kortzichtige dwaas. hou je stomme kop dicht.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:51 schreef Speed-Addicted het volgende:
Schitterend dat linkse knuffelbeleid. Zie hier de vruchten.
HULDE!!!!!
Hoezo? Hij heeft toch gewoon gelijk? Waarom zou je anders brand stichten? Volgens mij is dat nog steeds een misdrijf, alsook poging tot doodslag / dood door schuld / moord met voorbedachten rade.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:54 schreef Laton het volgende:
[..]
kortzichtige dwaas. hou je stomme kop dicht.
een WAT?!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
En deze keer aangestoken door een uitgeprostitueerde.
.
Ah, de politiek correcte fascist...maar al te graag andersdenken monddood maken met grote woorden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:54 schreef Laton het volgende:
[..]
kortzichtige dwaas. hou je stomme kop dicht.
Klopt. Typfoutje, ik was in de war met dat hij overlevende van Schiphol was.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:00 schreef Gurby het volgende:
Er staat in de link wel dat dit in Zeist was, en dus niet weer op Schiphol zoals in de TT
Anders lees je wat ik schrijf stomme bosmongool. Nergens verdedig ik die achterlijke brandstichter.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft toch gewoon gelijk? Waarom zou je anders brand stichten? Volgens mij is dat nog steeds een misdrijf, alsook poging tot doodslag / dood door schuld / moord met voorbedachten rade.
En dan wil jij dat soort tuig verdedigen? Over kortzichtig gesproken.
het zou me niet verbazen als het om dezelfde persoon gaat. Maar dat weten we dus niet zeker.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:03 schreef ScudRaket het volgende:
En vooralsnog ga ik ervanuit dat de Schipholbrand ook is aangestoken...
Verklaar je "kortzichtige dwaas" uitspraak dan eens?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef Laton het volgende:
[..]
Anders lees je wat ik schrijf stomme bosmongool. Nergens verdedig ik die achterlijke brandstichter.
in dequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef wonko het volgende:
[..]
Ah, de politiek correcte fascist...maar al te graag andersdenken monddood maken met grote woorden.
Ik hoor nu de VVD/LPF/Nieuwrechts/extreem rechts anders ook niet.... misschien straks.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En nu hoor je GL / SP / PvdA niet.
Iemand. notabene uitgeprocedeerd. dus niet "knuffelend" in nederland verwelkomt. Wacht op het moment dat hij het land uitgezet wordt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Verklaar je "kortzichtige dwaas" uitspraak dan eens?
Lijkt me sterk, degene die het aangestoken heeft kan voorlopig zichzelf nog niet eens aankleden. Maar goed voorbeeld doet volgen. En als ze daarmee een verblijfsvergunning kunnen fixen, zal het veel vaker gaan voorkomen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
het zou me niet verbazen als het om dezelfde persoon gaat. Maar dat weten we dus niet zeker.
Om een opmerking van PsychoDude_666 te herhalen: WAT?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Behalve dat die persoon gewoon uitgeprostitueerd was,
Ziehier de vruchten van een rechts anti-knuffelbeleid:quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:51 schreef Speed-Addicted het volgende:
HULDE!!!!!
Wat heeft een door een rechtse regering uitgehoerereerde asielzoeker te maken met een links knuffelbeleid? Ook al weer?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:51 schreef Speed-Addicted het volgende:
HULDE!!!!!
Omdat de procedures (uitgeprocedeerd hè) niet te kennen geven dat ze niet in aanmerking komen voor een verblijfsvergunning? En dat er eindelijk daadkrachtig wordt toegezien op de uitvoering van de consequenties van het uitgeprocedeerd zijn? En dat juist de linkse oppositie zich daartegen verzet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat heeft een door een rechtse regering uitgehoerereerde asielzoeker te maken met een links knuffelbeleid? Ook al weer?
En nu graag een antwoord op mijn vraag. Of is dit een verkapte bevestiging van wat ik zojuist al zei?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Omdat de procedures (uitgeprocedeerd hè) niet te kennen geven dat ze niet in aanmerking komen voor een verblijfsvergunning? En dat er eindelijk daadkrachtig wordt toegezien op de uitvoering van de consequenties van het uitgeprocedeerd zijn? En dat juist de linkse oppositie zich daartegen verzet?
Dus? Het beleid is in handen van de rechtse regering....quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef ScudRaket het volgende:
Omdat de linkse lobby wil dat elke betrokkende een verblijfsvergunning krijgt, en dus alles krom proberen te praten wat recht is.
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus? Het beleid is in handen van de rechtse regering....
Maar dan is het dus op geen enkele manier op links af te schuiven...quote:
uitgeprostitueerdequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
bron
Met andere woorden, deze meneer dacht even gemakkelijk een verblijfsvergunning te kunnen scoren. Daarbij een gevaar voor het hele cellenblok creerend, maar dat telt voor meneer de parasiet niet. Ze kunnen wat mij betreft niet snel genoeg het land worden uitgeknuppeld, dat tuig.
* Zeer mee eensch is*quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef wonko het volgende:
[..]
Ah, de politiek correcte fascist...maar al te graag andersdenken monddood maken met grote woorden.
En dus blijft ie nu weg uit dit topic. Inhoudsloze geblaat altijd over links vs rechts. om te kotsen gewoon.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oftewel, je geeft nu dus zelf aan dat je uit je nek lult..
Je snapt de insteek van mijn reacties niet. Ik heb het niet over het beleid van de huidige regering, maar het gejank van de linkse politieke zijde.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar dan is het dus op geen enkele manier op links af te schuiven...
Oftewel, je geeft nu dus zelf aan dat je uit je nek lult..
Leer formuleren dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je snapt de insteek van mijn reacties niet. Ik heb het niet over het beleid van de huidige regering, maar het gejank van de linkse politieke zijde.
Dan moet je inderdaad leren formuleren. En op de juiste posts reageren. En dan nog heeft links hier geen flikker mee te maken. Dus eigenlijk slaan al je reacties als een tang op een varkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je snapt de insteek van mijn reacties niet. Ik heb het niet over het beleid van de huidige regering, maar het gejank van de linkse politieke zijde.
Je hebt 'm nog steeds niet door he?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou, die mensen hadden hier in de eerste plaats al niet mogen zijn volgens onze regels. En om dan als je uitgeprostitueerd bent maar brand te lopen stichten om al doende (met veel geblaat van links als steun!) een verblijfsvergunning te krijgen, dat is bij de wilde beesten af. Direct uitzetten die gasten.
Mijn god wat ben jij dom.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou, die mensen hadden hier in de eerste plaats al niet mogen zijn volgens onze regels. En om dan als je uitgeprostitueerd bent maar brand te lopen stichten om al doende (met veel geblaat van links als steun!) een verblijfsvergunning te krijgen, dat is bij de wilde beesten af. Direct uitzetten die gasten.
Waarom zouden we in godsnaam uitgebreid inhoudelijk moeten reageren op een stelling die slaat als een tang op een varken en daarom met 1 korte zin totaal te ontkrachten is?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou, Sack_Blabbath en Laton zeggen niet veel meer als het op inhoudelijkheden aankomt.
Prostituee met pensioen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |