abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 17:06:35 #151
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_32318999
Al die commotie over een kutmus.
Is het komkommertijd?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 16 november 2005 @ 17:08:10 #152
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32319042
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Is het komkommertijd?
kutmus is geen dier. Een mus wel.
Mustijd lijkt mij toepasselijker.
  woensdag 16 november 2005 @ 17:13:51 #153
110987 ErwinRommel
pi_32319210
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

kutmus is geen dier. Een mus wel.
Mustijd lijkt mij toepasselijker.
Ok dan. Mus. Maar wel een klote mus
  woensdag 16 november 2005 @ 17:22:12 #154
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_32319452
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Is het komkommertijd?
Let wel, een beschermde kutmus. Waarom zouden we illegale handelingen moeten toestaan om de commerciële belangen van een bepaalde organisatie te beschermen? Dat is een verkeerd uitgangspunt.
pi_32319525
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:22 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Let wel, een beschermde kutmus. Waarom zouden we illegale handelingen moeten toestaan om de commerciële belangen van een bepaalde organisatie te beschermen? Dat is een verkeerd uitgangspunt.
Weet je hoeveel mussen m'n poezebeest al gevangen heeft?
Zijn kattenliefhebbers misschien wel degenen die al het mussenleed kunnen voorkomen.
  woensdag 16 november 2005 @ 17:29:33 #156
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_32319658
Als ik wat mag toevoegen aan deze geweldig ineressante discussie:

SLOTJE !!!

De mus is dood....lang leve de mus...
  woensdag 16 november 2005 @ 17:36:20 #157
110987 ErwinRommel
pi_32319826
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:22 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Zal vast, maar we moeten niet van een mus een olifant maken.
Het is gewoon hypocriet tuig omdat ze niets beters te doen hebben en er nu voor 1 dode mus zoveel instanties in het leven zijn geroepen om het afschieten te veroordelen.
My god, hoeveel kost dit wel niet?
  woensdag 16 november 2005 @ 17:37:11 #158
110987 ErwinRommel
pi_32319846
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef Mickey98 het volgende:
SLOTJE !!!
Waarom een slotje?
pi_32319908
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef peaceman het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag....
Heb je voor het doodschieten van 1 mus een vergunning nodig dan, is het niet zo dat je deze pas nodig heb wanneer je in een bepaald gebied de mussenpopulatie terug zou willen brengen ? (met dan een groter aantal dan 1)
  woensdag 16 november 2005 @ 17:40:58 #160
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_32319935
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Waarom een slotje?
Het is toch een discussie aan het worden die nergens toe leidt...

Normale mensen vs. een stelletje van die linkse geitewollen sokken...damn...we hebben het over een mus...
  woensdag 16 november 2005 @ 17:42:01 #161
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32319972
Heeft Filemon die steentjes nou eigenlijk al omver ?

Of Ruud... for that matter.
Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 16 november 2005 @ 17:50:31 #162
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32320191
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:39 schreef Toewan het volgende:

[..]

Heb je voor het doodschieten van 1 mus een vergunning nodig dan, is het niet zo dat je deze pas nodig heb wanneer je in een bepaald gebied de mussenpopulatie terug zou willen brengen ? (met dan een groter aantal dan 1)
De mus is een beschermde vogelsoort... Er niets voor niks een aanklacht voor ingediend door een natuurstichting
  woensdag 16 november 2005 @ 17:51:16 #163
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32320215
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef Mickey98 het volgende:

[..]

Het is toch een discussie aan het worden die nergens toe leidt...

Normale mensen vs. een stelletje van die linkse geitewollen sokken...damn...we hebben het over een mus...
Als je eens zou lezen, zou je zien dat je vooroordelen nergens op slaan
pi_32322166
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zal vast, maar we moeten niet van een mus een olifant maken.
Het is gewoon hypocriet tuig omdat ze niets beters te doen hebben en er nu voor 1 dode mus zoveel instanties in het leven zijn geroepen om het afschieten te veroordelen.
My god, hoeveel kost dit wel niet?
De kosten van het omgooien van de steentjes zijn ook hoog. Dat argument voor het afschieten is al vaak voorbijgekomen in dit topic. Dus zolang het niet de miljoenenbedragen kost die een mislukte recordpoging zou kosten is men nu spekkoper.
pi_32322386
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef peaceman het volgende:

[..]

De mus is een beschermde vogelsoort... Er niets voor niks een aanklacht voor ingediend door een natuurstichting
Dat is waar, die natuurstichting heeft dan het recht om een aanklacht in te dienen. Maar ik snap niet waarom er door gewone mensen zo'n probleem van wordt gemaakt. Dadelijk wordt er nog een tv-actie gehouden, giro 777 de mus.

Het lijkt wel alsof mensen iets zoeken om zich druk over te maken, net alsof het eigen leven niet boeiend genoeg is. Ik vraag me dan af, wanneer gaan deze moraalridders eens bij het koningshuis demonstreren, daar zijn ze sinds kort weer begonnen met het jagen op wilde zwijnen (weliswaar op eigen terrein).
pi_32322566
Dacht ik ook

2e topic al over dat ene musje...
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Waarom een slotje?
  woensdag 16 november 2005 @ 19:20:25 #167
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32322572
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:14 schreef Toewan het volgende:

[..]

Dat is waar, die natuurstichting heeft dan het recht om een aanklacht in te dienen. Maar ik snap niet waarom er door gewone mensen zo'n probleem van wordt gemaakt. Dadelijk wordt er nog een tv-actie gehouden, giro 777 de mus.

Het lijkt wel alsof mensen iets zoeken om zich druk over te maken, net alsof het eigen leven niet boeiend genoeg is. Ik vraag me dan af, wanneer gaan deze moraalridders eens bij het koningshuis demonstreren, daar zijn ze sinds kort weer begonnen met het jagen op wilde zwijnen (weliswaar op eigen terrein).
Wat ben je nou voor flauwekul aan het zeggen? Dus omdat die natuurstichting dat recht heeft, mag niemand het er meer over hebben?
En ja hoor er worden weeeeeeeeer zaken bijgehaald die er in dit geval niet toe doen.
pi_32323186
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:20 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wat ben je nou voor flauwekul aan het zeggen? Dus omdat die natuurstichting dat recht heeft, mag niemand het er meer over hebben?
Nee, ik zeg niet dat mensen het er niet over mogen hebben. Ik vind het alleen raar dat er zo veel reactie op komt, en dan ook vooral dat het zo zielig is voor die mus, onschuldig beestje, lief beestje, knuffelbeestje etc in plaats van dat het om een uitstervende soort gaat. Qua "wreedheid" vind ik het niet erger dan een muis die in een muizenval zit.
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:20 schreef peaceman het volgende:

En ja hoor er worden weeeeeeeeer zaken bijgehaald die er in dit geval niet toe doen.
Wanneer je kijkt naar uitstervende soorten doet het er inderdaad niet toe, wanneer je het over dierenleed hebt wel. (voor zover dat aanwezig was bij die mus). Maar deze schutter wordt wel met de dood bedreigd, zou dat nu echt zijn omdat de mus een bedreigde vogelsoort is ?
  woensdag 16 november 2005 @ 20:01:21 #169
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32323649
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:43 schreef Toewan het volgende:

[..]

Nee, ik zeg niet dat mensen het er niet over mogen hebben. Ik vind het alleen raar dat er zo veel reactie op komt, en dan ook vooral dat het zo zielig is voor die mus, onschuldig beestje, lief beestje, knuffelbeestje etc in plaats van dat het om een uitstervende soort gaat. Qua "wreedheid" vind ik het niet erger dan een muis die in een muizenval zit.
[..]
Hmmm musjes zijn niet voor niks beschermd. Er is een schatting dat de hoeveel mussen vergelekn met 25 jaar geleden gehalveerd is. Dus als we niet uitkijken wordt het wel een uitstervende soort, maar dat staat verder los van de belachelijkheid dat een musje buiten zijn schuld daar binnen komt en vervolgens maar neergeschoten wordt vanwege 23.000 steentjes...
quote:
Wanneer je kijkt naar uitstervende soorten doet het er inderdaad niet toe, wanneer je het over dierenleed hebt wel. (voor zover dat aanwezig was bij die mus). Maar deze schutter wordt wel met de dood bedreigd, zou dat nu echt zijn omdat de mus een bedreigde vogelsoort is ?
Dat die schutter bedreigd wordt is ook van de zotte. Dat doen de mensen die doordraaien in dit verhaal. Mijzelf schaar ik daar niet onder.
pi_32324451
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hmmm musjes zijn niet voor niks beschermd. Er is een schatting dat de hoeveel mussen vergelekn met 25 jaar geleden gehalveerd is. Dus als we niet uitkijken wordt het wel een uitstervende soort, maar dat staat verder los van de belachelijkheid dat een musje buiten zijn schuld daar binnen komt en vervolgens maar neergeschoten wordt vanwege 23.000 steentjes...
Muizen komen toch ook huizen binnen en lopen dan in een muizenval ? Een mol maakt een paar hopen in je tuin en daarvoor worden mollenklemmen verkocht. En wat te denken van kuikentjes in de versnipperaar. Dus er worden wel meer dieren om kleine dingen gedood, het is niet alleen deze mus.
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat die schutter bedreigd wordt is ook van de zotte. Dat doen de mensen die doordraaien in dit verhaal. Mijzelf schaar ik daar niet onder.
Daarom vraag ik mij af, gaan ze ook het koninklijk huis met de dood bedreigen of zijn ze zo hypocriet bezig omdat de mus zo'n lief diertje is. En misschien zijn het wel echte activisten, zou ook zomaar kunnen.
  woensdag 16 november 2005 @ 20:48:49 #171
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32325111
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:26 schreef Toewan het volgende:

[..]

Muizen komen toch ook huizen binnen en lopen dan in een muizenval ? Een mol maakt een paar hopen in je tuin en daarvoor worden mollenklemmen verkocht. En wat te denken van kuikentjes in de versnipperaar. Dus er worden wel meer dieren om kleine dingen gedood, het is niet alleen deze mus.
[..]
Nee klopt, maar dit is wel in het nieuws geweest en daarom leeft het wat meer. Maar ook die andere zaken zijn erg.
quote:
Daarom vraag ik mij af, gaan ze ook het koninklijk huis met de dood bedreigen of zijn ze zo hypocriet bezig omdat de mus zo'n lief diertje is. En misschien zijn het wel echte activisten, zou ook zomaar kunnen.
Ik weet het niet, wel is jacht gewoon iets wat onzin is. Of het nou plezierjacht is of 'jacht om de soort in stand te houden is'. Die laatste categorie is in feite nog zotter....
pi_32325611
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:43 schreef Toewan het volgende:

[..]

Nee, wreed is het niet echt. De mus was waarschijnlijk gelijk dood. Het gaat gewoon om het principe. Dat je zonder vergunning vanwege puur commerciële doeleinden een bedreigde diersoort om het leven brengt. Dat stuit mij erg tegen het mussenborstje.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_32328430
quote:
Friezen schrijven lied over doodgeschoten mus

LEEUWARDEN - Terwijl de Dierenbescherming en producent Endemol ruziën over de doodgeschoten 'dominomus', zijn sinds woensdag via de site van een lokale omroep in Friesland twee liedjes over het beestje te beluisteren.

Medewerkers van Radio Eenhoorn namen in één nacht twee nummers op over de mus, die eerder deze week in evenementenhal FEC in Leeuwarden met een luchtbuks werd doodgeschoten. Dat heeft een woordvoerder woensdag laten weten. Het vogeltje had in de hal 23.000 dominostenen doen omvallen. Vrijdag wordt een recordpoging met 4,3 miljoen steentjes ondernomen, die rechtstreeks op televisie wordt uitgezonden binnen en buiten Europa.

"De liedjes zijn geen hommage aan de mus. We vinden het meer een komisch voorval", aldus de woordvoerder. "Iedereen heeft het over de dominomus. Eigenlijk gaat het nergens meer over." Voor het eerste liedje is de melodie geleend van 'Een muis in een molen in mooi Amsterdam' van Rudi Carell. Het andere liedje is een aangepaste versie van 'Beestjes' van Ronnie en de Ronnies.
http://www.radioeenhoorn.nl/HetMusje/
Doet het niet in FF
pi_32328825
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nee klopt, maar dit is wel in het nieuws geweest en daarom leeft het wat meer. Maar ook die andere zaken zijn erg.
[..]

Ik weet het niet, wel is jacht gewoon iets wat onzin is. Of het nou plezierjacht is of 'jacht om de soort in stand te houden is'. Die laatste categorie is in feite nog zotter....
Zegt de vleesconsumerende peaceman
  woensdag 16 november 2005 @ 22:56:58 #175
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32329168
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Zegt de vleesconsumerende peaceman
Ach gut heb je hem ook weer
Jij wilt het niet begrijpen, dat was al duidelijk. De laatste post van je, was dus compleet overbodig
pi_32329419
Dit is een ander topic toch? Ik vind het gewoon hypocriet. Wel beesten vreten die alleen maar geproduceerd worden om te voldoen aan jou vlees-etende behoefte. Meer dan een artikel zijn die beesten niet, lekker op elkaar gepropt in hokjes met in het vooruitzicht om bij jou op het bord te belanden. Ik zou liever rond vliegen met de kans om neergeschoten te worden, dan mijn leven teren in zo'n hok.

En dan wel afkeuren dat er jacht word gehouden om beesten in stand te houden.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:09:17 #177
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32329551
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Dit is een ander topic toch? Ik vind het gewoon hypocriet. Wel beesten vreten die alleen maar geproduceerd worden om te voldoen aan jou vlees-etende behoefte. Meer dan een artikel zijn die beesten niet, lekker op elkaar gepropt in hokjes met in het vooruitzicht om bij jou op het bord te belanden.
Ja onderhand is het wel duidelijk dat jij mij (en anderen) hypocriet vindt (ik neem aan alleen op dit punt). Laat het gaan zou ik zeggen
quote:
Het is offtopic, maar het in stand houden van beesten door ze af te schieten is iets wat niet klopt. Als er teveel zijn, komt er wel een situatie dat ze verkassen of door ziekte/gebrek aan voedsel sterven. Als ze verkassen kan dit lastig worden voor ons mensen. Daarom worden ze afgeschoten. Of weet jij een reden die wel acceptabel is?
  woensdag 16 november 2005 @ 23:10:19 #178
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32329584
Oja, CNN

http://edition.cnn.com/2005/WORLD/europe/11/16/sparrow.domino.ap/
quote:
A Dutch website called Geenstijl offered a $1,200 reward for anybody who knocks over the dominoes ahead of time to avenge the bird.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:11:34 #179
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32329622
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Dit is een ander topic toch? Ik vind het gewoon hypocriet. Wel beesten vreten die alleen maar geproduceerd worden om te voldoen aan jou vlees-etende behoefte. Meer dan een artikel zijn die beesten niet, lekker op elkaar gepropt in hokjes met in het vooruitzicht om bij jou op het bord te belanden. Ik zou liever rond vliegen met de kans om neergeschoten te worden, dan mijn leven teren in zo'n hok.

Zelfs CNN heeft het erover dat het probleem is dat beesten alleen afgeschoten mogen worden als ze een dreiging vormen naar gewas of mensen. Het beestje was beschermd.
Geen vergunning, klaar. Whehehe
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:15:18 #180
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32341094
quote:
SBS staat stil bij musincident
LEEUWARDEN - SBS besteedt vrijdagavond aan het begin van de poging om het wereldrecord dominostenen omgooien te verbeteren, aandacht aan de mus die maandag werd doodgeschoten. „We staan dan even stil bij wat er de afgelopen week is gebeurd”, aldus een woordvoerder. „En waarom er helaas geen andere optie was dan de mus uit te schakelen.”

Het 'musincident', zoals SBS het zelf noemt, veroorzaakte veel ophef. De Nederlandse media besteedden er ruim aandacht aan en zelfs CNN en enkele internationale persbureaus berichtten over het vogeltje.

Volgens de woordvoerder hebben enkele honderden mensen SBS en televisieproducent Endemol benaderd met vragen. „Die gaan we uitleg geven en we zullen proberen veel onwetendheid weg te nemen.”

Op internet zijn inmiddels enkele sites gewijd aan de 'Domino-mus', die door rond te fladderen en te huppelen voortijdig 23.000 steentjes omgooide. Op enkele plekken wordt gediscussieerd hoe de recordpoging kan worden gesaboteerd, of „hoe het werk van de mus afgemaakt kan worden”. SBS is „extra alert, we hebben zeer nauw contact met de politie”.
pi_32342511
Het gaat allemaal wel erg ver naar mijn mening:

http://www.nieuwszicht.co(...)ederen-lopen-hoog-op
pi_32343032
Het valt me mee dat SBS het nog niet 'musgate' is gaan noemen

Waar hebben we het over, een vogeltje die wordt afgeschoten
  donderdag 17 november 2005 @ 14:25:35 #183
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32343162
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Het valt me mee dat SBS het nog niet 'musgate' is gaan noemen

Waar hebben we het over, een vogeltje die wordt afgeschoten
Zeker niet alles gelezen?
pi_32343275
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef peaceman het volgende:

[..]

Zeker niet alles gelezen?
nee idd, is het al musgate genoemd dan?

Of bedoel je dat een mus beschermd is?
  donderdag 17 november 2005 @ 14:30:12 #185
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32343304
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:29 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

nee idd, is het al musgate genoemd dan?

Of bedoel je dat een mus beschermd is?
Ik bedoel dat je dan had geweten welk punt er door sommige mensen gemaakt wordt. Het gaat niet simpelweg om enkel dat musje.
pi_32343674
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef Mickey98 het volgende:
En een stelletje irritantjes die niet snappen waar het werkelijk om gaat.

Ik ben totaal carnivoor en sla elke mug dood die mijn pad kruist. Die mus is triest, maar op zichzelf ook niet iets waar ik wakker van lig.

Maar dat dat clubje een mus afschiet omdat 'ie een uitgekauwd kutproject dat al drie jaar geleden van de buis gehaald had moeten worden ietwat "verpest", dat gaat mij iets te ver. Dat die mus moest wijken voor een kut-TV-programma. Dat is gewoon onzinig.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_32343847
Dood aan die muslim-extremist !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
  donderdag 17 november 2005 @ 14:49:25 #188
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32343896
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:47 schreef Flyduck het volgende:
Dood aan die muslim-extremist !
En dan heb je weer mensen die zo nodig wat onzin moeten roepen...
pi_32343980
Zeg kunnen er niet perongelijk een zooitje zieke duiven binnengelaten worden...of een dozijn stuiterballen door een raam naar binnengeflikerd worden..... of al er toeschouwers op de dag aanwezig zijn...... kunnen die dan niet hun schoenen in die opstelling keilen......
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_32344385
Jammer dat ik er zover van weg woon, leek me wel het proberen waard om met een aantal vrienden daar naar binnen proberen te komen.

Niemand hier die er heen gaat?

Edit: en gaan jullie naar de uitzending kijken?
  donderdag 17 november 2005 @ 15:14:11 #191
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32344627
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:06 schreef Eveli het volgende:
(was ik toch al niet van plan)
  donderdag 17 november 2005 @ 16:48:54 #192
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_32347455
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:06 schreef Eveli het volgende:

Nu wel!
Dat hebben die sbs-ers dus toch goed geflikt
Schudden voor gebruik
pi_32347557
die tyfusmus wordt gewoon herdacht voorafgaand aan de domino d-day
pi_32347577
hoorde net trouwens dat de mus binnenshuis niet beschermd is!
  donderdag 17 november 2005 @ 17:03:08 #195
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32347838
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:53 schreef jimjim1983 het volgende:
Dat zou niet uitmaken, want het was geen huis
pi_32347898
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:03 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat zou niet uitmaken, want het was geen huis
pi_32348095
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef jimjim1983 het volgende:
die tyfusmus wordt gewoon herdacht voorafgaand aan de domino d-day
Het is en blijft SBS hè

maar ik ga wel kijken
  donderdag 17 november 2005 @ 17:15:26 #198
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_32348199
Die debiel was nog sportschutter ook. ik hoop dan de KNSA hem royeerd.
het IS een levend iets hoor. goe dan dat het zo ver komt.
pi_32348288
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:53 schreef jimjim1983 het volgende:
Wie heeft 'm binnengelaten dan?
pi_32348311
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:18 schreef Braamhaar het volgende:

[..]

Wie heeft 'm binnengelaten dan?
hij heeft zichzelf binnengelaten.

hij kende ook nog eens geen manieren dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: