abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32131141
Lieve fokkers, door die topictitel sta ik denk ik niet meer zo hoog in jullie aanzien maar geef me op ze minst een kans om het uit te leggen en probeer het te begrijpen.

Soms als ik moet urineren dan pis ik de hele boel onder. Niet met opzet, maar het gebeurd gewoon. Zelfs als ik bewust plas sproei ik nog de hele boel onder. De muur, de vloer, het sanitair, wc rollen, je kan het niet zo gek opnoemen of ik pis er wel overheen. Erg vervelend, dat begrijp je wel. Nog vervelender is dat het niet alleen bij mij thuis gebeurd, maar ook bij vrienden of familie. Deze zijn er ook niet al te blij mee en ik heb hierdoor al ruzie gehad met enkele ouders. Erg genant allemaal, maar goed. Ik kan er immers ook niets aan doen en dat heb ik hun tevergeefs uitgelegd.

Ik heb gezocht naar een psychologische verklaring. Het lag er niet aan dat ik een erectie had, want die heb ik niet zo vaak tenzij ik opgewonden ben uiteraard Ik heb het zelfs zittend geprobeerd en dat was ook geen succes. Resultaat: een ondergepieste broek. Bah.

Middels deze weg vraag ik dus om hulp, dit is een serieus probleem en ik stel het niet op prijs om hier compleet afgekraakt te worden, anders had ik het wel in klaagbaak gezet. Het is al zover dat ik niet eens meer bij vrienden durf te urineren en dat is toch erg vervelend als je steeds maar weer stiekem de tuin in moet vluchten voor een plasje.

[ Bericht 2% gewijzigd door t0y op 09-11-2005 22:37:36 ]
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  woensdag 9 november 2005 @ 22:33:07 #2
34042 Schmurf
klein maar fijn
pi_32131495
zittend plassen?
"Anything too stupid to be said is sung. "
pi_32131579
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:33 schreef Schmurf het volgende:
zittend plassen?
quote:
Ik heb het zelfs zittend geprobeerd en dat was ook geen succes. Resultaat: een ondergepieste broek. Bah.
moeilijk he, begrijpend lezen...
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_32131593

Zoals Schmurf al zegt. Ga zitten te plassen. Ik denk dat het hier wel beter van word... Werkte dus niet..

Ga naar de dokter voor een cateter ofzo... Laat anders naar je plasgaatje kijken ofzo.. Mischien moet die wat kleiner gemaakt worden...

Succes Jongen!!!!!

edit

[ Bericht 9% gewijzigd door nikky op 09-11-2005 22:54:53 ]
  Milf woensdag 9 november 2005 @ 22:49:08 #5
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_32132136
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:49:21 #6
34042 Schmurf
klein maar fijn
pi_32132143
he? hier had ik net nog op gereageerd
"Anything too stupid to be said is sung. "
  Milf woensdag 9 november 2005 @ 22:49:37 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_32132154
Dit lijkt mij trouwens meer iets voor LIF dan R&P
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_32132178
Opbokken

[ Bericht 76% gewijzigd door nikky op 09-11-2005 22:51:17 ]
Unspoken words were understood
pi_32132280
Waarom is mijn serieuse post verwijderd, terwijl de kut-post van WesHell wel blijft staan...?
Power perceived is power achieved.
pi_32132302
Lijkt me ook nikky.
Jij mag hem moven van mij.

Aan TS, haal je je voorhuid ook altijd naar achter? Dat wil ook nog wel eens helpen
En anders ga je idd maar gewoon zitten.
♥ K, N, R en F ♥
pi_32132412
Ik ben niet duidelijk genoeg

[ Bericht 74% gewijzigd door nikky op 09-11-2005 22:59:24 ]
pi_32132610
Benodigdheden:

Ducktape
Stanleymes
Tuinslang.

Nu gaan we lekker knutselen, snij de tuinslang open aan een uiteinde. Zorg dat hij een soort van trechter vorm krijgt. Stop hier je piel in. En dan goed strak dicht tapen. Ziezo, nu kun je de slang in het water hangen en als ie lang genoeg is dan duw je de slang gewoon tot in de zwanenhals. Grote vent als je nu nog alles onder kan sproeien. Veel succes.
pi_32132731
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:55 schreef GF het volgende:
Ik ben niet duidelijk genoeg
Nee, dit hoort duidelijk in ONZ.
pi_32133153
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef Ballicious het volgende:
Benodigdheden:

Ducktape
Stanleymes
Tuinslang.

Nu gaan we lekker knutselen, snij de tuinslang open aan een uiteinde. Zorg dat hij een soort van trechter vorm krijgt. Stop hier je piel in. En dan goed strak dicht tapen. Ziezo, nu kun je de slang in het water hangen en als ie lang genoeg is dan duw je de slang gewoon tot in de zwanenhals. Grote vent als je nu nog alles onder kan sproeien. Veel succes.
Joh, maar dan moet ik hem steeds meenemen, en zoals het eruit ziet is het niet echt portable. Maar wel goede oplossing voor thuis. Keep up the good work
pi_32133709
Misschien moet je het eens proberen met je rits open anders krijg je zoveel straaltjes...
pi_32133785
@ t0y, in feite is het een zeer mobiele oplossing, met wat creativiteit kun je de slang zo langs je been hangen. Wel opletten dat hij niet nadruppelt, anders loop het zooitje zo je schoen in.
pi_32134081
Maarre,

- sproei je gewoon als een tuinslang die op de wijdste stand staat (lichamelijke afwijking)
- of krijg je al piesend gewoon de niet te onderdrukken behoefte om alles - gericht - onder te piesen (psychische afwijking)
pi_32134120
Zelfs als je op 't dak bent?
The gum you like, is coming back in style.
pi_32134130
zitten en je lul aan de binnenkant van de bril duwen ipv erop leggen zodat je in je broek zeikt ipv de pot.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:39:23 #20
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_32134143
plastuitje!? kun je makkelijk aan je broek hangen, dus altijd bij de hand.

voilį
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_32134367
Je ken nooit je broek onderpissen als je op de WC zit, bestaat gewoon niet. Ik zou gewoon zo'n papieren trechtertje halen bij de benzinepomp, vraag je er gelijk 10.
  woensdag 9 november 2005 @ 23:46:41 #22
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_32134399
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef Soul79 het volgende:
Maarre,

- sproei je gewoon als een tuinslang die op de wijdste stand staat (lichamelijke afwijking)
- of krijg je al piesend gewoon de niet te onderdrukken behoefte om alles - gericht - onder te piesen (psychische afwijking)
Hier maak je wel even een interessant punt ja
lege ton
pi_32135788
je hebt toch ook van die mensen die alles dwangmatig onder schijten als ze op de wc zitten?
pi_32136676
Ik moet ook niet staand pissen, maar zitten gaat altijd goed?
Want hoe presteer je het dan dat je je broek onderpist, dat snap ik echt niet?
  donderdag 10 november 2005 @ 01:54:14 #25
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_32137342
quote:
Op donderdag 10 november 2005 00:31 schreef Maisnon het volgende:
je hebt toch ook van die mensen die alles dwangmatig onder schijten als ze op de wc zitten?
of in bad..
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')