abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32311998
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:44 schreef George-Butters het volgende:

[..]

maak je misbruik van het netwerk van de uni?
HBO
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32312060
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:41 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik vind wel dat er meer een structurele investeringen gedaan moet worden door de overheid.
Dat is lastig, als je weet dat iemand het vier jaar later weer om kan draaien...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 16 november 2005 @ 12:50:34 #228
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32312167
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:47 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat is lastig, als je weet dat iemand het vier jaar later weer om kan draaien...
dit soort cyclussen duren ongeveer 8 jaar.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 16 november 2005 @ 12:52:47 #229
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32312225
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:47 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

ik lees verkeerd, excuses. Je hebt daar helemaal gelijk in. Dat werkt korte termijn planning en populistisch gedrag in de hand .
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32312339
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:52 schreef George-Butters het volgende:

[..]

ik lees verkeerd, excuses. Je hebt daar helemaal gelijk in. Dat werkt korte termijn planning en populistisch gedrag in de hand .
Je moet wat hè....Ik denk dat structurele veranderingen in Nederland op democratische manier echt moeilijk in te voeren zijn geworden omdat het belang van de verkiezingen te groot is.

omg, 4 mb/sec .
  woensdag 16 november 2005 @ 13:02:11 #231
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32312447
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:57 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je moet wat hè....Ik denk dat structurele veranderingen in Nederland op democratische manier echt moeilijk in te voeren zijn geworden omdat het belang van de verkiezingen te groot is.

omg, 4 mb/sec .
14.gif
Wat een top lul.

Wat voor laptop heb je eigenlijk gekocht laatst?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32313024
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:02 schreef George-Butters het volgende:

[..]

14.gif
Wat een top lul.

Wat voor laptop heb je eigenlijk gekocht laatst?

P4 2.6 512.
  woensdag 16 november 2005 @ 13:28:11 #233
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32313113
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:24 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[afbeelding]

P4 2.6 512.
een uurtje op de accu?

interne wifi?
wat voor videokaart?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32313177
Cohen liegt er weer op los. Hij vindt smaad zwaarder wegen dan de vrijheid van meningsuiting..

Verdonk zou een aanklacht wegens smaad hebben ingediend.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32313179
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:28 schreef George-Butters het volgende:

[..]

een uurtje op de accu?

interne wifi?
wat voor videokaart?
2, 5 uur op de accu lukt meestal wel, als ik alleen tik of iets dergelijks.

Geen interne wifi en shared video (dus Civ4 ziet er niet in). Wireless kan ik ook met een speciale Compaq-module inn de achterkant van het scherm stoppen.
  woensdag 16 november 2005 @ 13:32:38 #236
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32313234
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:30 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

2, 5 uur op de accu lukt meestal wel, als ik alleen tik of iets dergelijks.

Geen interne wifi en shared video (dus Civ4 ziet er niet in). Wireless kan ik ook met een speciale Compaq-module inn de achterkant van het scherm stoppen.
Ik zie op mijn flaptopje (celeron 1133 met 512 mb intern en shared videogeheugen) alleen zwarte vlakken. Hele wereldbol klopt niet.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 16 november 2005 @ 13:34:53 #237
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32313290
Whehehe
Court Issues Surveillance Smack-Down to Justice Department
No Cell Phone Location Tracking Without Probable Cause

en recenter:
http://www.eff.org/news/archives/2005_11.php#004122

Whoppaaaa, niks geen klakkeloos iedereen zijn mobieltje volgen, in het land der vechters tegen het terrorisme.

Benieuws of www.bof.nl hier wat mee gaat doen, want die lijken aardig achter te lopen.

Smack-down klinkt trouwens ook wel leuk, zoals:

*boempf*
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32313359
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:32 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik zie op mijn flaptopje (celeron 1133 met 512 mb intern en shared videogeheugen) alleen zwarte vlakken. Hele wereldbol klopt niet.
Ja, dat zat er dik in hè...ik heb AoE 3 gedownload, maar die is wel saai hoor.
pi_32313493
Hiddink met Australië naar WK Voetbal

Hij flikt het 'm weer hoor .
  woensdag 16 november 2005 @ 13:49:04 #241
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32313668
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, dat zat er dik in hè...ik heb AoE 3 gedownload, maar die is wel saai hoor.
black and white 2 vind ik wel een leuk spel. Maar dat zal wel kut bij je lopen vrees ik.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 16 november 2005 @ 13:52:20 #242
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32313748
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:42 schreef RichardQuest het volgende:
Hiddink met Australië naar WK Voetbal

Hij flikt het 'm weer hoor .
Hij blijkt dus erg goed te zijn in ht smeden van team.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32314119
quote:
VVD ziet niets in debat over Papoea's

van onze redactie politiek
DEN HAAG - VVD-fractievoorzitter Van Aartsen vindt dat Nederland zich niet moet inspannen voor zelfbestuur van de Papoea-bevolking van westelijk Nieuw-Guinea.

,,Gedane zaken nemen geen keer'', zei Van Aartsen gisteren bij de presentatie van een studie die blootlegt dat westelijk Nieuw-Guinea door Indonesië op slinkse wijze is ingelijfd.

De studie, 800 pagina's in totaal, is verricht door de historicus P. Drooglever van het Instituut voor Nederlandse Geschiedenis in Den Haag. De opdracht ertoe werd in 1999 gegeven door Van Aartsen, toen die in het tweede 'paarse' kabinet minister van Buitenlandse Zaken was. De bewindsman stelde zich daarmee welwillend op tegenover een verzoek van Tweede-Kamerlid Van Middelkoop van het GPV. Van Middelkoop vroeg om historisch onderzoek, omdat hij op basis van eind jaren negentig in Australië boven water gekomen documenten vermoedde dat de Papoea's nooit echt zelf hebben kunnen beslissen over hun bestuurlijke toekomst. De tegenwoordige senator van de ChristenUnie sprak destijds van een initiatief om ,,historisch schoon schip te maken''.

Drooglevers weergave van de historie in het boek Een daad van vrije keuze onderschrijft die vermoedens. Toen Nederland eind 1949 de soevereiniteit van de opgegeven koloniale gebieden overdroeg aan Indonesië, bleef het westelijk deel van Nieuw-Guinea daarbuiten. Na internationale druk spraken Nederland en Indonesië af dat Nieuw-Guinea onder bestuur van de Verenigde Naties kwam. Dat was in 1962. Na een half jaar werd het gezag over het gebied overgedragen aan Jakarta, maar wel met de afspraak dat de Papoeas na enige tijd zelf zouden aangeven of het Indonesische bestuur moest worden voortgezet. De volksraadpleging waarmee deze 'Daad van vrije keuze' in 1969 vorm kreeg, bleek echter een schijnvertoning. De 1024 door Indonesië geronselde kiesgerechtigden spraken zich onder intimidatie unaniem uit voor Indonesische zeggenschap. Wat de Papoeas werkelijk wilden, werd niet gevraagd.

Nog voor Drooglevers studie gisteren officieel verscheen, stelde minister Bot (CDA, Buitenlandse Zaken) dat Nederland Indonesië niet zal aanspreken op het handelen in 1969. Zijn voorganger Van Aartsen zit daar evenmin op te wachten. Hij vindt dat Drooglevers werk als louter historisch document moet worden gezien en ,,niet in politieke sferen moet worden getrokken''. ,,Er komt ongetwijfeld een debat in de Tweede Kamer hierover, maar van mij hoeft dat niet'', aldus de liberale voorman. ,,Ik begrijp de hele opwinding hierover eerlijk gezegd niet.''

Bot was zelf niet aanwezig bij de presentatie van de studie. ,,Hij had er wel moeten zijn'', stelde Van Middelkoop. ,,Nederland heeft al te lang met de rug naar de Papoea-bevolking gestaan.''

Bot had kunnen laten zien dat de Papoeas weer op het Nederlandse netvlies staan, meent Van Middelkoop. ,,Ik zou hem bovendien willen zeggen: heb wat meer zelfvertrouwen en ga in Brussel aan de slag. Nederland wordt binnen de Europese Unie erkend als leidende natie waar het de verhouding met Indonesië betreft. Dat biedt Bot de kans de hele Europese massa achter zich te krijgen om de rechten van de Papoeas te bepleiten.''

Van Middelkoop hoopt dat de studie-Drooglever ten minste uitwerkt dat overheid en ontwikkelingsorganisaties de blik meer op Nieuw-Guinea richten. De ChristenUnie-senator verwacht niet dat er snel iets zal veranderen in de Indonesische heerschappij over Nieuw Guinea, ook al hopen veel Papoeas dat het onderzoek daartoe wel een aanzet zal geven. Van Middelkoop: ,,Ik hoop dat men zich verstandig opstelt. Ik heb wat zorgen over de dynamiek die dit werk kan hebben. Op 1 december vieren de Papoeas een informele onafhankelijkheidsdag. Het bijbehorende vlaghijsen is door Indonesië verboden. In het verleden zijn er bij pogingen toch de vlag te hijsen dodelijke slachtoffers gevallen.''
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=72579

voor een Volkspartij voor Vrijheid en Democratie moet je niet bij de VVD wezen dus
  woensdag 16 november 2005 @ 14:10:51 #244
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32314223
Zou van aarsten alle 800 pagina's van dat rapport gelezen hebben?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32314385
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:07 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=72579

voor een Volkspartij voor Vrijheid en Democratie moet je niet bij de VVD wezen dus
Bot is nog erger, die wil zijn fikken niet aan het onderwerp branden. van Aarsten is gewoon de idioot die de handreiking aanneemt. Dat hij er vervolgens een mening over heeft, is gewoon dom voor zijn belang.
pi_32314390
pi_32314863
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:52 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hij blijkt dus erg goed te zijn in ht smeden van team.
Als 'ie leiderschapsseminars gaat geven aan het bedrijfsleven kan 'ie stinkend rijk worden denk ik.
pi_32314944
Wilders: 10.000 euro voor tip gewurgd hondje

Had hij vorige maand niet een bedelbrief rondgestuurd? .
pi_32315428
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:37 schreef RichardQuest het volgende:
Wilders: 10.000 euro voor tip gewurgd hondje

Had hij vorige maand niet een bedelbrief rondgestuurd? .
Stichting Wilders
pi_32315555
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:17 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
SP-fundamentalisten.

Bel de AIVD.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: