presies en soort nachtetappequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:31 schreef MiLalaa het volgende:
Groot gelijk heeft ie, hoe kom je anders de dames b-groepers door...
Op de 3.000 dan, neem ik aan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:33 schreef Ambrosius het volgende:
Erg zware kost dit, maar we houden vol. Ik verwacht een nieuw WR van Klassen.
't Zijn wel maar 10 ritjes, dus 't kijkt wel lekker weg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:34 schreef MiLalaa het volgende:
Dus dan moet je wachten tot de 3k. Ik zit nog te twijfelen.
Ja, jammer dat ze de 1000 niet rijdt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:37 schreef Ambrosius het volgende:
De kilometer rijdt Klassen niet, dus ja.
Ik denk dat ze 't dan gaat verbreken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:07 schreef MiLalaa het volgende:
Anni!!! Dat hadden we even nodig want ik sliep bijna! Jammer net niet, misschien de volgende 1000m
De wil van hedrick is zo groot dus ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:Hedrick
Heb in de kroeg schaatsen kunnen kijken, tegelijkertijd ook wel
maar het was wel leuk
Wat een held die Hedrick, rijdt er echt iedereen af. Ben benieuwd of we daar tijdens de OS nog wat tegenover kunnen stellen.
Davis ligt helemaal niet in de Amerikaans ploegquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:22 schreef maril het volgende:
ben trouwens wel heel nieuwsgierig hoe Davis in die amerikaanse ploeg nu echt ligt want die Parra was wel heel blij dat Davis het niet gewonnen had en Hedrick wel![]()
Zou je mijn reactie kunnen opzoeken waar ik stelde dat het WR op de 1500 meter eerder zou worden verbroken dan de 1000? Dat in tegenstelling tot jij?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:03 schreef Arcee het volgende:
1.42.78! Wat een tijd!
Slotrondje 27.8.
Hedrick.
Ik zie 'm zo gauw niet... ik vind ze allebei erg scherp staan eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:35 schreef Sidekick het volgende:
Zou je mijn reactie kunnen opzoeken waar ik stelde dat het WR op de 1500 meter eerder zou worden verbroken dan de 1000? Dat in tegenstelling tot jij?
Begin dit jaar dacht ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:44 schreef Arcee het volgende:
Maar ik weet niet of ik dat gezegd heb. Hoe lang geleden?
quote:Op zondag 23 januari 2005 11:33 schreef Sidekick het volgende:
Het wereldrecord op de 1000 meter staat gewoon te scherp. Althans, ik zie het als het scherpste record van alle afstanden bij de mannen.
quote:Op zondag 23 januari 2005 11:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat de 1.43:33 van Shani Davis op de 1.500m het scherpste record is. Aan de 1.43:95 van Parra kwamen ze al nooit, laat staan aan deze waanzinnige 1.43:33.
quote:
Postma in Berlijn en die werd toen heel rap al weer verbroken aan de andere kant van de oceaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Anyway, even een huiskamervraag: Wie was de laatste schaatser die op een laaglandbaan een WR neerzette op de 1.500 meter?
Sondral inderdaad als Nagano ook telt, maar Koss als de man die het daarvoor deed is niet goed.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Koss natuurlijk.
1.51,29
Edit: in dat geval Sondral denk ik
Ook niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Postma in Berlijn en die werd toen heel rap al weer verbroken aan de andere kant van de oceaan.
ik lag in bed de 1500 te kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:30 schreef jpzegthallo het volgende:
Wie is er nog meer in slaap gevallen op de bank?
kun je nagaan hoeveel er gister in slaap zijn gevallen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:45 schreef Ambrosius het volgende:
Uhmmm..je weet dat dit niet live is?
Ik precies hetzelfde, maar ik verwacht niet terug te zijn tijdens het schaatsen. De hoogtepunten komen morgenmiddag nog een keer neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:16 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl moet vanavond ergens heen en hoopt niet al te laat thuis te zijn.
Ik heb geen zin om alles te missen.
tijdens de regulieren zondagmiddag uitzending van studio sportquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik precies hetzelfde, maar ik verwacht niet terug te zijn tijdens het schaatsen. De hoogtepunten komen morgenmiddag nog een keer neem ik aan?
Gisteren de hele avond gekeken tot en met de laatste rit van Classen op de 3000m, vanochtend weer vroeg op, dus een slaaptekort begint zich hier ook aan te dienen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gisten alles gemist, want bedrijfsuitje, en ik heb nu ook een enorm slaaptekort, maar ik tóch proberen te kijken.
Niet slecht dan ...voor een Belg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
6 seconden sneller dan vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |