quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die zijn toch voor het omrollen van de bus![]()
Bussen![]()
SBS![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:55 schreef StarGazer het volgende:
Tzou echt briljant zijn als voor vrijdag die steentjes zijn omgepleurt
Nee die willen niet dat al dat SBS volk ook te horen krijgt dat er 5000 euro te verdienen isquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:46 schreef Xalopalyps het volgende:
't was net op SBS6 (Hart van Nederland), maar er werd niks gezegd over de "actie" om de stenen om te gooien..
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee die willen niet dat al dat SBS volk ook te horen krijgt dat er 5000 euro te verdienen is
Het is hun eigen programma.
Vraag me af wie die "strategie" dan bedacht heeftquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:54 schreef Freezor het volgende:
Het zou me niks verbazen als er helemaal geen mus is doodgeschoten maar dat het gewoon om een ordinaire publiciteitsstunt gaat.
Olifant? Heipaal.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef eBay het volgende:
Wat een hielenlikkers zijn sommigen hier zeg....![]()
Het een mus een olifant maken.
Hebben ze dan niet helemaal 100% doordachtquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:54 schreef Freezor het volgende:
Het zou me niks verbazen als er helemaal geen mus is doodgeschoten maar dat het gewoon om een ordinaire publiciteitsstunt gaat.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:26 schreef StarGazer het volgende:
Het zou wel weer typisch sbs zijn om tijdens dominay dday een belspelletje te creeeren van dit incident. Vraag : Wie of wat heeft er naar aanleiding van de bedreiging van het wereldrecord het loodje gelegd?
a. een kangoeroe![]()
b. een mus
c. erica terpstra
geweldig, ik heb hem uitgeprint en hietr op het bord gehangenquote:
Precies, SBS mag best wel eens gestraft worden voor het bederven van de hersenen van miljoenen mensenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:49 schreef Agiath het volgende:
Ik hoop echt dat het omgaat, het gaat me allang niet meer om de mus, maar gewoon voor de rel
Het initiatief alleen alquote:Op woensdag 16 november 2005 17:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Naar aanleiding van de doodgeschoten mus in het FEC hebben twee Friese DJ’s, Lex Timmerman en Wout v.d.Meer samen met de bekende Friese troubadour Piter Wilkens, een nummer opgenomen in de radio studio van Radio Eenhoorn, waarin dit eigenaardige gebeuren op een komische manier wordt uitgelicht.
Te downloaden op http://www.radioeenhoorn.nl/HetMusje/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |