abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:16:03 #101
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_34897420
mijn eerste indruk van BP57 is niet slecht, imho wordt ie beter dan 56 en 55
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_34954574
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:21 schreef MikelenniuM het volgende:
Kan nu al niet meer wachten op BP57... zullen ze het niveau van 56 halen??
verkapte tvp...
Het niveau van 56 is best goed hoor vind ik zelf ben benieuwd wat het voor 57 wordt inderdaad, maar nog meer naar 58 want dat zal de laatste voor Mr.Bodypump Mike Mcsweeney zijn helaas!

De nieuwe tracklist van bodypump 57 staat al op mijn website
pi_34997899
Heerlijke muziek voor BP57!
From Paris To Berlin Toch zal ik het ''voodookind'' missen!
Gelukkig ook een nieuwe warming-up, wat een kutnummer is het nu!
Lekkere, opzwepende muziek. Hopelijk is de choreografie uitdagend!

Waarom gebruikt LM soms dezelfde tracks voor verschillende programma's?
In de huidige release van BP en RPM zit bijv. Why en I Like The Way..beetje suf.
Zal wel te maken hebben met muziekrechten, o.i.d.?

Zeer benieuwd naar BS 63!
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
  maandag 13 februari 2006 @ 06:34:56 #104
43276 Scighera
pi_35026017
Heb BP57 hiewr ook liggen: het komt weer in de buurt van hoe het moet zijn warmingup. rug,biceps,schouders(BA42 flashback) zijn toppers en met de rest is ook niets mis mee.

maar goed; eerst nog even een maandje mixen
pi_35231294
Iemand vandaag al een workshop gedaan van de nieuwe pump?? (geloof dat vandaag kwartaal was ergens in het zuiden des lands)
pi_35270094
Ja die was in roosendaal gisteren en ja hij is weer super!
pi_35278662
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:45 schreef kluivie het volgende:
Ja die was in roosendaal gisteren en ja hij is weer super!
Vertel je eerste indrukken, is het zwaarder, uitdagender dan BP56 en wat gaan we doen bij de tricep?
pi_35292474
Ik heb mijn Bodypump en RPM certificaat maar ik vind het het meest saaie dat er ooit is bedacht.
Ik ben te creatief om te luisteren naar zogenaamde experts.
Wegens de enorme marketingtrucs trapt iedereen in het verhaaltje les mills.
Het zal nog wel een tijdje doorgaan gezien de inkomsten van dit bedrijf maar over 10 jaar wil iedereen weer oud, vertrouwd en oncommercieel les krijgen.

Oh ik heb het certificaat behaald binnen mijn opleiding, ik heb er niks voor hoeven betalen, dus geen weggegooid geld.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_35302628
Ik heb net sinds 1,5 week weer lekker gesport, vorige week hele week ziek geweest en moest er nou wel weer ff inkomen, maar was wel weer lekker

En ben erg benieuwd naar de BP57 en wat je met de triceps moet doen, triceps vind ik echt kut nl
pi_35503375
Zometeen in Nieuwegein de nieuwe Pump en Combat doen!! Kannie wachten!!
pi_35514939
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:07 schreef PowerPoes het volgende:

[..]

Vertel je eerste indrukken, is het zwaarder, uitdagender dan BP56 en wat gaan we doen bij de tricep?
Hoe kan het ook anders dan dat we weer gaan opdrukken bij de triceps
pi_35516614
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:55 schreef kluivie het volgende:

[..]

Aaaaaaaaaaaaaarg!
pi_35518046
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef Scighera het volgende:

[..]

hmm, heb bij BP 53 (Beds are burning) 50kg gedaan bij squats; probleem wat je gaat krijgen is dat je de stang niet meer over je hoofd heen krijgt....
50kg?
Ik ben begonnen bij BP53; het enige wat ik toen goed kon was het kweken van spierpijn...
M.a.w.: ik had (en heb) nog geen over mijn hoofd-problemen (ga hem van de week met 32 kg proberen)

Ik heb wel een probleempje bij de clean and press: die lukt op zich prima; ik heb alleen tijdens de deadlifts het gevoel dat de barbell uit mijn handen glijdt. Hebben meer mensen hier last van?
quote:
wil je resultaat bereiken bij BP; dan is het inderdaad noodzakelijk om een uitdagend gewicht te nemen, je moet het nl wel voelen en de spieren stimuleren; en dan doe je niet met een gewicht wat je niet halverwege goed gaat voelen
Dat is een betere formulering, thanks.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  zondag 26 februari 2006 @ 18:43:52 #114
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_35518112
Begin je aan bodypump, dan moet je ook je voedselpatroon aanpassen
Era Vulgaris
pi_35518143
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:55 schreef kluivie het volgende:

[..]

Hmm, hier word ook ik niet vrolijk van
Het probleem is dat ik (en de mensen om mij heen) geen progressie maken bij de triceps push-up.
Dat is niet echt motiverend.

Ik vind de BP56 triceps best ok.
(misschien maar eens een poll maken om "the very best of BP" te bepalen...)
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_35518195
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:43 schreef Vassili_Z het volgende:
Begin je aan bodypump, dan moet je ook je voedselpatroon aanpassen
want???
pi_35518577
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef Videopac het volgende:

[..]

50kg?
Ik ben begonnen bij BP53; het enige wat ik toen goed kon was het kweken van spierpijn...
M.a.w.: ik had (en heb) nog geen over mijn hoofd-problemen (ga hem van de week met 32 kg proberen)

Ik heb wel een probleempje bij de clean and press: die lukt op zich prima; ik heb alleen tijdens de deadlifts het gevoel dat de barbell uit mijn handen glijdt. Hebben meer mensen hier last van?
[..]

Dat is een betere formulering, thanks.
Ik heb wel over mijn hoofd problemen bij de squats, heb nou aan allebei de kanten 10 kg, maar met triceps/biceps bijvoorbeeld maar 2,5 kg. Dus nou meestal ff aan iemand anders vragen offie de stang op me schouders wil leggen

Met clean and press heb ik geen problemen met de deadlifts, dat ze uit me handen glijden

Ik mag niet opdrukken vanwege me rug, dus ik doe altijd buikspieroefeningen dan, heeft het toch nog beetje nut
  zondag 26 februari 2006 @ 19:16:49 #118
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_35519028
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:46 schreef Videopac het volgende:

[..]

want???
Want anders groei je niet genoeg, of geen spieren aan of val je gewoon niet af of kom je zelfs bij
Era Vulgaris
pi_35551996
Pump is er niet om te groeien, daarvoor moet je kortere en zwaarder sets maken

Vind de nieuwe pump wel zwaaaar!! Veel push-ups bij de triceps
Was een gave masterclass in Nieuwegein, samen met Susan!
pi_35554267
ik vind het wel beter dat met buikspieroefeningen we niet meer zo debiel op onze ellebogen en tenen hoeven te leunen aan het begin, dat vind ik echt een kutoefening
pi_35579917
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het wel beter dat met buikspieroefeningen we niet meer zo debiel op onze ellebogen en tenen hoeven te leunen aan het begin, dat vind ik echt een kutoefening
Dat noemen ze een hoover en die zijn hardstikke goed, je kan het ook voor de zijkant doen hoor heerlijk gewoon!
pi_35585198
Die Hoover hebben ze ook bij RPM, losers
pi_35594838
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef kluivie het volgende:

[..]

Dat noemen ze een hoover en die zijn hardstikke goed, je kan het ook voor de zijkant doen hoor heerlijk gewoon!
ik merk van gewone sit-ups veel meer dan van die hoover
pi_35637673
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik merk van gewone sit-ups veel meer dan van die hoover

Ik ga maar eens proberen om de biceps in mn kop te rammen... fijn dat dit hetzelfde nummer is als bij de huidige BC... alleen net een andere mix waardoor k nog wellus in de knoop raak
pi_35668547
de nieuwe Attack schijnt geweldig te zijn
pi_35669258
Benieuwd hoe druk het binnenkort in de lessen van de BP gaat worden.
Bij de afvallers op SBS (www.de-afvallers.nl) gaan ze de les flink promoten!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:29:35 #127
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35669301
heb het wel een keertje gedaan... is niets voor mij laat mij maar rustig gewoon fitnessen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35694145
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 08:46 schreef snowqueen911 het volgende:
de nieuwe Attack schijnt geweldig te zijn
De nieuwe combat ook
pi_35694173
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb het wel een keertje gedaan... is niets voor mij laat mij maar rustig gewoon fitnessen
Probeer het is een keer of zes.....wedden dat je dan verslaafd bent???? In het begin is alles wennen ook bij bodypump!
pi_35694194
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Die Hoover hebben ze ook bij RPM, losers
Ja maar dan is het bijna niet voor je buik alles op je benen zo kan ik het ook
pi_35708141
van de week maar es de bodyattack uitproberen, nog nooit gedaan, doe nou alleen bodystep en bodypump, maar bodyattack is ook wel goed voor de conditie en vind ik leuker dan bodyjam ofzo, hou niet zo van dansen
pi_35712628
Bodyattack is heftig maar zo leuk vind het jammer dat ik het niet meer kan doen, is op zelfde tijdstip dan bodypump en spinning .... dus ja keuze maken....doe nog wel combat erbij!
pi_35715528
Ik doe nu 2 jaar bodypump en 3 maanden bodystep, denk je dat ik het wel goed kan bijhouden dan in het begin met bodyattack? Bodystep had ik met 2 lessen wel opgepikt
pi_35717624
Body Attack is supersimpel!
pi_35725401
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 19:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Body Attack is supersimpel!
qua pasjes ja

maar wél vermoeiend
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:23:33 #136
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35725579
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:18 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

qua pasjes ja

maar wél vermoeiend
ik ga dus echt geen sport doen waar ik pasjes moet leren... dan was ik wel met me vriendin op stijldansen gegaan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35725732
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:18 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

qua pasjes ja

maar wél vermoeiend
oke, mooi, dat is ook de bedoeling van de week dus maar es zelf ervaren Was het al heel lang van plan, maar kwam er nooit van
pi_35782920
bodypump is te gek, je voelt je er heerlijk bij
pi_35848226
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:56 schreef vissie1974 het volgende:
bodypump is te gek, je voelt je er heerlijk bij
KLOPT als een bus
pi_35859451
Ik ga dood

Vanavond EN de nieuwe bodypump gedaan en dus Bodyattack

De nieuwe pump:

Warming-up: goed te doen, maar dat moet ook bij een warming-up ( gewoon oude gewicht gehouden)
Squats: errug lekker, leuke combinatie, ook goed te doen, ook gewoon oude gewicht
Borst: wel zwaarder, maar wel oude gewicht kunnen houden
Rug: Ik had sinds vandaag handschoentjes aan en met de clean-and-press is dat een stuk fijner, glijden je handen niet zo weg, goed te doen, alleen die 3 en 7 keer roeien met je armen breed op de stang is wel zwaar aan het eind ( wel gewoon zelfde gewicht)
Triceps: ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ( 1 kg aan beide kanten eraf)
Biceps: ZWAAAAAAAAAR, maar beter te doen dan de triceps ( 1 kg aan beide kanten eraf)
Lunges: Goed te doen, gewoon oude gewicht
Schouders: Goed te doen, zelfde gewicht
Buik: Die korte stukjes zijn wel zwaar, rest is goed te doen
Cooling-Down: ja, goed te doen natuurlijk

Verder wel leuke muziek, alleen beetje jammer van de triceps en biceps

Dan Bodyattack, degene die dat bedacht heeft is niet goed bij zijn hoofd Wat gaat dat snel zeg Ik dacht dat Fatburn en Bodystep intensief waren, maar dit gaat nog 10 keer zo snel Wel leuk, alleen me hart is er halverwege uitgesprongen Ik wil echt niet weten wat me hartslag was Maar goed, weet niet of ik dat vaker ga doen, iig niet zo vlak na Bodypump, dat is echt teveel van het goeie

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 08-03-2006 21:47:58 ]
  donderdag 9 maart 2006 @ 08:46:10 #141
43276 Scighera
pi_35869236
Er gaat niets boven BodyAttack lekker intensief; zeer goede muziek en qua choreografie niet moeilijk dus op dat gebied een lage instapdrempel
pi_35873229
Het is idd niet moeilijk nee, maar toch nog een beetje TE intensief voor mij, zeker als ik er al een uur bodypump op heb zitten. En het wordt bij ons maar 2 keer in de week gegeven, en steeds na bodypump, dus als ze die tijden gaan veranderen dan ga ik het misschien wel vaker doen, maar niet op deze manier
pi_35891414
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:58 schreef Sylvana het volgende:
Het is idd niet moeilijk nee, maar toch nog een beetje TE intensief voor mij, zeker als ik er al een uur bodypump op heb zitten. En het wordt bij ons maar 2 keer in de week gegeven, en steeds na bodypump, dus als ze die tijden gaan veranderen dan ga ik het misschien wel vaker doen, maar niet op deze manier
Is ook wel een beetje kwestie van wennen hoor, misschien een idee van de sportschool om de twee om te draaien? Dat deed ik altijd eerst attack en dan bodypump nu doe ik eerst bodypump en dan bodycombat....btw de nieuwe combat is super!!!!
Owja Sylvana leuke bespreking van nieuwe pump ben het niet overal mee eens hoor....vind trouwens de muziek niet zo geweldig als anders....maar oke smaken verschillen met als dieptepunt het nummer van de borst

Maar rug en triceps en schouders wel leuk ....... lator
pi_35897102
Ik vind bodypump+ bodystep erna toch de meest ideale combi Dat doe ik nu 3 keer in de week en dat bevalt me het beste En we hebben wel een ideeenbus in de sportschool, maar daar doen ze niet zoveel mee, heb ook al wel es geopperd om op maandag bodypump om 4 uur te laten beginnen ipv om 5 uur en bodystep dan om 5 uur ipv 6 uur, zodat je van 4-6 traint ipv 5-7, das een stuk makkelijker met eten enzo

Wel beter, 1 van mijn isntructeurs is dus "master" en die moet dus de andere instructerus in NL les geven, en daarom mag hij al een paar weken de nieuwe pump doen, zodat hij zelf ook een beetje kan oefenen En pas issie al naar Nieuw-Zeeland geweest om voor Les Mills een RPM dvd op te nemen, en sindsdien zegt ie steeds tijdens de les " en jullie weten het, jullie zijn onder professionele begeleiding'
pi_35908963
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind bodypump+ bodystep erna toch de meest ideale combi Dat doe ik nu 3 keer in de week en dat bevalt me het beste En we hebben wel een ideeenbus in de sportschool, maar daar doen ze niet zoveel mee, heb ook al wel es geopperd om op maandag bodypump om 4 uur te laten beginnen ipv om 5 uur en bodystep dan om 5 uur ipv 6 uur, zodat je van 4-6 traint ipv 5-7, das een stuk makkelijker met eten enzo

Wel beter, 1 van mijn isntructeurs is dus "master" en die moet dus de andere instructerus in NL les geven, en daarom mag hij al een paar weken de nieuwe pump doen, zodat hij zelf ook een beetje kan oefenen En pas issie al naar Nieuw-Zeeland geweest om voor Les Mills een RPM dvd op te nemen, en sindsdien zegt ie steeds tijdens de les " en jullie weten het, jullie zijn onder professionele begeleiding'
Die Arthur kan er wat van dat weten we Dan heb je wel vet mazzel als je daar sport hoor
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:13:55 #146
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_36227724
Vandaag de nieuwe bodypump gedaan en wat is ie gaaf!!! Heerlijk opzwepend! Jammer van Don't Cha voor de buik en een afshuwelijke cooling down, verder is ie echt leuk! Vooral schouders, squads & biceps. Ook een fantastische warmin-up!

De Bodystep heb ik tot nr.4 gehad, morgen de hele release. Tot nu toe vind ik 'm erg gaaf! Leuke, nieuwe choreografie.
pi_36228566
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef PowerPoes het volgende:
Vandaag de nieuwe bodypump gedaan en wat is ie gaaf!!! Heerlijk opzwepend! Jammer van Don't Cha voor de buik en een afshuwelijke cooling down, verder is ie echt leuk! Vooral schouders, squads & biceps. Ook een fantastische warmin-up!

De Bodystep heb ik tot nr.4 gehad, morgen de hele release. Tot nu toe vind ik 'm erg gaaf! Leuke, nieuwe choreografie.
Wat is er jammer van Don't Cha is goede buikspier oefening hoor, en ja de cooling down is helemaal niks maar ja......ook de borst is niet een nummer van goh die wil ik vaker horen!
pi_36229164
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef kluivie het volgende:

[..]

Die Arthur kan er wat van dat weten we Dan heb je wel vet mazzel als je daar sport hoor
Jup, Arthur kan er idd wat van en hijs nog een hartstikke leuke instructeur ook
pi_36243855
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jup, Arthur kan er idd wat van en hijs nog een hartstikke leuke instructeur ook
Ow dat weet ik niet hoor .... :p hahaha kijk liever naar vrouwelijke instructors....maar heb ook keer de eer gehad les van hem te krijgen och ja ....je vindt je zelf altijd beter hahaha
pi_36243873
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef kluivie het volgende:

[..]

Ow dat weet ik niet hoor .... hahaha kijk liever naar vrouwelijke instructors....maar heb ook keer de eer gehad les van hem te krijgen och ja ....je vindt je zelf altijd beter hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')