abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32289621
En deze keer aangestoken door een uitgeprostitueerde.

bron

Met andere woorden, deze meneer dacht even gemakkelijk een verblijfsvergunning te kunnen scoren. Daarbij een gevaar voor het hele cellenblok creerend, maar dat telt voor meneer de parasiet niet. Ze kunnen wat mij betreft niet snel genoeg het land worden uitgeknuppeld, dat tuig.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:51:46 #2
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32289736
Schitterend dat linkse knuffelbeleid. Zie hier de vruchten.

HULDE!!!!!
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_32289793
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:51 schreef Speed-Addicted het volgende:

HULDE!!!!!
kortzichtige dwaas. hou je stomme kop dicht.
underground forever baby
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:55:34 #4
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_32289803
Laat ze het dan meteen goed doen...

Niet van die halfzachte brandjes..
pi_32289829
hahahaha geweldig! Hij vond doorbakken lekkerder dan medium
pi_32289862
ze moeten in ieder geval verplicht worden te stoppen met roken.
underground forever baby
pi_32289937
Er staat in de link wel dat dit in Zeist was, en dus niet weer op Schiphol zoals in de TT
pi_32289985
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:54 schreef Laton het volgende:

[..]

Hoezo? Hij heeft toch gewoon gelijk? Waarom zou je anders brand stichten? Volgens mij is dat nog steeds een misdrijf, alsook poging tot doodslag / dood door schuld / moord met voorbedachten rade.

En dan wil jij dat soort tuig verdedigen? Over kortzichtig gesproken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 15 november 2005 @ 17:03:56 #9
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_32290017
En vooralsnog ga ik ervanuit dat de Schipholbrand ook is aangestoken...
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_32290048
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

.
een WAT?!
pi_32290083
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:54 schreef Laton het volgende:

[..]

Ah, de politiek correcte fascist...maar al te graag andersdenken monddood maken met grote woorden.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_32290097
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:00 schreef Gurby het volgende:
Er staat in de link wel dat dit in Zeist was, en dus niet weer op Schiphol zoals in de TT
Klopt. Typfoutje, ik was in de war met dat hij overlevende van Schiphol was.

Je vraagt je toch af wat dat voor mensen zijn. Een brand meemaken waarbij mensen zijn omgekomen, en het dan zelf nog een keer proberen om proberen alsnog een verblijfsvergunning erdoor te drukken. Hoe ziek kan je zijn. Behalve dat die persoon gewoon uitgeprostitueerd was, is het dus ook nog eens een zak stront van het laagste soort.

En nu hoor je GL / SP / PvdA niet.
pi_32290120
.
pi_32290128
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoezo? Hij heeft toch gewoon gelijk? Waarom zou je anders brand stichten? Volgens mij is dat nog steeds een misdrijf, alsook poging tot doodslag / dood door schuld / moord met voorbedachten rade.

En dan wil jij dat soort tuig verdedigen? Over kortzichtig gesproken.
Anders lees je wat ik schrijf stomme bosmongool. Nergens verdedig ik die achterlijke brandstichter.
underground forever baby
pi_32290131
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:03 schreef ScudRaket het volgende:
En vooralsnog ga ik ervanuit dat de Schipholbrand ook is aangestoken...
het zou me niet verbazen als het om dezelfde persoon gaat. Maar dat weten we dus niet zeker.
pi_32290173
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef Laton het volgende:

[..]

Anders lees je wat ik schrijf stomme bosmongool. Nergens verdedig ik die achterlijke brandstichter.
Verklaar je "kortzichtige dwaas" uitspraak dan eens?
pi_32290180
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef wonko het volgende:

[..]

Ah, de politiek correcte fascist...maar al te graag andersdenken monddood maken met grote woorden.
in de jij. Dan kan zich op je uitleven tijdens je uitlevering naar spanje.
underground forever baby
pi_32290241
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
En nu hoor je GL / SP / PvdA niet.
Ik hoor nu de VVD/LPF/Nieuwrechts/extreem rechts anders ook niet.... misschien straks.

Maar ja het is wel duidelijk een voorbeeld van een rechts beleid, onder het linkse beleid, als we die al ooit hadden, is er nog nooit zo'n brandje geweest.
pi_32290280
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Verklaar je "kortzichtige dwaas" uitspraak dan eens?
Iemand. notabene uitgeprocedeerd. dus niet "knuffelend" in nederland verwelkomt. Wacht op het moment dat hij het land uitgezet wordt.

En hij besluit brand te stichten. Tenzij een "links iemand" hem een aansteker plus benzine ofzo heeft gegeven snap ik niet hoe in godsnaam een links beleid hier voor verantwoordelijk zou zijn.
underground forever baby
  dinsdag 15 november 2005 @ 17:13:27 #20
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_32290314
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

het zou me niet verbazen als het om dezelfde persoon gaat. Maar dat weten we dus niet zeker.
Lijkt me sterk, degene die het aangestoken heeft kan voorlopig zichzelf nog niet eens aankleden. Maar goed voorbeeld doet volgen. En als ze daarmee een verblijfsvergunning kunnen fixen, zal het veel vaker gaan voorkomen.
  dinsdag 15 november 2005 @ 17:18:15 #21
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_32290445
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Behalve dat die persoon gewoon uitgeprostitueerd was,
Om een opmerking van PsychoDude_666 te herhalen: WAT?
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
pi_32290539
Okee, omdat jullie het allemaal niet weten: uitgeprocedeerde
pi_32290988
quote:

HULDE!!!!!
Ziehier de vruchten van een rechts anti-knuffelbeleid:

http://images.google.com/images?q=nazi+concentration+camp&svnum=10&hl=nl&lr=&start=20&sa=N

Dwaze speedfreaks moeten hun mond dicht houden, anders vallen hun tanden eruit...
pi_32291113
quote:

HULDE!!!!!
Wat heeft een door een rechtse regering uitgehoerereerde asielzoeker te maken met een links knuffelbeleid? Ook al weer?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:26:13 #25
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_32292210
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wat heeft een door een rechtse regering uitgehoerereerde asielzoeker te maken met een links knuffelbeleid? Ook al weer?
Omdat de procedures (uitgeprocedeerd hè) niet te kennen geven dat ze niet in aanmerking komen voor een verblijfsvergunning? En dat er eindelijk daadkrachtig wordt toegezien op de uitvoering van de consequenties van het uitgeprocedeerd zijn? En dat juist de linkse oppositie zich daartegen verzet?
pi_32292458
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:26 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Omdat de procedures (uitgeprocedeerd hè) niet te kennen geven dat ze niet in aanmerking komen voor een verblijfsvergunning? En dat er eindelijk daadkrachtig wordt toegezien op de uitvoering van de consequenties van het uitgeprocedeerd zijn? En dat juist de linkse oppositie zich daartegen verzet?
En nu graag een antwoord op mijn vraag. Of is dit een verkapte bevestiging van wat ik zojuist al zei?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:39:39 #27
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_32292593
Omdat de linkse lobby wil dat elke betrokkende een verblijfsvergunning krijgt, en dus alles krom proberen te praten wat recht is.
pi_32292633
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef ScudRaket het volgende:
Omdat de linkse lobby wil dat elke betrokkende een verblijfsvergunning krijgt, en dus alles krom proberen te praten wat recht is.
Dus? Het beleid is in handen van de rechtse regering....
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:02:38 #29
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_32294997
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dus? Het beleid is in handen van de rechtse regering....
Gelukkig wel.
pi_32295068
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:02 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Gelukkig wel.
Maar dan is het dus op geen enkele manier op links af te schuiven...

Oftewel, je geeft nu dus zelf aan dat je uit je nek lult..
pi_32295579
verblijfsvergunning verblijfsvergunning verblijfsvergunning
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_32295670
quote:

bron

Met andere woorden, deze meneer dacht even gemakkelijk een verblijfsvergunning te kunnen scoren. Daarbij een gevaar voor het hele cellenblok creerend, maar dat telt voor meneer de parasiet niet. Ze kunnen wat mij betreft niet snel genoeg het land worden uitgeknuppeld, dat tuig.
uitgeprostitueerde

Maar even goed blijft het raar dat deze gast ondanks de voorzorgsmaatregelen toch weer brand kon stichten.
Ik denk er het mijne van, niet in de laatste plaats omdat elsevier nu met dit nieuwtje komt.
pi_32295805
Duidelijk weer een exponent van het falende rechtse beleid, wat ook deze kerel tot wanhoop gedreven heeft. Het zou het beste zijn als alle rechtse partijen zouden worden verboden, zou een hoop ellende schelen...
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_32295834
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef wonko het volgende:

[..]

* Zeer mee eensch is*
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_32296153
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:34 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

* Zeer mee eensch is*
leer zelf eens nadenken en lezen.
underground forever baby
pi_32296187
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En dus blijft ie nu weg uit dit topic. Inhoudsloze geblaat altijd over links vs rechts. om te kotsen gewoon.
underground forever baby
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:17:19 #37
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_32296911
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Maar dan is het dus op geen enkele manier op links af te schuiven...

Je snapt de insteek van mijn reacties niet. Ik heb het niet over het beleid van de huidige regering, maar het gejank van de linkse politieke zijde.
pi_32297031
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Je snapt de insteek van mijn reacties niet. Ik heb het niet over het beleid van de huidige regering, maar het gejank van de linkse politieke zijde.
Leer formuleren dan.
underground forever baby
pi_32297974
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Dan moet je inderdaad leren formuleren. En op de juiste posts reageren. En dan nog heeft links hier geen flikker mee te maken. Dus eigenlijk slaan al je reacties als een tang op een varken
pi_32301402
De 'uitgeprostitueerde' ( ) die de brand sticht in zijn cel is toch ook diegene die hier het eerste bij omkomt? Of zie ik dit verkeerd?

En voorlopig is het nog steeds het beleid van de overwegend rechtseregering dat deze mensen tot een wanhoopsdaad heeft gedreven, dus het gezeik over de linkse knuffelpolitiek slaat, zoals eerder gezegt als de spreekwoordelijke tang op het spreekwoordelijke varken.
pi_32303854
Nou, die mensen hadden hier in de eerste plaats al niet mogen zijn volgens onze regels. En om dan als je uitgeprostitueerd bent maar brand te lopen stichten om al doende (met veel geblaat van links als steun!) een verblijfsvergunning te krijgen, dat is bij de wilde beesten af. Direct uitzetten die gasten.
pi_32304012
quote:
Op woensdag 16 november 2005 01:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou, die mensen hadden hier in de eerste plaats al niet mogen zijn volgens onze regels. En om dan als je uitgeprostitueerd bent maar brand te lopen stichten om al doende (met veel geblaat van links als steun!) een verblijfsvergunning te krijgen, dat is bij de wilde beesten af. Direct uitzetten die gasten.
Je hebt 'm nog steeds niet door he?
pi_32304091
quote:
Op woensdag 16 november 2005 01:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn god wat ben jij dom.
underground forever baby
pi_32306134
Nou, leg het me dan eens uit. Jullie hebben blijkbaar het antwoord, dus komop.
pi_32307247
Waarom zijn dat geen betoncellendingen? Met bedden van beton, lakens van beton, kussens van beton, het moet wel, ze hebben het er zelf naar gemaakt.
Of natuurlijk asbestdekens enzo.
pi_32307563
Nou, Sack_Blabbath en Laton zeggen niet veel meer als het op inhoudelijkheden aankomt.
pi_32308055
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou, Sack_Blabbath en Laton zeggen niet veel meer als het op inhoudelijkheden aankomt.
Waarom zouden we in godsnaam uitgebreid inhoudelijk moeten reageren op een stelling die slaat als een tang op een varken en daarom met 1 korte zin totaal te ontkrachten is?

Ps. Heb je 'm nog steeds niet door?
pi_32309756
Ah, daar is ie. Welkom

Over welke stelling heb je het? Ik breng een eenvoudig nieuwsfeit onder de aandacht.

En ja, links heeft er wel degelijk wat mee te maken. Want:

- uitgeprostitueerde steekt fikkie in cel
- links roept moord en brand en pleit voor verblijfsvergunningen
- uitgeprostitueerde denkt "hee das makkelijk, nog een keer fikkie stoken en wie weet"
- uitgeprostitueerde steekt fikkie in cel

Links en hun geschreeuw zijn in deze niets anders dan een katalyserende factor geweest door negatief gedrag te belonen.

Je zegt dat ik dom ben, nou ja, dan kan je minstens even uitleg geven. Zoniet, dan ben je maar wat aan het blaten en dus geen haar beter dan degenen die jij voor dom verslijt.

Ugh. Ik heb gesproken en I rest my case.
pi_32310187
quote:
Prostituee met pensioen?
  woensdag 16 november 2005 @ 12:06:41 #50
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_32310646
Bedoelde u: uitgeprocedeerde ?

Het is goed dat ze hier geen inburgingscursus hoeven te doen anders ging het gros van Fok naar Okkie-Bokkieland
Klaar?
Ik niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')