Kurtquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:52 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=kurt_angle_freestyle.mpg
Nog een leuk fragmentje wat ik op mijn hdd had staan
Het viel inderdaad behoorlijk tegen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Weet je zeker dat je de RR wil kijken? Alleen de Rumble zelf was bij vlagen leuk, verder vond ik het een hele slechte PPV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ga je met een speciale busreis?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet dan 23 April eerst naar Utrecht en vanuit daar met de bus naar Keulen
Terwijl Keulen van mij uit dicht in de buurt is
ja is vanuit een organisatie.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ga je met een speciale busreis?
Ik ga met de auto naar brussel en dan blijf ik daar een nachtje in een hotel.
Lekker gezellig met mijn meisje!
JA ik hoop ook dat alles goed komt en alles gewoon doorgaat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja is vanuit een organisatie.
Hopen dat het allemaal goed komt.
Als jij de 26ste naar Raw gaat dan zal de 23ste wel Smackdown in Keulen zijn
Hoe kom jij trouwens aan kaarten ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef Henk-B het volgende:
[..]
JA ik hoop ook dat alles goed komt en alles gewoon doorgaat.
Klopt in Keulen is het Smackdown, zal ook foto's maken btw.
ik zit in parterre M rij 3quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef Henk-B het volgende:
Besteld via internet bij Sherpa.be
En vandaag heb ik de kaartjes ontvangen , prijzen waren 64 euro per stuk.
Ik zit trouwens lekker dichtbij , de donkerblauwe B en dan de 4de rij !!!!
[afbeelding]
die was best ok ja maar vond het wel tijd voor hem om te wisselen van Gimmickquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik mis trouwens wel The Hurricane, die was best wel tof![]()
We kunnen bijna handen schudden, ik zit op rij 2 op vak M hahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik zit in parterre M rij 3
met een beetje mazzel kan ik van mijn werk een professionele camera meenemen (canon 20d)
dan komen hier erg toffe foto's
Een TLK fanclub ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja is vanuit een organisatie.
Hopen dat het allemaal goed komt.
Als jij de 26ste naar Raw gaat dan zal de 23ste wel Smackdown in Keulen zijn
dan zit ik achter jouquote:Op maandag 13 maart 2006 21:18 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zit Parterre M (Rij2, Stoel 14)
Brussel btw
Ik stoel 19 en 20 in die rij, bijna naast je dus hahaquote:Op maandag 13 maart 2006 21:18 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zit Parterre M (Rij2, Stoel 14)
Brussel btw
Waarschijnlijk in het NH hotel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Gezellig
Even vraagje voor de mensen naar Brussel, als jullie gaan overnachten waar doen jullie dat dan?
niet zo heel vreemd, en lashley die verliest van die flapdrolquote:Op maandag 20 maart 2006 12:52 schreef jozef444 het volgende:
de ratings van SNME vallen ook zwaar zwaar tegen, dus tsja
spoilersquote:Op maandag 20 maart 2006 12:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet zo heel vreemd, en lashley die verliest van die flapdrol![]()
Waar kijken jullie die shit of downen jullie diequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:53 schreef oinkoink12 het volgende:
Pff, de show van maandag was ook weer een tegenvaller
quote:Op maandag 3 april 2006 00:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waar kijken jullie die shit of downen jullie dieJohn Cena
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door PirE op 04-04-2006 00:16:26 ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |