abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 november 2005 @ 10:39:00 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32691103
Hoi Abonides,

Hier vind je veel info voor afvallers

Ik ben begonnen met goed ontbijten en verder eigenlijk zes keer op een dag te eten:
ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, diner, tussendoortje en veel water drinken.
Verder ben ik begonnen met hardlopen, alhoewel dat alweer een paar maandjes stil ligt
door tijdgebrek. In januari wil ik wel weer beginnen...

Succes!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 november 2005 @ 11:01:45 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32691536
Ik heb een gebakje gegeten daarnet, en ik heb er zo van genoten! Was de eerste keer sinds de operatie dat ik echt iets gesnoept heb en het was heerlijk!

En om jullie jaloers te maken meld ik er even bij dat suikers en vetten bij mij nauwelijks meer opgenomen worden, dus ik zal binnenkort wel op het toilet terecht komen (en blijf dan echt maar buiten ruikafstand...)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32691636
Yay, of ehm.. misschien

weet even niet of ik veel ben afgevallen of aangekomen, maar ben maandag beginnen met trimhockey!

Stick gekocht, schoenen opgegraven, mezelf naar het veld begeven..

En nu ben ik dus echt dood van de spierpijn.. kan echt NIETS, heb een beetje teveel hooi op mn vork genomen en heb 2 uur achter elkaar getrained.. maar toen merkte ik nog niets, omdat mijn conditie eigenlijk wel goed was.. ik verbaasde me er echt over, en dat voor een roker die al 3 jaar niet gesport heeft

Komende 2 weken kan ik niet (sinterklaas de 5e en de 12e zit ik in New York), maar daarna maar weer wat rustiger aan doen.

Kan wel zeggen dat hockey een goede conditie spieren-gebruik sport is, want ik voel nu spieren in mijn benen die ik nog nooit gevoeld heb

Rewimo: Geweldig goed verschil zeg! Ziet er goed uit

Sjeen: You go girl..!
Doei.
pi_32691884
Ik heb vandaag als ontbijt lekker 25 gram cornflakes met 200cc melk op. (hoeveel is 200cc, mijn maatbeker heeft alleen dl en l)
en 1 mandarijn,
Straks als Lunch lekker 2 bruine boterhammen met slankie kaas.
1 appel.
Wat rosbief zo uit de hand (heerlijk)
en wat wortels.

Tussen door wat komkommer en wat boulion.

En vanavond lekker 100 gram courgettes 35 gram gebakken ui. 100 gram gebakken aardappels.
Veel sla met wat dressing. 100gram speareribs.. (van mama gekregen, moeten op dus...)
1 halve banaan.. en tijdens de soaps lekker wat wortels en komkommer..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 november 2005 @ 11:19:31 #255
13151 crew  Rewimo
pi_32691915
Ymme, 200cc is 2 dl of 0,2 liter
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32692348
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Ymme, 200cc is 2 dl of 0,2 liter
hihi, wist ik.. Bedankt
pi_32692387
Ik heb bolognese chips en tropicana sanguinello als ontbijt.

Goeiemorgen. Ik ben jarig en heel vrolijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32692501
Gefeliciteerd met je verjaardag, Isa!

Klinkt als een verantwoord ontbijt!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_32692512
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:40 schreef Isabeau het volgende:

Beter dan cream-onion chips!
msn is een goede uitvinding
  woensdag 30 november 2005 @ 11:45:01 #260
92279 N.icka
Windforce 11
pi_32692521
quote:

Chips als verjarrdags ontbijt is ok

dame , van harte gefeliciteerd en op naar een slanker nieuw jaar
pi_32692535
quote:

Happy birthday to you.....

Van harte meid... En nog vele gezonden, jaren toegewenst.
  woensdag 30 november 2005 @ 11:46:17 #262
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_32692545
quote:
Ben je zo een beroerde kok?
quote:
Gefeliciteerd dan maar!
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_32692585
Ik ben een erg goeie kok er is alleen niets in huis en ik had geen zin om iets op te halen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 november 2005 @ 11:53:26 #264
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32692707
Ook hier Proficiat
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 november 2005 @ 12:00:52 #265
13151 crew  Rewimo
pi_32692865
Gefeliciteerd
pi_32692930
ISA!

Dan ben je op dezelfde dag jarig als mijn zuslief

gefecliteerd!
Doei.
pi_32693021
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:04 schreef Faithy het volgende:
ISA!

Dan ben je op dezelfde dag jarig als mijn zuslief

gefecliteerd!
Gefeliciteert met je zus dan..
pi_32693292
gefeciliteerd Isabeau

ga als de sodemieter gebakjes halen jij
pi_32693300
Ja, goed idee
  woensdag 30 november 2005 @ 12:50:38 #270
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32693820
Isa van harte gefeliciteerd

Ik heb alleen van jouw postje nu ook zin gekregen in bolognese chips
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_32694189
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:50 schreef Faat het volgende:
Isa van harte gefeliciteerd

Ik heb alleen van jouw postje nu ook zin gekregen in bolognese chips
Ja lekker is die he
  woensdag 30 november 2005 @ 14:45:39 #272
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32696703
isa! gefeli!

jammer dat je m moet delen met chankwal...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32698106
Is Chantal ook vandaag jarig?!?
  woensdag 30 november 2005 @ 15:52:06 #274
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32698687
ja

maar goed, er zijn ook mensen die hun verjaardag delen met Hitler...:P
pi_32698947
proficiat isabeau
  woensdag 30 november 2005 @ 16:01:59 #276
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32698961
Ik deel mijn verjaardag met André van Duin

Vandaag trouwens weer de hele dag "honger", ik word er een klein beetje moedeloos van eigenlijk
Echt elke keer als ik mijn trek overwonnen heb en dus niets pak heb ik zo'n lekker overwinningsgevoel
en voel ik heel even niet meer dat ik trek heb én ben ik redelijk happy..............duurt ongeveer 5 minuten
en dan begint het weer. Trek, trek, lekkere trek het knaagt gewoon aan me

Ben net even op de weegschaal gaan staan, ik weeg 3 ons meer dan maandagochtend. En nee, kan er
helaas geen kleren vanaf trekken want ik was wel zo gek bezig om me even volledig uit te kleden net

Anyway, ik heb net bedacht dat ik door moet zetten en sterk moet blijven, met 3 ons zwaarder midden
op de dag is de kans groot dat 's ochtends vroeg het toch minstens een pond minder is.
Tja, ik hou me aan gekke dingen vast, maar het idee is dat het zonde is om iets wat ik al afgevallen
ben weer aan te komen alleen maar omdat ik NU zo'n trek heb. Gaat toch op zijn minst om 2 ons dan

Pfff, zwaar vage shit dit
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32699110
Isabeau, gefeliciteerd!!!!

Ennuh, op je verjaardag mag je altijd kiezen wat je eet!!!!!

Faat Ik ken het de laatste dagen ook hoor, ik snak naar iets zoets en lekkers en ongezonds....
Ik hou het vol omdat ik weet dat vriendjelief vanavond weer ff kijkt wat ik gegeten heb vandaag...
Maar soms is het wel lastig hoor...

Ennuh, de weegschaal scheelt soms wel een kilo per dag, geef er niet teveel waarde aan...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32700245
Ik heb nu 100 gram aardappeltjes in de pan zitten. In de wok wel te verstaan..
Over 5 min gaan er veel bakgroenten door. En dan lekker smullen.
Straks even boodschappen halen.. heb geen vlees meer in huis.
pi_32700427
Gefeliciteerd Isabeau!
  woensdag 30 november 2005 @ 17:08:09 #280
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32701057
Nog 52 minuten aftellen tot een bord heerlijke goulash met zilvervliesrijst
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32701259
proficiat Isabeau
Zu hause ist alles besser
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 november 2005 @ 17:49:51 #282
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32702238
Ik denk dat ik te misselijk ben om te eten...
  woensdag 30 november 2005 @ 18:07:15 #283
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32702725
oh ja! ik zou haast vergeten dat ik moet koken...heb net een enorme afwas staan doen...
pi_32705061
Gefelicteerd Isa. Op de bolognese chips ben ik zeker niet jaloers. Als je nu chocolade had gehad als ontbijt was het anders geweest.

De afgelopen tijd en de komende weken moet ik zo veel werken, dat ik geen tijd heb om te eten. Echt handig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_32707160
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:39 schreef Sjeen het volgende:
Hoi Abonides,

Hier vind je veel info voor afvallers

Ik ben begonnen met goed ontbijten en verder eigenlijk zes keer op een dag te eten:
ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, diner, tussendoortje en veel water drinken.
Verder ben ik begonnen met hardlopen, alhoewel dat alweer een paar maandjes stil ligt
door tijdgebrek. In januari wil ik wel weer beginnen...

Succes!!!
wat neem jij als tussendoortje?
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 november 2005 @ 21:26:50 #286
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32709276
* Fruit
* Ongezoute gemengde noten
* Worteltjes, radijsjes, komkommer
* Liga Continu
* Liga Evergreen
* Liga Fruitkick
* Liga Milkbreak
ik ben liga-verslaafd
* Soepstengels

Dat is het wel zo ongeveer
  woensdag 30 november 2005 @ 22:03:21 #287
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32710647
Phiewww, ik ben de dag uiteindelijk goed doorgekomen met één extra tussendoortje van Slimfast.
Gezien het aantal keren dat ik in gevecht ben geweest met mezelf vandaag bijna een wonder

Ik volg trouwens zo ongeveer hetzelfde dieet als Sjeen en heb ook een voorkeur voor Liga-achtige
dingen. Maar ik neem dan weer als ontbijt meestal een aantal stuks fruit verwerkt als smoothie
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  donderdag 1 december 2005 @ 07:30:48 #288
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32718317
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:03 schreef Faat het volgende:
Phiewww, ik ben de dag uiteindelijk goed doorgekomen met één extra tussendoortje van Slimfast.
Gezien het aantal keren dat ik in gevecht ben geweest met mezelf vandaag bijna een wonder [afbeelding]
Goed zeg!
Sommige dagen zijn zooo moeilijk, dan is het aantal psychologische gevechten met eten niet te tellen

Ik heb trouwens ook heel veel weegverschil per week, zo woog ik vandaag maar liefst 2 en een halve kilo lichter dan maandag Nu moet ik (te merken aan mijn jankbuien ) over een paar dagen weer ongesteld worden, dus mijn lichaam zal wel een beetje van slag zijn.. Mijn maag was in ieder geval weer een bodemloze put

Ik vind het erg leuk om te lezen wat jullie allemaal eten per dag, dat brengt me ook weer op goede ideeen!

Hier komt mijn lijstje

ontbijt: all bran met magere melk
tussendoor: natuurlijke yoghurt (kan even niet op de juiste naam komen maar er zat niets in, behalve mijn zoetstof )
lunch: bakje met verschillende soorten fruit, sla met zalm, paprika en feta-kaas
halve boterham met sla, eiersalade en ham
namiddag: de andere helft
avondeten: groenten met gehakt en ui

Godzijdank heb ik nu geen trek meer, maar ik ben wel bezig alle kastjes af te snuffelen op zoek naar iets lekkers. Maar we hebben niets in huis
  donderdag 1 december 2005 @ 08:02:37 #289
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32718511
Ik heb een oplossing gevonden, ik heb lekker popcorn gemaakt Beetje zout erover en smullen maar

Dus wel trek

[ Bericht 20% gewijzigd door poohy op 01-12-2005 08:18:29 ]
pi_32720490
Van de frontpage:
Dikke landgenoten zijn kwaad

Het artikel is wel aardig, maar die reacties er op...
Daar word ik zó ellendig van. Voel ik me echt een mislukking.
Bah, blijkbaar snappen (sommige) "slanke" mensen echt niet wat het is om te zwaar te zijn. Vooroordelen, bah.
Heb meteen weer een k*t-bui. En als er iets slecht voor de lijn is, is het wel het hebben van een k*t-bui...

Ok, terug on-topic... we waren "dit eet ik" lijstjes aan het maken...
--
Ontbijt: Magere yoghurt met tarwe zemelen, lijnzaad, crunch en zoetstof. (zemelen en lijnzaad ivm probleembuik)
Glas water en een glas Activia

Tussendoor: Mandarijntjes (2)

Lunch: 4 bruine boterhammen met sandwichspread, (dunbelegd) kaas of (mager) vleesbeleg.
(At er eerst 3, maar dan ga ik snoepen...)

Tussendoor: Madarijntjes (2) en/of "volkoren ontbijtbiskwie" (2 st)

Avondeten: Wisselend, meestal 1 bord met groente (200gr), rijst of aardappelen en soms wat vlees. Mijn zwak: toetje van hangop appel kaneel... dat is zó ontzettend lekker... (eet ik ongeveer 3 a 4 keer per week)

Tussendoor: Koekje(s), niet zo slim... maar 's avonds sta ik wat minder sterk in m'n schoenen, zeker als mijn vriend begint te snoepen.

Drinken op een dag: paar bekers thee, soms kopje koffie, 1,5 tot 2 liter water, 's avonds ong. 2 glaasjes cola-light.
---

Heb wel de indruk dat ik meer eet dan anderen hier in 't topic.
***Levi was here***
pi_32720707
Bedankt Levitation: dan lees ik dat artikel maar niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 december 2005 @ 10:38:50 #292
13151 crew  Rewimo
pi_32720798
Levitation, in plaats van 's avonds koekjes kun je beter een paar toastjes nemen (melbaatjes) met wat kaas, vleeswaren of filet Americain bijvoorbeeld. Als je van hartig houdt dan Dan krijg je voornamelijk eiwitten binnen en minder suikers.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 december 2005 @ 11:03:00 #293
13151 crew  Rewimo
pi_32721302
Pfffffffffffff de standaard domme reacties op dat artikel... Zegt meer over hun dan over ons hoor. Ze hebben geen idee wat het is om te dik te zijn. Niks van aantrekken
pi_32721328
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:38 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, in plaats van 's avonds koekjes kun je beter een paar toastjes nemen (melbaatjes) met wat kaas, vleeswaren of filet Americain bijvoorbeeld. Als je van hartig houdt dan Dan krijg je voornamelijk eiwitten binnen en minder suikers.
Bedankt voor de tip, Rewimo.
Ben alleen een echte suiker-o-holic... hartig vind ik ook lekker (er is weinig wat ik niet lust), maar zoetigheid blijft mijn grote lekkernij en dus zwakte. Koekjes en chocolade, yummie!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 december 2005 @ 11:29:49 #295
13151 crew  Rewimo
pi_32721840
Nog een tip dan: Jamin heeft overheerlijke suikervrije koffiesnoepjes, een soort hopjes maar dan nóg lekkerder, meer zwarte-koffie-smaak Ze hebben ook nog andere smaken, daarvan heb ik tot nu toe alleen de citroen geprobeerd, ook lekker, maar die koffiesnoepjes zijn echt zalig! Alleen vrij prijzig maar er zitten er wel een heleboel in zo'n zakje.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:49:28 #296
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_32722253
Gisteravond heb ik mijn exacte gewicht maar eens bekeken. Het valt met 2,5 kilo mee.... alleen is het nog lang geen 90 kg. Mijn vetpercentage viel me erg tegen. Dat is nu 27,2 % (hoewel ik het idee heb dat de weegschaal erg vreemd doet).

Bij deze mijn specs voor in de openingspost.

Abonides (1m85)(30.09) was 102,5 kg, weegt nu 102,5 kg en wil graag 90 kg wegen -0.0

Persoonlijk kan ik me niet echt druk maken over de reacties die sommige mensen geven op FP naar aanleiding van het bericht over dikke mensen. Naar mijn mening heeft het ook een reden dat dit soort mensen alleen online dergelijke reacties neerzetten. Wanneer je ze irl tegen zou komen, dan lach je jezelf waarschijnlijk helemaal rot... dus maak je er vooral niet te druk om!!!
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_32723309
Ik ben zo benieuwd dinsdag... voor het eerst op de weegschaal tijdens lijnen.
Ik kan niet wachten...
Waar ik wel van schrok afgelopen dinsdag was, dat ik 94 kilo woog, en aangezien ik toch al aanzienlijk afgevallen ben.. is dat dus nog veel meer geweest.
Misschien was het voor mij toch handiger geweest als ik 2 jaar geleden een weegschaal had gekocht. Misschien dat het dan niet zo ver was gekomen als nu. Aangezien ik 3 jaar geleden nog maatje 38 had.
Daar kan ik echt wel om janken.. als ik foto's zie van mij en mijn vriend toen we net samen waren.. dan schieten me toch echt de tranen in mijn ogen.. wat een mooi lichaam had ik toen.. verschikkelijk..
Maar ja dat is nou eenmaal gebeurt... en dat gaat weer helemaal goed komen nu. Dat MOET! En dat gaat me gewoon lukken
Optimistisch blijven
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 december 2005 @ 12:54:50 #298
13151 crew  Rewimo
pi_32723774
Tuurlijk ymme, dat komt echt weer goed Toegeven is de eerste stap, beginnen met lijnen de tweede, dus je bent al op het goed pad
pi_32723781
sorry dat ik zolang niets meer gepost heb
had het erg druk met school en had dan geen zin meer om savonds online te gaan

ik ben deze week weer echt begonnen met sporten en op mijn eten te letten
weet nog niet zeker of ik me morgen wel ga wegen
pi_32723900
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Tuurlijk ymme, dat komt echt weer goed Toegeven is de eerste stap, beginnen met lijnen de tweede, dus je bent al op het goed pad
En dat toegeven heeft lang geduurt.
Het werd al tegen mij gezegt toen ik maatje 40 kreeg...kijk nou uit.. maar nee ik wou het niet zien.
En nu zie ik het pas echt.. vervelend maar mooi op tijd. Nu ben ik nog jong etc etc..

En gelukkig krijg ik hier veel steun, en op de lijnclub ook. Allemaal lotgenoten erg fijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')