Je had zeker een tas bij je van 10 kg.... brugklasserquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef tijnzz het volgende:
Ik begon vanmorgen vol goede moed aan mijn nieuwe dag, toen ik de bus instapte en mijn strippenkaart had laten afstempelen
, loop ik naar achter, en wanneer de buschauffeur ineens vol gas de weg op rijd
, wordt ik zowat door de hele bus geslingerd! dit is echt vet irritant...
Hebben jullie hier ook wel eens last van??![]()
![]()
Later![]()
Nee!! had ik niet eensquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:51 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je had zeker een tas bij je van 10 kg.... brugklasser![]()
![]()
Sterf!! kutkind!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:52 schreef Kroketschaapje het volgende:
Jamaar..
Ik kan er niks aan doen dat jij niet op je beentjes kan blijven staan![]()
Had trouwens wel graag gezien hoe je op je bek was gegaan
JIj gaat zeker met zo'n kut thomos brommertje!! haalt nog maar net de 45... sterf zeg ik je!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:56 schreef Kroketschaapje het volgende:
pauper, met de bus naar school hahaha ik lach je uit..
Die zijn toch voor het omrollen van de busquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Dat weet je van tevoren toch debiel. Houd je dan gewoon aan een van de 6 miljard stangen in de bus vast. Daar zijn ze voor gemaakt.
ik donder tenminste niet op mn bek als ik wegrijdquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:57 schreef tijnzz het volgende:
[..]
JIj gaat zeker met zo'n kut thomos brommertje!! haalt nog maar net de 45... sterf zeg ik je!!
Sterf brommerrijdster!![]()
![]()
HMMM!! ga toch ci en.. xxxjes:Pquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef Kroketschaapje het volgende:
[..]
ik donder tenminste niet op mn bek als ik wegrijd![]()
Had ik laatst ook, toen mocht ik gratis meequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:15 schreef Kogando het volgende:
Ik begon vanmorgen vol goede moed aan mijn nieuwe dag, toen ik de bus instapte en wou betalen met 50 euro. Zegt die domme nazi dat ik niet met 50 euro kan betalen. Hoe moet ik dat weten? Ja, het staat ook hier op een bordje in de bus.. alsof dat wat uitmaakt?
Afschieten, allemaal..
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:30 schreef eBay het volgende:
Een bus heeft voorin ook stoelen, daar kan je op zitten en dan hoef je niet naar achteren te lopen.
Ik ook.. maar daar ging het niet over.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:32 schreef Chrishop het volgende:
Had ik laatst ook, toen mocht ik gratis mee.
Juist. dat is dus zo irritant aan oude mensen!!! Bejaarden dus. Chauffeurs willen nog wel eens wachten totdat die langzame lui zitten omdat ze anders gelijk hun heup breken maar die domme ouwe wijven vooral gaan dan zo traag als een slak achterin zitten ahhhh irritant!! Ik moet een trein halen!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:30 schreef eBay het volgende:
Een bus heeft voorin ook stoelen, daar kan je op zitten en dan hoef je niet naar achteren te lopen.
Of dan gaan ze met kleingeld betalen.... kutbejaardenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Juist. dat is dus zo irritant aan oude mensen!!! Bejaarden dus. Chauffeurs willen nog wel eens wachten totdat die langzame lui zitten omdat ze anders gelijk hun heup breken maar die domme ouwe wijven vooral gaan dan zo traag als een slak achterin zitten ahhhh irritant!! Ik moet een trein halen!!
Het zelfde geld voor vrolijke conducteursquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:18 schreef K.V. het volgende:
Bij mij wacht de buschauffeur altijd met optrekken tot ik zit of ik een stang te pakken heb
Wat ik wel irritant vind zijn buschauffeurs die keihard over de spoorwegovergang scheuren met als gevolg dat ik bijna de lucht in gelanceerd wordt. Ook een iets minder leuk iets zijn chauffeurs die echt super vrolijk doen. Het is ook nooit goed he![]()
Jij kan je pik niet eens vasthouden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:41 schreef t0y het volgende:
lol, wat een kansloos topic. Had je maar door moeten lopen bij het instappen, of wat eerder moeten gaan zitten. En TS, ben je spastisch ofzo, dat je je niet vast kunt houden?
Sterkte.
Jij bent die nerd die vooraan zat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:28 schreef djowij het volgende:
ow dus jij liep zo langzaam en vloog bijna door die bus. geweldig om te zien joh!!
Nee, en ik geef de buschauffeur ook gelijk. Langzame mensen zonder handicap dienen gestraft te worden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef tijnzz het volgende:
Ik begon vanmorgen vol goede moed aan mijn nieuwe dag, toen ik de bus instapte en mijn strippenkaart had laten afstempelen
, loop ik naar achter, en wanneer de buschauffeur ineens vol gas de weg op rijd
, wordt ik zowat door de hele bus geslingerd! dit is echt vet irritant...
Hebben jullie hier ook wel eens last van??![]()
![]()
Later![]()
Haha, nee hoor.. het is gewoon irritant..quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:41 schreef t0y het volgende:
lol, wat een kansloos topic. Had je maar door moeten lopen bij het instappen, of wat eerder moeten gaan zitten. En TS, ben je spastisch ofzo, dat je je niet vast kunt houden?
Sterkte.
Slepen is geen synoniem voor rijden lijkt me. En trouwens, honden in de busquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja, aan een ijzeren ketting om je nek kunnen we je ook van a naar b slepen..
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef gexxz het volgende:
[..]
Slepen is geen synoniem voor rijden lijkt me. En trouwens, honden in de bus![]()
Leuk met regen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef Maikuuul het volgende:
Bussenik ga altijd met de brommer gek
Wat is er mis met honden in de bus? Mijn hond stinkt een stuk minder dan de gemiddelde buspassagier en overlast bezorgt ie al helemaal niet met een te harde mp3speler, een dom telefoongesprek of gezeik tegen anderen....quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef gexxz het volgende:
[..]
Slepen is geen synoniem voor rijden lijkt me. En trouwens, honden in de bus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |