ach, laten we de eerste 15 ritten maar als opwarmertje beschouwenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
26 ritten op de 500 is erg veel he
Zaterdag en zondag hetzelfde, de leukste afstanden als laatste:quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:41 schreef tong80 het volgende:
Eén land ter wereld waar het live wordt uitgezonden en een miljopen kijkers het willen zien. En ze zetten het als laatste op het programma.
Ik ga dat ook niet live halen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:30 schreef Wombcat het volgende:
Jammer dat de 1500 meter als laatste is vandaag, dat ga ik niet halen.
Ah, daaar was ik niet zo erg bij, ik had in de OP gekeken. Goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:48 schreef Remzz het volgende:
1500 meter is hiernaZeiden ze net toch bij het schema?
300meter vrouwen is het laatstquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:48 schreef Remzz het volgende:
1500 meter is hiernaZeiden ze net toch bij het schema?
Sorry.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:49 schreef Wombcat het volgende:
Ah, daaar was ik niet zo erg bij, ik had in de OP gekeken.
37.52quote:
Wat kan ik zeggen, ik word ouder en ik ben zwanger, veeg me maar op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor een wedstrijd die om 22:00 uur begint?
Er hangt toch wel een recordje in de lucht denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:54 schreef Bruce117 het volgende:
Wow, wat een toptijd van Morrison.
Eigenlijk wordt er in elke race goed gerenen.
Benieuwd wat dit voor de rest van de races gaat betekenen.
Had ze een laatste buitenbocht gehad die ze mooi door had kunnen lopen dat had ze wel 37,4 gehadquote:
Je gaat inderdaad bijna denken dat er niet meer aan te ontkomen is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er hangt toch wel een recordje in de lucht denk ik.
Meer nogquote:
Beorn niet zien zwabberen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:13 schreef Remzz het volgende:
Hedrick wat een tijd, mooi om te zien hoe teleurgesteld Wennemars kan zijn met zo'n tijd.
Het is trouwens wel echt een sprintafstand geworden, ik heb echt werkelijk niemand kapot zien gaan in de laatste ronde.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Meer nog. Hij pakte in de laatste ronde zelfs nog bijna een halve seconde.
Als er nu al geopend wordt onder de 23, dan is het inderdaad niets anders dan een verlengde sprint.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:13 schreef Remzz het volgende:
Het is trouwens wel echt een sprintafstand geworden, ik heb echt werkelijk niemand kapot zien gaan in de laatste ronde.
Nou, met een wankele eerste meters nog 23.22 openen... dat belooft zeker nog wat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:18 schreef MiLalaa het volgende:
Ongelooflijk een halve seconde nog af van het wereldrecord. Wie had dat gedacht. Chad is echt in vorm. Maar ook netjes van Wennemars. Super 1500m om te zien
Wel enorm sneu voor Kuipers zeg... hij was waarschijnlijk nog nooit zo snel over het ijs gevlogen.. dat belooft ook nog wat
Ik wacht nog even tot de goddelijke opening van 22.22quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:19 schreef Arcee het volgende:
Oh, snelste opening ooit voor Wennemars en Cheek op de 1.500m en voor 't eerst onder de 23 seconden: 22.88.
Toch zie je de allrounders het winnen. De sprinters komen vaak nog net wat uithoudingsvermogen tekort voor die laatste ronde.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als er nu al geopend wordt onder de 23, dan is het inderdaad niets anders dan een verlengde sprint.
Hehe... inderdaad, dat is wel ultiem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:21 schreef Bruce117 het volgende:
Ik wacht nog even tot de goddelijke opening van 22.22![]()
Tja je kunt eigenlijk alleen Hedrick en eventueel Davis echte allrounders noemen de rest zijn toch duidelijk sprinters.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:21 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Toch zie je de allrounders het winnen. De sprinters komen vaak nog net wat uithoudingsvermogen tekort voor die laatste ronde.
Maar die 2 steken er wel met kop en schotel bovenuit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:37 schreef Remzz het volgende:
Tja je kunt eigenlijk alleen Hedrick en eventueel Davis echte allrounders noemen de rest zijn toch duidelijk sprinters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |