Misschien zou je het bericht eens goed moeten lezen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef fokthesystem het volgende:
Kan Peter R. de Vries hier wel blij mee zijn? NEE!
De stemmers (politiek dom als ze in ruime mate zijn) worden weer opgezadeld met
een media-schildering, vergelijk de vries met balkenende, dat is 'politiek
correct EN een negatief getal in 1'. Want balkenende ligt niet goed, echter PRDV
kan nog niet afgerekend worden op wat dan ook.
>DEN HAAG - Kiezers zien bijna net zo graag dat misdaadjournalist Peter
>R. de Vries meedoet aan de volgende verkiezingen als premier Balkenende
>dat doet.
Leading the witness, het angstbijten is begonnen.
>Dat is maandag gebleken uit opinieonderzoek van Maurice de
>Hond.
>http://www.nu.nl/news/625748/11/Peter_R._de_Vries_en_Balkenende_bijna_even_populair.html
Als er een lijstje met de huidige toppolitici wordt voorgelegd, willen de meeste
kiezers (62 procent) dat SP-leider Marijnissen meedoet aan de stembusstrijd.
Voor PvdA-leider Bos is dat 58 procent, voor GroenLinks-leider Halsema 54
procent en voor ChristenUnie-voorman Rouvoet 53 procent.
Politiek nieuwkomer Peter R. de Vries scoort 35 procent, net als bijvoorbeeld
VVD-coryfee Wiegel. Premier Balkenende haalt 2 procent meer. De Vries laat wel
de fractievoorzitters Verhagen (CDA, 32 procent) en Van Aartsen (VVD, 28
procent) achter zich.
Tel je die procenten op dan kom je ruim over de 100, curieus weer.....
kun je me even uitleggen wat jij precies hebt 'toegevoegd' aan dat nieuwbericht?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:04 schreef fokthesystem het volgende:
xebro? want....? Voeg iets toe aub of zeg dan niks!
Tja, het is een beetje lastig om zo'n juweeltje te ontwijken in een reactie .... veelzeggend iddquote:Tel je die procenten op dan kom je ruim over de 100, curieus weer.....
Het bericht gaat vooraf door >'s de rest is mijn eigen tekst.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:44 schreef RM-rf het volgende:kun je me even uitleggen wat jij precies hebt 'toegevoegd' aan dat nieuwbericht?
Als iemand mij met de tanende ppoularaire balkenende zou vergelijken, lijkt me nu dus niet zo goed, want balkie ligt niet zo goed meer.quote:je opmerking dat het daar om het 'bashen' van De Vries gaat (ik denk eerder andersom, aangezien van De Hond bekend is dat hij redelijke nauwe banden met Jan Nagel (oud-VARA-mensen) heeft en zeer open staat voor zulke protestbewegingen) ...
Wel in de kop ja, in de tekst niet, of gewoon niet vergelijken, de NL politiek vergelijkt al te vaak selectief idem met de media. De gemiddeld politiek domme NLer (deinteresse....) die meer gebrainwashed consument is, leest gelijk in die sfeer verder.quote:Interssant zou dan zijn hoe jij vind dat het wel hoort: Had in het bericht ontweken moeten worden dat Balkenende en De vries een gelijk support-percentage kregen?
quote:Dat is nl. eerder een behoorlijke compliment voor een politieke newbie, dat hij gelijk staat qua support met een regerend minister-president .. hooguit voor Balkenende is het een beetje 'pijnlijk'.
Iemand kan altijd en overal wel zeggen 'lees ff goed. Maar vermeld dan even wat je meent dat de ander dan verkeerd leest, anders wordt het zo een gok spelletje, zeg dan niks.quote:Wat betreft de grandiooze opmerking: [..] Tja, het is een beetje lastig om zo'n juweeltje te ontwijken in een reactie .... veelzeggend idd
Kan het niet zo zijn dat de respondenten van dat onderzoek meerdere namen mochten noemen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:54 schreef fokthesystem het volgende:
Tel je die procenten op dan kom je ruim over de 100, curieus weer.....
We have a winner!quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:40 schreef Sickie het volgende:
Kan het niet zo zijn dat de respondenten van dat onderzoek meerdere namen mochten noemen?
Jawel, en Koffie kan, melkkan kan ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:40 schreef Sickie het volgende:Kan het niet zo zijn dat de respondenten van dat onderzoek meerdere namen mochten noemen?
Vast niet, en je mag ook (ooit) stemmen! :-)quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik snap niks van de beginpost. Ben ik de enige?
ja... en jij beweert het artikel gelezen te hebbenquote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel, en Koffie kan, melkkan kan ook.
ik denk dat de verwarring waarschijnlijk gewekt wordt doordat mensen als Balkenende én Peter R. De Vries in dat ljstje sowieso staan .... maar ze staan er... dus ophouden met Calimero-en en weest blij dat een televisiejournalist als peter R De vries ertussen staat (en Jack Spijkerman (nog) niet)quote:Als er een lijstje met de huidige toppolitici wordt voorgelegd, willen de meeste
kiezers (62 procent) dat SP-leider Marijnissen meedoet aan de stembusstrijd.
Voor PvdA-leider Bos is dat 58 procent, voor GroenLinks-leider Halsema 54
procent en voor ChristenUnie-voorman Rouvoet 53 procent.
Ik mag al stemmen vriend.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:35 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Vast niet, en je mag ook (ooit) stemmen! :-)
quote:Op woensdag 16 november 2005 02:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel, en Koffie kan, melkkan kan ook.
Vraag honderd mensen of ze thee willen, of koffie verkeerd, danwel zwarte koffie.
Komt de kelner terug in de keuken, zegt ie: 63 thee, 34 koffie verkeerd, 19 zwart, en je kan maar 1 x je stem uitbrengen......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |