abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32696318
Er zijn wel steeds reclames op tv dat met die nieuwe basisverzekering een nieuwe verzekeraar je moet accepteren toch?
Maar dat gaat dan neem ik aan wel 'pas' vanaf 1 januari 2006 in, weet niet of dat al te laat is...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 14:42:53 #52
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32696623
minoes wat balen zeg die uitslag dus jullie zijn toch serieus van plan om voor IVF te gaan? Ik zou echt niet weten wat voor verzekering je dan het beste kunt nemen. Ik blijf in ieder geval bij mijn huidige verzekeraar (Agis, comfort polis).
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 14:47:39 #53
43556 miss_dynastie
pi_32696763
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:31 schreef texelonia het volgende:
Er zijn wel steeds reclames op tv dat met die nieuwe basisverzekering een nieuwe verzekeraar je moet accepteren toch?
Ja, maar alleen voor het basispakket, en daar zit de eerste IVF niet in, toch? Ik weet wel dat er laatst discussie is geweest en de Kamer aan heeft gegeven dat het er weer in moet, maar volgens mij zei de minister dat daar geen geld voor is en dat dat eerst bekeken moet worden, dus ik neem aan dat dat voorlopig niet doorgaat...
  woensdag 30 november 2005 @ 14:53:42 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32696929
minoes, wat balen zeg

De eerste ivf zit niet in het basispakket vanaf 1-1-2006. die moet je dus uit een aanvullend pakket halen...Maar.. meestal zit die alleen in het meest uitgebreide pakket, en de meeste verzekeraars die ik heb gezien willen nou juist voor de meest uitgebreide aanvulling wel een medische acceptatie. En op de vragenlijst staat dan 'verwacht u ivf in de komende 2 jaar'. Grote kans dat ze dan de polis aanbieden maar dat ivf uitgesloten wordt.

Ik blijf daarom ook maar lekker waar ik zit... die moet me accepteren met dezelfde dekking als nu (en daar wordt de 1e ivf vergoedt)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 30 november 2005 @ 14:54:35 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32696952
Volgens mij is het idd zoals miss_D zegt.
En met je huidige geschiedenis van het onderzoekstraject zal een andere verzekeraar die wel de eerste IVF vergoed in een aanvullend pakket je niet snel aannemen gok ik.

Ik kom er verder nooit, maar mss kunnen mensen op Freya je sneller of duidelijker antwoord geven op deze vraag.
  woensdag 30 november 2005 @ 15:00:43 #56
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_32697129
Op www.trosradar.nl kan je verzekeringen met elkaar vergelijken. Hier kan je dus ook zien wie wat voor hoeveel procent vergoed en of je meteen geaccepteerd wordt. Hopelijk heb je er wat aan! Voor iedereen hier; veel succes!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 30 november 2005 @ 15:15:36 #57
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32697578
Normaal wel ja, maar is het niet zo dat sommige verzekeringen moeilijk gaan doen als verzekerde al een medische verleden heeft in het recente verleden? Staat me zoiets van bij.

Ik kan me nog zo'n vraag herinneren toen ik (intern zelfs) van het ene pakket overschakelde naar een ander pakket. Iets als: "Verwacht u binnen nu en een 1/2 jaar iets medisch?" Is niet de exacte vraag hoor, maar iets van die strekking.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32697625
Hallo meiden,

Jullie kennen mij niet waarschijnlijk maar ik lees regelmatig mee met jullie (ik zit zelf ook in de mmm) Ik lees zojuist het bericht van minoes en over een verhoogd fsh ben ik een topic op een ander forum tegengekomen ik weet niet of je er wat aan hebt en of ik linkjes mag doorsturen ? maar het is de moeite waard om het eens te lezen.

http://www.zappybaby.be/f(...)67790/StartRow/1.cfm

Groetjes Daantje
pi_32721590
veel verzekeraars bieden nu ook aan iedereen te accepteren voor aanvullende pakketten. Ik zit nu zelf bij SIZ, daar heb ik het meest aanvullende pakket, daar zit ook 1e ivf bij maar ook orthopedische hulp volgens mij, t gaat me per 1 januari alleen wel 113,- per maand kosten. Ik ga dus wel even zoeken naar een goedkopere.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2005 @ 08:41:29 #60
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32747458
Ik kan die award nu wel heel goed gebruiken vanmorgen (cyclusdag 41) heb ik een test gedaan die negatief was. Een IVF poging nog voor de kerst kan ik nu wel op mijn buik schrijven. Mijn lichaam is het blijkbaar weer helemaal kwijt. Net wanneer je op je ongesteldheid zit te wachten om te kunnen beginnen met de hormoonstimulatie, blijven die weer uit.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_32747565
Slaapmeisje
Ik lees en leef nog steeds ontzettend met je mee en hoop dat de ivf poging niet al te lang meer op zich hoeft te laten wachten
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2005 @ 08:55:36 #62
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32747585
Het is een beste domper want ik begon zo langzamerhand echt hoop te krijgen dat wonderen toch nog bestaan. Het is toch wat dat ik al sinds september bezig ben om de 1e IVF te doen. Twee maanden geleden was ie afgeblazen en is daar IUI nummer 7 voor in de plaats gekomen en nu wordt ik maar niet ongesteld..... bah!
pi_32747731
Slaapmeisje toch Verdorie nog 's aan toe zeg. Hopelijk vindt je lichaam snel de weg weer terug!
Is het nou helemaal betoeterd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:11:48 #64
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32747804
He shit, Slaapmeis.
Ik hoop ook wat snoop zegt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:49:32 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_32748428
k*t, bah, shit, GRMBL

slaapmeisje ik hoop dat ze snel komen, die duivels...
stormy waters...
sailin'
pi_32748847
Bij deze roep ik mij duivels op en ik stuur ze naar jou toe, ok???
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2005 @ 10:15:10 #67
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32748858
Is goed Ticootje, ik wil ze graag van je overnemen!
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:19:31 #68
593 sjak
Juffie Bloem
pi_32748922
Sterkte slaapmeisje!
Lekker douchen!
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:36:31 #69
1087 Merisse
broddeltante
pi_32749258
Slaapmeisje, potdomme
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2005 @ 11:37:40 #70
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32750626
Ik heb een uurtje geleden gebeld naar het ziekenhuis om advies te krijgen. We zouden oorspronkelijk vandaag beginnen met de hormoonstimulatie voor de IVF. Doordat ik nu al 10 dagen overtijd ben gaat dat dus niet meer lukken. Het ziekenhuis is in de week tussen kerst en oud/nieuw gesloten. Besloten is dat ik doorga met de neusspray (downstimulatie) t/m einde van het jaar. Als ik ongesteld ben dan moet ik wel even bellen zodat er een nieuwe datum voor de punctie in januari kan worden afgesproken. Tegenslag op tegenslag dus in dit geval. Het wordt me ook niet makkelijk gemaakt zeg
pi_32750955
Slaapmeisje, ik durf het bijna niet te vragen want misschien is het wel een domme gedachte. Maar kan je niet toevallig spontaan zwanger zijn? Of werkt dat niet zo als je met dat hormonen gedoe bezig bent?
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:54:20 #72
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_32751076

Misschien helpt het toch om te jompelen? Ik wil het zo graag.
Proberen...?

Vanonder blad’ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-‘t geval?

Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!

Lief Slaapmeisje, eerlijk is anders.
En zelfs ik moest moeite doen mijn jompelhandjes omhoog te krijgen, nu alweer. Alweer de moed oppakken, alweer proberen te hopen. Als dat voor een simpel Jompelmeisje al zwaar is, hoe is dat dan voor jullie?
Maar weet je? Voor jou doe ik toch graag dit dansje-van-hoop, met de armen fier gestrekt omhoog en de beentjes hoogzwiepend in de lucht. De rest doet vast mee. Al is het maar om toch iets te kunnen doen.

...jompel ik tevoorschijn!
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2005 @ 12:07:29 #73
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32751425
Jompelmeisje ik heb de tranen in mijn ogen staan. Ik dacht dat ik er niet meer om kon huilen. Ook vanmorgen na die negatieve zwangerschapstest kwamen geen waterlanders meer. Maar van lieve woorden wordt ik weemoedig.

snoops ik heb dat vanmorgen nog aan de arts gevraagd, maar een negatieve zw.test zegt volgens haar genoeg. Mocht ik rond 19 december nog niet ongesteld zijn dan moest ik maar weer bellen. Ondertussen dus door met die hormonenneusspray. Mocht er al een klein Slaapkindje in de buik zitten dan gaat die het zowieso niet redden met al die downregulerende hormonen. Net nog in mijn agenda gekeken want deze situatie kwam me bekend voor. In juli heb ik (na de 6e IUI) hetzelfde gehad. Op cyclusdag 39 een negatieve test, op dag 49 een echo waar niets op te zien was en op dag 50 uiteindelijk ongesteld.
pi_32752307
Gatverdarrie Slaapmeisje
pi_32754094
het was toch een hele domme opmerking want je hebt een test gedaan en daar heb ik overheen gelezen ben ik bang. Excuus.
Maarrrrr, ik jompel keihard mee met het allerliefste Jompelmeisje
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:10:49 #76
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32754255
Naaaaah Slaapmeisje, wat is dit nou weer?
Als jij de hoop opgeeft, dan is er toch eigenlijk niks meer? Kop op hoor! Als het Jompelmeisje het te zwaar heeft neem ik het met alle liefde over.

Het moet, het gaat en zal gebeuren!

Als je hier naast me zat had je een ontzettende dikke knuffel van me gehad.
pi_32754607
Ook ik jompel mee voor je...

En verder is het gewoon wat Belana al zegt: k*t enzo...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2005 @ 14:26:04 #78
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32754711
Sorry meiden ik kan vandaag niet jompelen. Ik moet dit nieuws echt even verwerken. Morgen zal ik er vast wel weer wat positiever tegenover staan, maar nu gewoon even niet. Wel lief van jullie hoor!
pi_32754845
Slaapmeisje

Verder weet ik helaas niks te zeggen...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_32755629
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
Sorry meiden ik kan vandaag niet jompelen.
Logisch hoor. Het zit verdomme ook nooit 's een keertje mee. Ik zou er ook moedeloos van worden.
  zaterdag 3 december 2005 @ 06:24:23 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_32774330
Ik zit hier gewoon te huilen, ik vind het zo erg. Lief slaapmeisje, ik hoop dat je de moed en de kracht weer kan vinden, ik stuur je een heleboel in gedachten. sjees, wat is het oneerlijk.
stormy waters...
sailin'
pi_32774697
ow....
Dit is zo oneerlijk.
Sterkte lief Slaapmeisje!
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 3 december 2005 @ 12:20:11 #83
95752 crew  Chell
Kluns
pi_32777455
Verdorie Slaapmeisje! Waarom zit het nou gewoon niet eens meee!
IVF is geen wondermidde natuurlijkl, maar het zou zo fijn zijn als je er gewoon in ieder geval aan kunt beginnen!

Heel veel sterkte Slaapmeisje.
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:24:27 #84
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32777548
Slaapmeisje. Ik kan me voorstellen dat jompelen op dit moment het laatste is waar je aan kunt denken... Ik leef met je mee en hoop dat de volgende ronde nu eens alles meezit. Kin omhoog, borst vooruit, zo te lezen hier ben je een grote doorzetter. Maar ik scheld even met je mee op dit moment. Lekker poeh! Heel, heel veel succes!!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2005 @ 12:44:21 #85
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32778023
En alsof de duvel ermee speelt... ik ben gisteravond ongesteld geworden
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:47:46 #86
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_32778082
Slaapmeiske... en voor je laatste berichtje een
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_32778276
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
en nu?
pi_32778461
Slaapmeisje

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2005 @ 13:07:37 #89
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32778487
Volgens mij gaan we het niet meer redden om deze maand nog met de stimulatiehormonen te beginnen, maar ik ga het wel vragen aan het ziekenhuis maandag. Stel dat ik het nog net zou redden om vlak voor de kerst een punctie te ondergaan, stel dat mijn lichaam meewerkt, stel dat ik genoeg follikels kan produceren voor een punctie... een heleboel mitsen en maren dus. Wie weet, ik hoor het in ieder geval maandag
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:19:23 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32778714
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Niet te geloven...
Nou ja goed. Iig zijn ze er nu. Nu maar hopen dat het een en ander netjes in het gareel blijft lopen en dat je gewoon met de behandeling kan gaan starten.
Alleen die klote kerstvakantie...
pi_32779698
Dat is inderdaad minder, die kerstvakantie. Je bent nu net met iets bezig. Is er geen mogelijkheid dat je daarvoor bij een ander ziekenhuis in de buurt terecht kan als het net op dat tijdstip is?

Fijn in ieder geval dat je lijf geluisterd heeft naar de jompels!
  zaterdag 3 december 2005 @ 15:34:07 #92
1087 Merisse
broddeltante
pi_32781582
Vandaag ben ik ongesteld geworden op cyclusdag 17 (dus cyclus van 16 dagen). In de afgelopen 3 jaar is mijn cyclus altijd tussen de 25-30 dagen geweest, meestal 26/27 dagen met de ovulatie meestal op dag 14. We hebben het van de week nog gedaan 's ochtends op cd 14. Diezelfde avond kreeg ik buikpijn en de afgelopen dagen hebben mijn borsten pijn gedaan.
Zou dit weer een miskraam kunnen zijn, weet iemand dat? zie ik spoken? ben ik gek aan 't worden? zit ik in de overgang? hellup!
  zaterdag 3 december 2005 @ 16:45:19 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32783178
Een miskraam lijkt me heel sterk al na 2 dagen. Vreemd hoor dit.
Mss toch een afspraak maken bij de HA voor wat testjes? Zoals bijvoorbeeld naar Minoes om te kunnen zien hoe het er voor staat met je hormoonhuishouding?
  zaterdag 3 december 2005 @ 16:58:03 #94
1087 Merisse
broddeltante
pi_32783516
Misschien moet ik toch maar een menopauze thuistest kopen dan weet ik meteen waar ik aan toe ben voor 15 euro. Ik vind dit alleen zo raar omdat ik al drie jaar een regelmatige cyclus heb.
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:40:07 #95
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32793315
Slaapmeis, ik weet ook wel dat al dat gejompel op dit moment even helemaal niet helpt. Maar ik wilde niet meegaan in een neerwaarste spiraal. Want hoe idioot ook misschien, ik gelóóf er gewoon nog in. Net wat ik al zei: Het moet, het gaat en het zal gebeuren! Potdomme!
Even zonder jompels, maar ik geloof gewoon niet dat al die tegenslagen je voorbereiden op de grootste teleurstelling. Noem me maar een ontzettende idiote niet realistische positivo, maar als iemand zoveel tegenslagen te verduren krijgt dan moet zij daar toch op een of andere manier grandioos voor beloond worden?
Dát geloof ik echt. En dat geldt voor jou en ook voor anderen die zoveel tegenslagen meemaken. Daarnaast bewijs jij keer op keer: Het zijn sterke schouders die....
Lieve Slaapmensjes dikke vette
En ook voor Merisse en alle andere meiden die teleurstelling op teleurstelling te verduren krijgen dikke dikke
pi_32796524
Dutchie,bedankt voor de

Merisse,ik zou een bloedtest laten doen in het ziekenhuis en dan je LH , je FSH en je oestradiol laten testen,dan heb je een goed beeld.Zo'n thuistest lijkt me niks,als ie vaag is,weet je nog niks,aan cijfers heb je m.i. meer.
Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 13:00:39 #97
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32832618
Woeeehaaaaaa ik mag vanavond toch beginnen met de Puregon. De arts hoopt (net als wij) dat mijn lichaam goed reageert zodat we de punctie alsnog vlak voor de kerst kunnen hebben. Het zal erom spannen, maar ja daar zijn we inmiddels ook al aan gewend geraakt. Ik ben blij dat er toch nog iets gebeurt en dat we weer in ieder geval starten met de IVF! Ik kan weer jompelen hoor, kijk maar

Merisse wat een vage actie zeg. Is wel goed om het even te laten onderzoeken
  maandag 5 december 2005 @ 13:01:57 #98
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32832656
Jippie, Slaapmeisje jompelt weer!
Zal ik dan duimen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 5 december 2005 @ 13:28:59 #99
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32833453
Goed zo Slaapmeisje! Dan doe ik ook weer mee hoor!
pi_32833516
Slaapmeisje die jompeltjes hebben misschien toch een ietsiepietsie geholpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')