Het niveau van 56 is best goed hoor vind ik zelf ben benieuwd wat het voor 57 wordt inderdaad, maar nog meer naar 58 want dat zal de laatste voor Mr.Bodypump Mike Mcsweeneyquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:21 schreef MikelenniuM het volgende:
Kan nu al niet meer wachten op BP57... zullen ze het niveau van 56 halen??
verkapte tvp...
Vertel je eerste indrukken, is het zwaarder, uitdagender dan BP56 en wat gaan we doen bij de tricep?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:45 schreef kluivie het volgende:
Ja die was in roosendaal gisteren en ja hij is weer super!
Hoe kan het ook anders dan dat we weer gaan opdrukken bij de tricepsquote:Op maandag 20 februari 2006 08:07 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Vertel je eerste indrukken, is het zwaarder, uitdagender dan BP56 en wat gaan we doen bij de tricep?
Aaaaaaaaaaaaaarg!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:55 schreef kluivie het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders dan dat we weer gaan opdrukken bij de triceps![]()
50kg?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Scighera het volgende:
[..]
hmm, heb bij BP 53 (Beds are burning) 50kg gedaan bij squats; probleem wat je gaat krijgen is dat je de stang niet meer over je hoofd heen krijgt....
Dat is een betere formulering, thanks.quote:wil je resultaat bereiken bij BP; dan is het inderdaad noodzakelijk om een uitdagend gewicht te nemen, je moet het nl wel voelen en de spieren stimuleren; en dan doe je niet met een gewicht wat je niet halverwege goed gaat voelen
Hmm, hier word ook ik niet vrolijk vanquote:Op zondag 26 februari 2006 16:55 schreef kluivie het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders dan dat we weer gaan opdrukken bij de triceps![]()
want???quote:Op zondag 26 februari 2006 18:43 schreef Vassili_Z het volgende:
Begin je aan bodypump, dan moet je ook je voedselpatroon aanpassen
Ik heb wel over mijn hoofd problemen bij de squats, heb nou aan allebei de kanten 10 kg, maar met triceps/biceps bijvoorbeeld maar 2,5 kg. Dus nou meestal ff aan iemand anders vragen offie de stang op me schouders wil leggenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef Videopac het volgende:
[..]
50kg?![]()
Ik ben begonnen bij BP53; het enige wat ik toen goed kon was het kweken van spierpijn...
M.a.w.: ik had (en heb) nog geen over mijn hoofd-problemen (ga hem van de week met 32 kg proberen)
Ik heb wel een probleempje bij de clean and press: die lukt op zich prima; ik heb alleen tijdens de deadlifts het gevoel dat de barbell uit mijn handen glijdt. Hebben meer mensen hier last van?
[..]
Dat is een betere formulering, thanks.
Want anders groei je niet genoeg, of geen spieren aan of val je gewoon niet af of kom je zelfs bijquote:
Dat noemen ze een hoover en die zijn hardstikke goed, je kan het ook voor de zijkant doen hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het wel beter dat met buikspieroefeningen we niet meer zo debiel op onze ellebogen en tenen hoeven te leunen aan het begin, dat vind ik echt een kutoefening
ik merk van gewone sit-ups veel meer dan van die hooverquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef kluivie het volgende:
[..]
Dat noemen ze een hoover en die zijn hardstikke goed, je kan het ook voor de zijkant doen hoor![]()
heerlijk gewoon!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik merk van gewone sit-ups veel meer dan van die hoover
De nieuwe combat ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:46 schreef snowqueen911 het volgende:
de nieuwe Attack schijnt geweldig te zijn
Probeer het is een keer of zes.....wedden dat je dan verslaafd bent???? In het begin is alles wennen ook bij bodypump!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb het wel een keertje gedaan... is niets voor mij laat mij maar rustig gewoon fitnessen
Ja maar dan is het bijna niet voor je buikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Die Hoover hebben ze ook bij RPM, losers
qua pasjes jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Body Attack is supersimpel!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:18 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
qua pasjes ja
maar wél vermoeiend
oke, mooi, dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:18 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
qua pasjes ja
maar wél vermoeiend
KLOPT als een busquote:Op maandag 6 maart 2006 18:56 schreef vissie1974 het volgende:
bodypump is te gek, je voelt je er heerlijk bij
Is ook wel een beetje kwestie van wennen hoor, misschien een idee van de sportschool om de twee om te draaien? Dat deed ik altijd eerst attack en dan bodypump nu doe ik eerst bodypump en dan bodycombat....btw de nieuwe combat is super!!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:58 schreef Sylvana het volgende:
Het is idd niet moeilijk nee, maar toch nog een beetje TE intensief voor mij, zeker als ik er al een uur bodypump op heb zitten. En het wordt bij ons maar 2 keer in de week gegeven, en steeds na bodypump, dus als ze die tijden gaan veranderen dan ga ik het misschien wel vaker doen, maar niet op deze manier
Die Arthur kan er wat van dat weten wequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind bodypump+ bodystep erna toch de meest ideale combiDat doe ik nu 3 keer in de week en dat bevalt me het beste
En we hebben wel een ideeenbus in de sportschool, maar daar doen ze niet zoveel mee, heb ook al wel es geopperd om op maandag bodypump om 4 uur te laten beginnen ipv om 5 uur en bodystep dan om 5 uur ipv 6 uur, zodat je van 4-6 traint ipv 5-7, das een stuk makkelijker met eten enzo
Wel beter, 1 van mijn isntructeurs is dus "master" en die moet dus de andere instructerus in NL les geven, en daarom mag hij al een paar weken de nieuwe pump doen, zodat hij zelf ook een beetje kan oefenenEn pas issie al naar Nieuw-Zeeland geweest om voor Les Mills een RPM dvd op te nemen, en sindsdien zegt ie steeds tijdens de les " en jullie weten het, jullie zijn onder professionele begeleiding'
Wat is er jammer van Don't Cha is goede buikspier oefening hoor, en ja de cooling down is helemaal niks maar ja......ook de borst is niet een nummer van goh die wil ik vaker horen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef PowerPoes het volgende:
Vandaag de nieuwe bodypump gedaan en wat is ie gaaf!!! Heerlijk opzwepend! Jammer van Don't Cha voor de buik en een afshuwelijke cooling down, verder is ie echt leuk! Vooral schouders, squads & biceps. Ook een fantastische warmin-up!
De Bodystep heb ik tot nr.4 gehad, morgen de hele release. Tot nu toe vind ik 'm erg gaaf! Leuke, nieuwe choreografie.
Jup, Arthur kan er idd wat van en hijs nog een hartstikke leuke instructeur ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef kluivie het volgende:
[..]
Die Arthur kan er wat van dat weten weDan heb je wel vet mazzel als je daar sport hoor
![]()
Ow dat weet ik niet hoor .... :p hahaha kijk liever naar vrouwelijke instructors....maar heb ook keer de eer gehad les van hem te krijgen och ja ....je vindt je zelf altijd beter hahahaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup, Arthur kan er idd wat van en hijs nog een hartstikke leuke instructeur ook![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef kluivie het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet hoor ....hahaha kijk liever naar vrouwelijke instructors....maar heb ook keer de eer gehad les van hem te krijgen och ja ....je vindt je zelf altijd beter hahaha
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |