Dus toch, las het in je verkoop topicquote:Op woensdag 16 november 2005 18:10 schreef yup het volgende:
Geuzenveld ?
Slotermeer dude, slotermeer
En zeer dichtbij de haarlemmermeer weg
SLOTERMEER!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:19 schreef worldpimber het volgende:
Dus toch, las het in je verkoop topic
Dacht dat je in het begin Geuzenveld ooit had gezegd, maar mijn fout dus![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
Mark heeft mijn CR aan een ketter verkocht.![]()
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zo kun je het ook brengen.Maar ik vind de reactie van Stinkie toch net wat geloofwaardiger, sorry.
![]()
Aanbodquote:Op woensdag 16 november 2005 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Potverdikkie wat ben ik blij dat ik niet op het aanbod van Randstad gisteren ben ingegaan.. ouder worden is differencieren wat je nou echt wilt.![]()
1.95 meter en 120 kiloquote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet aan kunnen trappen, man, mij lukte het al, en dat was de eerste keer dat ik met een kickstarter moest starten
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
THEORIE GEHAALD
![]()
![]()
![]()
Boek 2 keer ofzo snel doorgelezen.
Oh ja met 49 goed van de 50 vragen, 1 fout dus, valt me wel tegen ik had 0 fout verwacht
Naja dat valt wel weer mee, brommer met 3 fout en auto ook met 3 fout gehaald, en dit dus nu met 1 fout
Ik is blij
Ik ga straks ook 10 kmquote:Op woensdag 16 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
gvd, net effe gaan (hard)lopen, als het koud is gaat dat toch een stuk minder, na 5 minuten ging mijn rug op slot, auw, dus toen maar heeeel rustig terug gewandeld
Niet eens gezien van Rausje .. poging tot rellen van de anti SM beweging.quote:
Mja, idee dan, mierenneuker.quote:AanbodJe zou waarschijnlijk ook niet eerst 3 gesprekken gevoerd moeten hebben
Das een teffus combo merk ik net welquote:Op woensdag 16 november 2005 19:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Misschien CTRL + W eens proberen![]()
![]()
Dat doe ik zelfs beter met mijn 25 kw brommer die ik niet hebquote:Op woensdag 16 november 2005 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
Kiek uut amateurrijders, als je een burn out maakt.
Zelfs een prof gaat dan nog wel eens in de fout.
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Das een teffus combo merk ik net wel![]()
Wat is het verschil met ALT + F4.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:10 schreef worldpimber het volgende:
Misschien CTRL + W eens proberen![]()
![]()
Streetfighter maken.quote:
Kuip raakt de grond nauwelijks met demonteren, nu kan ik die van binnen en buiten eens goed schoonmaken, net als de rest van de motor, anders staat er morgen 2 uur schoonmaakkosten op de rekening ben ik bant, ZE IS VIEEEEESSSSSS, bleh, nou ja, liever zelf doen dan ervoor betalenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is het verschil met ALT + F4.![]()
[..]
Streetfighter maken.![]()
Ik waste mijn chick altijd voordat ik ze ging strippen.
Dan kregen de kuipdelen minder snel krassen was mijn idee.![]()
Daar had ie vast niet in getrapt.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is het verschil met ALT + F4.![]()
Als je je tent meeneemt (of in 1 dag klaar bent) moet je maar effe mailen, heb ruimte zat:quote:Op woensdag 16 november 2005 19:47 schreef worldpimber het volgende:
Lekkere werkruimte heb je daar Roadkill, zoiets mis ik echt
Is het vuil op die kappen nou nog steeds de modder van die ene baggermeet?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
dirty naked chick
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje wel ja, ik heb inmiddels ook nieuwe modder aangeschaftquote:Op woensdag 16 november 2005 19:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Is het vuil op die kappen nou nog steeds de modder van die ene baggermeet?
Hij is wel weer mooi schoon zegquote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Als je je tent meeneemt (of in 1 dag klaar bent) moet je maar effe mailen, heb ruimte zat:
ohja, bring your own tools !
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |