AR behoort tot de bevoordeelden die dóór slotjes heen kan posten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:08 schreef Augustina het volgende:
Hmmm, ik had AR zijn favorieten ook wel willen weten eigenlijk.
Die ene met die bijzondere naamquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:31 schreef Augustina het volgende:
Welke is van jou, Troel?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Die ene met die bijzondere naam
Helemaal vergeten dat ik het een naam moest geven, dus de naam die standaard van de digicam afkomt, met 550 erachter omdat ik hem verkleind had
Nou, je wilt niet weten wat het eerste geluid was toen ik zag dat dat de titel geworden was.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]Ik zat er al een diepere betekenis achter te zoeken.
Dank je welquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Troel heeft haar opgave Canon 007-550 uit de wedstrijd teruggetrokken.
Ik dacht al dat het dat wasquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:36 schreef Troel het volgende:
Nou, je wilt niet weten wat het eerste geluid was toen ik zag dat dat de titel geworden was.
Het klonk iets als ARGH
Het is gewoon een gevoel, kan er niets anders van maken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het dat wasMaar desalnietemin heb je veel mensen laten nadenken
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je denkt dat iets niet eerlijk gaat als je zelf op de tweede plek staat...
idemquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef Augustina het volgende:
Gefeliciteerd F-Snake, _Arual_ en Tha Erik!
Ik hoop dat die zich komt melden, want de email is spoorloos verdwenenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef Augustina het volgende:
Eens!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef Augustina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |