quote:Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef PirE het volgende:
Zo, de popcorn staat klaar. Mediacenter kan op play, let WM22 begin.![]()
Usenet for the win (30mins en hij was klaar)
Zo ik ben klaar met kijken en het was zeker niet slecht. Vond het heel wat beter dan WM 21.
En nu wat spoilers en commentaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in grote lijnen ben ik het met je eensquote:Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef PirE het volgende:
Zo, de popcorn staat klaar. Mediacenter kan op play, let WM22 begin.![]()
Usenet for the win (30mins en hij was klaar)
Zo ik ben klaar met kijken en het was zeker niet slecht. Vond het heel wat beter dan WM 21.
En nu wat spoilers en commentaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik snap er ook niet veel van.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:18 schreef jozef444 het volgende:
Janetty en Jamal zijn beide volgens mij weg toch ?
daar kwam ik ook achter toen ik raw zat te kijken nadat ik dat had gepostquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:21 schreef Iscariah het volgende:
Jamal was in RAW te zien van afgelopen maandag (na WM22)![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
in grote lijnen ben ik het met je eensDe DX van HHH heb ik gemist, ik denk dat de popcorn op was. Heb hem wel gevonden trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het blijft makkelijk scoren met een flirt naar DX, er zat weer een hint in tijdens de RAW van gisteren (nu weer HBK). Het was dan ook wel een topperiode.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Keulen is een Smackdown show.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
23 April in Keulen( geloof dat ik datum goed erbij schrijf )
Dan ben ik er bij
Weet alleen niet als het Raw of Smackdown is.
Dan koop ik zo'n kampioens riemen maak ik foto's voor fok!
150 piek kost een kaartje en ik zit dan in de 2de ring.
Ik koop ook een The Legend Killer shirt
Cena vs Trips was slecht. In het begin teveel tijd verspeeld en op het einde moest het ff afgeraffeld worden. Als ze nu Cena heel maken (gansta style) en dan het verlies op de merchandise even nemen dan zou Cena weer geloofwaardig worden. Een blanke hiphopgangster die door iedereen uitgekotst wordt. Hij is goed als hij een mic in zijn hand heeft, dus waarom niet. Laat hem maar schreeuwen tegen iedereen zodat iedereen hem uitjoelt.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:00 schreef Big_Poppa het volgende:
wat ontzettend slecht dat Ghey Mysterio gewonnen heeft! OMG!
Angle heerste de hele match (die overhead belly to belly met Ghey en Randy was echt fenomenaal). En dan Cena... Ik haatte 'm al vanaf de eerste keer dat ik 'm zag. ik ben blij dat steeds meer mensen 'm uitjoelen.
Het KAN toch niet zo zijn dat hij de belt nog veel langer houdt...
Ik had trouwens ook wel wat meer van Finlay verwacht. Maar goed, die is binnenkort US champ, mark my words.
JBL als champ is echt uber sweet, net als dat Micki gewonnen heeft. Hardcore match tussen Edge en Foley was echt GORE!!!
goeie matches, ben alleen niet bij allemaal even tevreden met de uitkomst!
mja, de reden dat de mensen cena beginnen te boo-en heeft niet zozeer met zijn gimmick te maken.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Cena vs Trips was slecht. In het begin teveel tijd verspeeld en op het einde moest het ff afgeraffeld worden. Als ze nu Cena heel maken (gansta style) en dan het verlies op de merchandise even nemen dan zou Cena weer geloofwaardig worden. Een blanke hiphopgangster die door iedereen uitgekotst wordt. Hij is goed als hij een mic in zijn hand heeft, dus waarom niet. Laat hem maar schreeuwen tegen iedereen zodat iedereen hem uitjoelt.
Verder, money in the bank was echt TE kort. tag team match vond ik wel mooi. Hoe later de matches waren hoe meer ze tegenvielen met als uitzondering HBK vs McMahon.
Vince is echt gestoord. Niks toegeven aan pijn of wat dan ook. Die doktoren stonden er echt niet voor niks want let's face it, die kerel is 60 !!!! Mijn vader is jonger en als die zijn kleine teentje stoot moet hij al zowat naar het ziekenhuis voor weet ik veel wat
Ik mag hopen dat Carlito winnend uit die feud komt met een face-turn, maar dat zal wel niet. Masters vind ik nou niet echt opvallen met flitsende moves.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Zo triest dat Carlito en Masters verliezen (ook al was het voor de feud) en dat the spirit squad vervolgens een dag daarna winnen.
...
Zo dom om Randy Orton te schorsen, terwijl hij WHC had moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Cena moet gewoon ge-released worden, dan zijn de echte worstelfans blijquote:Op donderdag 6 april 2006 18:10 schreef Paxlie het volgende:
Cena moet gewoon heel worden, dan is hij een stuk beter
Helaas is het voor merchandise voordelig als hij face is maar echt goed voor Cena is het niet
Pure bullshit dit. Het schijnt dat Vince himself een hele grote fan is van Kennedy en al lang voor zijn blessure Kennedy een title shot op Mania wilde geven (hij heeft alleen niet gezegd voor welke belt).quote:Op donderdag 6 april 2006 18:41 schreef Magneet het volgende:
Kennedy gaat in het verhaal op SD niet meer voorkomen ben ik bang, ze laten hem ook al niet meer op tv zien sinds ze finlay hebben.
tja boogeyman. leuke gimmick, matige worstelaar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:46 schreef Cart_man het volgende:
Mickie James
the Boogeyman, whehehe, geweldig.
Nice die micki jamesquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:28 schreef Big_Poppa het volgende:
[..]
tja boogeyman. leuke gimmick, matige worstelaar.
micki james![]()
[afbeelding]
Burchill is wel een goede worstelaar, kan ook ver komen. Die gimmick is vooral gedaan om in te springen op de komende hype rondom de nieuwe Pirates-film.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:15 schreef jozef444 het volgende:
Burchill zen gimmick, mja ik kan er eigenlijk wel om lachenen hij kan er veel bekendheid mee krijgen
+ dat zen moves erg goed zijn
.
Boogeyman mjah, als ie nou nog kon worstelengimmickwise mjeh niet echt onaardig
, eugene kan ik al lang de lol niet meer van inzien, maar dat ligt wschlijk ook weer flink aan creative
.
Om t is ff over iets anders te hebbenwat denkt men hier van Shelley, Strong en Aries (TNA wrestling).
quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:00 schreef Big_Poppa het volgende:
Zo jammer dat Cena nog steeds de belt draagt, ondanks dat hij me wel aanstaat.
waarom staat cena je aan? leg me dat ff uit. ik kan namelijk niet bevatten dat iemand voor hem kan juichen. of ben je zelf ook zo'n wannabe neger?
Dan waren het toch geen pity-wins voor Mysterioquote:Main-event WWE SmackDown! wrestler Randy Orton was suspended indefinitely by WWE (with a sixty day minimum) this past week following a major incident that only worsened his already poor backstage reputation.
According to the Wrestling-Observer Newsletter, the final incident occurred at some point in Chicago?it is being called a "near disaster," and the feeling is that if Orton were not a top name, he would have been fired for his actions.
But by no means was this an isolated incident. It was Orton's behavior that initially prompted WWE management to give Kurt Angle the title vacated by Batista.
And, while Orton avoided a suspension due to being booked for the WrestleMania main-event, an incident after No Way Out forced WWE to nix giving him the title at the 'Mania pay-per-view.
These individual incidents only increased management's disapproval of Orton's behavior; he was specifically notorious for disrepecting female WWE workers.
Although the feeling is that by posting news of his suspension, WWE is practically confirming Randy Orton will come back, other insiders are not so sure that is the case and are even less sure that it will be in sixty days. There is already feeling within WWE that SmackDown! needs to create a new top heel; a returning Ken Kennedy could receive the chance to fill that slot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |