Hoe moet je dan een nummer kiezen om handfree te bellen???quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:45 schreef The_Order het volgende:
[..]
Doe het eens, kan je ook een mooi geel briefje over krijgen. Overigens is die boete dan weer ¤ 10,- goedkoper geworden![]()
Voicedial.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Hoe moet je dan een nummer kiezen om handfree te bellen???
Of niet.....quote:
Tja... zo komt het wel eng dichtbijquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:27 schreef SCH het volgende:
We willen toch zo graag strengere straffen?
Dit is zo'n dom argument. Alsof straffen ok is omdat de gedraging strafbaar is gesteld. De verkeersboetes dienen een nobel doel - bevorderen verkeersveiligheid - maar het is maar zeer de vraag of dat met een dergelijk sanctiebeleid gediend is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:28 schreef Croupouque het volgende:
Netjes, je kunt die sukkels qua geldbedragen niet hard genoeg straffen.
Je moet je gewoon aan de regels houden, punt. En niet achteraf gaan zeuren als je betrapt bent.
Eens. Ik verbaas me erover hoeveel automobilisten gewoon doorrijden terwijl een voetganger wil oversteken (op een zebrapad, en niet bij verkeerslichten).quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:09 schreef robh het volgende:
[..]
Laat ze daar maar op controleren. Levert veel en veel meer geld op dan flitsen.
Er komt een dag dat ik mensen die in real life dat soort opmerkingen gaan maken gewoon kei hard op hun muil ga timmeren.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:28 schreef Croupouque het volgende:
Netjes, je kunt die sukkels qua geldbedragen niet hard genoeg straffen.
Je moet je gewoon aan de regels houden, punt. En niet achteraf gaan zeuren als je betrapt bent.
Ja Rita is wel op de goede weg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:27 schreef SCH het volgende:
Ja maar niet in het verkeerbeleidquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:27 schreef SCH het volgende:
Hoe vaak heb jij je telefoon al laten vallen in je leven?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat je je telefoon niet uit je klauwen laat vallen waardoor 90% van de mensen instinctief naast zich kijkt en niet op de weg?
Met een handsfree set is die kans kleiner.
jah alleen geld die 30KM/h als ze ook daadwerkelijk bezig zijn met de weg. als er niemand aan het werk is aan die weg, mag je er gewoon 80 op rijden. dat bord staat er ter bescherming van de wegwerkers, die aan die weg aan het werk kunnen zijn. als ze er niet zijn, mag je dus gewoon de maximum snelheid (80 in dit geval) rijden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:19 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ja, ja de regels.Vooral niet zelf gaan nadenken.
[[url=http://img34.imagevenue.com/loc204/th_d1d_regels_zijn_regels2.jpg]afbeelding][/URL]
Als ze niet aan het werk zijn horen ze de borden om te draaien, anders geld gewoon de snelheid die er aan gegeven wordt. (hoe belachelijk die ook mag zijn)quote:Op woensdag 16 november 2005 09:02 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
jah alleen geld die 30KM/h als ze ook daadwerkelijk bezig zijn met de weg. als er niemand aan het werk is aan die weg, mag je er gewoon 80 op rijden. dat bord staat er ter bescherming van de wegwerkers, die aan die weg aan het werk kunnen zijn. als ze er niet zijn, mag je dus gewoon de maximum snelheid (80 in dit geval) rijden.
dat deed ik ook bij mijn rij-examen en ik was gewoon geslaagd.
Ligt eraan wanneer ik stop voor een zebra. Als ik alleen aan kom rijden, dus zonder auto's achter me dan stop ik meestal niet. Die voetganger kost het minder moeite om ff te wachten tot ik voorbij ben dan dat ik moet gaan afremmen en dan weer gaan optrekken (moeten tenslotte aan het milieu denken volgens JPB ). Als er echter veel auto's achter me rijden, betekend dat waarschijnlijk dat de voetganger langs zou moeten wachten, dus dan stop ik meestal wel ff.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:23 schreef Light het volgende:
[..]
Eens. Ik verbaas me erover hoeveel automobilisten gewoon doorrijden terwijl een voetganger wil oversteken (op een zebrapad, en niet bij verkeerslichten).
Als je als voetganger al op de fietsstrook staat dan is het toch wel duidelijk dat je wilt oversteken. En nee, ik ben niet zo gek dat ik voor een auto spring als die nog maar een meter van het zebrapad verwijderd is.
Nou Junkiesietze, daar ga je danquote:Voor bromfietsen en snorfietsen worden de boetes op gelijk niveau gebracht.
Als ze flink willen cashen moeten ze hier eens op gaan lettenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:11 schreef Speed-Addicted het volgende:
R 482 als bestuurder een voetganger, die op een voetgangersoversteekplaats oversteekt of kennelijk op het punt staat over te steken, niet voor laten gaan , ¤130
Je mag je telefoon (in je carkit) wel aanraken, niet vasthouden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Hoe moet je dan een nummer kiezen om handfree te bellen???
Dat doe ik al jaaaaaren....quote:Op woensdag 16 november 2005 08:32 schreef Metro2005 het volgende:
Voortaan maar vol in de ankers dus bij dat stoplicht, jammer voor achteropkomend verkeer.
Lekker veilig tenminste.
Mijn oude telefoon (Siemens S35) had ook voicedial, alleen die werkte niet in de carkitquote:Op woensdag 16 november 2005 10:34 schreef The_Order het volgende:
[..]
Je mag je telefoon (in je carkit) wel aanraken, niet vasthouden.
Ik heb jhet ook niet verzonnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |