wij vinden het ook steeds opvallend dat wij soortgelijke posts doen op het zelfde tijdstipquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Okay, dat nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Maar dit welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als in: je komt als een rustige jongeman over, maar als je op een motor / in een auto zit ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar daar hebben we het nu al vaak genoeg over gehad dus die reputatie van rustige jongeman is al verpestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is vaker te merken jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
<<hele lange stilte op Fok!MC>>
14:25 Rausdouwer doet post
14:25 Mercy doet post
Klaar met lunchen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb vandaag zitten mailen met die gast... deze foto's heeft ie speciaal voor mij gemaaktquote:
sja, kan toch niet zeggen dat ik het echt geplant had ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Gewoon niet vallen joh, veel betere investeringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tot nu toe heb jij behalve een bankstel helemaal niets om op te gaan zittenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:33 schreef Makster het volgende:
Pimberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mercyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OPM en Pimber, misschien doe ik mijn pak wel weg aangezien ik niks groens meer heb om op te zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mag volgend seizoen serieus van eigenaar verwisselenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wie is nu het langste je kawa buddyquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:33 schreef Makster het volgende:
OPM en Pimber, misschien doe ik mijn pak wel weg aangezien ik niks groens meer heb om op te zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mag volgend seizoen serieus van eigenaar verwisselenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan anders prima op alle twee zitten hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tot nu toe heb jij behalve een bankstel helemaal niets om op te gaan zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Checkquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie is nu het langste je kawa buddyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nog veeeeel belangrijker...geen marokkaan [afbeelding] [afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie is nu het langste je kawa buddyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nog veeeeel belangrijker...geen marokkaan [afbeelding] [afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik ben bang dat jij na het karten met veel pijn naar huis magJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Begint het vermogen niet pas bij een RPM'tje of 9000quote:me @ 8000 rpm
Waarom? was je van plan snel weer op je bek te gaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.toch maar aanschaffen denk ikJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
8000quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:07 schreef Makster het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Begint het vermogen niet pas bij een RPM'tje of 9000om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:14 schreef TR_Roadkill het volgende:
@mercy 2: die beschikking komt uit de toekomst, niet vertrouwen!!!!!!
laat ze maar komenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik ben bang dat jij na het karten met veel pijn naar huis magJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niezoschreeuwemanquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Eyahe eyaho I looooooooove you
ik accepteer de cookies.
Eyahe eyaho you love me tooooooquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niezoschreeuwemanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gd vndom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal we laan mij liggen maar hoe zie je dat dan precies, ben altijd als de dood om de laatste post te hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
nog 4
Zeg, jij bent zeker de leukste thuisquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Eyahe eyaho you love me toooooo
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop