Lieve fokkers, door die topictitel sta ik denk ik niet meer zo hoog in jullie aanzien
![]()
maar geef me op ze minst een kans om het uit te leggen en probeer het te begrijpen.
Soms als ik moet urineren dan pis ik de hele boel onder. Niet met opzet, maar het gebeurd gewoon. Zelfs als ik bewust plas sproei ik nog de hele boel onder. De muur, de vloer, het sanitair, wc rollen, je kan het niet zo gek opnoemen of ik pis er wel overheen. Erg vervelend, dat begrijp je wel. Nog vervelender is dat het niet alleen bij mij thuis gebeurd, maar ook bij vrienden of familie. Deze zijn er ook niet al te blij mee en ik heb hierdoor al ruzie gehad met enkele ouders. Erg genant allemaal, maar goed. Ik kan er immers ook niets aan doen en dat heb ik hun tevergeefs uitgelegd.
Ik heb gezocht naar een psychologische verklaring. Het lag er niet aan dat ik een erectie had, want die heb ik niet zo vaak tenzij ik opgewonden ben uiteraard
![]()
Ik heb het zelfs zittend geprobeerd en dat was ook geen succes. Resultaat: een ondergepieste broek. Bah.
Middels deze weg vraag ik dus om hulp, dit is een serieus probleem en ik stel het niet op prijs om hier compleet afgekraakt te worden, anders had ik het wel in klaagbaak gezet. Het is al zover dat ik niet eens meer bij vrienden durf te urineren en dat is toch erg vervelend als je steeds maar weer stiekem de tuin in moet vluchten voor een plasje.
[ Bericht 2% gewijzigd door t0y op 09-11-2005 22:37:36 ]
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!