abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36632154
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef PirE het volgende:
Zo, de popcorn staat klaar. Mediacenter kan op play, let WM22 begin.

Usenet for the win (30mins en hij was klaar )

Zo ik ben klaar met kijken en het was zeker niet slecht. Vond het heel wat beter dan WM 21.

En nu wat spoilers en commentaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 april 2006 @ 10:37:53 #202
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_36633592
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef PirE het volgende:
Zo, de popcorn staat klaar. Mediacenter kan op play, let WM22 begin.

Usenet for the win (30mins en hij was klaar )

Zo ik ben klaar met kijken en het was zeker niet slecht. Vond het heel wat beter dan WM 21.

En nu wat spoilers en commentaar
in grote lijnen ben ik het met je eens
SPOILER
pi_36645681
Heb de line-up van de WM Revenge Tour voor 26 april in mijn brievenbus gekregen.

Cena-Triple H (WWE Championship)
Shawn Michaels & Ric Flair - Carlito & Edge (Lita)
RVD - Shelton Benjamin (IC title) (Momma barred from ringside)
Kane & The Big Show - Spirit Squad (alle vijf)
Chavo Guerrero - Lance Cade
Trish, Maria, Torrie Wilson, Victoria, Candice Michelle, Mickie James (6 diva battle royal for the women's championship, referee is Val Venis)
Eugene & Goldust - Snitsky & Tyson Tomko
Viscera - Jamal
MartyJannetty - "The masterpiece" Chris Masters

En nog veel meer, line up kan nog veranderen natuurlijk.
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:18:58 #204
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_36645892
Janetty en Jamal zijn beide volgens mij weg toch ?
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_36645960
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:18 schreef jozef444 het volgende:
Janetty en Jamal zijn beide volgens mij weg toch ?
Ja, ik snap er ook niet veel van.
Op zich is het wel zo dat Vince alleen heeft gezegd dat Marty niet meer bij Raw op tv kwam, maar dit is geen tv natuurlijk. Jamal weet ik verder niks van.
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:24:08 #206
43311 jozef444
pi_36646065
marty mag niet weg van huis omdat ie nog een soort van huisarrest heeft en dat had WWE dus niet goed zitten regelen. Jamal mja ik weet nou niet of jamal of rosey degene was die was ontslagen
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:32:22 #207
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_36646330
Marty is weg Jamal is er nog maar Rosey is weg
pi_36651741
Jamal was in RAW te zien van afgelopen maandag (na WM22)
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:46:12 #209
43311 jozef444
pi_36655066
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:21 schreef Iscariah het volgende:
Jamal was in RAW te zien van afgelopen maandag (na WM22)
daar kwam ik ook achter toen ik raw zat te kijken nadat ik dat had gepost , kansloze gimmick dat wel
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:06:36 #210
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_36655848
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 10:37 schreef Fugie het volgende:

[..]

in grote lijnen ben ik het met je eens
SPOILER
De DX van HHH heb ik gemist, ik denk dat de popcorn op was. Heb hem wel gevonden trouwens .

Het blijft makkelijk scoren met een flirt naar DX, er zat weer een hint in tijdens de RAW van gisteren (nu weer HBK). Het was dan ook wel een topperiode.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 5 april 2006 @ 09:08:26 #211
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_36664414
er waren ook DX signs tijdens WM en RAW
pi_36696226
wat ontzettend slecht dat Ghey Mysterio gewonnen heeft! OMG!
Angle heerste de hele match (die overhead belly to belly met Ghey en Randy was echt fenomenaal). En dan Cena... Ik haatte 'm al vanaf de eerste keer dat ik 'm zag. ik ben blij dat steeds meer mensen 'm uitjoelen.
Het KAN toch niet zo zijn dat hij de belt nog veel langer houdt...
Ik had trouwens ook wel wat meer van Finlay verwacht. Maar goed, die is binnenkort US champ, mark my words.
JBL als champ is echt uber sweet, net als dat Micki gewonnen heeft. Hardcore match tussen Edge en Foley was echt GORE!!!
goeie matches, ben alleen niet bij allemaal even tevreden met de uitkomst!
pi_36696301
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
23 April in Keulen ( geloof dat ik datum goed erbij schrijf )

Dan ben ik er bij

Weet alleen niet als het Raw of Smackdown is.
Dan koop ik zo'n kampioens riem en maak ik foto's voor fok!

150 piek kost een kaartje en ik zit dan in de 2de ring.

Ik koop ook een The Legend Killer shirt
Keulen is een Smackdown show.
Ik zit 26 april in Brussel voor de RAW Wreslemania revenge tour.
65 euro en zit bijna vooraan. tja, de prijzen in Belgie zijn een stuk lager
Ik ga zeker ook een shirtje kopen; ik denk van RVD, Shelton of Carlito. En als er ook Smackdown shirts zijn, dan eentje van Randy, Booker, Benoit of... FINLAY!! (als die er tegen die tijd zijn)
  donderdag 6 april 2006 @ 01:26:53 #214
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_36696625
quote:
Op donderdag 6 april 2006 01:00 schreef Big_Poppa het volgende:
wat ontzettend slecht dat Ghey Mysterio gewonnen heeft! OMG!
Angle heerste de hele match (die overhead belly to belly met Ghey en Randy was echt fenomenaal). En dan Cena... Ik haatte 'm al vanaf de eerste keer dat ik 'm zag. ik ben blij dat steeds meer mensen 'm uitjoelen.
Het KAN toch niet zo zijn dat hij de belt nog veel langer houdt...
Ik had trouwens ook wel wat meer van Finlay verwacht. Maar goed, die is binnenkort US champ, mark my words.
JBL als champ is echt uber sweet, net als dat Micki gewonnen heeft. Hardcore match tussen Edge en Foley was echt GORE!!!
goeie matches, ben alleen niet bij allemaal even tevreden met de uitkomst!
Cena vs Trips was slecht. In het begin teveel tijd verspeeld en op het einde moest het ff afgeraffeld worden. Als ze nu Cena heel maken (gansta style) en dan het verlies op de merchandise even nemen dan zou Cena weer geloofwaardig worden. Een blanke hiphopgangster die door iedereen uitgekotst wordt. Hij is goed als hij een mic in zijn hand heeft, dus waarom niet. Laat hem maar schreeuwen tegen iedereen zodat iedereen hem uitjoelt.

Verder, money in the bank was echt TE kort. tag team match vond ik wel mooi. Hoe later de matches waren hoe meer ze tegenvielen met als uitzondering HBK vs McMahon.

Vince is echt gestoord. Niks toegeven aan pijn of wat dan ook. Die doktoren stonden er echt niet voor niks want let's face it, die kerel is 60 !!!! Mijn vader is jonger en als die zijn kleine teentje stoot moet hij al zowat naar het ziekenhuis voor weet ik veel wat
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_36714505
quote:
Op donderdag 6 april 2006 01:26 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Cena vs Trips was slecht. In het begin teveel tijd verspeeld en op het einde moest het ff afgeraffeld worden. Als ze nu Cena heel maken (gansta style) en dan het verlies op de merchandise even nemen dan zou Cena weer geloofwaardig worden. Een blanke hiphopgangster die door iedereen uitgekotst wordt. Hij is goed als hij een mic in zijn hand heeft, dus waarom niet. Laat hem maar schreeuwen tegen iedereen zodat iedereen hem uitjoelt.

Verder, money in the bank was echt TE kort. tag team match vond ik wel mooi. Hoe later de matches waren hoe meer ze tegenvielen met als uitzondering HBK vs McMahon.

Vince is echt gestoord. Niks toegeven aan pijn of wat dan ook. Die doktoren stonden er echt niet voor niks want let's face it, die kerel is 60 !!!! Mijn vader is jonger en als die zijn kleine teentje stoot moet hij al zowat naar het ziekenhuis voor weet ik veel wat
mja, de reden dat de mensen cena beginnen te boo-en heeft niet zozeer met zijn gimmick te maken.
lekker boeie dat ie blank is, alsof blanken niet kunnen rappen.
ik ben geen hiphop fan en al helemaal geen cena fan, maar hij maakt betere muziek dan de gemiddelde "maroc-gangsta" waar wij hier mee verveeld worden.
het is gewoon totaal ongeloofwaardig dat cena NOOIT verliest. en als hij al verliest dan is het omdat ie genaaid of ge-dq'd wordt.
toen ie zelfs van angle won, was de maat voor mij meer dan vol. cena heeft een zeer beperkt assortiment aan moves en aan de mic vind ik 'm nou ook niet echt sterk. hij speelt alleen heel goed in op de idiote urban hiphop rage. verschrikkelijke k*tmuziek....
anyway, voor backlash is een triple threat aangekondig: edge vs hhh vs cena.
als cena m dan NOG weet te behouden, ga ik RAW boycotten (smackdown is toch leuker).

money in the bank was idd wel wat kort, maar dat vond ik eigenlijk van de tag team match ook.
volslagen idioot trouwens om carlito en masters te laten verliezen en de avond daarna op RAW twee van die spirit squad members die belt te laten winnen... ongelooflijk.

mcmahon-hbk was een squash match. mcmahon kan op zich wel worstelen (denk terug aan de fued met austin), maar kwam nu helemaal niet in het stuk voor.
alleen om het ego van michaels nog verder op te blazen.

hebben jullie trouwens ook gelezen dat randy orton geschorst is voor 60 dagen, wegens onprofessioneel gedrag?
over twee weken gaat zijn schorsing in.... echt klote. ik mag randy wel, goeie worstelaar en een super heel!

hopelijk betekent dit meer ringtime voor de fighting irish bastard: finlay!!
  donderdag 6 april 2006 @ 17:58:45 #216
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_36714565
finlay vs lashley
pi_36714691
cena is echt zwaar bagger en in brussel zal ik dat wel laten horen haha
bij cena-hhh moest hhh al het aanvallend werk doen, zoals eigenlijk elke wedstrijd de tegenstander het werk doet bij cena.

dat van Orton wist ik nog niet, erg jammer, van mij had ie wel champ mogen worden.
  donderdag 6 april 2006 @ 18:10:20 #218
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_36714821
Cena moet gewoon heel worden, dan is hij een stuk beter
Helaas is het voor merchandise voordelig als hij face is maar echt goed voor Cena is het niet
  donderdag 6 april 2006 @ 18:15:23 #219
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36714940
Wrestlemania is nog steeds aan het downen (vanwege de traagheid van mijn inet loopt het alleen snachts ) maar heb al wel de uitslagen en verslagen gelezen.

HHH die 3 WM's achter elkaar jobt, hulde. Dan is hij het al vaak geweest, mag hij het van mij zo weer worden. Cena moet weer populair worden zonder belt, het charisma heeft ie daarvoor op zich wel.
Alleen in oude filmpjes (2000-2002) vond ik Trips nog indrukwekkender en beter in de ring dan nu. Maar goed, kan ook aan mij liggen.

Mijn favoriet kan me niet snel genoeg terugkomen, waar blijft Misteeeeeeeeeeeeeeeeeer Kennedy

..
..
..

Kennedy! Hopen dat zijn herstel na de blessure goed gaat
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 6 april 2006 @ 18:41:36 #220
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_36715801
Kennedy gaat in het verhaal op SD niet meer voorkomen ben ik bang, ze laten hem ook al niet meer op tv zien sinds ze finlay hebben. Iets wat ze in het begin van zijn blessure wel nog deden. Batista is ook weer on the way back, vind hem ondanks dat hij geen super goede skills heeft een goede champ
  donderdag 6 april 2006 @ 18:43:53 #221
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36715870
Zo ongeloofwaardig dat Rey Mysterio een WHC wint..........
Zo jammer dat Cena nog steeds de belt draagt, ondanks dat hij me wel aanstaat.
Zo triest dat Carlito en Masters verliezen (ook al was het voor de feud) en dat the spirit squad vervolgens een dag daarna winnen.
Zo triest dat ze een pillow fight match tussen 2 main-events in doen.
Zo dom om Randy Orton te schorsen, terwijl hij WHC had moeten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door MeneerMuis op 06-04-2006 18:49:50 ]
World Wrestling Entertainment
  donderdag 6 april 2006 @ 19:56:23 #222
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_36718219
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Zo triest dat Carlito en Masters verliezen (ook al was het voor de feud) en dat the spirit squad vervolgens een dag daarna winnen.

...
Ik mag hopen dat Carlito winnend uit die feud komt met een face-turn, maar dat zal wel niet. Masters vind ik nou niet echt opvallen met flitsende moves.

Orton is een arrogante klootzak. Hij is overigens wel 2x genaaid omdat Rey Mysterio zonodig gepushed moet worden. Orton had de Rumble moeten winnen om zo WHC te worden tijdens WM dat is dus veranderd in pity-wins voor Mysterio (die overigens wel een belt verdiend, maar niet op deze manier). Hij heeft al vaker backstage ruzie gehad en blijkbaar wil de WWE een signaal afgeven.

SD spoiler voor vrijdag (geen matchresult)
SPOILER
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_36725022
het pillow fight was toch het main event?
pi_36727297
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:10 schreef Paxlie het volgende:
Cena moet gewoon heel worden, dan is hij een stuk beter
Helaas is het voor merchandise voordelig als hij face is maar echt goed voor Cena is het niet
Cena moet gewoon ge-released worden, dan zijn de echte worstelfans blij . Hij doet het alleen goed bij van die wannabe-gangsta pubers en gefrustreerde vrouwen, die schijnen idd al die bagger merchandise te kopen.
En of ie nou heel of face is, feit blijft dat hij technisch gezien een hele middelmatige worstelaar is. Er zijn op RAW veel betere worstelaars die de wwe championship verdienen.
Denk alleen al aan Shelton Benjamin, Rob van Dam en bijvoorbeeld Kane. Waarom krijgt hij geen title shot? En anders moet Benoit bij de draft lottery maar terug naar RAW gaan en Cena slopen met de crippler of de sharpshooter
pi_36727446
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:41 schreef Magneet het volgende:
Kennedy gaat in het verhaal op SD niet meer voorkomen ben ik bang, ze laten hem ook al niet meer op tv zien sinds ze finlay hebben.
Pure bullshit dit. Het schijnt dat Vince himself een hele grote fan is van Kennedy en al lang voor zijn blessure Kennedy een title shot op Mania wilde geven (hij heeft alleen niet gezegd voor welke belt).
En als Vince weg van je is, dan komt het wel goed met je carriere. Hij (Kennedy) was dit weekend ook tijdens de wrestlemania festivities betrokken en maakt regelmatig een entree bij house shows. creative heeft op dit moment gewoon niks voor hem.
Tis toch net als met Batista? die komt twee keer op een PPV ff langs, maar verder zie je hem ook niet. en denk maar niet dat hij nu zomaar aan de kant gezet wordt.
Een andere worstelaar van Smackdown die je in de gaten moet houden is Paul Burchill.
Ok, z'n gimmick is triest, maar hij kan wel worstelen. Hij heeft zelfs van Vince persoonlijk een contract gekregen, na 1 try-out toen wwe in Engeland was!
Pirate gimmick is hopelijk alleen om hem onder de aandacht van de fans te brengen (hij krijgt pops als ie op komt, dus wat dat betreft zit het wel goed), daar moet ie gewoon weer als Paul Burchill worstelen.
Voor de sceptici onder jullie; hier is een link naar een burchill homepage waar je wat "monster moments" van hem uit zijn FWA tijd kan bekijken. zitten echte zieke moves tussen beter mag hij dat ook eens op SD! laten zien.

http://www.paulburchill.co.uk/home/downloads

[ Bericht 4% gewijzigd door Big_Poppa op 07-04-2006 01:01:53 ]
pi_36727594

Zo ongeloofwaardig dat Rey Mysterio een WHC wint..........

wou je dat ontkennen dan? Mysterio is een veredelde cruiserweight. maar goed, ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt, getuige de reactie van het publiek op mania.

waarom staat cena je aan? leg me dat ff uit. ik kan namelijk niet bevatten dat iemand voor hem kan juichen. of ben je zelf ook zo'n wannabe neger?

Zo triest dat Carlito en Masters verliezen (ook al was het voor de feud) en dat the spirit squad
vervolgens een dag daarna winnen.

de fued tussen carlito en masters begon pas na hun match op mania. en ja, het is vrij loos om the spirit squad de belts te laten winnen, temeer omdat er genoeg talent op RAW rondloopt dat je prima kan samenvoegen tot een goed tag team. ik las dat dupree weer zo goed als hersteld is van zijn rugblessure; dus hij en conway kunnen wat mij betreft weer als la resistance gaan taggen.

Zo triest dat ze een pillow fight match tussen 2 main-events in doen.
mij hoor je niet klagen over de pillow fight hoor (candice )

ik zeg niet dat hij niet geschorst had moeten worden. als hij zich misdragen heeft, moet hij daar de consequenties van dragen. hij mag blij zijn dat hij niet een soort zelfde straf als shelton krijgt (big momma angle). maar hij is wel een van de namen die mensen naar smackdown lokt, ik ben benieuwd hoe ze hem story-wise smackdown uitschrijven tot het einde van z'n schorsing.
pi_36728182
ik vind die piraten gimmick wel geinig eigenlijk
zeker dat muziekje is erg geslaagd.
  vrijdag 7 april 2006 @ 02:46:33 #228
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36728614
Mickie James

the Boogeyman, whehehe, geweldig.
A.M.A.B
pi_36740372
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 02:46 schreef Cart_man het volgende:
Mickie James

the Boogeyman, whehehe, geweldig.
tja boogeyman. leuke gimmick, matige worstelaar.

micki james

vrijdag 7 april 2006 @ 15:30:24 #230
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_36740455
boogeyman is met Eugene 1 van de beste gimmicks van de laatste jaren maar ik denk dat Nick Dinsmore de betere moves heeft van de twee
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:34:37 #231
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36740573
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:28 schreef Big_Poppa het volgende:

[..]

tja boogeyman. leuke gimmick, matige worstelaar.

micki james

[afbeelding]
Nice die micki james
Alleen die naam Micki
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:15:10 #232
43311 jozef444
pi_36747260
Burchill zen gimmick, mja ik kan er eigenlijk wel om lachen en hij kan er veel bekendheid mee krijgen + dat zen moves erg goed zijn .

Boogeyman mjah, als ie nou nog kon worstelen gimmickwise mjeh niet echt onaardig , eugene kan ik al lang de lol niet meer van inzien, maar dat ligt wschlijk ook weer flink aan creative .

Om t is ff over iets anders te hebben wat denkt men hier van Shelley, Strong en Aries (TNA wrestling).
  vrijdag 7 april 2006 @ 21:00:10 #233
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_36750154
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:15 schreef jozef444 het volgende:
Burchill zen gimmick, mja ik kan er eigenlijk wel om lachen en hij kan er veel bekendheid mee krijgen + dat zen moves erg goed zijn .

Boogeyman mjah, als ie nou nog kon worstelen gimmickwise mjeh niet echt onaardig , eugene kan ik al lang de lol niet meer van inzien, maar dat ligt wschlijk ook weer flink aan creative .

Om t is ff over iets anders te hebben wat denkt men hier van Shelley, Strong en Aries (TNA wrestling).
Burchill is wel een goede worstelaar, kan ook ver komen. Die gimmick is vooral gedaan om in te springen op de komende hype rondom de nieuwe Pirates-film.

Boogeyman. Gimmick vind ik zuigen, hij kan niet worstelen en dat met die wormen heb je 2x wel gezien. Het begint een herhaling van zetten te worden. Boogeyman is een 16x-speed vooruitspoelmoment voor mij.

TNA volg ik niet echt. Heb Aries wel een paar keer in actie gezien en was wel onder de indruk. Ik kijk tegenwoordig vaker naar UFC.
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:49:51 #234
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36753549
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 01:00 schreef Big_Poppa het volgende:

waarom staat cena je aan? leg me dat ff uit. ik kan namelijk niet bevatten dat iemand voor hem kan juichen. of ben je zelf ook zo'n wannabe neger?

De feud met The Big Show voor the US title vond ik erg leuk, de feud met JBL dat resulteerde in een I Quit Match was erg aangenaam. Helaas heeft hij maar een beperking in wrestlingmoves, en heeft hij een gigantisch idiote belt, maar dat wordt overduidelijk goedgemaakt door zijn werk aan de microfoon.

Ja hij heeft de title te lang, en anderen verdienen het veel meer...
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:28:38 #235
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36757135
Waar zijn The Rock en Stone cold gebleven eigenlijk
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:37:28 #236
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36757249
The Rock is naar Hollywood, Stone Cold mag/kan van de dokter niet meer full-time worstelen (iets met zn nek dacht ik) en dus komt ie af en toe nog langs om iemand een Stunner te geven en that's it ...
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:38:31 #237
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36757264
Jammer echt jammer vooral voor Stone Cold, kon altijd wel genieten van dat agressieve gedrag
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:48:54 #238
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36757397
Beer Bash, Beer Bash My Gaaaaaaaawd
pi_36812359
23 april SMackdown in Keulen

Legend Killer rules
pi_36812381

Zo zou het eigenlijk moeten zijn
  maandag 10 april 2006 @ 10:00:03 #241
43311 jozef444
pi_36814539
Mja, alleen zal Orton der wel niet bij zijn , moet nog zien of ie maar 60 dagen geschorst gaat worden ik gok op langer.
  maandag 10 april 2006 @ 10:02:19 #242
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_36814598
Wat heeft die penis nou eigenlijk gedaan? Ik las iets van dat hij Stephanie McMahon heeft proberen te versieren ofzo?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 10 april 2006 @ 10:05:10 #243
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_36814672
Lees de nieuwsberichten maar, ik gok dat hij de diva's te veel lastig heeft gevallen en dat hij drugs heeft gebruikt
  maandag 10 april 2006 @ 10:06:29 #244
43311 jozef444
pi_36814703
Laatste berichten zijn dat het schijnbaar zo ernstig was dat als ie geen main eventer zou zijn geweest dat ie zou zijn ontslagen .
  maandag 10 april 2006 @ 11:03:18 #245
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_36815912
quote:
Main-event WWE SmackDown! wrestler Randy Orton was suspended indefinitely by WWE (with a sixty day minimum) this past week following a major incident that only worsened his already poor backstage reputation.

According to the Wrestling-Observer Newsletter, the final incident occurred at some point in Chicago?it is being called a "near disaster," and the feeling is that if Orton were not a top name, he would have been fired for his actions.

But by no means was this an isolated incident. It was Orton's behavior that initially prompted WWE management to give Kurt Angle the title vacated by Batista.

And, while Orton avoided a suspension due to being booked for the WrestleMania main-event, an incident after No Way Out forced WWE to nix giving him the title at the 'Mania pay-per-view.

These individual incidents only increased management's disapproval of Orton's behavior; he was specifically notorious for disrepecting female WWE workers.

Although the feeling is that by posting news of his suspension, WWE is practically confirming Randy Orton will come back, other insiders are not so sure that is the case and are even less sure that it will be in sixty days. There is already feeling within WWE that SmackDown! needs to create a new top heel; a returning Ken Kennedy could receive the chance to fill that slot.
Dan waren het toch geen pity-wins voor Mysterio . En dan hebben ze nog snel een story-line change doorgevoerd. King of the Ring tournament is dan ook een uitstekende manier om een nieuwe heel te pushen. Het blijft dom van Orton om zich zo te misdragen. Hopelijk ziet hij nu in dat hij echt te ver is gegaan en gaat hij zijn gedrag verbeteren en zijn moveset uitbreiden.

Ken Kennedy als top heel zou wel zijn, maar is dat niet een beetje vroeg?
  maandag 10 april 2006 @ 11:08:37 #246
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_36816040
is mss wel vroeg ja maar ik denk dat hij het wel kan
  maandag 10 april 2006 @ 11:36:39 #247
43311 jozef444
pi_36816794
zou mooi zijn voor kennedy maar oppassen dat je daar dan ook niet zo'n orton id krijgt omdat ie snel gepusht gaat worden
pi_36818728
Kennedy is, nu hij geblesseerd is,zich tijdens backtage segments steeds meer gaan profileren als face.
de laatste keer dat ie echt heat krijg van het publiek was toen hij zijn kennedy shirts kwam promoten en vroeg: who wants a mr kennedy t-shirt? do you want one? well, if you want a authentic miisssterrrr Kennedy shirt, go to wwe.com and (mass booo) ...
heerlijk! ik hoop dat kennedy snel terug is.

net dit nog gelezen op het net:

An incident involving John Cena took place at the O'Hare Airport in Chicago, Illinois on Tuesday morning. The following information came from two sources from the O'Hare Airport. One source is a person's eye witness account of the incident. The other source is from written documentation of the incident. Here is an eyewitness report in regards to situation at hand...

"John Cena was at O'Hare Airport in Chicago on Tuesday morning to get a flight to Tampa. He arrived too late to check in his bag for the flight and was informed by the ticket agents that his bag wouldn't be able to make it. Cena started swearing at the agents and gave them the finger before leaving his bag and departing for the gate, despite knowing his bag wouldn't make the flight. The gate was called and told to not let him to board. Cena returned to the ticket desk and saying "f*** you" repeatedly to the agents present, and he was told to stop using profanity. A manager came to the desk and again told him to stop using profanity. He was rebooked on a later flight.

Apparently, this incident caused a big scene at the airport, and it could have much worse than it actually was. In situations such as this one, the customer is not allowed to the fly on his or her original flight. Customers that are abusive to airline staff usually have the police stationed at the airport, called in. A WWE representative personally called the O'Hare airline to apologize for Cena's disruptive behavior. Also, the source was told that if Cena ever misbehaves at the O'Hare airline ever again, he will be denied boarding on the flight and he will have to find another airline in which to fly on.

ben benieuwd hoe cena gestraft gaat worden door wwe

[ Bericht 65% gewijzigd door Big_Poppa op 10-04-2006 12:48:39 ]
pi_36820021
Jammer.. als Orton zich een beetje had gedragen dan was hij nu kampioen geweest.
  maandag 10 april 2006 @ 13:26:26 #250
43311 jozef444
pi_36820186
Mwéh laat m maar jobben tegen trips alles beter dan cena als champ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')