Waarschijnlijk in het NH hotel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Gezellig
Even vraagje voor de mensen naar Brussel, als jullie gaan overnachten waar doen jullie dat dan?
niet zo heel vreemd, en lashley die verliest van die flapdrolquote:Op maandag 20 maart 2006 12:52 schreef jozef444 het volgende:
de ratings van SNME vallen ook zwaar zwaar tegen, dus tsja
spoilersquote:Op maandag 20 maart 2006 12:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet zo heel vreemd, en lashley die verliest van die flapdrol![]()
Waar kijken jullie die shit of downen jullie diequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:53 schreef oinkoink12 het volgende:
Pff, de show van maandag was ook weer een tegenvaller
quote:Op maandag 3 april 2006 00:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waar kijken jullie die shit of downen jullie dieJohn Cena
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door PirE op 04-04-2006 00:16:26 ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef PirE het volgende:
Zo, de popcorn staat klaar. Mediacenter kan op play, let WM22 begin.![]()
Usenet for the win (30mins en hij was klaar)
Zo ik ben klaar met kijken en het was zeker niet slecht. Vond het heel wat beter dan WM 21.
En nu wat spoilers en commentaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in grote lijnen ben ik het met je eensquote:Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef PirE het volgende:
Zo, de popcorn staat klaar. Mediacenter kan op play, let WM22 begin.![]()
Usenet for the win (30mins en hij was klaar)
Zo ik ben klaar met kijken en het was zeker niet slecht. Vond het heel wat beter dan WM 21.
En nu wat spoilers en commentaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik snap er ook niet veel van.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:18 schreef jozef444 het volgende:
Janetty en Jamal zijn beide volgens mij weg toch ?
daar kwam ik ook achter toen ik raw zat te kijken nadat ik dat had gepostquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:21 schreef Iscariah het volgende:
Jamal was in RAW te zien van afgelopen maandag (na WM22)![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
in grote lijnen ben ik het met je eensDe DX van HHH heb ik gemist, ik denk dat de popcorn op was. Heb hem wel gevonden trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het blijft makkelijk scoren met een flirt naar DX, er zat weer een hint in tijdens de RAW van gisteren (nu weer HBK). Het was dan ook wel een topperiode.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |