Is de muziek net zo gevat als de bandnaam?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef OMG het volgende:
The Samuel Jackson Five - Easily misunderstood
Het is instrumentale muziek die ik ergens zou plaatsen tussen Red Sparowes en Tortoise. Hier staat een recensie: http://www.fileunder.nl/archives/2005/12/the_samuel_jack.phpquote:Op donderdag 22 december 2005 20:41 schreef Summoner het volgende:
[..]
Is de muziek net zo gevat als de bandnaam?
Heb je Band in a Box al?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
die gebrande versie was me een doorn in het oog
nee die was me dan weer te duurquote:
Kan ik me voorstellen, maar die is zijn geld wel waard!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee die was me dan weer te duur
Die naam zie ik met steeds grotere regelmaat opduiken, wat is het voor iets?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef OMG het volgende:
Officer Jones And His Patrol Car Problems - Memorial
[afbeelding]
Belgische herrie. Denk aan TDEP, Burnt By The Sun en Premonitions Of War.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:37 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Die naam zie ik met steeds grotere regelmaat opduiken, wat is het voor iets?
Gister eindelijk gekocht:
[afbeelding]
Burst - Origo
cd van het jaar![]()
Mooi collectors item!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef Weakling het volgende:
De Kraftwerk Minimum Maximum Limited Notebook Editie (woohoo)
1. De buitenkant van het "notebook"
[afbeelding]
2. En als je 'm open doet lijkt het nog op een notebook ook
[afbeelding]
3. Maar het toetsenbord blijkt een dik gebonden boekwerk te zijn
[afbeelding]
4. Onder het boek zitten de 2 CD's en 2 DVD's
[afbeelding]
5. Alles uitgestald ziet het er als volgt uit
[afbeelding]
Vind 'm erg mooi en ben er heel blij mee![]()
klinkt goed, eens checken dan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:25 schreef OMG het volgende:
[..]
Belgische herrie. Denk aan TDEP, Burnt By The Sun en Premonitions Of War.
Ik vond die cd zo tegenvallen...quote:
Idd, topplaat! Is die tweede CD nog de moeite waard?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:20 schreef timbob het volgende:
Dj Shadow - Endtroding... (deluxe edition)[/url]
Als je de cd zelf al hebt is het 't kopen niet direct waard voor de 2de cd erbij.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Idd, topplaat! Is die tweede CD nog de moeite waard?
Zojuist zelf besteld:
Fatboy Slim - Palookaville
Placebo - Soulmates Never Die: Live In Paris 2003
Sugababes - Angels With Dirty Faces![]()
Die klassieker heb ik al jarenlang in m'n CD collectie natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:42 schreef timbob het volgende:
[..]
Als je de cd zelf al hebt is het 't kopen niet direct waard voor de 2de cd erbij.
als je 'm nog niet hebt, dan wel
moet je maar ff op de tracklisting kijken. kan je zien wat je mist.
Die is inderdaad echt superquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:20 schreef timbob het volgende:
Mijn nieuwe gekregen aanwinsten:
[[url=http://www.discogs.com/image/R-391555-1108060763.jpg]afbeelding]
Roots Manuva - Awfully Deep[/url]
gewoon goedzware teksten, veel aandacht voor detail in de muziek. een aanrader voor iedereen die wel een klein beetje van andere hiphop houd.
quote:Op zondag 25 december 2005 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
LP: Queens of the stone age - Lullabies tot paralyse 2x 12" op oranje en paars vinyl
Je weet dat deel 6 net uit is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |