt gezellie was t dus niet ?
Ik heb het prima naar m'n zin zo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
oww ex mod alweeren tja het is ook wel een uitdagend forum he
![]()
![]()
Ik word het niet kan ik al meldenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:36 schreef cerror het volgende:
Och, al die baggeraartjes weer die roepen dat zij het worden?
Hij had geen tijd meer. De rabarberteel viel tegen ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kutzooi , ik kan dat crewforum niet meer in![]()
![]()
maar echt gezellie was t dus niet ?
Ik ook niet, zover was ik ook.quote:
Had je die al tijdens je modperiode?quote:
Ik heb NJ@spacie.nl speciaal aangemaakt, zodat op het moment dat ik het zat ben, ik het adres gewoon delete. En weg spam.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Scheelt je een hoop spam denk ik zo
Dan pakken we toch je msn adresquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb NJ@spacie.nl speciaal aangemaakt, zodat op het moment dat ik het zat ben, ik het adres gewoon delete. En weg spam.
Hé verdorie, ik had je wel blauw gegund.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik word het ook niet. En Rudi Carrell ook niet.
En dan kom je in m'n ongewenste post. Waar je hoort.quote:
Tevens is mijn username te lang voor een tagje.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Hé verdorie, ik had je wel blauw gegund.
Maar zie het zo, het vloekt bij je icon.
bash bashquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
En dan kom je in m'n ongewenste post. Waar je hoort..
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:47 schreef Schmurf het volgende:
[..]
want? heb je wel gesolliciteerd dan?
Heb jij die mail dan nog niet gehad?quote:Hoi Mr-Z,
Wij hebben een keuze kunnen maken, alleen is de keuze niet op jou gevallen.
Wij willen je van harte bedanken voor je interesse voor FOK! en in het bijzonder het ONZIN forum.
Met vr gr Nikky.
En bedankt..quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
En dan kom je in m'n ongewenste post. Waar je hoort..
Ik geloof je op je mail.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
[..]
Heb jij die mail dan nog niet gehad?![]()
Precies, krijg je weer van die DEV-miereneukertjes op je dak.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Tevens is mijn username te lang voor een tagje.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:36 schreef cerror het volgende:
Och, al die baggeraartjes weer die roepen dat zij het worden?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:52 schreef tuut84 het volgende:
ikkke ikke
heb ik gesolliciteerd dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
[..]
quote:Met vriendelijke groet,
Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
Ik zou het programma van char over moeten nemen.quote:
Kan jij eens even kappen met die misinformatie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
[..]
Bij jou misschienquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:55 schreef Schmurf het volgende:
en trouwens, nikky sluit d'r mail af met
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Kan jij eens even kappen met die misinformatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |