Beter dan cream-onion chips!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb bolognese chips en tropicana sanguinello als ontbijt.
Goeiemorgen. Ik ben jarig en heel vrolijk![]()
Chips als verjarrdags ontbijt is okquote:Op woensdag 30 november 2005 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Happy birthday to you.....quote:Op woensdag 30 november 2005 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Ben je zo een beroerde kok?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd dan maar!quote:Goeiemorgen. Ik ben jarig en heel vrolijk![]()
Gefeliciteert met je zus dan..quote:Op woensdag 30 november 2005 12:04 schreef Faithy het volgende:
ISA!
Dan ben je op dezelfde dag jarig als mijn zuslief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefecliteerd!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja lekker is die hequote:Op woensdag 30 november 2005 12:50 schreef Faat het volgende:
Isa van harte gefeliciteerd
Ik heb alleen van jouw postje nu ook zin gekregen in bolognese chips
wat neem jij als tussendoortje?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:39 schreef Sjeen het volgende:
Hoi Abonides,
Hier vind je veel info voor afvallers![]()
Ik ben begonnen met goed ontbijten en verder eigenlijk zes keer op een dag te eten:
ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, diner, tussendoortje en veel water drinken.
Verder ben ik begonnen met hardlopen, alhoewel dat alweer een paar maandjes stil ligt
door tijdgebrek. In januari wil ik wel weer beginnen...
Succes!!!
Goed zeg!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:03 schreef Faat het volgende:
Phiewww, ik ben de dag uiteindelijk goed doorgekomen met één extra tussendoortje van Slimfast.
Gezien het aantal keren dat ik in gevecht ben geweest met mezelf vandaag bijna een wonder [afbeelding]
Bedankt voor de tip, Rewimo.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:38 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, in plaats van 's avonds koekjes kun je beter een paar toastjes nemen (melbaatjes) met wat kaas, vleeswaren of filet Americain bijvoorbeeld. Als je van hartig houdt danDan krijg je voornamelijk eiwitten binnen en minder suikers.
En dat toegeven heeft lang geduurt.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Tuurlijk ymme, dat komt echt weer goedToegeven is de eerste stap, beginnen met lijnen de tweede, dus je bent al op het goed pad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |