ik wil ook bestellen, maar wat zijn goede plaatsen. ik kan nu kaarten krijgen voor de parterre in vak M, maar dat is aan de achterkant van de ring entrance.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb een kaartje
Ringside bij de entrance nog wel![]()
gelukkig geen spoilers haha, was even vergeten dat er iets tussen kon staanquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:33 schreef beelz het volgende:
Pfff gisteren Armageddon gekeken... Wat een enorm slechte PPV was dat zeg. Ik heb geen idee welke drugs het creatieve team van de WWE gebruiken maar als dit zo door gaat dan stop ik met WWE kijken... Wat een bagger zeg.
Als ik spoiler gebruik ik spoilertags dus wees niet bangquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:52 schreef Evertje het volgende:
[..]
gelukkig geen spoilers haha, was even vergeten dat er iets tussen kon staan
ga hem vanavond kijken, verwachtte er al niet teveel van......
De duurste in Duitsland zijn meestel rond de 100 euro (dit 2 x gedaan) Dit jaar naar Hamburg geweest, vorig jaar Oberhausen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Kaartjes voor RAW in Duitsland waren geloof ik vanaf 80 euro dus zal ook wel weer zoiets zijn neem ik aan.
Samoa Joequote:Op maandag 2 januari 2006 23:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Het is hier stil.
Dan maar even een plaatje van mijn nieuwe wrestling held om het topic wat op te vrolijken:
[afbeelding]
eurosport? daar kijk ik het echt niet meer, storylines en promos knippen ze deruit en het commentaar is nog 100 x zo erg als The Coachquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef Mr_Brownstone het volgende:
In de Veronica tvgids staat dat vrijdag om 19.00 TNA Impact komt, maar de vrijdag daarop niet
100x doe maar 1000x zo ergquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
eurosport? daar kijk ik het echt niet meer, storylines en promos knippen ze deruit en het commentaar is nog 100 x zo erg als The Coach
zat er wel in als je alles een beetje volgdequote:Juventud released
World Wrestling Entertainment and Juventud have come to terms on a release from his contract. WWE wishes Juventud the best in all future endeavors.
om vervolgens waarschijnlijk zijn arm te breken in OVWquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:25 schreef Evertje het volgende:
opeens kwam kid kash binnenstormen op de vrijdag om de zondag daarna in de ppv de titel te pakken
zonder verhaallijn niks, typisch WWE
ernstig gekneusd lees ik ergens andersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
om vervolgens waarschijnlijk zijn arm te breken in OVW
quote:The following has been placed on WWE.com:
World Wrestling Entertainment and Juventud have come to terms on a release from his contract. WWE wishes Juventud the best in all future endeavors.
The release was expected for awhile due to Juventud's often out-of-control behavior. Juvi has always been known as a rebel and while he wasn't as bad as in the past while with WWE, he was not a model employee. Juvi often did not listen to what the WWE road agents told him about his moves and style and did what he wanted to do in the ring. Many of his friends were disappointed to see him blow his shot in WWE, especially that he is older now. Super Crazy and Psicosis, fearing that his behavior would rub off on them, asked WWE management to be separated from him on air.
Most feel that Juvi's behavior has cost him stardom as he was considered to be a far better wrestler than Rey Mysterio in the early 90s. In WCW, he became infamous after he danced naked in an Australia hotel hallway while high on drugs.
It appears that he had been warned by management several times about his behavior, so much that Psicosis and Super Crazy distanced themselves and refused to travel with him. What seemed to cause the release is that Juvi and Kid Kash went over their scheduled match time by several minutes on Tuesday's Smackdown tapings.
Ik vind dat hij te vaak speelt alsof hij echt pijn heeft. Enige keer dat dat echt goed lukte was met dat hersenschudding verhaal bij Triple H toen. Verder is het altijd ietwat overdreven. Behalve dat vind ik dat hij vaak goede matches heeft. Zeker de laatste match met Benoit vond ik leuk om te kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef Magneet het volgende:
Ik vind Orton redelijk waardeloos, inring skills zijn niet echt super, alleen zijn mic work is wel aardig.
Zou leuk zijn als hij de Muscle-buster op Batista uitvoert ofzoquote:
daar zijn het heels voor, werkt dus goed aangezien jij ze irri vindquote:Op maandag 9 januari 2006 10:03 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij de Muscle-buster op Batista uitvoert ofzo
nya, ben denk ik toch meer voor Team3D aka The Dudley Boyz :3
AMW moet hun Freaking titles eens wijtraken, ik vind ze irritant >_<
Ik denk dat mensen als Samoa Joe, Christopher Daniels en Aj Styles lang zo goed niet tot hun recht komen bij WWE dan bij TNA. Bij WWE zouden ze veel minder moves mogen gebruiken omdat ze gevaarlijker zijn dan de standaard WWE moves. TNA laat hun daar veel meer ruimte in.quote:
daarbij wordt de snelheid er bij de WWE gigantisch uitgehaaldquote:Op maandag 9 januari 2006 12:23 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen als Samoa Joe, Christopher Daniels en Aj Styles lang zo goed niet tot hun recht komen bij WWE dan bij TNA. Bij WWE zouden ze veel minder moves mogen gebruiken omdat ze gevaarlijker zijn dan de standaard WWE moves. TNA laat hun daar veel meer ruimte in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden we er van?Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.antwoord op hierbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ff spoiler, voor diegene die de laatste dagen verstoken zijn van wrestling nieuws;antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden we er van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef Magneet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef PirE het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:51 schreef Paxlie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De man hierboven zou als het goed is voorlopig in dezelfde plaats geholpen worden als HHH aan zijn blessure, met goede inzet (zie HHH) komt hij vast weer boven water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder over Edge. Ik denk wel dat ze de title een tijdje bij hem houden. De build vooraf was lang en hij is een heel die flink wat heat krijgt de laatste tijd.
Nu nog ff Impact kijken en dan ben ik klaar voor de PPV morgen![]()
Ik zie dan liever HHH de titel winnen dan Cena...quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Loyale kerel, al lang bij de WWE. Ben alleen bang dat zn titlerun niet al te lang gaat duren, omdat op WM 22 Cena - HHH het schijnt te worden, en dus raakt Edge em op de Royal Rumble alweer kwijt, naar het schijnt
Ik vond heidenreich wel tofquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://www.wwe.com/inside/news/heidenreichreleased
Dat verklaart waarom Animal de laatste tijd alleen bezig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |