Door niet te stemmen manipuleer je ook, en door gewoon te stemmen manipuleer je ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Door met - te stemmen KAN je manipuleren ja. Het is niet mijn bedoeling om je ervan te beschuldigen, sorry als je dat gevoel krijgt.
En daarom kun je er eentje 3 punten geven, eentje 2, en eentje 1.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Door niet te stemmen manipuleer je ook, en door gewoon te stemmen manipuleer je ook.
Het lijkt mij heel redelijk om er van uit te gaan dat de stemmers gewoon eerlijk stemmen. En ik kan me goed indenken dat je geen 3 goede kan kiezen als er maar 5 inzendingen zijn.
Ik ben toch niet super naïve van aard, maar ik verwacht dat niemand zo redeneert hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Ja, zo kan je bezig blijven. Geef je de drie inzendingen met de minste punten toch de meeste punten zpdat je eigen werk hoger komt.
Ik vraag me af hoeveel mensen zo redeneren...
Nee, het ligt aan mij, dat weet ik zelf ook wel. Maar ik voel me er niet meer prettig bij en daarom stop ik er dus mee.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Door met - te stemmen KAN je manipuleren ja.
Sorry dat je nu misschien wel minder stemmen hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:41 schreef Augustina het volgende:
Nou, ik ga in elk geval vrolijk door met de wedstrijd.
Och, dat zou niks uitmaken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry dat je nu misschien wel minder stemmen hebt.
Dat is waar, maar het gaat rrom dat mensen in principe toch wel kunnen melden wat beter is naar hun mening. Dus eigenlijk moet je die - afschaffen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:42 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het is zelfs precies het tegenovergestelde van wat jij suggereert.
Doordat je niet alle punten weggeeft, drie keer 3,2,1 (18 punten) is de gewichtsfactor van je bijdrage kleiner dan dan van iemand die wel alle punten weggeeft.
Maw de invloed die je hebt op de uiteindelijke puntentelling is kleiner, naarmate je minder punten geeft.
Met hetzelfde gemakt draai je dat om. "Stuur dan ook niets in als je niet eens een gedicht kunt maken dat voor punten in aanmerking komt." Net zo flauw, net zo'n dooddoener.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:18 schreef Troel het volgende:
maar stem dan ook niet als je niet eens een rijtje van drie kan maken.
Yep, komen eraanquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:43 schreef Augustina het volgende:
AR en Isa, horen we jullie favo's zo ook trouwens?
Van mij mag je. Ik heb er mijn redenen voor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:47 schreef broer het volgende:
Jammer dat je eruit wilt stappen. Ik vind het een beetje een overdreven reactie, eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |