abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 13:36:35 #176
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32313342
Verkoop 'm maar gewoon voor een goed bedrag. Zoveel zal 'ie toch niet meer opleveren.
pi_32313527
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:40 schreef Robar het volgende:
Was net even op de training aan het kijken en zelfs dan schopt Rosenberg ze er niet in
Wel goed om Maxwell aan het werk te zien . . .
Bij Ajax.nl zien ze dat blijkbaar anders:
quote:
Na het spelen van een grote rondo en een aantal oefeningen in groepjes van vier of vijf spelers bestond de hoofdmoot van de training uit onderlinge wedstrijden. Daarin sprong onder andere de trefzekerheid van spits Markus Rosenberg in het oog. De Zweed vond een paar keer opvallend gemakkelijk en zelfverzekerd het net.
Het kan ook dat het over een andere training gaat, maar het is er net op gezet.
Never underestimate the predictability of stupidity
  woensdag 16 november 2005 @ 13:59:12 #178
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32313917
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:35 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ze willen hem nog eenmaal in actie zien, zal hij tegen FC Twente spelen? Ik heb liever Ryan Babel in de spits en een linksbuiten uit de jeugd voor de leeuwen zaterdagavond.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32313923
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:43 schreef yurko het volgende:

[..]

Bij Ajax.nl zien ze dat blijkbaar anders:
[..]

Het kan ook dat het over een andere training gaat, maar het is er net op gezet.
Dat zal dan wel van gisteren geweest zijn ofzo.
Toen ik aan kwam lopen (om kwart voor elf) waren ze een wedstrijdje aan het doen met drie groepen. Elke groep moest zo snel mogelijk van de zestien meter naar de middenlijn gaan zonder dat de bal op de grond kwam. In eerste instantie mocht het hoofd niet gebruikt worden, in tweede instantie mocht alleen het hoofd gerbuikt worden. De bal mocht maar 1 keer aangeraakt worden door een speler. (niet achter elkaar dus).

De volgende oefening was een soort van mini pieptest (hoe noem je dat ook alweer????).
Van de 16 meter tot de middenlijn, steeds een tempootje hoger.

Daarna voegden beide keepers zich bij de training en werd er een partijspel gespeeld op een veld van nog geen 25 meter lang. Op de achterlijn moesten aan beide kanten twee spelers staan (beide kanten van het doel 1). Deze hoorden bij de aanvallende partij. En zo werd er 5 miunten op hoog tempo gespeeld, dat een paar keer achter elkaar. Rondootje heb ik in ieder geval niet gezien, maar ik heb dan ook een kleinde 3 kwartier gekeken en heb natuurlijk een groot deel nog gemist. Maar in dat partijspel zag ik Markus minimaal 3 keer van een kleine afstand missen. Klein als in ongeveer 5 - 10 meter van het doel. Hij schoot er ook nog 1 in, en dat was eigenlijk nog een verdomd lastge bal. Strakke voorzet van de zijkant waarbij de bal net even loskwam van de grond. Die schoot hij toch even feilloos in de kruising.

Maar het was ok niet heel serieus bedoeld hoor, die opmerking van mij. Het was een momentopname. Op de training was Stekelenburg ook heel ongelukkig. Liet een paar keer een bal uit zijn handen schieten. Vonk daarentegen maakte erg veel indruk. Die hield een paar mooie ballen uit zijn doel. Maar het blijft een training.
  woensdag 16 november 2005 @ 14:00:12 #180
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32313940
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:24 schreef twi het volgende:
In DE Ajax opstelling is er voor beiden geen plek bedoel je. Geen enkele verdedigende middenvelder hoort in het Ajax-systeem thuis, aangezien dat van huis uit met een 10 moet gebeuren centraal in 't midden: met de punt naar voren. Zodra je met de punt naar achteren gaat spelen met een Galasek, Lindenbergh, Maduro boet je veel aan creativiteit in. Helaas is Maduro verdedigend (nog?) niet goed genoeg voor de 4, dus moet je sowieso met een verdedigende middenvelder gaan spelen. Mede daardoor kan de huidige selectie gewoon niet zo spelen.
Ik denk toch dat Lindenbergh de eigenschappen heeft om op de 4 best uit de voeten te kunnen. Misschien is hij hiervoor zelfs wel de meest geschikte kandidaat.
Volgens mij heeft MONTANA in één van de voorgaande topics al aangegeven dat Ajax op dit moment simpelweg niet de juiste mensen heeft om ook daadwerkelijk in DE Ajax opstelling te spelen (met name de backs).
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32314120
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:59 schreef Robar het volgende:

[..]

...
De volgende oefening was een soort van mini pieptest (hoe noem je dat ook alweer????).
Van de 16 meter tot de middenlijn, steeds een tempootje hoger.

...
Maar het was ok niet heel serieus bedoeld hoor, die opmerking van mij. ...
Shuttle run test geloof ik.
Bij mij was het meer dat ik eerst bij ajax.nl weer wat hoop kreeg ten opzichte van Rosenberg en daarna dus verbaasd was door jouw opmerking.
pi_32314237
wat ze op de trainingen laten zien daar moet je sowieso niet teveel opletten, het gaat erom wat eruit komt tijdens een wedstrijd.
pi_32314583
Dat snap ik, maar je moet toch ergens je hoop vandaan halen.
  woensdag 16 november 2005 @ 14:28:26 #184
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32314701
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:00 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik denk toch dat Lindenbergh de eigenschappen heeft om op de 4 best uit de voeten te kunnen. Misschien is hij hiervoor zelfs wel de meest geschikte kandidaat.
Volgens mij heeft MONTANA in één van de voorgaande topics al aangegeven dat Ajax op dit moment simpelweg niet de juiste mensen heeft om ook daadwerkelijk in DE Ajax opstelling te spelen (met name de backs).
De betreffende post: Het grote AFC AJAX-topic #217: Leve de play-offs!

Ajax zou, bij wijze van experiment, best een keer in het klassieke 4-3-3-/3-4-3-systeem mogen aanvangen. Maarten Stekelenburg op 1, Zdenek Grygera op 2, Johnny Heitinga op 3, Hedwiges Maduro op 4, Thomas Vermaelen op 5, Nigel de Jong op 6, Mauro Rosales (of een rechtsbuiten uit de jeugd, want binnen de selectie hebben we geen concurrentie) op 7, Olaf Lindenbergh op 8, Ryan Babel op 9, Wesley Sneijder op 10 en John Goossens of Derk Boerrigter op 11.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32314711
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:11 schreef jimjim1983 het volgende:
wat ze op de trainingen laten zien daar moet je sowieso niet teveel opletten, het gaat erom wat eruit komt tijdens een wedstrijd.
goh
  woensdag 16 november 2005 @ 14:30:31 #186
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32314744
Nando Rafael blinkt weer eens uit voor duitsland
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_32314843
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:11 schreef jimjim1983 het volgende:
Hence the in mijn post over de training . . .
pi_32314978
Newcastle wil in de 'winterstop' Wilhelmsson halen voor 2 miljoen pond.
pi_32315876
Krijgen we weer dat 4-3-3 4-4-2 met opstelling verhaal .

Leuk voor Yannis trouwens.
  woensdag 16 november 2005 @ 15:35:29 #190
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32316465
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:14 schreef Nashje het volgende:
Krijgen we weer dat 4-3-3 4-4-2 met opstelling verhaal .
Ach Nasty, er mag ook weleens inhoudelijk op een hoger niveau gediscussieerd worden op FOK! in de AFC AJAX-topics, zodat de supporters van Feyenoord en PSV vanzelf wegblijven, aangezien ze het allemaal niet begrijpen. Met Danny Blind aan het roer is een ander systeem totaal niet aan de orde of de spelers moeten het tijdens de wedstrijd onderling beslissen.
pi_32316474
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De betreffende post: Het grote AFC AJAX-topic #217: Leve de play-offs!

Ajax zou, bij wijze van experiment, best een keer in het klassieke 4-3-3-/3-4-3-systeem mogen aanvangen. Maarten Stekelenburg op 1, Zdenek Grygera op 2, Johnny Heitinga op 3, Hedwiges Maduro op 4, Thomas Vermaelen op 5, Nigel de Jong op 6, Mauro Rosales (of een rechtsbuiten uit de jeugd, want binnen de selectie hebben we geen concurrentie) op 7, Olaf Lindenbergh op 8, Ryan Babel op 9, Wesley Sneijder op 10 en John Goossens of Derk Boerrigter op 11.
Babel op 9? Daar heeft hij echt de techniek niet voor helaas.....
Ik stel voor om hem eens een flink aantal weken de bank warm te laten houden. Ik heb het nu wel gehad met die wanprestaties van hem
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32316717
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach Nasty, er mag ook weleens inhoudelijk op een hoger niveau gediscussieerd worden op FOK! in de AFC AJAX-topics, zodat de supporters van Feyenoord en PSV vanzelf wegblijven, aangezien ze het allemaal niet begrijpen. Met Danny Blind aan het roer is een ander systeem totaal niet aan de orde of de spelers moeten het tijdens de wedstrijd onderling beslissen.
Daarom juist. We kunnen wel blijven lullen over 4-4-2 maar we schieten er niks mee op.
  woensdag 16 november 2005 @ 15:49:34 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32316871
quote:
Ajax-scouts bekijken vleugelspeler Ribery
Woensdag 16 november, door SV, Amsterdam, 13.28u GMT+01.00, Skysports

Scouts van Ajax zijn gisteravond volgens Skysports gesignaleerd bij de wedstrijd van Frankrijk U-21 tegen Engeland U-21. De Amsterdammers waren echter niet de enige.

Vermoedelijk bekeken zij de 22-jarige Franck Ribery, een talentvolle vleugelaanvller van Olympique Marseille. Naast Ajax waren scouts van Feyenoord, Arsenal, Manchester City, Manchester United, Tottenham, Juventus, Borussia en AC Milan aanwezig.

Ribery speelde dit seizoen dertien wedstrijden en maakte vier doelpunten voor het Zuid-Franse Marseille. Hij kan ook als spelmaker centraal op het middenveld uit de voeten.
Franse spelers bij Ajax, geen goede combinatie, zo wees het verleden uit. Weet er nog iemand wie de laatste Fransman in Amsterdamse dienst was?
pi_32316943
Escudé.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32317039

Wel goed dat ze aan het scouten zijn, ken heel die speler niet.
pi_32317108
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:55 schreef JeroenV het volgende:

Wel goed dat ze aan het scouten zijn, ken heel die speler niet.
Die ribery is echt goed. Wist alleen niet dat hij nog zo jong was.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:05:06 #197
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32317282
Franck Ribery wordt in Engeland al enkele weken genoemd als de opvolger van Robert Pires (die wellicht transfervrij Patrick Vieira achterna gaat naar Juventus) en als dan ook Manchester United, Tottenham Hotspur, AC Milan en Juventus interesse tonen, lijkt Ajax (en Feyenoord al helemaal) bij voorbaat kansloos.
pi_32317326
quote:
Scouts van Ajax zijn gisteravond volgens Skysports gesignaleerd bij de wedstrijd van Frankrijk U-21 tegen Engeland U-21. De Amsterdammers waren echter niet de enige.

Vermoedelijk bekeken zij de 22-jarige Franck Ribery
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 16 november 2005 @ 16:08:35 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32317376
En hij zal Marseille echt niet verlaten voor Ajax.

Hoe dan ook, Babel is goed als 'ie eenmaal aan de bal is, maar hij is zo belabberd slecht in z'n (normale) aannames dat het gewoon een drama zal worden op 9 inderdaad. Maar een helftje proberen kan gewoon geen kwaad, lijkt me.
pi_32317439
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:08 schreef twi het volgende:
En hij zal Marseille echt niet verlaten voor Ajax.

Hoe dan ook, Babel is goed als 'ie eenmaal aan de bal is, maar hij is zo belabberd slecht in z'n (normale) aannames dat het gewoon een drama zal worden op 9 inderdaad. Maar een helftje proberen kan gewoon geen kwaad, lijkt me.
Tegen PSV heeft ie meer dan een helft op 9 gespeeld...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')