kortzichtige dwaas. hou je stomme kop dicht.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:51 schreef Speed-Addicted het volgende:
Schitterend dat linkse knuffelbeleid. Zie hier de vruchten.
HULDE!!!!!
Hoezo? Hij heeft toch gewoon gelijk? Waarom zou je anders brand stichten? Volgens mij is dat nog steeds een misdrijf, alsook poging tot doodslag / dood door schuld / moord met voorbedachten rade.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:54 schreef Laton het volgende:
[..]
kortzichtige dwaas. hou je stomme kop dicht.
een WAT?!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
En deze keer aangestoken door een uitgeprostitueerde.
.
Ah, de politiek correcte fascist...maar al te graag andersdenken monddood maken met grote woorden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:54 schreef Laton het volgende:
[..]
kortzichtige dwaas. hou je stomme kop dicht.
Klopt. Typfoutje, ik was in de war met dat hij overlevende van Schiphol was.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:00 schreef Gurby het volgende:
Er staat in de link wel dat dit in Zeist was, en dus niet weer op Schiphol zoals in de TT
Anders lees je wat ik schrijf stomme bosmongool. Nergens verdedig ik die achterlijke brandstichter.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft toch gewoon gelijk? Waarom zou je anders brand stichten? Volgens mij is dat nog steeds een misdrijf, alsook poging tot doodslag / dood door schuld / moord met voorbedachten rade.
En dan wil jij dat soort tuig verdedigen? Over kortzichtig gesproken.
het zou me niet verbazen als het om dezelfde persoon gaat. Maar dat weten we dus niet zeker.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:03 schreef ScudRaket het volgende:
En vooralsnog ga ik ervanuit dat de Schipholbrand ook is aangestoken...
Verklaar je "kortzichtige dwaas" uitspraak dan eens?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef Laton het volgende:
[..]
Anders lees je wat ik schrijf stomme bosmongool. Nergens verdedig ik die achterlijke brandstichter.
in dequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef wonko het volgende:
[..]
Ah, de politiek correcte fascist...maar al te graag andersdenken monddood maken met grote woorden.
Ik hoor nu de VVD/LPF/Nieuwrechts/extreem rechts anders ook niet.... misschien straks.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En nu hoor je GL / SP / PvdA niet.
Iemand. notabene uitgeprocedeerd. dus niet "knuffelend" in nederland verwelkomt. Wacht op het moment dat hij het land uitgezet wordt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Verklaar je "kortzichtige dwaas" uitspraak dan eens?
Lijkt me sterk, degene die het aangestoken heeft kan voorlopig zichzelf nog niet eens aankleden. Maar goed voorbeeld doet volgen. En als ze daarmee een verblijfsvergunning kunnen fixen, zal het veel vaker gaan voorkomen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
het zou me niet verbazen als het om dezelfde persoon gaat. Maar dat weten we dus niet zeker.
Om een opmerking van PsychoDude_666 te herhalen: WAT?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Behalve dat die persoon gewoon uitgeprostitueerd was,
Ziehier de vruchten van een rechts anti-knuffelbeleid:quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:51 schreef Speed-Addicted het volgende:
HULDE!!!!!
Wat heeft een door een rechtse regering uitgehoerereerde asielzoeker te maken met een links knuffelbeleid? Ook al weer?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:51 schreef Speed-Addicted het volgende:
HULDE!!!!!
Omdat de procedures (uitgeprocedeerd hè) niet te kennen geven dat ze niet in aanmerking komen voor een verblijfsvergunning? En dat er eindelijk daadkrachtig wordt toegezien op de uitvoering van de consequenties van het uitgeprocedeerd zijn? En dat juist de linkse oppositie zich daartegen verzet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat heeft een door een rechtse regering uitgehoerereerde asielzoeker te maken met een links knuffelbeleid? Ook al weer?
En nu graag een antwoord op mijn vraag. Of is dit een verkapte bevestiging van wat ik zojuist al zei?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Omdat de procedures (uitgeprocedeerd hè) niet te kennen geven dat ze niet in aanmerking komen voor een verblijfsvergunning? En dat er eindelijk daadkrachtig wordt toegezien op de uitvoering van de consequenties van het uitgeprocedeerd zijn? En dat juist de linkse oppositie zich daartegen verzet?
Dus? Het beleid is in handen van de rechtse regering....quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef ScudRaket het volgende:
Omdat de linkse lobby wil dat elke betrokkende een verblijfsvergunning krijgt, en dus alles krom proberen te praten wat recht is.
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus? Het beleid is in handen van de rechtse regering....
Maar dan is het dus op geen enkele manier op links af te schuiven...quote:
uitgeprostitueerdequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
bron
Met andere woorden, deze meneer dacht even gemakkelijk een verblijfsvergunning te kunnen scoren. Daarbij een gevaar voor het hele cellenblok creerend, maar dat telt voor meneer de parasiet niet. Ze kunnen wat mij betreft niet snel genoeg het land worden uitgeknuppeld, dat tuig.
* Zeer mee eensch is*quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef wonko het volgende:
[..]
Ah, de politiek correcte fascist...maar al te graag andersdenken monddood maken met grote woorden.
En dus blijft ie nu weg uit dit topic. Inhoudsloze geblaat altijd over links vs rechts. om te kotsen gewoon.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oftewel, je geeft nu dus zelf aan dat je uit je nek lult..
Je snapt de insteek van mijn reacties niet. Ik heb het niet over het beleid van de huidige regering, maar het gejank van de linkse politieke zijde.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar dan is het dus op geen enkele manier op links af te schuiven...
Oftewel, je geeft nu dus zelf aan dat je uit je nek lult..
Leer formuleren dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je snapt de insteek van mijn reacties niet. Ik heb het niet over het beleid van de huidige regering, maar het gejank van de linkse politieke zijde.
Dan moet je inderdaad leren formuleren. En op de juiste posts reageren. En dan nog heeft links hier geen flikker mee te maken. Dus eigenlijk slaan al je reacties als een tang op een varkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je snapt de insteek van mijn reacties niet. Ik heb het niet over het beleid van de huidige regering, maar het gejank van de linkse politieke zijde.
Je hebt 'm nog steeds niet door he?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou, die mensen hadden hier in de eerste plaats al niet mogen zijn volgens onze regels. En om dan als je uitgeprostitueerd bent maar brand te lopen stichten om al doende (met veel geblaat van links als steun!) een verblijfsvergunning te krijgen, dat is bij de wilde beesten af. Direct uitzetten die gasten.
Mijn god wat ben jij dom.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou, die mensen hadden hier in de eerste plaats al niet mogen zijn volgens onze regels. En om dan als je uitgeprostitueerd bent maar brand te lopen stichten om al doende (met veel geblaat van links als steun!) een verblijfsvergunning te krijgen, dat is bij de wilde beesten af. Direct uitzetten die gasten.
Waarom zouden we in godsnaam uitgebreid inhoudelijk moeten reageren op een stelling die slaat als een tang op een varken en daarom met 1 korte zin totaal te ontkrachten is?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou, Sack_Blabbath en Laton zeggen niet veel meer als het op inhoudelijkheden aankomt.
Prostituee met pensioen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus links heeft gepleit voor verblijfsvergunningen voor mensen die een fikkie stoken? Ik dacht het niet. Een gedeelte van wat jij links noemt heeft gepleit voor tijdelijke verblijfsvergunningen voor de slachtoffers zodat er tijd was voor nazorg. Daar had meneer idan sowieso al recht op, dus dan is nog eens fikkie steken niet echt slim. Daarnaast betwijfel ik ten zeerste of meneer sowieso Nederlands spreekt en daarnaast in deze hectische en traumatische tijd ook nog tijd heeft gehad om de media te volgen. Laat staan dat ie daarbij ook nog eens zo dom is om dit soort dingen totaal verkeerd te interpreteren.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ah, daar is ie. Welkom![]()
Over welke stelling heb je het? Ik breng een eenvoudig nieuwsfeit onder de aandacht.
En ja, links heeft er wel degelijk wat mee te maken. Want:
- uitgeprostitueerde steekt fikkie in cel
- links roept moord en brand en pleit voor verblijfsvergunningen
- uitgeprostitueerde denkt "hee das makkelijk, nog een keer fikkie stoken en wie weet"
- uitgeprostitueerde steekt fikkie in cel
Links en hun geschreeuw zijn in deze niets anders dan een katalyserende factor geweest door negatief gedrag te belonen.
Dat heb ik niet gezegd. Maar eerlijk gezegd denk ik dat wel. Of ik denk in ieder geval dat je héééél slecht geinformeerd, en dan is het ook best dom om je bek open te trekken. Ik heb namelijk geleerd dat je alleen iets moet zeggen als je weet waar je het over hebt.quote:Je zegt dat ik dom ben, nou ja, dan kan je minstens even uitleg geven.
Je kent hem persoonlijk? Ik zag laatst een portret van 1 van de ongekomen Bulgaren, die was toch echt behoorlijk ingeburgerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, klopt. Ze moeten een uitburgeringscursus doen. Al is die vrij kort omdat de uitgeprostitueerde toch al nooit van plan was om lekker te integreren.
Alles wat links in dit kader roept, of het nou om een tijdelijke of een permanente verblijfsvergunning gaat, wordt door de uitgeprostitueerden aangegrepen als een kans om maar langer hier te kunnen blijven.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus links heeft gepleit voor verblijfsvergunningen voor mensen die een fikkie stoken? Ik dacht het niet.
Nee, daar heeft hij geen recht op, want hij is immers uitgeprostitueerd.quote:Daar had meneer idan sowieso al recht op, dus dan is nog eens fikkie steken niet echt slim.
Wel eens van een tolk gehoord? En van hun persoonlijke advocaat? Denk je nou echt dat die gasten niet op hun rechten en mogelijkheden worden gewezen? En dat ze niet weten wat er omtrent hun toestand speelt en dat hen niet verteld wordt hoe de politiek over hen denkt?quote:Daarnaast betwijfel ik ten zeerste of meneer sowieso Nederlands spreekt en daarnaast in deze hectische en traumatische tijd ook nog tijd heeft gehad om de media te volgen.
Daarvoor heeft hij dus een persoonlijke advocaat en een tolk, dus zoveel verkeerd te interpreteren valt er niet. Bovendien, als je al jaren niets anders in je hoofd hebt gehad dan het woordje "verblijfsvergunning", blijft er heel weinig te raden over als dat woord in hun verband in de media wordt genoemd.quote:Laat staan dat ie daarbij ook nog eens zo dom is om dit soort dingen totaal verkeerd te interpreteren.
Dat ben ik niet met je eens. We zitten met een illegalenproblematiek waar je u tegen zegt, die door 8 jaar paarse kop-in-het-zand-steek politiek is ontstaan. Dit kabinet mag nou de rotzooi opruimen, en in feite de fouten van vorige kabinetten voor hun voeten geworpen krijgt.quote:Daarnaast blijft het een feit dat het huidige beleid dat van een rechtse regering is en dat dit dus sowieso niet aan een links beleid te danken is, wat sommigen (ik weet even niet of jij dat letterlijk beweerd) menen.
[..]
Ik denk dat enig sarcasme jou vreemd is. Om dat te verwarren met domheid is eigenlijk ook niet erg snugger.quote:En daarnaast: hoe dom ben je als je het consequent over uitgehoerereerde mensen hebt?
Vreemd. Hierboven zeg je dat die mensen geen Nederlands spreken.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kent hem persoonlijk? Ik zag laatst een portret van 1 van de ongekomen Bulgaren, die was toch echt behoorlijk ingeburgerd.
En zie hoe geweldig ze het doenquote:
Ja, het asielbeleid van de 'linkse' regeringen en de daardoor onstane problemen zijn hier in nederland echt verschrikkelijk. Hadden wij maar een rechste regering gehad, zoals in Frankrijk, dan hadden we net zoals in Frankrijk geen enkel probleem met buitenlanders.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. We zitten met een illegalenproblematiek waar je u tegen zegt, die door 8 jaar paarse kop-in-het-zand-steek politiek is ontstaan.
Ook daar zie je dat het probleem ontstaat in wijken waar een grote concentratie allochtonen zich bevindt. Mede dankzij 8 jaar paars hebben we nu een illegalenprobleem waar je u tegen zegt, omdat men altijd te laf is geweest om "nee" te zeggen tegen 85% van de asielzoekers die feitelijk economische vluchtelingen zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:34 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja, het asielbeleid van de 'linkse' regeringen en de daardoor onstane problemen zijn hier in nederland echt verschrikkelijk. Hadden wij maar een rechste regering gehad, zoals in Frankrijk, dan hadden we net zoals in Frankrijk geen enkel probleem met buitenlanders.
Want? Links kan zoveel roepen. Zolang de regels anders zeggen kunnen ze aangrijpen wat ze willen, erg ver komen ze er niet mee. Daarnaast heeft niets of niemand geroepen dat cellen in de fik steken goed is, waar haal je het dan vandaan dat links dat wil/goedkeurt.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alles wat links in dit kader roept, of het nou om een tijdelijke of een permanente verblijfsvergunning gaat, wordt door de uitgeprostitueerden aangegrepen als een kans om maar langer hier te kunnen blijven.
Dat zeg ik, zelfs in het hypothetische geval dat slachtoffers van een brand wel mogen blijven slaat een brandstichting nergens op omdat meneer dan toch al het recht had om te blijven. Waarom zou je dan een tweede keer een brand stichten...quote:Nee, daar heeft hij geen recht op, want hij is immers uitgeprostitueerd.
Een tolk en een advocaat weten allebei ook dondersgoed dat je met brandstichting alleen maar (verder) in de problemen komt. Het lijkt me niet dat zij dat gaan aanraden. Verder denk ik dat ze heus wel op de hoogte gehouden worden. Maar ik denk dat niemand ze op de hoogte houd over de zinloze discussie dat brandstichters beloond wordenquote:Wel eens van een tolk gehoord? En van hun persoonlijke advocaat? Denk je nou echt dat die gasten niet op hun rechten en mogelijkheden worden gewezen? En dat ze niet weten wat er omtrent hun toestand speelt en dat hen niet verteld wordt hoe de politiek over hen denkt?
Sowieso is paars niet links te noemen aangezien de VVD er een substancieel deel van heeft uitgemaakt. Daarnaast heeft het verleden van paars geen reet te maken met de regels en procedures die momenteel, onder de huidige rechtse regering, van kracht zijn.quote:Dat ben ik niet met je eens. We zitten met een illegalenproblematiek waar je u tegen zegt, die door 8 jaar paarse kop-in-het-zand-steek politiek is ontstaan. Dit kabinet mag nou de rotzooi opruimen, en in feite de fouten van vorige kabinetten voor hun voeten geworpen krijgt.
Het sarcasme ontgaat me in dit geval ja. Leg eens uit wat prostitutie met een naturalisatieprocedure te maken heeft? Wijs mij eens op de parallelen. Als dit sarcasme is dan is het een hopeloos falende poging. Ook een eventuele dubbele laag of een geslaagde poging tot humor zie ik er niet in. Ik vind het voornamelijk een domme en zielige poging tot interessant doenerij of aandachtsvragerij.quote:Ik denk dat enig sarcasme jou vreemd is. Om dat te verwarren met domheid is eigenlijk ook niet erg snugger.
Dus? Jij zegt dat hij niet van plan was om in te burgeren. Misschien was meneer wel van plan om op Nederlandse les te gaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vreemd. Hierboven zeg je dat die mensen geen Nederlands spreken.
Je doet een uitspraak over een individu. Niet over een groep, dus statistieken gaan niet op.quote:Bovendien hoef ik hem niet persoonlijk te kennen als statistieken boekdelen spreken.
Ach joh, niets wat je zegt zal hem doen stoppen met het zwelgen in vooroordelen en haat.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus? Jij zegt dat hij niet van plan was om in te burgeren. Misschien was meneer wel van plan om op Nederlandse les te gaan.
[..]
Je doet een uitspraak over een individu. Niet over een groep, dus statistieken gaan niet op.
Niet de zaken omdraaien. JIJ zegt dat de Bulgaar ingeburgerd was. Terwijl je aangeeft dat de groep waarin hij zich bevond, geen Nederlands sprak.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus? Jij zegt dat hij niet van plan was om in te burgeren. Misschien was meneer wel van plan om op Nederlandse les te gaan.
Nee, JIJ begon over 1 Bulgaar. Ik heb het over een GROEP uitgeprostitueerden.quote:Je doet een uitspraak over een individu. Niet over een groep, dus statistieken gaan niet op.
Okee, nu even terug naar jou.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:11 schreef Laton het volgende:
[..]
Ach joh, niets wat je zegt zal hem doen stoppen met het zwelgen in vooroordelen en haat.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik heb het over de brandstichter waarover dit topic gaat en een Bulgaar die is omgekomen bij de brand op Schiphol. Twee verschillende mensen.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet de zaken omdraaien. JIJ zegt dat de Bulgaar ingeburgerd was. Terwijl je aangeeft dat de groep waarin hij zich bevond, geen Nederlands sprak.
quote:Nee, JIJ begon over 1 Bulgaar. Ik heb het over een GROEP uitgeprostitueerden.
Meervouden schrijven wij in Nederland doorgaans met een n van Nico als laatste letter. Eindigt een woord met een e van Eduard dan spreken wij van enkelvoud. Oftewel, je had het wel over een individu. Niet gaan terugkrabbelen als je jezelf klem lult.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, klopt. Ze moeten een uitburgeringscursus doen. Al is die vrij kort omdat de uitgeprostitueerde toch al nooit van plan was om lekker te integreren.
Voor iemand die het over feiten heeft ben je toch wel erg onnauwkeurig. De brandstichters worden wel degelijk als criminelen gezien en als criminelen vervolgt. Of ben je soms vergeten dat de Schiphol-brandstichter van Beverwijk is overgeplaats naar een gevangenisziekenhuis om daar te wachten op verdere stappen, en dat iedereen het daar mee eens is?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, nu even terug naar jou.
Ten eerste is er totaal geen sprake van vooroordelen en haat. Ik breng hier alleen de feiten naar voren. Dat ze zijn uitgeprostitueerd en tot twee keer toe brand stichten. En dat mensen hun daarom niet eens als criminelen zien, maar dat er zelfs stemmen opgaan om ze vanwege hun criminele daad hier te houden.
Wat er hier niet klopt is wat jij probeert te verkondigen in dit topic.quote:Dat klopt niet en dat weet jij ook heel goed.
Goh, past het allemaal niet in jouw fantasiewereldje? Kan je er niet tegen dat mensen je erop wijzen dat je leugens verspreid en onzin verkondigd? Om het een mooie rechtse term te geven: ben je jezelf een slachtofferrolletje aan het aanmeten?quote:Ten tweede getuigt jouw reactie van een dermate stompzinnige laagheid en inhoudsloosheid, dat ik je voortaan gewoon negeer. Linkerds als jij zijn nog te zielig om uit hun ogen te kijken.
Jongen, als je niet inziet dat uit deze reactie van laton minstens evenveel haat en vooroordelen spreekt als extreem rechts, en als je niet inziet dat hij sinds gisteren niet inhoudelijk meer heeft gereageerd maar alleen maar heeft geblaat, dan ben je niet meer te redden. Sorry hoor, maar dan valt er met jou ook niet meer te discussierenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:11 schreef Laton het volgende:
[..]
Ach joh, niets wat je zegt zal hem doen stoppen met het zwelgen in vooroordelen en haat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |