abonnement Unibet Coolblue
pi_32292071
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dit is pas de 1e de mijne zal ook wel onderweg zijn vanwege het feit dat ik achter Raus reed

afbeeldng


zie het tijdstip we hadden die dag lekker gescheurd in Duitsland en toen nog even bij ouders van Raus langs geweest we hadden beide donker visier op dus gewoon die hele controle niet gezien
minder hoop zonde geld weer mijn hoogste boete op de motor is gelukkig nog < 50 euro...over die van mijn auto heb ik het maar even niet
pi_32292108
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:17 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]




Rausje wilde graag en snel naar huis
Altijd een ander de schuld geven

Jij zou Marokkaan moeten worden

Maar met die getinte vizieren begrijp ik het wel ja, heb nu vaak genoeg terug naar huis zitten knallen in de avond, vaak ga ik dan maar gewoon op goed geluk omdat je toch geen ene flikker ziet
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

minder hoop zonder geld weer mijn hoogste boete op de motor is gelukkig nog < 50 euro...over die van mijn auto heb ik het maar even niet
Geluidsoverlast is een mileuovertreding oid toch?

En dergelijke boetes kunnen heel duur worden, jij en je geluidsinstallatie... ik weet genoeg
pi_32292260
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:22 schreef hicham het volgende:
Geluidsoverlast is een mileuovertreding oid toch?

En dergelijke boetes kunnen heel duur worden, jij en je geluidsinstallatie... ik weet genoeg
gek genoeg is dat juist niet verboden of ze laten je gewoon gaan in de meeste gevallen kennis laat altijd zijn muziek op volume als er politie in de buurt is, nooit aangehouden hiervoor...ik zet hem automatisch wat zachter

maar nee dus, was niet voor mijn install snelheidsovertredinkje van 48 km gemiddeld we waren met twee auto's beetje aan het spelen op een autoweg (max = 100km/h) we hadden echt geluk dat ze een meting deden over 3 km
pi_32292288
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

minder hoop zonde geld weer mijn hoogste boete op de motor is gelukkig nog < 50 euro...over die van mijn auto heb ik het maar even niet
Eens moet de eerste keer zijn he. Dit was mijn allereerste bekeuring, op ooit één parkeerbon na. Maar het is ook wel gelijk een heel hoog bedrag zo. Daar kunnen we bijna met z'n tweeën voor karten.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_32292632
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

gek genoeg is dat juist niet verboden of ze laten je gewoon gaan in de meeste gevallen kennis laat altijd zijn muziek op volume als er politie in de buurt is, nooit aangehouden hiervoor...ik zet hem automatisch wat zachter
Misschien dat ze pas ingrijpen als er iemand klaagt

En dat gebeurd dus niet, jij ziet er zo agressief uit dat niemand durft te klagen

Auto anekdote is ook wel een leuke, weer zo actie a la stille wateren diepe gronden
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:46:19 #266
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32292763
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:22 schreef hicham het volgende:

[..]

Altijd een ander de schuld geven

Jij zou Marokkaan moeten worden

Maar met die getinte vizieren begrijp ik het wel ja, heb nu vaak genoeg terug naar huis zitten knallen in de avond, vaak ga ik dan maar gewoon op goed geluk omdat je toch geen ene flikker ziet
[..]

Geluidsoverlast is een mileuovertreding oid toch?

En dergelijke boetes kunnen heel duur worden, jij en je geluidsinstallatie... ik weet genoeg
ik zei dat niet om haar de schuld te geven hoor ik reed achter haar

ik zit net te denken wat de reden kan zijn waarom ik hem nog niet ontvangen heb. en het zou goed kunnen zijn dat ik mag voorkomen, ik reed dus achter Raus en die had al een overtreding van 26KM/U te hard, en aangezien als je achter iemand aan rijd je altijd iets harder moet rijden, is de kans best groot dat ik harder dan 30KM/U te hard heb gereden,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32293106
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dit is pas de 1e de mijne zal ook wel onderweg zijn vanwege het feit dat ik achter Raus reed




zie het tijdstip we hadden die dag lekker gescheurd in Duitsland en toen nog even bij ouders van Raus langs geweest we hadden beide donker visier op dus gewoon die hele controle niet gezien
Was al bijna bang dat het op de meet zou zijn geweest toen ik ook meereed
pi_32293180
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:46 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik zei dat niet om haar de schuld te geven hoor ik reed achter haar

ik zit net te denken wat de reden kan zijn waarom ik hem nog niet ontvangen heb. en het zou goed kunnen zijn dat ik mag voorkomen, ik reed dus achter Raus en die had al een overtreding van 26KM/U te hard, en aangezien als je achter iemand aan rijd je altijd iets harder moet rijden, is de kans best groot dat ik harder dan 30KM/U te hard heb gereden,
Voorkomen moet volgens mij alleen als je vindt dat de boete onrechtmatig was. Anders kun je het afkopen (m.a.w: een schikking) voor een flink geldbedrag Bovendien wordt het ook nog ergens genoteerd dat je harder dan 30km/h te hard heb gereden, maar op snelwegen is dat pas bij 40km/h te hard dus je kunt bovenstaande allemaal wel vergeten (op dat flinke geldbedrag na dan)

Iets harder rijden doe je bovendien alleen bij accelereren, ik neem aan dat jullie op de snelweg een constante snelheid aanhouden dus dan is het niet altijd waar dat de volger harder rijdt dan de leider (en Raus reed ook nog eens op de rechterbaan dus inhalen zal ze ook wel niet hebben gedaan, tenzij ze van rechts inhaalde )

Nu voel je je vast een stuk beter

Maak je maar niet zo druk en geniet van het leven
pi_32293426
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:01 schreef hicham het volgende:

[..]

Voorkomen moet volgens mij alleen als je vindt dat de boete onrechtmatig was. Anders kun je het afkopen (m.a.w: een schikking) voor een flink geldbedrag Bovendien wordt het ook nog ergens genoteerd dat je harder dan 30km/h te hard heb gereden, maar op snelwegen is dat pas bij 40km/h te hard dus je kunt bovenstaande allemaal wel vergeten (op dat flinke geldbedrag na dan)

Iets harder rijden doe je bovendien alleen bij accelereren, ik neem aan dat jullie op de snelweg een constante snelheid aanhouden dus dan is het niet altijd waar dat de volger harder rijdt dan de leider (en Raus reed ook nog eens op de rechterbaan dus inhalen zal ze ook wel niet hebben gedaan, tenzij ze van rechts inhaalde )

Nu voel je je vast een stuk beter [afbeelding]

Maak je maar niet zo druk en geniet van het leven [afbeelding]
Misschien dat ik dan vannacht wel kan slapen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:10:11 #270
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32293430
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:01 schreef hicham het volgende:

[..]

Voorkomen moet volgens mij alleen als je vindt dat de boete onrechtmatig was. Anders kun je het afkopen (m.a.w: een schikking) voor een flink geldbedrag Bovendien wordt het ook nog ergens genoteerd dat je harder dan 30km/h te hard heb gereden, maar op snelwegen is dat pas bij 40km/h te hard dus je kunt bovenstaande allemaal wel vergeten (op dat flinke geldbedrag na dan)

Iets harder rijden doe je bovendien alleen bij accelereren, ik neem aan dat jullie op de snelweg een constante snelheid aanhouden dus dan is het niet altijd waar dat de volger harder rijdt dan de leider (en Raus reed ook nog eens op de rechterbaan dus inhalen zal ze ook wel niet hebben gedaan, tenzij ze van rechts inhaalde )

Nu voel je je vast een stuk beter [afbeelding]

Maak je maar niet zo druk en geniet van het leven [afbeelding]
ja ik voel me door jou post wel iets beter


en rechts inhalen doen wij noooooit
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32293477
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:40 schreef hicham het volgende:
Misschien dat ze pas ingrijpen als er iemand klaagt
zou kunnen
quote:
En dat gebeurd dus niet, jij ziet er zo agressief uit dat niemand durft te klagen
moi agressief
quote:
Auto anekdote is ook wel een leuke, weer zo actie a la stille wateren diepe gronden
moi stil water
pi_32293517
pi_32293520
19.10 net klaar met eten... en dan stuiven wij allebei meteen naar de computer.

Wat een relatie he.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_32293547
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk een Friese alien. Deze blijft alleen maar rotondjes lopen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_32293599
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef Rausdouwer het volgende:
19.10 net klaar met eten... en dan stuiven wij allebei meteen naar de computer.

Wat een relatie he.
pi_32293688
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Duidelijk een Friese alien. Deze blijft alleen maar rotondjes lopen.





toch maar aanschaffen denk ik
pi_32293756
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

moi agressief
Okay, dat niet
quote:
[..]

moi stil water
Maar dit wel

Als in: je komt als een rustige jongeman over, maar als je op een motor / in een auto zit ...
maar daar hebben we het nu al vaak genoeg over gehad dus die reputatie van rustige jongeman is al verpest
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:12 schreef Rausdouwer het volgende:
19.10 net klaar met eten... en dan stuiven wij allebei meteen naar de computer.

Wat een relatie he.


Het is vaker te merken ja

<<hele lange stilte op Fok!MC>>

14:25 Rausdouwer doet post
14:25 Mercy doet post

Klaar met lunchen!
pi_32293824
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]



[afbeelding]
[afbeelding]

toch maar aanschaffen denk ik
Nog niet gekocht dus?
pi_32293865
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Friese alien.
Pleonasme!
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]



[afbeelding]
[afbeelding]

toch maar aanschaffen denk ik
Gewoon niet vallen joh, veel betere investering
pi_32293896
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:23 schreef hicham het volgende:

[..]

Pleonasme!
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')