quote:Op maandag 14 november 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende over het stoppen van dolle_hond met de lijstjes:
Leuk dat hij het heeft gedaan, want er was publiek voor.
Nee, want er is nog niet zo veel publiek voor. Dan is het derhalve niet leuk.quote:Op maandag 14 november 2005 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk dit topic....
Heb ik weer.quote:Op maandag 14 november 2005 23:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, want er is nog niet zo veel publiek voor. Dan is het derhalve niet leuk.![]()
in dat geval weet ik nog wel een leuke (matige) grap!quote:Op maandag 14 november 2005 23:30 schreef Maanvis het volgende:
Alle baggeraars kunnen gelukkig adem halen. Mits je een hele MSN kliek hebt die giebelend en giechelend het hele forum onderbaggert, mag het .. Want als je publiek voor je bagger vindt, dan is het leuk. En wat leuk is, is geen bagger.
Way to go POOL!
Leuk, ImageShack, want er was publiek voor.quote:Op maandag 14 november 2005 23:49 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
Leuk die christenvervolging, want er was immers (een vrij groot, geamuseerd) publiek voor!
Ik zie het plaatje, klaarblijkelijk ben ik dat publiek.quote:Op maandag 14 november 2005 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk, ImageShack, want er was publiek voor.
Ja ik zeg toch...quote:Op maandag 14 november 2005 23:52 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje, klaarblijkelijk ben ik dat publiek.
Leuk je tweede kutopmerking, jij bent het publiekquote:Op maandag 14 november 2005 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk, ImageShack, want er was publiek voor.
Leuk dat nachtelijk onbegrijpelijk raaskallen, want er is publiek voorquote:Op maandag 14 november 2005 23:56 schreef stukovich het volgende:
[..]
Leuk je tweede kutopmerking, jij bent het publiek
Talpa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |