Don't forget The Dicksquote:Op maandag 5 december 2005 15:59 schreef jozef444 het volgende:
Jeez wat zijn ze allemaal wel niet bij WWE aan t doen, blijkbaar hebben ze Cade & murdoch gesplitst en zijn t nu allebei singles wrestlers. Niet dat ik fan van hun tag team was maar elk tag team in WWE is er 1 en t lijkt wel alsof ze ze allemaal weg aan t halen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat na zijn kostelijke rol als getuige....quote:
Tja .... de laatste tijd was het een Japanse jobber geworden, dan ken je net zo goed wegwezen hequote:
Nou ja, ik kom, als ik ga, alleen denk ik, dus lijkt mij wel lachenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef beelz het volgende:
Ik wil ook naar Brussel
Fok wrestling meet?
Kaartjes voor RAW in Duitsland waren geloof ik vanaf 80 euro dus zal ook wel weer zoiets zijn neem ik aan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom, als ik ga, alleen denk ik, dus lijkt mij wel lachen
Hoe duur gaan die kaartjes ongeveer kosten denkt men?
Mijn lokale FRS heeft een heel rek vol met WWE zooi en ze willen ook wel TNA voor me bestellenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:21 schreef jozef444 het volgende:
Ik zag net zowaar bij mijn lokale FRS (klein klotedorp) PPV's van WWE staanSS 2005 wm 21 en ecw ONS, dat ze denken dat dat in ons durp gaat verkopen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
gaat het niet om smackdown?quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:14 schreef MeneerMuis het volgende:
WWE RAW komt in April in Brussel (Revenge tour WrestleMania in Vorst Nationaal) - kaarten zijn volgende week te bestellen:
http://www.vorstnationaal.be/html/home.php.html
Hopelijk is het gewoon uitverkocht en komen ze volgend jaar naar Nederland
Ook eentje voor mij, wat aardigquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:06 schreef Evertje het volgende:
[..]
gaat het niet om smackdown?
probleem wel dat ik dus geen vrienden heb die dezelfde interesse hebben, maar koop denk ik gewoon twee kaartjes.
ik wil ook bestellen, maar wat zijn goede plaatsen. ik kan nu kaarten krijgen voor de parterre in vak M, maar dat is aan de achterkant van de ring entrance.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb een kaartje
Ringside bij de entrance nog wel![]()
gelukkig geen spoilers haha, was even vergeten dat er iets tussen kon staanquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:33 schreef beelz het volgende:
Pfff gisteren Armageddon gekeken... Wat een enorm slechte PPV was dat zeg. Ik heb geen idee welke drugs het creatieve team van de WWE gebruiken maar als dit zo door gaat dan stop ik met WWE kijken... Wat een bagger zeg.
Als ik spoiler gebruik ik spoilertags dus wees niet bangquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:52 schreef Evertje het volgende:
[..]
gelukkig geen spoilers haha, was even vergeten dat er iets tussen kon staan
ga hem vanavond kijken, verwachtte er al niet teveel van......
De duurste in Duitsland zijn meestel rond de 100 euro (dit 2 x gedaan) Dit jaar naar Hamburg geweest, vorig jaar Oberhausen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Kaartjes voor RAW in Duitsland waren geloof ik vanaf 80 euro dus zal ook wel weer zoiets zijn neem ik aan.
Samoa Joequote:Op maandag 2 januari 2006 23:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Het is hier stil.
Dan maar even een plaatje van mijn nieuwe wrestling held om het topic wat op te vrolijken:
[afbeelding]
eurosport? daar kijk ik het echt niet meer, storylines en promos knippen ze deruit en het commentaar is nog 100 x zo erg als The Coachquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef Mr_Brownstone het volgende:
In de Veronica tvgids staat dat vrijdag om 19.00 TNA Impact komt, maar de vrijdag daarop niet
100x doe maar 1000x zo ergquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
eurosport? daar kijk ik het echt niet meer, storylines en promos knippen ze deruit en het commentaar is nog 100 x zo erg als The Coach
zat er wel in als je alles een beetje volgdequote:Juventud released
World Wrestling Entertainment and Juventud have come to terms on a release from his contract. WWE wishes Juventud the best in all future endeavors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |