quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank jullie wel meiden!
purogenolIk kan me voorstellen dat al die hormonen nogal verwarrend zijn voor mensen die niet in de mmm zitten. Na de Synarel moet ik eerst ongesteld worden en daarna begin ik met de hormoonstimulatie (Puregon).
lady-wrb wat leuk dat je even langskomt in dit topicquote:Op woensdag 16 november 2005 06:41 schreef lady-wrb het volgende:
ah, daar ben je!
ik was al een tijdje aan het zoeken hoe het met je ging, maar ik kon het zo snel niet vinden.
veel succes en laten we hopen dat het met kerst inderdaad allemaal goed gaat.
geloof me, in dit geval wil je dat niet weten.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
lady-wrb wat leuk dat je even langskomt in dit topic![]()
De rest van de meiden hier natuurlijk ook weer super van jullie dat jullie zo meelevenAls een post van een of andere mafkees wordt geedit dan ben ik altijd zo benieuwd wat er oorspronkelijk stond
![]()
quote:Oestrogenen
Laten we eerst het misverstand uit de weg ruimen dat oestrogeen één specifiek hormoon is. Oestrogeen is de naam voor een grote groep stoffen met ostrogeenachtige werking. Daar toe behoren: menselijke oestrogenen, dierlijke oestrogenen, synthetisch oestrogeen (niet in de natuur voorkomend), xeno-oestrogenen (milieu oestrogenen, meestal toxines) en plantaardige oestrogenen.
Wat de mens betreft zijn er drie soorten oestrogeen: oestradiol, oestron en oestriol. Oestradiol is veruit het belangrijkste oestrogeen. Oestron is een bijproduct van oestradiol. Oestriol is óók een afvalproduct van oestradiol, maar wordt eigenlijk alleen in grote hoeveelheden geproduceerd in de laatste drie maanden van de zwangerschap. De productie vindt niet door de moeder plaats maar door de bijnieren van de baby.
Jij hoeft dus lekker niet te wachten op de tweedequote:Op zaterdag 26 november 2005 09:23 schreef MeNicole het volgende:
Mijn eerste menstruatie was 30 dagen naar de curretage!! En nu is het wachten op de 2 de![]()
Dan moet dat extra kamertje maar snel gevuld wordenquote:Op zondag 27 november 2005 15:23 schreef minoes_ het volgende:
Mijn ongi is begonnen op de 25e.Ik ga dus morgenmiddag of dinsdagmiddag naar het ziekenhuis om bloed te prikken.Woensdag word wel erg laat,dus dan maar even een dagje eerder mijn bed uit.
En verder eindelijk goed nieuws over iets totaal anders:
We hebben een huis aangeboden gekregen in de plaats waar ik al 5 jaar werk en waar we al 3 jaar op de wachtlijst stondenEnne......er is een kamertje extra
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ben er zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben dus denk ongeveer 4 weken!! Volgende week een afspraak maken bij de vlos en dan horen we het wel!!quote:Op maandag 28 november 2005 14:09 schreef minoes_ het volgende:
Als dat zou kunnen ,MeNicoleAlles goed met jou?Hoever ben je nu?.
Ik ga morgenmiddag te bloedprikken,ga er dus maar eerder mijn mandje voor uit.Brrr.....niet iets waar ik naar uitkijk,maar goed,wat mot,dat mot![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ja, maar alleen voor het basispakket, en daar zit de eerste IVF niet in, toch? Ik weet wel dat er laatst discussie is geweest en de Kamer aan heeft gegeven dat het er weer in moet, maar volgens mij zei de minister dat daar geen geld voor is en dat dat eerst bekeken moet worden, dus ik neem aan dat dat voorlopig niet doorgaat...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:31 schreef texelonia het volgende:
Er zijn wel steeds reclames op tv dat met die nieuwe basisverzekering een nieuwe verzekeraar je moet accepteren toch?
Logisch hoor. Het zit verdomme ook nooit 's een keertje mee. Ik zou er ook moedeloos van worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Sorry meiden ik kan vandaag niet jompelen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
En alsof de duvel ermee speelt... ik ben gisteravond ongesteld geworden![]()
Niet te geloven...quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
En alsof de duvel ermee speelt... ik ben gisteravond ongesteld geworden![]()
En voor een goedkopere verzekering kun je ook hier eens kijken http://nationalacademic.nl/verz_2006/index2.htm.quote:Nadat een of meerdere kinderen, die tijdens de looptijd van de verzekering wettig zijn geadopteerd, bij ons zijn ingeschreven op de Beter Af Polis, krijgt u van ons een uitkering.
* 1 ster geen dekking
* 2 sterren ¤ 1.200,- per adoptie, maximaal 1x per kalenderjaar
* 3 sterren ¤ 1.500,- per adoptie, maximaal 1x per kalenderjaar
* 4 sterren ¤ 1.500,- per adoptie, maximaal 1x per kalenderjaar
http://zelfservice.zilverenkruis.nl/direct.asp?ug=20
quote:Op maandag 12 december 2005 09:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Toen zei Slaapvriendje dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken omdat ze toch in een doos zitten.
Noem het maar gewoon SM hoor kleintjequote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef Kleintje het volgende:
slaapmeisje... dat is leedvermaak.
Sadomasochisme (fuck, hoe schrijf je dat eigenlijk???)
Ons lekker verkneukelen op het feit dat jij pijn hebt
Dat gunnen we je! (en dat je zwanger wordt gunnen we je nog veel meer!)
Daar ben ik dus ook benieuwd naar.quote:Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Even een vraagje. Hoe lang na de punctie worden de eitjes weer teruggeplaatst?
zo schudt je ze veel te veel door elkaar johquote:Op maandag 12 december 2005 20:37 schreef Lois het volgende:
Dit red ik niet met gewone jompelmeisjes hoor, dit moet echt zo: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
*****jompelmeisjes in een doosje zoekt****quote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef Belana het volgende:
[..]
zo schudt je ze veel te veel door elkaar joh
zijn je eitjes geradenquote:Op maandag 12 december 2005 14:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ga echt voor die award van meest memorabele zwangerschap van 2006
Ik ga slapen. Ik wil dromenquote:Op maandag 12 december 2005 22:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ben een beetje hyper geloof ik, dus ik ga nu toch echt proberen te slapen en mooie dromen dromen
Nou bezig..bezig...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:26 schreef Bolletje... het volgende:
ET ik begreep dat jullie ook weer "bezig" zijn, super joh, zet hem op!!!*bollie duimt*
En voor de rest natuurlijk ook, heel veel succes dames!!!
'Even een snelle controlle'quote:Op woensdag 14 december 2005 13:36 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Hij's fijn Swets.
Was dit al weer om in te leveren of was dit nou die test die nog moest?
Ja, een uitgebreide check zou pas op 14 Januari ofzo mogelijk zijn. Met een beetje mazzel hebben we dan de punctie al achter de rugquote:Op woensdag 14 december 2005 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Dat schiet ook niet echt op nee. Zat net nog even terug te lezen en zag dat ze deze eerst veel later pas wilden plannen. Dat zou helemaal onzin zijn gezien het feit dat de uitkomst toch wel zo goed als vast ligt...
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:47 schreef Kleintje het volgende:
Swets, kreeg je er wel lekkere p0rn bij of moest je het alleen maar met je fantasie doen?
en mijn handenquote:
Neuh, dijkzicht is redelijk dichtbij. MAAR... het is wel midden in Rotterdam. Afgelopen week hebben we over een stukje wat je normaal in een kwartier rijdt meer dan een uur gedaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:35 schreef Xanthe het volgende:
Swets en E.T. wonen jullie dan een eindje van het ziekenhuis af? Wij , naja hubbie, mag het gewoon thuis in een potje doen. En dan is het nog een half uur rijden naar het ziekenhuis.
(Volgens mij hebben ze bij ons in het ziekenhuis niet eens een kamertje voor dit soort zaken)
Jawel mijn man. Die deed het de vorige keer ook. Maar deze keer had ik gezworen het zelf te doen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef bixister het volgende:
xanthe, kan niemand je helpen bij 't spuiten?
Hahahaha! Ik durf niet eens te kijken bij het prikken :p Zul je zien dat ik dan in mijn vinger prikquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe waarom vraag je niet of je over mag stappen op de Puregon? Dit wordt wel direct volledig vergoed en is ook een follikelstimulerend hormoon, maar zit al kant en klaar in een ampul die je in een prikpen stopt. Er zitten hele fijne, kleine en vooral superdunne naaldjes bij en dat maakt het prikken een stuk makkelijker. Als ik het goed begrijp dan prikt je vriend jou nu toch?
Het is echt die allereerste keer dat je zelf in je buik prikt wat eng is, daarna is die angst echt heel gauw over. Misschien een tip om het makkelijker te maken: pak een stuk vel links of rechts van je navel en knijp daar zo hard in dat je dat je vel echt helemaal strak staat en je die naald niet meer voelt. Je hebt dan meer pijn van het knijpen dan van het prikken
Merk nu pas hoe hyper (van de zenuwen en onzekerheid) ik word hiervan...quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef Belana het volgende:
spannend Xanthe!
Gaat ineens ook zoveel sneller dan "gepland" (lees gedacht). Spiraaltje verwijderen , stoppen met medicatie (moest voordat we konden beginnen en dat was ook geen probleem maar ben dr alleen goed ziek van geweest , ach t was voor het goede doel) , stoppen met de medicatie ging al heel snel en dan onverwachts veel te vroeg ongesteld worden...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:29 schreef dutchie het volgende:
Xanthe, wat komt het ineens dichtbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |