kan ik me wel voorstellen ja...quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:49 schreef melke het volgende:
Vond gisteravond toch leuker om te kijken hoor!
YEAH! Who da man? Who da man?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.woei!!!! mag ik je aanraken?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan ik me wel voorstellen ja...
Helpt het als de SC-deelnemers een karaokenacht houden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
YEAH! Who da man? Who da man?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tommy, ik voel mij helemaal warm van binnen.quote:
Kun je een beetje zingen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan ik me wel voorstellen ja...
Helpt het als de SC-deelnemers een karaokenacht houden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ahhh een kerstkindjequote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
YEAH! Who da man? Who da man?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In vergelijking met de BB-bewoners wel.. .in vergelijking met iemand die wel toon kan houden: neuhquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:53 schreef Wup het volgende:
jullie zijn allemaal zat........
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:53 schreef Wup het volgende:
Nee hoor, dat zijn de natuurlijke gevolgen van te veel streams kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:53 schreef Wup het volgende:
Kun je googlen, kun je ook zelf maken en dan via "wijzig profiel" uploadenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:54 schreef melke het volgende:
Hee, waar vind ik trouwens zo'n plaatje wat jullie links hebben? Hebben jullie dat via google ofzo?
Dan ben jij dus zatquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:55 schreef Wup het volgende:
ow maar dit is echt de eerste keer dat ik er geen touw meer aan kan vastknopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop